Fris en fruitig is ook een rekkelijk begrip geworden. Of zat er tussen bed en make-up onder de arm (...) toch nog een doucheminuutje?quote:09:26 - De weg weer op
Nog voordat de lichten aan zijn gesprongen, heeft Amanda het bed al verlaten. Met haar make-up onder de arm zoekt ze een spiegel op. Fris en fruitig stapt ze even later de keuken in. Dan wordt al snel duidelijk waarom de Miljonair zo fluitend haar dag begon. “Ik ben heel blij dat ik weer mag lessen zo meteen!”, roept ze opgewonden naar het personeel. Na de catastrofe van gistermiddag mag de Amsterdamse toch de weg weer op. Veel succes, Amanda!
Belachelijk weer, kan de FEBO echt niks anders verzinnen? Ik ben die zooi zo zat, bah.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:55 schreef mootie het volgende:
Is de zwangerschap van Claire al goed te zien? Heeft ze overgegeven vanmorgen?
Bron: NL.quote:Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat de bedreiging die geuit is op de hyves van Palma (lees eerdere bericht) nogal een impact gehad heeft waardoor ze niet goed de deur uit durft. Palma zal vandaag daarom niet verschijnen als hoofdhuishoudster. Het is te gek voor woorden wat DGK ook buiten de kooi teweeg brengt en de mensen totaal doorslaan.
Precies, opzouten met die pisnicht en zijn aso achterban. Te gek voor woorden dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik hoop nu ricardo dit nu te horen krijgt hij gelijk zijn spullen pakt en anar huis gaat en zo kunnen de bewoners mooi hun spel gaan spelen
Zag hem net door het beeld komen en ziet er echt niet goed uit...is in ieder geval nog steeds dik.quote:
Mooi!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zag hem net door het beeld komen en ziet er echt niet goed uit...is in ieder geval nog steeds dik.
Ik vind het ook al te gek voor woorden, dat Tommie Brian niet wilde aangeven bij de buren voor fysiek geweld, hij zit niet te wachten op bedreigingen ...........................quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, opzouten met die pisnicht en zijn aso achterban. Te gek voor woorden dit.
Huub is het zo te zien ook behoorlijk zat.
[ afbeelding ]
Ik ga de zon in, heb alweer genoeg van die gore bende.....laterzzzz.
Als je daar een ban krijgt zullen zal NL je aan de schandpaal nagelen als ze bemerken dat je buiten hun site ook misstappen hebt begaan. Ik heb al een paar keer gezien dat daar een artikel aan gewijd wordt. Het mag... maar ik heb het idee dat ze een beetje politie agentje aan het spelen zijn. Dat users dat doen okay... maar een site zelf zou daar toch terughoudend in behoren te zijn. Soms is het net alsof ze bevestiging zoeken dat zij correct gegeband hebben. Ook al is het een particulier intiatief en doen ze fatastische dingen met een enorme inzet ik denk dat je dat beter niet kan doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht het al, niks ziek maar bang.
[..]
Bron: NL.
tnxx maakt mijn dag weer ietsje beterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zag hem net door het beeld komen en ziet er echt niet goed uit...is in ieder geval nog steeds dik.
Je hebt gelijk, maar ja, moet hij ook maar gewoon drankjes gaan serveren......i.p.v. de confrontatie voor meer dan een uur blijven zoeken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het ook al te gek voor woorden, dat Tommie Brian niet wilde aangeven bij de buren voor fysiek geweld, hij zit niet te wachten op bedreigingen ...........................
Nog even doorbijten Akveor, nog twee weekjes....we kunnen ut...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je daar een ban krijgt zullen zal NL je aan de schandpaal nagelen als ze bemerken dat je buiten hun site ook misstappen hebt begaan. Ik heb al een paar keer gezien dat daar een artikel aan gewijd wordt. Het mag... maar ik heb het idee dat ze een beetje politie agentje aan het spelen zijn. Dat users dat doen okay... maar een site zelf zou daar toch terughoudend in behoren te zijn. Soms is het net alsof ze bevestiging zoeken dat zij correct gegeband hebben. Ook al is het een particulier intiatief ik denk dat je dat beter niet kan doen.
En breng eerst eens naar buiten ,hoe het daar echt toe gaat , FEBO is tuigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef Jewscky het volgende:
Huub jongen stap op,maar richt eerst even een ravage aan bij de FEBO.![]()
Ik vind het triest te zien dat Huub na zo'n lange tijd nu zo op baalmodus zit, het zou toch andersom moeten zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef Jewscky het volgende:
Huub jongen stap op,maar richt eerst even een ravage aan bij de FEBO.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog even doorbijten Akveor, nog twee weekjes....we kunnen ut...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ja, moet hij ook maar gewoon drankjes gaan serveren......i.p.v. de confrontatie voor meer dan een uur blijven zoeken.
Zeg je hiermee dat je het een normale reactie van Brian vindt?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ja, moet hij ook maar gewoon drankjes gaan serveren......i.p.v. de confrontatie voor meer dan een uur blijven zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |