Ik ben lui... de planten doen het goed.... onkruid ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Het is hier al weken droog.
De planten zijn verlept, zat dus met smart op het "noodweer" te wachten wat voor donderdag was aangekondigd...
Met een beetje pech moet ik de tuinslang zoeken om de planten water te geven...
Nou, inderdaad. Toen de PC net uit stond viel er nog even flink wat water.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Teteringen.
Nu een aardig buitjeheerlijk dat geluid
Slim ook, volle bak doorrijden met weinig zichtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:56 schreef OA het volgende:
Iedereen reed zowaar door, niemand hing op de rem vanwege een beetje water!
Nou ja, de snelheid was wel wat aangepast, maar je ziet vaak bij het eerste druppeltje al dat mensen niet meer fatsoenlijk kunnen rijden...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Slim ook, volle bak doorrijden met weinig zicht.
En dat heb ik geweten, redelijk veel onweer en regen gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:52 schreef Againzender het volgende:
onweer gaat eruitbehalve in Zeeland/West Brabant
Nou, vandaag ga je geen zon meer krijgen hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:22 schreef Adelante het volgende:
Regent lekker door in Arnhem, maar als die wolkenband voorbij is wordt het vast weer lekker warm
Als je verder geen kaarten kan interpreteren enzo zou ik gewoon op KNMI.nl kijken, toch wel het meest betrouwbaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:06 schreef Thrilled het volgende:
Uhm misschien kan ik hier mijn vraag wel neergooien.. welke site/bron is nu het meest betrouwbaar met de voorspellingen? Ik wil morgen namelijk een dagje Walibi doen (Biddinghuizen > Flevoland) maar wil graag weten wat voor weer het wordt..
Ja daarom dus hier de vraag, aangezien hier de meeste weer-kennis zit die binnen mijn bereik ligtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je verder geen kaarten kan interpreteren enzo zou ik gewoon op KNMI.nl kijken, toch wel het meest betrouwbaar.
Maar morgen wordt het niet al te best, al zal de meeste neerslag in het zuiden gaan vallen.
Nou ja, ik denk dat je zo'n beetje de slechtste dag hebt uitgekozen. Bij een graad of 15-16 houdt het wel op. En ook Flevoland gaat buitjes krijgen, alleen de echt noordelijke provincies houden het dro(o)g(er).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja daarom dus hier de vraag, aangezien hier de meeste weer-kennis zit die binnen mijn bereik ligt
Ja, ik heb 40mm opgevangen.quote:
Paars? Blauw is dat, schele kleurenblinde figuur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 40mm opgevangen.![]()
Ik woon vlakbij dat paarse gedeelte.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Paars? Blauw is dat, schele kleurenblinde figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |