Of zomer... de dames in korte rokjes en doorschijnende shirtjes/blousjes na een onverwachte regenbui.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:52 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb weer zin in de lente.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of zomer... de dames in korte rokjes en doorschijnende shirtjes/blousjes na een onverwachte regenbui.
Het regent anders nog steeds plaatsgenoot.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:47 schreef hondenfokker het volgende:
wat een saai weer hier vandaag gehad heel de dag grijs en vanavond regen gehad. pff..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:52 schreef aloa het volgende:
[..]
De 20 graden zit er voorlopig nog niet in. In de nachten na zondag gaat de temperatuur richting het vriespunt.
ja, het schiet nog niet echt op. ben er nu echt wel aan toe. maar 2 jaar geleden was het nog koeler in het voorjaar. dat hoort er helaas bij in ons landje.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo te zien komt het idd komende 10 dagen niet boven de 10 graden uit.
Bomen zijn nog kaal... iets minder dan een jaar geleden was het overal al knalgroen, zonnig en 30 graden
Zou mooi zijn als we dat halen, maar het lijkt me wat overdrevenquote:
Wow, dat lijkt een flink pak zeg!quote:Op zondag 6 april 2008 17:25 schreef Fredo55 het volgende:
Sneeuw in Londen:
[ afbeelding ]
En in Frankrijk sneeuwt het ook: http://www.meteociel.fr/cartes_obs/temp2.png
Daar had het wel wat van weg ja. Het deed me denken aan een onweersbui in de zomer.quote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef Party_P het volgende:
Mooie foto. Lijkt wel klein beetje een shelfje
Ja das pech hequote:Op dinsdag 8 april 2008 08:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar had het wel wat van weg ja. Het deed me denken aan een onweersbui in de zomer.
Alleen het onweer ontbrak helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |