Je bedoelt, "het ziet er voorlopig niet naar uit, dat er nog niet-warme (20-) dagen komen in April" ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:27 schreef aloa het volgende:
Het ziet er voorlopig niet naar uit, dat er nog warme (20+) dagen komen in April.
Kan allemaal nog veranderen natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je bedoelt, "het ziet er voorlopig niet naar uit, dat er nog niet-warme (20-) dagen komen in April mei" ?
Gelukkig zijn hier op kantoor pakken niet verplicht én ik heb airco!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Eind volgende week ff een dipje en dan nóg warmer.
Geloof jij het?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Eind volgende week ff een dipje en dan nóg warmer.
nou moet ik zeggen dat er ten opzichte van gisteren aan het eind van de periode een veel duidelijker neerslagsignaal te zien is. Maar ja, morgen kan het weer compleet anders zijn. En de temperatuur blijft eigenlijk in alle uitkomsten op niveau.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:40 schreef nodisch18 het volgende:
[ afbeelding ]Het blijft zo te zien nog wel ene tijdje lekker door zomeren
Jij woont toch in de buurt van ''de visbak'' ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag max 19.9 graden! Net geen 20 door een vroege zeewind.
Zeewind, heerlijk tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jij woont toch in de buurt van ''de visbak'' ?
Dan heb je idd vaak te maken met zeewind.
Een aantal leden gaat van zonnig, droog weer naar klam tropenweer (benauwde dagen en buien met grote druppels).quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:40 schreef nodisch18 het volgende:
[ afbeelding ]Het blijft zo te zien nog wel ene tijdje lekker door zomeren
En in de zomervakanties hier een daar een tropische golf.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef MissHobje het volgende:
Dit weer gewoon houdentot eind september...
1 voorwaarde.. snachts af en toe een hoosbui en onweerlijkt me prima.
Zo op zijn tijd wel ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Zeewind, heerlijk toch![]()
Frituren doe ik alleen met snacks, niet met mezelf
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef MissHobje het volgende:
Dit weer gewoon houdentot eind september...
1 voorwaarde.. snachts af en toe een hoosbui en onweerlijkt me prima.
Plaatje van mei 2000 t/m september 2000:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:48 schreef Frutsel het volgende:
Straks krijg je weer hetzelfde liedje als vorig jaar ofzo... 3 weken mooi weer en that's it
Waar vinden jullie al die voorspellende kaarten? Als ik op die links in de OP klik kom ik bij de FOK!wiki, waar de helft van de links niet werkt geloof ik, of ik kies steeds precies de verkeerde uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:22 schreef ItaloDancer het volgende:
GFS oper is zeer chicalleen wel ver weg
Komt allemaal in orde binnenkortquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:19 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Waar vinden jullie al die voorspellende kaarten? Als ik op die links in de OP klik kom ik bij de FOK!wiki, waar de helft van de links niet werkt geloof ik, of ik kies steeds precies de verkeerde uit.![]()
Misschien handig om dit soort dingen aan de OP toe te voegen?
En inmiddels alweer alleen een donkere wolk en geen regen op donderdagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.wetteronline.de/Niederlande/Maastricht.htm
Onweer en wat regen in de voorspelling. Voor volgende week donderdag pas
.
Nee, normale waarde voor nu is tegen de 17 graden en volgend weekend wanneer het wat koeler lijkt te worden is de normale waarde 17,5quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:20 schreef INViCTuS het volgende:
normale waarden zijn 15/16 graden. Dat vind ik eigenlijk wel een beetje aan de lage kantik vind zo rond de 26 wel uitermate prima. Ik mis alleen de onweersbuien en een bietje regen voor het land.
In elk geval geen bewolking. Zo ver als ik kan kijken geen enkele wolkquote:Op zondag 11 mei 2008 15:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Misschien dat daar wat mee bewolking is? Of dat een front hier een boosdoener van is![]()
[ afbeelding ]
Hier is het wel lekker in Drachten, gister ruim 26 graden, ik zie wel dat in Holwerd een stuk kouder is.
Volgens mij is dit uitzonderlijk.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt de komende dagen toch weer kouder in 't hoge noorden?
En hoort daar nu nog heel veel sneeuw te liggen eik?
In mei?quote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef Adelante het volgende:
wat 'n zielig hoopje sneeuw, daar horen gewon hele bergen wit spul te liggen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 11:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Fins Lapland nu [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 12 mei 2008 13:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zaaaaalig toch, hadden wij dat maar hier...(heb afgelopen winter helemaal geen sneeuw gezien
En bij het Tjeukemeer ook: http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=798248&tid=798248quote:Op maandag 12 mei 2008 22:40 schreef tralalala het volgende:
http://www.ad.nl/utrecht/(...)_Henschotermeer.html Gisteren ook al dus
In Amsterdam ook. Aan de satelliet te zien zitten we allebei verkeerd, want de rest van het land is toch flink zonnigquote:
Iddquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
In Amsterdam ook. Aan de satelliet te zien zitten we allebei verkeerd, want de rest van het land is toch flink zonnig
je ziet zelfs die rookpluim van die grote brand in Enschedequote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Geweldig scherpe beelden overigens.
[ afbeelding ]
Die van Delft is nog niet te zien...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
je ziet zelfs die rookpluim van die grote brand in Enschede
keek ik ook al naar, maar er zit wat bewolking daarquote:
Plastic brandt idd wat 'vuiler'.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
keek ik ook al naar, maar er zit wat bewolking daar
Al zal dat niet zo'n dikke zwarte rook geven als een plasticbrand.
Ach. De cape heeft weinig te maken met een kans op een (onweers)bui. Het zegt meer over de intensiteit die een bui kan hebben. Want zolang de buien niet worden 'getriggerd', heb je niks aan de Cape. Dus misschien hebben ze in het zuiden de hoogste cape, maar onstaan de buien in het (noord)oosten van het land. We gaan het wel zien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 06:57 schreef aloa het volgende:
Vanmiddag onweer?![]()
Kleinste kans in Friesland.![]()
kaartje 1800 uur
[ afbeelding ]
Die buien ontstaan toch vaak in het zuiden, midden van het land (of boven Frankrijk, Duitsland). Voordat ze friesland bereiken is het meestal niets meer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ach. De cape heeft weinig te maken met een kans op een (onweers)bui. Het zegt meer over de intensiteit die een bui kan hebben. Want zolang de buien niet worden 'getriggerd', heb je niks aan de Cape. Dus misschien hebben ze in het zuiden de hoogste cape, maar onstaan de buien in het (noord)oosten van het land. We gaan het wel zien.
Btw, is weerwoord bij jullie ook down? Ik kom er niet op.
Hier in het noorden lijkt toch het beste er van af. Dus blijft bij een paar verre donders en een paar druppeltjes.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:28 schreef Oom_Agent het volgende:
De atmosfeer staat weer ouderwets op ontploffen !!!!!
In Nijmegen nu de eerste druppels uit deze net ontstane bui:
[ afbeelding ]
tja, als jij je meldt dan moet het wel ploffen natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:28 schreef Oom_Agent het volgende:
De atmosfeer staat weer ouderwets op ontploffen !!!!!
In Nijmegen nu de eerste druppels uit deze net ontstane bui:
[ afbeelding ]
Dank u, dank u !!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:32 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Leuk om Mr. DASOO hier nog eens te zien trouwens.
Inderdaad, mijn favoriete plopperdeplopbuitjesseizoen is aangebroken !!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, als jij je meldt dan moet het wel ploffen natuurlijk
Yep... lekker onweertje hier en af en toe regen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:18 schreef TommyGun het volgende:
Ploft lekker in Eindhoven. Regen valt mee, af en toe wat gedruppel
Het laait weer op en er komt beweging in de bui. Hij trekt nu langzaam NO waarts.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:21 schreef area78 het volgende:
Hier in de buurt van Oss was mooi de updraft van een bui te zien, zag er best leuk uit en had ook een ronde vorm maar verder geen rotatie te zien en het zakte snel in elkaar. Al 2 uur lang zat het flink te donderen en als de bui eindelijk in de buurt komt (gaat echt heel langzaam) een felle inslag in de verte en nu alleen maar een beetje flutregen en geen onweer meer
idd...ik zit in venrayquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:11 schreef AchJa het volgende:
Het lijkt hier bijna los te gaan, nog geen donder maar begint wel te regenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich bin der Führer.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Vraag: wanneer gaat de activiteit uit onweersbuien?
Antwoord:Merk ik hier goed, er komen al de hele avond buien uit Vlaanderen maar net voor Breda zijn ze opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik vind dat altijd zo stinken... Regen na een droge, warme periode...quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Regen in Maastricht met die heerlijke geur.
Krijg nou wat, die hele zaak activeert weerquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:31 schreef Oom_Agent het volgende:
Gerommel hoorbaar in Nijmegen, een buienlijntje breidt zich vanuit Eindhoven/ 's-Hertogenbosch rap naar Nijmegen / Arnhem uit. Ze zoeken verbinding met elkaar
Nah, dat is juist zo lekkerquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo stinken... Regen na een droge, warme periode...![]()
Hier trouwens 3 minuten regen gedruppel gehad vanavond.
wees blij dat je het onweer niet ruikt. de geur van ozon heeft daardoor bij mij blijvend iets onheilspellends gehoudenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nah, dat is juist zo lekker. En ook vóórdat de bui arriveert. Dat je de bui al 'ruikt' aankomen
.
Jawel hoor, kom er net vandaan. En de knallen dreunde goed.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:14 schreef Maisnon het volgende:
Dik onweer boven Tilburg, harde knallen en flitsen, maar geen regen.
blids.de werkt hier primaquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Overigens... blitz doet het niet meer ?
Idd. Is meestal na zo'n lange periode van droogtequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:03 schreef Fredo55 het volgende:
De ANWB waarschuwt voor gladheid, omdat er olie op de weg ligt enzo.
begint wat eerder dan gisteren volgens mijquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:19 schreef Fredo55 het volgende:
Eerste onweersbui is ontstaan boven de Ardennen.
quote:Forecast Update
Valid: Thu 15 May 2008 10:00 to Fri 16 May 2008 06:00 UTC
Issued: Thu 15 May 2008 10:14
Forecaster: TUSCHY
SYNOPSIS
Diffuse omega - like pattern is present over Europe with a major trough just west of Europe and another, smaller one over SE Europe. In - between, weak ridging has established but the ridge is too flat and faint to suppress convection. Weak pressure gradients at all levels prevail from Spain to Belarus and widespread thunderstorms are forecast.
DISCUSSION
... Highlighted areas ...
A few more hours needed for initiation in most places so expect initiation to occur mainly between 11Z ( western parts of the outlook )and 13Z ( for the rest) .
Weak shear and low - end / modest instability release won't support organized thunderstorms with a severe weather risk but strong pulsating thunderstorms could locally bring strong wind gusts and hail, approaching our criterion. Dewpoints at the surface changed not a lot to yesterday and in conjunction with very steep LL lapse rates and modest mid-level lapse rates, 100 - 500 J/kg MLCAPE are possible again. Enhanced SRH values and / or better DLS and / or stronger instability release resulted in a level - 1 for a few regions as hailstones could reach 2 - 3 cm in diameter. Evaporational cooling in dry column below high based storms should enhance downdraft strength with strong wind gusts possible but it would be a gamble to pinpoint those spots. Thunderstorms will decrease in intensity and coverage after sunset but locally enhancing forcing mechanisms could support thunderstorms until 06Z ( e.g. NW / W - France / Belgium and Netherlands / SE Germany to W - Ukraine ). Slovakia, N - Romania and W - Ukraine will have the best chance to see an isolated tornado as LCL comes down during the night and LL shear / SRH increases somewhat. Threat is too conditions to upgrade.
Another risk is a flash flood risk as background flow is very weak. Areas, where thunderstorm coverage will be enhanced ( e.g. S / SW Germany, Belgium and the Netherlands and S/SE Switzerland ) could see an upscale growth of thunderstorm activity into a few loosely organized thunderstorm clusters. Please keep in mind that this risk is not implemented in our risk scheme.
... S - Germany , Belgium and Netherlands ...
We decided to spend a few more lines for those areas as there could exists a hail threat, equaling a level - 1. Latest synop reports and modified soundings reveal potential modest instability release in an overall weakly sheared environment but wind field and hence DLS strengthened somehwat in the mid-levels compared to yesterday with some veering present. A PVA maximum crosses those areas druing the evening / night hours from the SW and should lead to enhanced thunderstorm development. At the moment we decided against issuing a level - 1 as shear and instability are too weak but a level - 1 may be issued later on.
--------------------------------------------------------------------------------
Zag het staan. Vooral vanavond dus kans op buien met flinke hagel en onweerquote:
quote:...crosses those areas during the evening / night hours from the SW and should cause enhanced thunderstorm development. At the moment we decided against issuing a level - 1 as shear and instability are too weak but a level - 1 may be issued later on mainly due to an isolated large hail risk...
Ja bij jou zijn die buien al aangekomen een beetje.. nouja aldus radar.. hier echt totaal geen last van klammigheid (onder schiphol) enne de zon is net weg, dat is wel weer balen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:34 schreef Fredo55 het volgende:
Raar weertje zeg, zojuist motregen gehad.
Het voelt erg benauwd en klam aan, ik hoop dat het vanavond helemaal los gaat.
Idd. Bij Arnhem is het eerste buitje ontstaan. Hier (Ens, Noorsoostpolderquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:14 schreef Fredo55 het volgende:
Die buien in het zuidwesten stellen niets voor hoor, alleen wat motregen.![]()
Her en der ontstaan nu (onweers)buien, als ik zo naar buienradar kijk.
Hier is het grijs,windstil en broeierig.
(Hier = Tholen,Zeeland)
leuk buitje hangt er daar in de buurtquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net op tijd thuis voor de nadere bui. Blijft nog wel ff regenen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk buitje hangt er daar in de buurt
Zo´n lucht hadden we hier gisteren... uiteindelijik bleef de teller steken op 10 regendruppelsquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het zou hier dadelijk wel es flink los kunnen gaan. Heel donkere luchten vanuit het zuidwesten...
Jij hèbt tenminste nog regen gehad, ik heb ze niet gezien die 10quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo´n lucht hadden we hier gisteren... uiteindelijik bleef de teller steken op 10 regendruppels(Breda).
Hier regen en/of onweersbui? hmmz dat zie ik voorlopig nog niet in.quote:
Ah, vandaag was het andersom?quote:
Hier in Eindhoven alleen donker en een beetje neerslag... geen onweer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:59 schreef mefke79 het volgende:
volgens 112brabant is die bui leeggeregend in Aarle-Rixtel. Hier in Helmond erg donker, het rommelt, maar verder droog.
Teteringen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, vandaag was het andersom?
Zit je hier ergens in de buurt dan?
We hebben best veel gehad deze avond. 0 bft, buien blijven redelijk hangenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven alleen donker en een beetje neerslag... geen onweer.
Ik ben lui... de planten doen het goed.... onkruid ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Het is hier al weken droog.
De planten zijn verlept, zat dus met smart op het "noodweer" te wachten wat voor donderdag was aangekondigd...
Met een beetje pech moet ik de tuinslang zoeken om de planten water te geven...
Nou, inderdaad. Toen de PC net uit stond viel er nog even flink wat water.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Teteringen.
Nu een aardig buitjeheerlijk dat geluid
Slim ook, volle bak doorrijden met weinig zichtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:56 schreef OA het volgende:
Iedereen reed zowaar door, niemand hing op de rem vanwege een beetje water!
Nou ja, de snelheid was wel wat aangepast, maar je ziet vaak bij het eerste druppeltje al dat mensen niet meer fatsoenlijk kunnen rijden...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Slim ook, volle bak doorrijden met weinig zicht.
En dat heb ik geweten, redelijk veel onweer en regen gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:52 schreef Againzender het volgende:
onweer gaat eruitbehalve in Zeeland/West Brabant
Nou, vandaag ga je geen zon meer krijgen hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:22 schreef Adelante het volgende:
Regent lekker door in Arnhem, maar als die wolkenband voorbij is wordt het vast weer lekker warm
Als je verder geen kaarten kan interpreteren enzo zou ik gewoon op KNMI.nl kijken, toch wel het meest betrouwbaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:06 schreef Thrilled het volgende:
Uhm misschien kan ik hier mijn vraag wel neergooien.. welke site/bron is nu het meest betrouwbaar met de voorspellingen? Ik wil morgen namelijk een dagje Walibi doen (Biddinghuizen > Flevoland) maar wil graag weten wat voor weer het wordt..
Ja daarom dus hier de vraag, aangezien hier de meeste weer-kennis zit die binnen mijn bereik ligtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je verder geen kaarten kan interpreteren enzo zou ik gewoon op KNMI.nl kijken, toch wel het meest betrouwbaar.
Maar morgen wordt het niet al te best, al zal de meeste neerslag in het zuiden gaan vallen.
Nou ja, ik denk dat je zo'n beetje de slechtste dag hebt uitgekozen. Bij een graad of 15-16 houdt het wel op. En ook Flevoland gaat buitjes krijgen, alleen de echt noordelijke provincies houden het dro(o)g(er).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja daarom dus hier de vraag, aangezien hier de meeste weer-kennis zit die binnen mijn bereik ligt
Ja, ik heb 40mm opgevangen.quote:
Paars? Blauw is dat, schele kleurenblinde figuur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 40mm opgevangen.![]()
Ik woon vlakbij dat paarse gedeelte.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Paars? Blauw is dat, schele kleurenblinde figuur.
Woon jij in Duitsland?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 40mm opgevangen.![]()
Ik woon vlakbij dat paarse blauwe gedeelte.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
Woon jij in Duitsland?![]()
Ik zie namelijk geen blauw (of paars) in Nederland...
Ik ben liever kleurenblind, dan dat ik in Duitsland woon.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
Woon jij in Duitsland?![]()
Ik zie namelijk geen blauw (of paars) in Nederland...
lekker? Ik vind het vrij koud zeg maar...loop liever met de zon en 26 graden in de korte broekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm GFS en EC zinspelen op een graad of 13-14 maar als max morgen.
Ben benieuwd, zou wel lekker zijn
Wel fijn om een keer de hitte uit het huis te jagen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Tot nu toe zelfs maar 12 gradenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Daar gaat mijn voorspelling...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Tot nu toe zelfs maar 12 graden![]()
Maar ja om de zomer van de afgelopen twee weken te compenseren moeten we drie weken dit weer hebben. Dat zal niet gebeuren
Krijg je jeuk als het meer dan 16 graden is?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Vandaag ist zaterdag, morgen ist zondag, morgen schijnt de zon enzo...
maar veel meer dan 16 moet het toch echt niet worden nee!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Krijg je jeuk als het meer dan 16 graden is?
Ik hoor je alleen maar klagen dat het niet warmer dan 16 graden mag worden en het liefst zo rond de 13
Goed bezig!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik quote mezelf van gisterendus morgen = vandaag
Mooi, samen staan we sterk onderaan...quote:
Geef mij dan maar een LP Supercel ipv een HP. Veel mooier om op de foto te zettenquote:Op zondag 18 mei 2008 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat hopen dat het alleen hier iseen plaatselijke super mega supercel
Zat is er slechts zo'n 9 graden naast....quote:Op maandag 19 mei 2008 06:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Exact 0 graden geweest in Twente1,9 in De Bilt.
Ah, dat verklaart de waterdruppels in het midden van mijn voorruit vanmorgen. Het zag ook uit als een ontdooide ruit na vorst.quote:
ja, laten we het hopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:36 schreef i2Them2 het volgende:
Aankonde woensdag zou nog wel eens een 'mooi' dagje kunnen worden.
ik vertrek zondag met het vliegtuig riching het zuiden. Kan leuk wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |