abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:56:04 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58570044
quote:
09:26 - De weg weer op

Nog voordat de lichten aan zijn gesprongen, heeft Amanda het bed al verlaten. Met haar make-up onder de arm zoekt ze een spiegel op. Fris en fruitig stapt ze even later de keuken in. Dan wordt al snel duidelijk waarom de Miljonair zo fluitend haar dag begon. “Ik ben heel blij dat ik weer mag lessen zo meteen!”, roept ze opgewonden naar het personeel. Na de catastrofe van gistermiddag mag de Amsterdamse toch de weg weer op. Veel succes, Amanda!
Fris en fruitig is ook een rekkelijk begrip geworden. Of zat er tussen bed en make-up onder de arm (...) toch nog een doucheminuutje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58570056
heeft brajen nog een vette bek?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 09:57:47 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_58570075
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:55 schreef mootie het volgende:
Is de zwangerschap van Claire al goed te zien? Heeft ze overgegeven vanmorgen?
Belachelijk weer, kan de FEBO echt niks anders verzinnen? Ik ben die zooi zo zat, bah.

Edit: Cc, Amanda heeft een seconde of 30 onder de waterstraal gestaan.....wat nou fris en fruitig.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58570147
Ik snap echt niet dat amanda nu al weer mag rijden met zoveel drank op na gisteren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:02:19 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_58570151
Nog 13 dagen ja. Ik zal blij zijn als die criminele zooi is afgelopen. Een beetje partij kiezen en voortrekken okay, maar niet zoals de Febo het geflikt heeft. Echt hè?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:03:38 #107
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58570178
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het is te hopen,voor die smerige tering RAT
pi_58570191
Ik hoop nu ricardo dit nu te horen krijgt hij gelijk zijn spullen pakt en anar huis gaat en zo kunnen de bewoners mooi hun spel gaan spelen
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 10:04:21 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_58570197
Ik dacht het al, niks ziek maar bang.
quote:
Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat de bedreiging die geuit is op de hyves van Palma (lees eerdere bericht) nogal een impact gehad heeft waardoor ze niet goed de deur uit durft. Palma zal vandaag daarom niet verschijnen als hoofdhuishoudster. Het is te gek voor woorden wat DGK ook buiten de kooi teweeg brengt en de mensen totaal doorslaan.
Bron: NL.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 10:05:40 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_58570232
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik hoop nu ricardo dit nu te horen krijgt hij gelijk zijn spullen pakt en anar huis gaat en zo kunnen de bewoners mooi hun spel gaan spelen
Precies, opzouten met die pisnicht en zijn aso achterban. Te gek voor woorden dit.
Huub is het zo te zien ook behoorlijk zat.

Ik ga de zon in, heb alweer genoeg van die gore bende.....laterzzzz.
― Mark Twain
pi_58570274
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
Zag hem net door het beeld komen en ziet er echt niet goed uit...is in ieder geval nog steeds dik.
pi_58570346
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef T-lex het volgende:

[..]

Zag hem net door het beeld komen en ziet er echt niet goed uit...is in ieder geval nog steeds dik.
Mooi!!!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:12:24 #113
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58570362
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, opzouten met die pisnicht en zijn aso achterban. Te gek voor woorden dit.
Huub is het zo te zien ook behoorlijk zat.

[ afbeelding ]

Ik ga de zon in, heb alweer genoeg van die gore bende.....laterzzzz.
Ik vind het ook al te gek voor woorden, dat Tommie Brian niet wilde aangeven bij de buren voor fysiek geweld, hij zit niet te wachten op bedreigingen ...........................
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:12:35 #114
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58570365
Huub jongen stap op,maar richt eerst even een ravage aan bij de FEBO.
pi_58570382
't Was een mooi streamavondje gister.......heb er weer van genoten...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:15:22 #116
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58570434
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht het al, niks ziek maar bang.
[..]

Bron: NL.
Als je daar een ban krijgt zullen zal NL je aan de schandpaal nagelen als ze bemerken dat je buiten hun site ook misstappen hebt begaan. Ik heb al een paar keer gezien dat daar een artikel aan gewijd wordt. Het mag... maar ik heb het idee dat ze een beetje politie agentje aan het spelen zijn. Dat users dat doen okay... maar een site zelf zou daar toch terughoudend in behoren te zijn. Soms is het net alsof ze bevestiging zoeken dat zij correct gegeband hebben. Ook al is het een particulier intiatief en doen ze fatastische dingen met een enorme inzet ik denk dat je dat beter niet kan doen.
Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef T-lex het volgende:

[..]

tnxx maakt mijn dag weer ietsje beter
pi_58570436
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik vind het ook al te gek voor woorden, dat Tommie Brian niet wilde aangeven bij de buren voor fysiek geweld, hij zit niet te wachten op bedreigingen ...........................
Je hebt gelijk, maar ja, moet hij ook maar gewoon drankjes gaan serveren......i.p.v. de confrontatie voor meer dan een uur blijven zoeken.
pi_58570453
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef akveor het volgende:

[..]

Als je daar een ban krijgt zullen zal NL je aan de schandpaal nagelen als ze bemerken dat je buiten hun site ook misstappen hebt begaan. Ik heb al een paar keer gezien dat daar een artikel aan gewijd wordt. Het mag... maar ik heb het idee dat ze een beetje politie agentje aan het spelen zijn. Dat users dat doen okay... maar een site zelf zou daar toch terughoudend in behoren te zijn. Soms is het net alsof ze bevestiging zoeken dat zij correct gegeband hebben. Ook al is het een particulier intiatief ik denk dat je dat beter niet kan doen.
Nog even doorbijten Akveor, nog twee weekjes....we kunnen ut...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:16:40 #120
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58570460
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef Jewscky het volgende:
En breng eerst eens naar buiten ,hoe het daar echt toe gaat , FEBO is tuig ,nogmaals het is familie van die RAT.
pi_58570503
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef Jewscky het volgende:
Ik vind het triest te zien dat Huub na zo'n lange tijd nu zo op baalmodus zit, het zou toch andersom moeten zijn?
Ofwel: vrolijk maar dat zien we al maanden niet meer.
pi_58570513
huub is nog boos over gisteravond dat de febo bewust die info volgens brajen heeft achtergehouden en wil daar vandaag opheldering over , tis ook voor de gekke wat die rat wilde doen met huub in de kickboks kringen om mij heen zeggen ze allemaal dat het zo laf is wat brajen heeft willen doen en dat het echt gevaarlijk was voor huub geweest .en ik weet het want mjn man en dochter doen beide aan thaiboksen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:19:20 #123
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58570518
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nog even doorbijten Akveor, nog twee weekjes....we kunnen ut...
Tuurlijk we geven het niet op. De laatste loodjes.....
Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar ja, moet hij ook maar gewoon drankjes gaan serveren......i.p.v. de confrontatie voor meer dan een uur blijven zoeken.
pi_58570545
quote:

[..]

Zeg je hiermee dat je het een normale reactie van Brian vindt?
pi_58570570
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef akveor het volgende:

[..]

Als je daar een ban krijgt zullen zal NL je aan de schandpaal nagelen als ze bemerken dat je buiten hun site ook misstappen hebt begaan. Ik heb al een paar keer gezien dat daar een artikel aan gewijd wordt. Het mag... maar ik heb het idee dat ze een beetje politie agentje aan het spelen zijn. Dat users dat doen okay... maar een site zelf zou daar toch terughoudend in behoren te zijn. Soms is het net alsof ze bevestiging zoeken dat zij correct gegeband hebben. Ook al is het een particulier intiatief en doen ze fatastische dingen met een enorme inzet ik denk dat je dat beter niet kan doen.
Oef, ik zit al een tijd op NL en hier, wissel het af maar ik kan mij geen onterechte ban herinneren of het moet mij zijn ontgaan, ik denk dat dit dus zwaar overtrokken is. Ik ervaar NL als een heerlijk forum, kan zeggen wat ik wil enz.
Hier is het anders maar ook leuk dus vandaar de afwisseling.
Verder heb ik elders een ban en so what, dat is daar en klaar mee, totaal geen last van.
pi_58570577
Ik krijg het gevoel dat brajen vandaag wel een boete krijgt maar geen exit
pi_58570607
nou die pisnicht zal zo wel meet rooddoorlopen ogen terug komen van het janken waar is brajen durft ie niet naar boven nu amanda en ricardo ff weg zijn de lafaard
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:24:21 #129
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58570609
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik denk dat het bij een waarschuwing blijft en dat hij tijdens de kuur niet meer mag drinken. Volgens mij doen ze niet meer aan boetes.
be nice or go away
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:24:56 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58570624
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Denk je? Het feit dat er op de DGK site met geen woord over zijn agressiviteit wordt gerept (buiten dat Tommy lijnrecht tegenover Brian staat), doet mij vermoeden dat er helemaal niets gaat gebeuren en dat dit ook weer vaardig onder het vloerkleed wordt geschoven.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:26:39 #131
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58570662
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je? Het feit dat er op de DGK site met geen woord over zijn agressiviteit wordt gerept (buiten dat Tommy lijnrecht tegenover Brian staat), doet mij vermoeden dat er helemaal niets gaat gebeuren en dat dit ook weer vaardig onder het vloerkleed wordt geschoven.
dat vloerkleed moet echt de grootte hebben van een voetbalveld.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:26:52 #132
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58570670
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
huub is nog boos over gisteravond dat de febo bewust die info volgens brajen heeft achtergehouden en wil daar vandaag opheldering over , tis ook voor de gekke wat die rat wilde doen met huub in de kickboks kringen om mij heen zeggen ze allemaal dat het zo laf is wat brajen heeft willen doen en dat het echt gevaarlijk was voor huub geweest .en ik weet het want mjn man en dochter doen beide aan thaiboksen
'Vroeger' was het zo dat wanneer een wannabee een plan had zij de instrumenten aangaven maar zich in feite niet met het echte spel bemoeien. Het niet op de agenda zetten lijkt me dan ook wel logisch. Niet logisch vind ik dat Brian die bekend was met de dag dit niet (in het kader van sportiviteit) door heeft gegeven aan Huub. Ik begrijp dan ook niet precies waarom Huub een brief wil en wat zijn winst is. De Febo hoeft slechts te zeggen dat zij zich niet bemoeien met het spel. (Ahum).
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:27:41 #134
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_58570690
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Huub stond te stampvoeten dat de FEBO vanavond nog een brief in de villa moest sturen dat Brian gelogen had ...... Brian belt als het maar even kan, dat Huub een boete moet krijgen. Japio zeurt aan een stuk dat hij garantie's wil hebben voor een huis en een baan. ....... Claire hoeft niet eens te bellen, haar Pa en Ome Toine staan al met een geleende Hummer bij De Telegraaf klaar om door het hek te rijden .....

En Amanda roept : "Ik wil m'n mammie wel eens zien. Geef me tot die tijd gewoon eten, kleren en een haarstuk, want ik weet echt niet hoe ik rekeningen moet betalen. Dat heb ik nog nooit gedaan.", maakte haar parade-rondje met blote boobs in de slaapkamer en wordt morgen pas na de derde call van Palma heel langszaam wakker.

Briljant
als 't zo bekijkt: Amanda is geknipt voor de kooi!
pi_58570707
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:21 schreef NS het volgende:

[..]

Zeg je hiermee dat je het een normale reactie van Brian vindt?
Ik zeg met zoveel woorden het volgende:
1. Fysiek worden keur ik nooit goed
2. Tom bleef voor meer dan een uur zuigen bij Brian over iets waar Brian geen antwoord op wilde geven. Voor meer dan een uur bleek Tom het op te nemen voor Huub, daarmee was hij butler af maar koos hij partij. We hebben dan speler Brian en speler Tom. Eén en Eén is twee dus kunnen we wel raden wat er gaat gebeuren.

Ik vind overigens de verontwaardiging dat Huub niet wist wanneer die partij zou zijn nogal misplaatst. Hij had die uitdaging niet aan moeten nemen maar deed dat wel met z'n volle verstand, nogal dom. Daar ligt wat mij betreft het begin van het "drama".
pi_58570711
nou even het filmpje opsturen naar de scvhool waar brajen heen gaat
de school in almere stad een college
pi_58570712
Jammer dat Dinos er niet was. Die had Brian's gezwel wel even uitgedeukt.
pi_58570719
Schrik me lam, opeens streams op Brian inclusief geluid !
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:31:52 #139
16715 Mylene
*schatje*
pi_58570775
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou even het filmpje opsturen naar de scvhool waar brajen heen gaat
de school in almere stad een college

Wat een grapjas met z'n zelfbeheersing .
pi_58570794
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

2. Tom bleef voor meer dan een uur zuigen bij Brian over iets waar Brian geen antwoord op wilde geven. Voor meer dan een uur bleek Tom het op te nemen voor Huub, daarmee was hij butler af maar koos hij partij. We hebben dan speler Brian en speler Tom. Eén en Eén is twee dus kunnen we wel raden wat er gaat gebeuren.

Ik vind overigens de verontwaardiging dat Huub niet wist wanneer die partij zou zijn nogal misplaatst. Hij had die uitdaging niet aan moeten nemen maar deed dat wel met z'n volle verstand, nogal dom. Daar ligt wat mij betreft het begin van het "drama".
1. Ben ik mee eens, fysiek geweld is fout
2. Tom zat er echt geen uur, half uurtje of zoiets en als Brian het niet met woorden af kan dan gaan zijn handjes los.

De verontwaardiging van Huub was terecht, hij zou er voor trainen en dan hoor je ook goed op tijd te horen wanneer het gevecht is.

Punt
pi_58570819
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef akveor het volgende:

[..]

'Vroeger' was het zo dat wanneer een wannabee een plan had zij de instrumenten aangaven maar zich in feite niet met het echte spel bemoeien. Het niet op de agenda zetten lijkt me dan ook wel logisch. Niet logisch vind ik dat Brian die bekend was met de dag dit niet (in het kader van sportiviteit) door heeft gegeven aan Huub. Ik begrijp dan ook niet precies waarom Huub een brief wil en wat zijn winst is. De Febo hoeft slechts te zeggen dat zij zich niet bemoeien met het spel. (Ahum).
Ik ben het hier niet mee eens het er niet opzetten is heel erg laf daar Huub die hele sport niet meester is dus gewoon weg het een laffe streek is en nog laffer om je gaan te verstoppen achter de febo sta eens voor wat je zegt ipv blablabla
pi_58570820
quote:

[..]

Gelukkig

pi_58570836
quote:

[..]

Ben het met je eens dat het gesprek lang duurde............ maar waarom duurde het zolang

1. amanda tetterde, as usual, overal doorheen
2. brian ging weer op de side track toer
3. brian gaf geen antwoord en wilde volgende week verder praten; maar zoals Tommy terecht opmerkte, dan is het halve finale spel en komt er nix van

Als Brian nu eens normaal gereageerd had..... want Tommy was heel rustig en redelijk.... had dit niet gebeurd
Daarbij is Tommy, gewoon een lekker ding (kweetut, dit argument, snijd geen hout)
pi_58570838
Moet er eigenlijk wel om grinniken, die verontwaardiging van Huub. "Brian wil mij een poets bakken en ik mag niet eens weten wanneer hij het wil doen"

Ik denk dan even terug aan een jaar geleden. Er had op het rooster moeten staan: "Dinsdagmiddag half twee, Jaap gooit Amanda pakje boter in het haar"
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:36:17 #145
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58570891
Jongens goed met die RAT mee praten hoor,anders krijg je klappen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:36:54 #146
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58570902
B praat met de schoonmaakjongens over wie netjes is en wie niet. Hij deed op zijn 14e al de was. Mannie is een sloddervos volgens de jongens, vooral met haar kleren en in de kapsalon.
pi_58570916
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Desii het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het gesprek lang duurde............ maar waarom duurde het zolang

3. brian gaf geen antwoord en wilde volgende week verder praten; maar zoals Tommy terecht opmerkte, dan is het halve finale spel en komt er nix van

Als Brian nu eens normaal gereageerd had..... want Tommy was heel rustig en redelijk.... had dit niet gebeurd
Daarbij is Tommy, gewoon een lekker ding (kweetut, dit argument, snijd geen hout)
Het is de kracht van Huub, die gespeelde verontwaardiging. Brian was hier door voor de rest van avond gelijk overklast en uit balans. Wat in z'n voordeel had moeten werken (speltechnisch) was door Huub heel slim in z'n nadeel uitgespeeld door die misplaatste verontwaardiging. Brian hierdoor natuurlijk enorm pissed en dan komt Tommy nog eens een uur mekkeren

Je kunt het daar zo af en toe ook gewoon invullen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:37:56 #148
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58570924
B vond het bijzonder dat hij op zijn 19e al op zichzelf woonde. Hij was de enige in zijn HBO-klas.

Ehh.. al mijn vriendinnen en ik zelf ook gingen op hun 18e al op kamers.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:39:25 #149
16715 Mylene
*schatje*
pi_58570951
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Smash-it het volgende:
B vond het bijzonder dat hij op zijn 19e al op zichzelf woonde. Hij was de enige in zijn HBO-klas.

Ehh.. al mijn vriendinnen en ik zelf ook gingen op hun 18e al op kamers.
Precies, ik op mijn 17e.

Wat een idioot ook met z'n bijzonder dit en dat .
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:40:12 #150
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58570973
quote:

[..]

Ik zie dat net een beetje anders. (Natuurlijk ) Brian had deze uitdaging niet moeten doen. Ik zie zijn winst niet. Gisteren sprak hij uit dat hij Huub wou leren eens nee te zegen. Ik vraag me af waar hij die arrogantie vandaan haalt. Hij is niet de aangewezen persoon dit soort levenslessen aan Huub op te dringen. Daarnaast vindik dat Brian dit veel te groot heeft opgezet (al dan niet met behulp van de Febo. Met het aanstellen van een scheidsrechter en een half dozijn aan vechters uitnodigen voor een les? Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Desii het volgende:

[..]

en wat je laatste opmerking betreft ..........................echt wel
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:42:01 #152
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58571025
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens het er niet opzetten is heel erg laf daar Huub die hele sport niet meester is dus gewoon weg het een laffe streek is en nog laffer om je gaan te verstoppen achter de febo sta eens voor wat je zegt ipv blablabla
Eensch!
Vind het superlaf van Brian om de datum te vezwijgen om zodoende zijn "tegenstander" nog minder kans te geven dan hij al heeft.
Brian WEET dat hij fysiek de veel sterkere, goed getrainde is en bij Huub met 1 klap het licht uit doet, dus wat heeft Brian hiermee te winnen?
Helemaal niets, hij laat zichzelf van een heel slechte kant zien, als lafaard en sneak.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:42:24 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_58571031
Die rat gaat ook weer golven. Gaat ie natuurlijk alvast weer z'n handschoentje aantrekken. Voelt ie zich helemaal de pimp.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:42:32 #154
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58571035
B gaat brinta maken. J leest de krant.

Puntje van mijn stoel, echt waar.
pi_58571040
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja ik heb het idee dat Tommy compleet in zijn recht staat en dat achter het zo gedeald heeft jij geen verdere stappen en brajen alleen een boete .
pi_58571069
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
Ik zie zijn winst ook niet. Als die er al was, is die nu volledig in rook opgegaan. Huub had nooit kunnen verliezen, dom van Brian dus.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:45:25 #157
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58571095
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef Smash-it het volgende:
B gaat brinta maken. J leest de krant.

Puntje van mijn stoel, echt waar.

Haha en er staat alweer een stream op een eend.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:46:20 #158
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58571109
De Brian en Amanda fans vinden het heel logisch dat Brian zo agressief werd, tommy duwde namelijk het kaasje naar Brians shirt!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:46:39 #159
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58571116
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef schatje het volgende:

[..]

Precies, ik op mijn 17e.

Wat een idioot ook met z'n bijzonder dit en dat .
ho ho ho ,HBO,kan alles zelfs de was.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:48:00 #160
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_58571143
wat is er aan de hand met de voet van huub?
pi_58571157
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het is de kracht van Huub, die gespeelde verontwaardiging. Brian was hier door voor de rest van avond gelijk overklast en uit balans. Wat in z'n voordeel had moeten werken (speltechnisch) was door Huub heel slim in z'n nadeel uitgespeeld door die misplaatste verontwaardiging. Brian hierdoor natuurlijk enorm pissed en dan komt Tommy nog eens een uur mekkeren

Je kunt het daar zo af en toe ook gewoon invullen
broertje, ik heb het helemaal nergens over Huub....... alleen over Tommy en Brian
pi_58571159
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Darklight het volgende:
wat is er aan de hand met de voet van huub?
Blessure door het trainen.
pi_58571172
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zie zijn winst ook niet. Als die er al was, is die nu volledig in rook opgegaan. Huub had nooit kunnen verliezen, dom van Brian dus.
Waarbij ik er toch nog aan toe wil voegen dat het ook dom is van Huub om die uitdaging aan te nemen. "Nee" zeggen getuigd ook van kracht. Huub's ego zit hem echter in de weg. Afijn, het is al met al in z'n voordeel beslecht, ware het niet dat hij dat voordeel dan zelf weer minimaliseert door als een gek er naar toe te rennen en ook weer fysiek wenst te worden......

Resumerend: Het is een teringzooi daar..... en dat is precies wat we allemaal willen, anders noemen we het saai.....
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:50:43 #164
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_58571210
dat shirtje van Brain heb ik ook, alleen in het blauw
Dik nep
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:50:56 #165
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58571214
grappig eigenlijk, als er gevochten wordt roept iedereen verontwaardigd dat het weer eens uit de hand is gelopen en dat de FEBO kut is.
Maar gebeurd er niks op de streams, is het saai. Men is bij het begin van ruzies altijd lyrisch, achteraf was het toch weer kut.

DGK bestaat het laatste jaar eigenlijk alleen nog maar bij de gratie van de ruzies.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:52:19 #166
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571237
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:52:32 #167
185492 tony38
kopkaas RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_58571243
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Blessure door het trainen.
huub heeft een loopgraaf voet door brain,en door de kopkaas van fries!!!!!!!!!!!!!!!!
kopkaas RULES wie is er niet groot mee geworden!! mijn vrouw wel!!
pi_58571248
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarbij ik er toch nog aan toe wil voegen dat het ook dom is van Huub om die uitdaging aan te nemen. "Nee" zeggen getuigd ook van kracht. Huub's ego zit hem echter in de weg. Afijn, het is al met al in z'n voordeel beslecht, ware het niet dat hij dat voordeel dan zelf weer minimaliseert door als een gek er naar toe te rennen en ook weer fysiek wenst te worden......

Resumerend: Het is een teringzooi daar..... en dat is precies wat we allemaal willen, anders noemen we het saai.....
klopt... vond het gisteravond een topavond

Tommy zei bij het weglopen nog tegen H&C tot zaterdag.... dus zal dat feestje, om Huub met een ander te laten zoenen wel doorgaan
pi_58571293
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Desii het volgende:

[..]

broertje, ik heb het helemaal nergens over Huub....... alleen over Tommy en Brian
Ja zusje, behalve dat Tommy mij wel een aardige gast lijkt, vond ik dat hij het gisteren ook zelf op zat te zoeken door door te blijven zeuren om een antwoord dat Brian niet wilde geven en dat hij niet verplicht is om te geven.

Tommy was gisteravond een verlengstuk van Huub, liet zich daarvoor lenen. En dan keur ik het fysiek worden van Brian helemaal niet goed, integendeel, maar het ligt wel in de lijn der verwachting dat het zal gaan gebeuren, Brian een beetje kennende.....

Je ander liefje, de pianoleraar, zal zoiets nooit overkomen, omdat hij zich niet met het spel bemoeid.......
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:57:52 #170
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58571349
jammer,... gisteravond weer een hoop gemist!

ach,.. wellicht zie ik het wel in de uitzending,......................keep dreaming
pi_58571361
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:52 schreef Desii het volgende:

[..]

klopt... vond het gisteravond een topavond

Tommy zei bij het weglopen nog tegen H&C tot zaterdag.... dus zal dat feestje, om Huub met een ander te laten zoenen wel doorgaan
Toen Tommy net binnen was gisteren vroeg Ricardo naar een gebrande cd. Tommy zei dat hij hem zaterdag mee zou nemen. Maar Wicardo is er zaterdag avond helemaal niet volgens mij, die had toch een boeking?? Tommy zie nog iets van zaterdag "vroeg", dat Ricardo er dan wel was.
Snapte toen niks van die opmerking, maar is er geen kans dat er overdag iets gaat gebeuren?...dropping?

Of bedoelde die gewoon vroeg op de avond...
pi_58571498
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik zie dat net een beetje anders. (Natuurlijk ) Brian had deze uitdaging niet moeten doen. Ik zie zijn winst niet. Gisteren sprak hij uit dat hij Huub wou leren eens nee te zegen. Ik vraag me af waar hij die arrogantie vandaan haalt. Hij is niet de aangewezen persoon dit soort levenslessen aan Huub op te dringen. Daarnaast vindik dat Brian dit veel te groot heeft opgezet (al dan niet met behulp van de Febo. Met het aanstellen van een scheidsrechter en een half dozijn aan vechters uitnodigen voor een les? Daarmee heeft ie er de spanning van een wedstijd op gezet. In mijn ogen had het dan ook niets meer met sparren te maken. Uitvoering een 7. Idee een dikke 0.
Het is voor Brian ook een wedstrijd, misschien nog wel belangrijker dan het kickboksgala. Die vent zoekt waarschijnlijk al maanden na een manier om Huub fysiek aan te kunnen pakken. Geen wonder dat ie zo gefrustreerd raakt. Maar het gros van de Brian aanhang op bijv. headliner lijkt me sowieso niet in staat om verbaal iets op te lossen dus die zullen het wel waarderen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:04:23 #173
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571520
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja zusje, behalve dat Tommy mij wel een aardige gast lijkt, vond ik dat hij het gisteren ook zelf op zat te zoeken door door te blijven zeuren om een antwoord dat Brian niet wilde geven en dat hij niet verplicht is om te geven.

Tommy was gisteravond een verlengstuk van Huub, liet zich daarvoor lenen. En dan keur ik het fysiek worden van Brian helemaal niet goed, integendeel, maar het ligt wel in de lijn der verwachting dat het zal gaan gebeuren, Brian een beetje kennende.....

Je ander liefje, de pianoleraar, zal zoiets nooit overkomen, omdat hij zich niet met het spel bemoeid.......
Brian kan ook gewoon antwoord geven op de vragen. Doe je dat niet dan heb je in mijn ogen wat te verbergen. Daarnaast zijn het voornamelijk de mensen van kamp B en A die constant maar weer menen Huub ter verantwoording te moeten roepen. Huub gaat daar zo goed als altijd op in.
Omgekeerd gebeurt dat erg weinig. Ze blijven weglopen voor de discussie en lopen er in mijn ogen teveel voor weg.
Wat is Brians doel in de vila? Dat ie na afloop kan zeggen dat hij Huub op het rechte pad heeft gekregen?
Het lijkt er steeds meer op dat Brian een Huubwanabee is.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:07:53 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58571603
quote:
10:43 - Handen wapperen

Nu Amanda weg is, zoekt Brian het gezelschap van Ferhat en Thijs op. De Antilliaan vertelt over zijn verleden. “Ik was negentien, had drie baantjes en een eigen bedrijf!”, laat Brian de jongens weten. “Zo!”, reageren Ferhat en Thijs in koor. Het drietal keuvelt gezellig verder maar dan is het toch echt tijd om weer schoon te maken. “Jij ging toch de douches doen?”, plaagt Ferhat de Miljonair. De Antilliaan kan er wel om lachen maar met zijn handen wapperen, doet hij liever niet, daar is hij immers toch Miljonair voor?
pi_58571617
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Brian kan ook gewoon antwoord geven op de vragen. Doe je dat niet dan heb je in mijn ogen wat te verbergen. Daarnaast zijn het voornamelijk de mensen van kamp B en A die constant maar weer menen Huub ter verantwoording te moeten roepen. Huub gaat daar zo goed als altijd op in.
Omgekeerd gebeurt dat erg weinig. Ze blijven weglopen voor de discussie en lopen er in mijn ogen teveel voor weg.
Wat is Brians doel in de vila? Dat ie na afloop kan zeggen dat hij Huub op het rechte pad heeft gekregen?
Het lijkt er steeds meer op dat Brian een Huubwanabee is.
Ik ken Brian's doelen niet, maar vermoedelijk is doel één het winnen van geld. Als je gisteren de discussie hebt gevolgd, dan heb je gehoord dat Amanda en Brian na ongeveer twee minuten al tegen Tommy vertelden "Hey, laat het maar gaan, jij weet niet precies hoe dingen hier werken, wij vinden jou wel ok, maar praten er liever niet met je over". Dat hebben ze meerdere malen gezegd, maar Tommy bleef desondanks toch gewoon een uur lang doorgaan. Tja......als je iets niet wil vertellen, dan wil je het gewoon niet. Dat recht hebben mensen nu eenmaal....
pi_58571638
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik geef je hier in gelijk, al bewonder ik het van Huub dat hij alles wil aangaan in deze was hij toch echt de realtiteit kwijt.
Hij had beter Brian keihard kunnen uitlachen met de woorden: held op sokken wil sparren tegen iemand van (gokje) 20 kg lichter en vele malen minder ervaring?
Beiden hebben een fout gemaakt in deze.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:10:57 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58571668
Prospera, m'n complimenten voor je prachtige OP
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oeh, die Brian toch
Met zijn handen wapperen?? Is ie homo geworden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58571670
Huub biedt Claire 1000 euro om de pruik van Amanda's hoofd te trekken
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:12:06 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58571688
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef mootie het volgende:
Conclusie: er staat dus een boete op??
Wellicht zelfs meer dan alleen een boete van ¤ 1.000,=?? Exit??
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:13:44 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_58571728
Er is dus vannacht wel degelijk iets gebeurd in dat hok. Huub en Claire konden "daarna" maar moeilijk in slaap komen.
Claire vond het ook vreemd dat "achter" niets meer heeft laten horen.

Weer een insluiper?
― Mark Twain
pi_58571771
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Het is voor Brian ook een wedstrijd, misschien nog wel belangrijker dan het kickboksgala. Die vent zoekt waarschijnlijk al maanden na een manier om Huub fysiek aan te kunnen pakken. Geen wonder dat ie zo gefrustreerd raakt. Maar het gros van de Brian aanhang op bijv. headliner lijkt me sowieso niet in staat om verbaal iets op te lossen dus die zullen het wel waarderen.
Weet je waar je gefrustereerd van raakt...dat je je keer op keer moet laten slaan door die kutkabouter.
Kan me er wel wat bij voorstellen dat Brian Huub wel is wat tikjes zou willen geven. Doordat Brian keer op keer de klappen moet vangen en eigenlijk geen reet terug kan en mag doen loopt de frusteratie alleen maar hoger op...zeker nu de laatste keren gebleken is dat Huub ook geen boetes meer krijgt.

Ik zag het sparren niet alleen als vermaak (Ja geef ik toe) maar ook als een gecontroleerde vorm voor Brian en Huub om een deel van hun frusteratie te kunnen botvieren.
Eigenlijk is dit zelfs nog de beste oplossing ook. Hoeven ze mekaar buiten niet te lijf te gaan.
Laat die gasten maar is de handschoenen aan doen en mekaar op een nette manier te lijf gaan.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:16:05 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_58571783
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef Leandra het volgende:

Conclusie: er staat dus een boete op??
Wellicht zelfs meer dan alleen een boete van ¤ 1.000,=?? Exit??
Die dooie cavia valt wrs onder Persoonlijk Bezit, vandaar die boete denk ik.
Toch hoop ik dat Claire het doet en wel heel snel.

Ricardo blijft wel heel lang weg, zou hij nog terugkomen?
― Mark Twain
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:16:19 #183
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58571790
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef mootie het volgende:
TOP idee........ik zeg, DOEN!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:18:01 #184
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58571831
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat mij betreft..........WEGBLIJVEN! tot nooit meer ziens!
pi_58571864
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:15 schreef T-lex het volgende:

[..]

Weet je waar je gefrustereerd van raakt...dat je je keer op keer moet laten slaan door die kutkabouter.
Kan me er wel wat bij voorstellen dat Brian Huub wel is wat tikjes zou willen geven. Doordat Brian keer op keer de klappen moet vangen en eigenlijk geen reet terug kan en mag doen loopt de frusteratie alleen maar hoger op...zeker nu de laatste keren gebleken is dat Huub ook geen boetes meer krijgt.

Ik zag het sparren niet alleen als vermaak (Ja geef ik toe) maar ook als een gecontroleerde vorm voor Brian en Huub om een deel van hun frusteratie te kunnen botvieren.
Eigenlijk is dit zelfs nog de beste oplossing ook. Hoeven ze mekaar buiten niet te lijf te gaan.
Laat die gasten maar is de handschoenen aan doen en mekaar op een nette manier te lijf gaan.
Hij moet Jaap's advies volgen en per ongeluk wat op z'n voet laten vallen Verder vind ik jouw invalshoek ook wel wat hebben.....
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:19:53 #186
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571872
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Vannacht heb ik gezegd, Brian wil de intelligente zijn, de dichter, de denker, de muzikant... in mijn ogen is ie de sporter, de tenniser en de kickbokser en daar is niets mis mee.
Het lukt hem niet Huub op diens terrein te verslaan. Hij nodigt Huub uit te komen sparren op zijn terrein waar zijn skills liggen. Door Huub te laten inzien dat deze strijd niet te winnen is hoopte hij dat Huub zijn gezonde verstand zou gebruiken daarmee dacht Brian dat ie Huub had verslagen. Dat is een misrekening omdat Huub's ego daar te groot voor is. Brian had zijn sportieve winst kunnen behalen door na afloop van de training te zeggen: Sorry Huub, jij bent echt geen partij voor mij ik blaas het af. Dan was de druk weggeweest en hadden ze misschien zelfs nog wel een robbertje kunnen stoeien. Nu heeft ie Huub de tijd te geven om zich er met z'n intellect uit te redden. Met als gevolg een gefrustreerde Brian. Brian heeft zijn plan zelf laten backfireën door niet de verstandigste te zijn.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:20:32 #187
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58571882
Claire wil Huub een massage geven. Huub lijkt er niet echt zin in te hebben.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:22:27 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58571931
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]

Mwah, ik denk niet dat het nog erg zinvol is, inmiddels is haar eigen haar waarschijnlijk aardig aangegroeid en het zou me niets verbazen als het nog leuk staat ook.
Het zal alleen ff plat zitten door die pruik, maar meer dan beroerd zitten doet het waarschijnlijk niet.

Als ze hadden willen klieren met die pruik dan hadden ze dat in het begin moeten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:25:24 #189
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58572000
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:27:29 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_58572040
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef Leandra het volgende:

Mwah, ik denk niet dat het nog erg zinvol is, inmiddels is haar eigen haar waarschijnlijk aardig aangegroeid en het zou me niets verbazen als het nog leuk staat ook.
Het zal alleen ff plat zitten door die pruik, maar meer dan beroerd zitten doet het waarschijnlijk niet.

Als ze hadden willen klieren met die pruik dan hadden ze dat in het begin moeten doen.
In het begin mocht er niet eens over die pruik gesproken worden, laat staan dat iemand dat ding van haar domme hoofd mocht rukken. En je weet, Amanda en haar pruik.......ze wordt helemaal gek als iemand er maar naar wijst. Dat werd gisteravond wel duidelijk, toen Claire over dat ding begon.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:27:52 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_58572044
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:19 schreef akveor het volgende:

Vannacht heb ik gezegd, Brian wil de intelligente zijn, de dichter, de denker, de muzikant... in mijn ogen is ie de sporter, de tenniser en de kickbokser en daar is niets mis mee.
Het lukt hem niet Huub op diens terrein te verslaan. Hij nodigt Huub uit te komen sparren op zijn terrein waar zijn skills liggen. Door Huub te laten inzien dat deze strijd niet te winnen is hoopte hij dat Huub zijn gezonde verstand zou gebruiken daarmee dacht Brian dat ie Huub had verslagen. Dat is een misrekening omdat Huub's ego daar te groot voor is. Brian had zijn sportieve winst kunnen behalen door na afloop van de training te zeggen: Sorry Huub, jij bent echt geen partij voor mij ik blaas het af. Dan was de druk weggeweest en hadden ze misschien zelfs nog wel een robbertje kunnen stoeien. Nu heeft ie Huub de tijd te geven om zich er met z'n intellect uit te redden. Met als gevolg een gefrustreerde Brian. Brian heeft zijn plan zelf laten backfireën door niet de verstandigste te zijn.
Helemaal mee eens.

Gatver, daar is die pisnicht weer.
― Mark Twain
pi_58572115
ricardo heeft een brichtje op zijn broers hyves achtergelaten hahahahahahahah wat een sukkel

http://dutchboi23.hyves.nl/?&pageid=AKYZ6VBGDPKOGSK4S

dit is de link er naar toe
pi_58572130
uh uh uh, ik heb toevallig zeer voetje.
Uh uh uh.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 11:32:40 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_58572147
Ricardo is zgn naar de dokter geweest, hij heeft last van zijn knie.

Hij heeft duidelijk iets goed te maken en roept dat hij van José houdt.
― Mark Twain
pi_58572242
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
Ricardo is zgn naar de dokter geweest, hij heeft last van zijn knie.

Hij heeft duidelijk iets goed te maken en roept dat hij van José houdt.
boelshit hij was achter ivm zijn broer robin zie maar mijn post iets eerder dat hij zijn broertje heeft gebeld end ie niet opneemt en dan maar op hyves heeft gepost jaja op de pc bij de dokter zeker ricardo je liegt al net zo erg als a & b
pi_58572260
Heeft de broer van Ricardo echt gedreigd?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:38:30 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_58572266
Slijmspoor komt er zeker aan? Of stinkwijf?
pi_58572272
de del is weer terug
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:39:48 #199
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58572294
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:

Dit heeft JEEthuh gepost eerder.
be nice or go away
pi_58572321
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
ja als je ff terug leest zie je mijn printjes staan
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:41:25 #201
16715 Mylene
*schatje*
pi_58572331
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit heeft JEEthuh gepost eerder.
Is Robin homo of heterobroertje?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:41:30 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58572334

Ricardo's berichtje op de Hyves van zijn broer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')