En in de zomervakanties hier een daar een tropische golf.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef MissHobje het volgende:
Dit weer gewoon houdentot eind september...
1 voorwaarde.. snachts af en toe een hoosbui en onweerlijkt me prima.
Zo op zijn tijd wel ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Zeewind, heerlijk toch![]()
Frituren doe ik alleen met snacks, niet met mezelf
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef MissHobje het volgende:
Dit weer gewoon houdentot eind september...
1 voorwaarde.. snachts af en toe een hoosbui en onweerlijkt me prima.
Plaatje van mei 2000 t/m september 2000:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:48 schreef Frutsel het volgende:
Straks krijg je weer hetzelfde liedje als vorig jaar ofzo... 3 weken mooi weer en that's it
Waar vinden jullie al die voorspellende kaarten? Als ik op die links in de OP klik kom ik bij de FOK!wiki, waar de helft van de links niet werkt geloof ik, of ik kies steeds precies de verkeerde uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:22 schreef ItaloDancer het volgende:
GFS oper is zeer chicalleen wel ver weg
Komt allemaal in orde binnenkortquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:19 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Waar vinden jullie al die voorspellende kaarten? Als ik op die links in de OP klik kom ik bij de FOK!wiki, waar de helft van de links niet werkt geloof ik, of ik kies steeds precies de verkeerde uit.![]()
Misschien handig om dit soort dingen aan de OP toe te voegen?
En inmiddels alweer alleen een donkere wolk en geen regen op donderdagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.wetteronline.de/Niederlande/Maastricht.htm
Onweer en wat regen in de voorspelling. Voor volgende week donderdag pas
.
Nee, normale waarde voor nu is tegen de 17 graden en volgend weekend wanneer het wat koeler lijkt te worden is de normale waarde 17,5quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:20 schreef INViCTuS het volgende:
normale waarden zijn 15/16 graden. Dat vind ik eigenlijk wel een beetje aan de lage kantik vind zo rond de 26 wel uitermate prima. Ik mis alleen de onweersbuien en een bietje regen voor het land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |