Misschien omdat B en A het inmiddels weten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:45 schreef mootie het volgende:
Coronel komt niet? Er mag geen terror op het prinsesje worden gepleegd?
\quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien omdat B en A het inmiddels weten?
wat boeit dat nou...... ik zou het wel gaaf gevonden hebben......... en wees eerlijk het is het zoveelste plan wat niet door mag gaan van hunquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien omdat B en A het inmiddels weten?
ik kan me voorstellen, dat je dan zoiets heb van....... stik er allemaal maar in, ik doe helemaal nix meer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
\
Dan kunnen ze haar op een andere manier wakker houden, als ze dat niet doen wordt Amanda echt in bescherming genomen.
Misschien dat Tom ook niet kan....zolang je niets zeker weet......Daarnaast is het natuurlijk ook de laatste kans dat Amanda het kan halen. Een herkansing zit er niet meer in voor haar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef Desii het volgende:
[..]
wat boeit dat nou...... ik zou het wel gaaf gevonden hebben......... en wees eerlijk het is het zoveelste plan wat niet door mag gaan van hun
Ik kots erop
Ze kan thuis nog 2948023 keer afrijden als ze wil.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien dat Tom ook niet kan....zolang je niets zeker weet......Daarnaast is het natuurlijk ook de laatste kans dat Amanda het kan halen. Een herkansing zit er niet meer in voor haar.
Ik heb ook niet echt gemerkt dat ze nu treurig was.....Wel wat rustiger dan normaal......quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef Prospera het volgende:
Amanda duikt in Brians armen, ze was niet zo vrolijk na de chat toch?
Nee, dat gaat ze niet redden, 2948023 keerquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan thuis nog 2948023 keer afrijden als ze wil.
Ahh okquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt gemerkt dat ze nu treurig was.....Wel wat rustiger dan normaal......
Of de streams zijn vertraagd..quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:56 schreef Prospera het volgende:
Huub's horloge loopt 7 minuten achter op de werkelijke tijd.
[ afbeelding ]
Voor hem zeker voor haar....................?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het oogt wel steeds romantischer en liever tussen die 2 ..... Of zou dat met de finale t emaken hebben?
Er stond in die chat een paar keer te vaak dat Brian niet om haar geeft, dus hij probeert haar nu te overtuigen van het tegendeelquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het oogt wel steeds romantischer en liever tussen die 2 ..... Of zou dat met de finale t emaken hebben?
Van Amanda's kant is het wel echt, zonder Brian heeft ze niets, zelfs haar zussen hebben geen contact meer met haar.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig, ik zat er ook naar te kijken en er aan te denken. Als je zo in slaap kunt vallen, dan moet er toch wel iets meer zijn dan spel lijkt mij. Zeker als je het meer dan een jaar kunt volhouden.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De dag erna zijn ze in het gemeentehuis getrouwd, 3 weken geleden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef -Jean- het volgende:
RTL belazert kijkers! Gouden Kooi-huwelijk Huub en Claire was nep!
knip
Heb je nog kunnen chatten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef Lady-night het volgende:
Ik snap nu best wel dat Huun af en toe agressief is....als het zo duidelijk is dat er twee altijd bevoorrecht worden dan zou ik dat ook hebben....het is gewoon absurd...
ik twijfel daar aan.....al zou het wel goed kunnen. Ze zijn immers wel officieel in ondertrouw gegaan. Als het echt alleen voor de show zou zijn, dan hadden ze ook dat achterwege kunnen laten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
De dag erna zijn ze in het gemeentehuis getrouwd, 3 weken geleden.
waneer zou dit gebeurd moeten zijn dan?quote:[
RTL Nederland zegt in een reactie dat er wel degelijk een huwelijk is gesloten tussen Huub en Claire. Dit heeft echter niet plaats gevonden tijdens de ceremonie in de tuin die de kijker heeft kunnen zien.... Een leugentje om bestwil of gewoon de kijker nog een keer belazeren?
Nee das niet helemaal juistquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
De dag erna zijn ze in het gemeentehuis getrouwd, 3 weken geleden.
Sorry, mag hij nou niet op zijn beurt Amanda tot even na 3 uur wakker houden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef Lady-night het volgende:
Ik snap nu best wel dat Huun af en toe agressief is....als het zo duidelijk is dat er twee altijd bevoorrecht worden dan zou ik dat ook hebben....het is gewoon absurd...
Hoezo op zijn beurt? Ze hebben Huub toch ook niet wakker gehouden voor zijn examen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry, mag hij nou niet op zijn beurt Amanda tot even na 3 uur wakker houden?
Geprobeerd hebben ze het wel, al wisten ze niet dat Huub al examen had geddanquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo op zijn beurt? Ze hebben Huub toch ook niet wakker gehouden voor zijn examen?
Werd er bij de eerste vraag afgegooid..zei alleen dat Amanda zonder Brian meer lol had?quote:
Dat was wel hun idee, ze zaten er alleen een dagje naast.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo op zijn beurt? Ze hebben Huub toch ook niet wakker gehouden voor zijn examen?
tuurlijk.... een charme-offensief voor Amanda (das al begonnen na zijn 8 uur, sinds die tijd istie veranderd.... hij doet alles na van Huub&Claire)quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ik, maar het maakt wel een verschil. Misschien wel hét verschil. Brian ging op z'n muil met z'n "terror".quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was wel hun idee, ze zaten er alleen een dagje naast.
Om te zien hoe laat het eten bezorgd gaat worden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:15 schreef kit2u het volgende:
Hoezo heb je als bewoner in de kooi een horloge om?
Jawel dat hebben ze wel. Tenminste, dat was hun bedoeling.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstandskiezen trekken doet bij sommigen misschien wonderen....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.... een charme-offensief voor Amanda (das al begonnen na zijn 8 uur, sinds die tijd istie veranderd.... hij doet alles na van Huub&Claire)
Het valt gewoon te erg op..... zoals hij nu doet, deed hij nooit....... vind het voor Amanda wel fijner hoor daar niet van; maar het is gewoon niet Brian
Welk verschil dan? Dat ze het niet wisten? Huub en Jaap zijn zo vaak verkeerd gegaan door verkeerde info... wat is het verschil?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het maakt wel een verschil. Misschien wel hét verschil. Brian ging op z'n muil met z'n "terror".
Ja dat was mij ook wel bekend , maar wilde het nog ff aanwakkerenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.... een charme-offensief voor Amanda (das al begonnen na zijn 8 uur, sinds die tijd istie veranderd.... hij doet alles na van Huub&Claire)
Het valt gewoon te erg op..... zoals hij nu doet, deed hij nooit....... vind het voor Amanda wel fijner hoor daar niet van; maar het is gewoon niet Brian
Ze vielen in slaap na het appels kauwen en het luidruchtig scherenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is geïnvesteerd in een rijbewijs en geen mogelijkheid meer voor herkansing vanwege het einde van DGK.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:23 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Welk verschil dan? Dat ze het niet wisten? Huub en Jaap zijn zo vaak verkeerd gegaan door verkeerde info... wat is het verschil?
Nope, maar ze dachten van wel hequote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel erg,quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Werd er bij de eerste vraag afgegooid..zei alleen dat Amanda zonder Brian meer lol had?
Snap het niet
Klopt, ze sliepenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog los van het feit dat Brian en Amanda bij mijn weten nog nooit iemand uit z'n slaap hebben gehouden gedurende die hele DGK periode.....
Gek he, die liggen er om 11 uur in omdat ze anders niet aan hun overdosis slaap komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog los van het feit dat Brian en Amanda bij mijn weten nog nooit iemand uit z'n slaap hebben gehouden gedurende die hele DGK periode.....
Nog even en ze moeten de straat op, zelf boodschappen doen, met alledaagse mensen praten. 't Zal ze niet meevallen......denk ik....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:34 schreef FSR het volgende:
Nog ff... straks zijn Bwian en Drama helemaal heilig... :S
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is geïnvesteerd in een rijbewijs en geen mogelijkheid meer voor herkansing vanwege het einde van DGK.
Het verschil met afgelopen nacht is dus dat dat nergens over ging, Huub had immers zijn rijbewijs al en die acties van Brian sloegen als een boemerang terug in z'n gezicht. (als Brian het al niet wist)
Het verschil is dus dat Brian op zijn muil ging?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het maakt wel een verschil. Misschien wel hét verschil. Brian ging op z'n muil met z'n "terror".
+1quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:36 schreef Musje456 het volgende:
[..]
[..]
Het verschil is dus dat Brian op zijn muil ging?
Opnieuw een 'domme actie van Brian'? Net als die domme actie met Fries, net als die domme actie met de fohn?
Tja... het is maar zoals je het ziet... volgens de grijze massa...
Anders kan ze geen auto krijgen van haar moeder.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:42 schreef mootie het volgende:
Maar ze mogen dus niks doen?
Huub: Amanda zal haar rijbewijs wel MOETEN halen ofzo.
Eén van de 2 broertjes Coronel woont naast DGK, en toevallig doen die jongens een beetje aan racen en rijden ze wel eens Dakar....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
Huub loopt buiten en gaat direct door naar de private.
Huub: hey brother tegen Jaap
Jaap: Coronell komt wel.
Huub: maakt ook niet veel uit, als er maar een bigger picture achter zit.
Geen idee wie Coronell is.
Huub over Coronell dat hij achter op zijn hoofd is getikt.
Jaap: doe hem toch de 16e.
Huub: Brian krijgt handschoenen aan en mag zo hard schoppen als hij wil.
Brian is wel slim, want hij weet dat ik geen nee kan zeggen.
Huub: ik kan ook een broekje maken met slinkse Brian erop.
Als ik nee zou zeggen, dan kan ik mezelf niet meer in de spiegel kijken.
Ik kan me niet voorstellen dat die zich lenen voor dgk...quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een van de 2 broertjes Coronel woont naast DGK, en toevallig doen die jongens een beetje aan racen en rijden ze wel eens Dakar....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Coronel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Coronel
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Anders kan ze geen auto krijgen van haar moeder.
Tim is er al geweest en toen hebben ze al met die 4x4 Dakar auto in de paardenbak lopen spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die zich lenen voor dgk...
Ahh dank jequote:Op donderdag 8 mei 2008 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eén van de 2 broertjes Coronel woont naast DGK, en toevallig doen die jongens een beetje aan racen en rijden ze wel eens Dakar....
Tom en Tim Coronel
Omgekeerd was dat al veel eerder bekend, dus waarom niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zoals we kunnen horen heeft Huub er ook totaal geen problemen mee om Brian in de vernieling te schoppen.........
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, en Jaap denkt "Maak elkaar maar lekker af"
Eerlijk, Brian deed dat eerder... what's your point?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Als Brian op de grond ligt, dan mag de scheidsrechter er wel snel tussen springen, want ik spring boven op zijn hoofd, ja echt hoor!", aldus Huub
Omdat Huub zoiets nooit zou doen, hij is helemaal niet agressief....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Omgekeerd was dat al veel eerder bekend, dus waarom niet?
Van Brian is het grappenderwijs,net zoals dat slapen in elkaars armen dan is het meer dan een spel.Maar zegt Huub het dan is het ernst en hij slaapt al weken met Claire in zijn armen,maar dat is niet echtquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Omgekeerd was dat al veel eerder bekend, dus waarom niet?
Mijn punt is dat er geen enkel verschil in gedrag zit tussen Huub en Brian. Dat ze met exact hetzelfde sop overgoten zijn en dat ik Huub nog een tandje erger vind dan Brian.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:57 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Eerlijk, Brian deed dat eerder... what's your point?
Er hangt een leuke vreemde vibe in de villa.... ik ga voor het dominoën... stuk of tien stoere kerels er om heen... en Huub kan d steentjes niet omdraaien vanwege de handschoenen die die aanheeft....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:54 schreef Prospera het volgende:
Huub: het was in de training gewoon sparren, maar dit wordt vechten en de scheidsrechter mag inspringen want ik spring boven op zijn hoofd.
Jaap: hihihi
Vind het niks dat vechten.Zat de vorige keer ook niet echt lekker te kijken en gooide van schrik me peuk op de grond.Niks voor mij die sport,me dochter heeft het ook een jaar gedaan,maar ging nooit kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Er hangt een leuke vreemde vibe in de villa.... ik ga voor het dominoën... stuk of tien stoere kerels er om heen... en Huub kan d steentjes niet omdraaien vanwege de handschoenen die die aanheeft....
Niemand wist van Huubs rijbewijs. Wat wil je nu zeggen? Brian maakt een idioot van zichzelf, want hij dacht dat hij Huub wakker hield...De vierde keer dat hij zoals jij zegt *dom handelde* En ik zeg: wat een idioot...quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is geïnvesteerd in een rijbewijs en geen mogelijkheid meer voor herkansing vanwege het einde van DGK.
Het verschil met afgelopen nacht is dus dat dat nergens over ging, Huub had immers zijn rijbewijs al en die acties van Brian sloegen als een boemerang terug in z'n gezicht. (als Brian het al niet wist)
Zeker weten,hij is dan de heldquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:07 schreef Prospera het volgende:
Zelfs al wordt ik knockout geslagen en met een brancard de kooi uit moet, dan heb ik nog gewonnen.
Weet je musje, ik heb er eigenlijk geen zin in om te posten, maar je blijft er over doorgaan. Had al een heel epistel klaar en weer weg gehaald. Maar omdat je zo aandringt...hij zat nog in cache:quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:07 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand wist van Huubs rijbewijs. Wat wil je nu zeggen? Brian maakt een idioot van zichzelf, want hij dacht dat hij Huub wakker hield...De vierde keer dat hij zoals jij zegt *dom handelde* En ik zeg: wat een idioot...
Huub heeft gelijk het is een win/win situatie voor hem.... dat had iemand hier vanmiddag ook al gezegd.quote:
Daar lijkt het wel op. Voor mij hoeft dat niet persé negatief te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er geen enkel verschil in gedrag zit tussen Huub en Brian. Dat ze met exact hetzelfde sop overgoten zijn en dat ik Huub nog een tandje erger vind dan Brian.
hij zegt dat hij 5% kans heeft.... das niet echt een percentage waarmee je je eigen veel kans geeftquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind vechten ook niet cool, ik vind het nogal primair en banaal.....Maar Huub schijnt er naar uit te kijken omdat hij met z'n enorme ego winst denkt te kunnen halen...
Hoe dom ben je dan?
Dat plannetje staat me wel aan, hoewel ik vanmiddag nog erg tegen het idee was dat Huub meegaat in dit domme fysieke geleuter.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
Ik vond Japie zijn plan geniaal.... probeer de eerste klap uit te delen en als tie raak is gelijk de overwinning claimen en uit de ring lopen.
Tussen wat hij zegt en wat hij denkt zit een groot verschil. Hij fixeert zich vermoedelijk op die vijf procent. Dat percentage wordt dan steeds groter en groter in z'n koppie en dus gokt hij erop. Je zou het moed kunnen noemen, dat deed ik vanmiddag ook, maar eigenlijk is het meer domheid.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
hij zegt dat hij 5% kans heeft.... das niet echt een percentage waarmee je je eigen veel kans geeft
Slaap lekker zussie....quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:17 schreef Desii het volgende:
Saaiheid is troef, dankzij de schim![]()
Truste en tot morgen![]()
Je geeft dus toe: domme rare actie, na domme rare actie, na domme rare actie... Ik vind zelf zijn actie met Fries zelf niet allen dom, maar ook pervers, zijn actie met de fohn niet alleen dom maar ook gevaarlijk) En nee in beide zogenoemde grappige situaties zie ik geen humor (sorry!)quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je musje, ik heb er eigenlijk geen zin in om te posten, maar je blijft er over doorgaan. Had al een heel epistel klaar en weer weg gehaald. Maar omdat je zo aandringt...hij zat nog in cache:
Wat ik er van vind, inmiddels al vaker uitgelegd:
Föhn was een domme actie. Maar niet gelijk levensgevaarlijk. Daarvoor moest hij immers het ding uit z'n handen laten vallen. Het risico bestaat echter wel, vandaar gewoon dom en stom. Zeker met zoveel streamers waar hij inmiddels van kan en zal weten dat hij niet geliefd is.
Paard is een soort van puberaal gedrag, hij heeft er drie-vier tikjes tegenaan gegeven. Had hij ook beter niet kunnen doen vanwege dezelfde omstandigheden als bij die föhn. Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben en zou het houden bij verbaasd en verwonderd kijken naar een halve meter paardenpenis, maar ik blaas die actie van Brian ook niet op. Er is wat er is, niets meer en niets minder.
Die actie tegen Huub gisteren; Brian is simpelweg niet in de wieg gelegd voor leuke acties, overigens ook Huub niet zo. De enige die "leuke" acties maakt zonder dat het keer op keer uit de klauwen loopt en ontaard in agressie is Jaap. Daarnaast zat Brian er gisteren ook nog eens een nacht naast, wat het nog lachwekkender maakt.
Misschien moet iedereen zich niet zo op de kast laten jagen... Dit riekt toch teveel naar script of ben in nu naïef?quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat plannetje staat me wel aan, hoewel ik vanmiddag nog erg tegen het idee was dat Huub meegaat in dit domme fysieke geleuter.
We verschillen van mening, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:23 schreef Musje456 het volgende:
Over de actie met Huub en het sparren is mijn mening minder sterk: Ik vind het vals dat het ineens op de agena staat... Huub heefft weinig keus, en Brian kent hem goed genoeg... ok, so be
Jaap de man van de regeltjes... die is ook niet gek.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tussen wat hij zegt en wat hij denkt zit een groot verschil. Hij fixeert zich vermoedelijk op die vijf procent. Dat percentage wordt dan steeds groter en groter in z'n koppie en dus gokt hij erop. Je zou het moed kunnen noemen, dat deed ik vanmiddag ook, maar eigenlijk is het meer domheid.....
Jaap ziet hem vermoedelijk graag op z'n bek gaan en moedigt hem nog aan ook met z'n 20 procent......Sneaky van Jaap...
Jaap is een hoofdstuk apart, wat mensen ook van hem vinden, positief of negatief, hij is "anders"quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap de man van de regeltjes... die is ook niet gek.....
Ja musje, dat weet ik. Maar ik wilde er niet op reageren omdat er weer gedoe van kan komen hier en ik dan weer door de één of andere moderator op de vingers getikt wordt. Maar je vroeg het drie keer en dus toch maar die reactie.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:31 schreef Musje456 het volgende:
Enneh lees eens terug wi erop terug kwam: ik reageerde slechts op jouw berichten... Wie komt dus terug op dingen :S
quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is een hoofdstuk apart, wat mensen ook van hem vinden, positief of negatief, hij is "anders"
Tja, ok, het is de enigste keer dat zoiets gebeurt... MMijn neigingen richting Huub zijn dat zoiets never ever richting Brian of Amanda is gebeurd, dat er nooit iets negatiefs richting die twee is gebeurd...quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We verschillen van mening, dat is duidelijk.
Maar nog even over dat sparren. Daar haakt iets bij mij. Huub heeft mij net iets te vaak geroepen dat hij er niet van wist en het zomaar opeens op de agenda stond. Huub is slim, reuze slim in de communicatie naar buiten toe. Ik denk zomaar dat hij het wel wist dat het op de agenda zou komen, maar z'n positie als underdog uit zit te buiten in de zin van "Wat ze mij nu toch weer laten doen zonder dat ik op de hoogte ben!" "Kijk mij arme Huub toch eens".
Ik zie hem daar voor aan....
Sorry... ik vroeg het een keer en na geen reactie nog eens... (twee keer dus). De mods reageren op je algemeenheid, waar je users over een kam scheert.... . Je hebt mij nooit persoonlijk aangevallen (en dat is waar de mods wel over vallenquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja musje, dat weet ik. Maar ik wilde er niet op reageren omdat er weer gedoe van kan komen hier en ik dan weer door de één of andere moderator op de vingers getikt wordt. Maar je vroeg het drie keer en dus toch maar die reactie.....
quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je musje, ik heb er eigenlijk geen zin in om te posten, maar je blijft er over doorgaan. Had al een heel epistel klaar en weer weg gehaald. Maar omdat je zo aandringt...hij zat nog in cache:
Wat ik er van vind, inmiddels al vaker uitgelegd:
Föhn was een domme actie. Maar niet gelijk levensgevaarlijk. Daarvoor moest hij immers het ding uit z'n handen laten vallen. Het risico bestaat echter wel, vandaar gewoon dom en stom. Zeker met zoveel streamers waar hij inmiddels van kan en zal weten dat hij niet geliefd is.
Paard is een soort van puberaal gedrag, hij heeft er drie-vier tikjes tegenaan gegeven. Had hij ook beter niet kunnen doen vanwege dezelfde omstandigheden als bij die föhn. Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben en zou het houden bij verbaasd en verwonderd kijken naar een halve meter paardenpenis, maar ik blaas die actie van Brian ook niet op. Er is wat er is, niets meer en niets minder.
Die actie tegen Huub gisteren; Brian is simpelweg niet in de wieg gelegd voor leuke acties, overigens ook Huub niet zo. De enige die "leuke" acties maakt zonder dat het keer op keer uit de klauwen loopt en ontaard in agressie is Jaap. Daarnaast zat Brian er gisteren ook nog eens een nacht naast, wat het nog lachwekkender maakt.
Morning!quote:
Hij heeft een zere teen en overal spierpijn, kickboxen is niet echt zijn dingquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morning!
Hij loopt behoorlijk mank. Ik ben benieuwd wat die 2 van plan zijn.
waarom denk jij altijd dat Huub in zijn bed heeft gepist als hij vroeg op is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:24 schreef T-lex het volgende:
Heeft Huub in z'n bed gepist? Loopt al aangekleed en wel door de villa.
Is niks tegen Huub....dat zeggen we hier gewoon als iemand vroeger dan normaal uit z'n nest is. (grappige contextquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:37 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom denk jij altijd dat Huub in zijn bed heeft gepist als hij vroeg op is.
Volgens mij is dit geen doktersbezoek. Dan zou Claire toch niet meemogen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:43 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat de dokter zegt dat hij niet mag vechten morgen.
Papatheo vond het ook al helemaal geen goed idee, dus misschien is dit doktersbezoek wel een(door de febo aangegeven) manier om netjes zonder gezichtsverlies onder het gevecht uit te komen.
Zeggen ze in Rotterdam ook...quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is niks tegen Huub....dat zeggen we hier gewoon als iemand vroeger dan normaal uit z'n nest is. (grappige context) Ik ga er echt niet vanuit dat "kleintje" nog steeds in z'n bed piest hoor.
Maar als ik het goed begrijp is Huub dus naar de dokter....
o, dacht even dat je eigen reden was om vroeg op te staan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is niks tegen Huub....dat zeggen we hier gewoon als iemand vroeger dan normaal uit z'n nest is. (grappige context) Ik ga er echt niet vanuit dat "kleintje" nog steeds in z'n bed piest hoor.
Maar als ik het goed begrijp is Huub dus naar de dokter....
zal zo wel eens waar kunnen zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:45 schreef beequeen het volgende:
Moeten Huub en Claire misschien het veld ruimen omdat ze het prinsesje niet mogen pesten ivm haar rijexamen vandaag?
In Utrecht ook.quote:
Dat denk ik niet. Ik hoorde Huub gisteren zeggen, dat als het aanstaande vrijdag al is, dat hij het dan niet doet en dat ze hem toch minstens een week voorbereidingstijd moesten gunnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:35 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen op deze zonnige dag![]()
Heb ik goed begrepen dat het sparren vrijdag al is?
zal wel een grap van Jaap zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik hoorde Huub gisteren zeggen, dat als het aanstaande vrijdag al is, dat hij het dan niet doet en dat ze hem toch minstens een week voorbereidingstijd moesten gunnen.
Overigens opvallende uitspraak van Jaap daarna. Anders doen het we het toch de 17e. 2 dagen daarna, dan komt ie weer terug de villa in en dan issie helemaal pissed.... (Brian verlaat de 15e de villa concludeer ik hieruit, of weer een uitspraak van Jaap om de topics op te starten?)
wat een superplan dat zou echt geweldig zijn ik zie brajen voor mij nog rond rennen en springen niet wetende dat de wedstrijjd is afgelopen en huub de overwinning heeft geclaimdquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk het is een win/win situatie voor hem.... dat had iemand hier vanmiddag ook al gezegd.
Ik vond Japie zijn plan geniaal.... probeer de eerste klap uit te delen en als tie raak is gelijk de overwinning claimen en uit de ring lopen.
Bron: VV.quote:“Je hebt mooie benen”, zegt Huub tegen Claire terwijl de twee de paarden voeren. Ze heeft haar pumps aangetrokken en lijkt alweer wat vrolijker. “Als die laarzen zo belangrijk zijn, dan moet je er gewoon een nieuwe rits in laten zetten”, zegt Huub die inmiddels ook niet meer geïrriteerd is. Hand in hand lopen de twee lekker buiten. “Oh, de auto is er!”, roept Huub dan ineens en de twee vertrekken. Geen terror meer op Amanda dus!
geen terror meer ............................alles is afgeketst door de feboquote:
als dat eens waar mocht zijn tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik hoorde Huub gisteren zeggen, dat als het aanstaande vrijdag al is, dat hij het dan niet doet en dat ze hem toch minstens een week voorbereidingstijd moesten gunnen.
Overigens opvallende uitspraak van Jaap daarna. Anders doen het we het toch de 17e. 2 dagen daarna, dan komt ie weer terug de villa in en dan issie helemaal pissed.... (Brian verlaat de 15e de villa concludeer ik hieruit, of weer een uitspraak van Jaap om de topics op te starten?)
ik hoop ook dat ze zakt, dan ben ik maar gemeen, maar ik gun het haar niet om nu te slagenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik hoop zo dat ze zakt he ,of ben ik nou gemeen.
oke gaan ze samen hopenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop ook dat ze zakt, dan ben ik maar gemeen, maar ik gun het haar niet om nu te slagen
Gescripte ruzie of echt???? Wat mij betreft flikkeren ze die pisnicht nu de deur uit.quote:
nee nog niet helaas ik wil hem jankend kruipend over de grond naar het hek zien kruipen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:20 schreef blomst het volgende:
Ricardo denkt dat hij Hoofdbutler is![]()
Huilt hij al?
eens helemaal gelijk , eruit ermee want hij is voor rat en del en daarom niet eerlijk om te laten blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:22 schreef Verida het volgende:
Misschien mag Palma hem wel ontslaan nu.
Dan is het voor de eindronde gewoon ieder voor zich, en geen gastspelers meer
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ze gaat slagen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef Verida het volgende:
ik hoop ook dat ze zakt, dan ben ik maar gemeen, maar ik gun het haar niet om nu te slagen
Ding is niet van Amanda maar van RachelBitch.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
zoooo amanda heeft alweer een nieuwe jurk en claire niks wederom die ook al dagen er om vraagt.
Beetje vaag. Ricardo schijnt gezegd te hebben dat José de datum van het afrijden van Amanda aan Huub doorgebrieft heeft. José ontkent.quote:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:30 schreef T-lex het volgende:
Wat een gezeik...kom op zeg.
Op de kar met die bitch door tuin en richting de brandstapel.
ze had thuis al iets van 40 lessen gehad, en hoeveel heeft ze er in de kooi wel niet gehad?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ze gaat slagen.
We hebben het wel over Amanda, hè? Met de attention span van een eendagsvliegje en de finesse van een blinde olifant.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:42 schreef blomst het volgende:
ze had thuis al iets van 40 lessen gehad, en hoeveel heeft ze er in de kooi wel niet gehad?
Die moet toch kunnen slagen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
We hebben het wel over Amanda, hè? Met de attention span van een eendagsvliegje en de finesse van een blinde olifant.
Palma zegt net tegen Jaap dat hij de enigste of is het enige miljonair in de villa is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand Brian en Amanda zien vertrekken of zijn ze nog niet weg?
En dan hoop ik er nog bij dat Amanda een tang van een wijf als examinator krijgt die totaal niet onder de indruk is van haar siliconen en korte rokje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben het wel over Amanda, hè? Met de attention span van een eendagsvliegje en de finesse van een blinde olifant.
Mevrouw Braakmans bijvoorbeeld, die mij niet liet slagen, 19 jaar geledenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:54 schreef Verida het volgende:
En dan hoop ik er nog bij dat Amanda een tang van een wijf als examinator krijgt die totaal niet onder de indruk is van haar siliconen en korte rokje.
of een vrouw, waarvan de man er net vandoor is met een 20 jarige siliconensletquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mevrouw Braakmans bijvoorbeeld, die mij niet liet slagen, 19 jaar geleden.
Ik las vanochtend in de krant dat zelfs de Playboy weer terug naar 'puur natuur' wil gaan. De porno look, inclusief siliconen en designer vagina is uit. Moet Amanda straks toch met haar siliconen in de Aktueel. Of weer in de Panorama. Of Chick.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:00 schreef T-lex het volgende:
Wat is er mis met een stel siliconen?Blijft er nog wat over als ze op d'r rug gaat liggen.
het was toch de Grazia?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las vanochtend in de krant dat zelfs de Playboy weer terug naar 'puur natuur' wil gaan. De porno look, inclusief siliconen en designer vagina is uit. Moet Amanda straks toch met haar siliconen in de Aktueel. Of weer in de Panorama. Of Chick.
Daarin mag Brian zijn billen tonen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:03 schreef Verida het volgende:
het was toch de Grazia?
Welke chatvragen had je gesteld?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef mspoez het volgende:
Ben gebanned bij het forum van de gouden kooi.,.tv
Zou dat te maken hebben met mijn chatvragen gister? Er was nog niks aan de hand namelijk tevoren!
Brian heeft achter ff met z'n vuist op tafel geslagen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:44 schreef Dementor het volgende:
Er is vannacht dus niets gebeurd omdat het niet mocht van de FEBO?
Trok het prinsesje het niet, dreigde ze weer met opstappen?
Lame dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian heeft achter ff met z'n vuist op tafel geslagen.![]()
Ze hadden immers B&A van valse informatie voorzien over het afrijden van Huubsel.
ei hij nog meerquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:57 schreef T-lex het volgende:
Moest wel weer ff lachen om Huub net.![]()
Ging over het gevecht en of hij er tegen op kijkt. Dan is het toch grappig dat die kabouter zo'n groot ego heeft hoor. Het is voor hem geen "sparren".Ow, en niet geheel onbelangrijk, hij gaat Brian pijn doen...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:59 schreef mootie het volgende:
Palma: Er zit een abces in je wang.
Brian: Asbest??
Hij is niet bang genoeg om de uitdaging niet aan te nemen...maar ziet er best tegenop, dat dan weer wel. Maar hij laat steeds een beetje doorschemeren in gespreken over dat sparren dat hij zichzelf niet geheel kansloos ziet.quote:
5% denkt hij, behoorlijk kansloos lijkt me.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij is niet bang genoeg om de uitdaging niet aan te nemen...maar ziet er best tegenop, dat dan weer wel. Maar hij laat steeds een beetje doorschemeren in gespreken over dat sparren dat hij zichzelf niet geheel kansloos ziet.Denk dat het hem goed tegen zal vallen
...en vervolgens verliest hij dan alle controle.
Omdat Palma zei dat ze dat moest doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
Palma denkt dus dat Brian een abces heeft overgehouden aan z'n bezoek aan de kaakchirurg. Daar is zeker wat voor te zeggen. Die bult lijkt ook steeds dikker te worden...![]()
Wel weer lief dat Amanda gelijk naar achter ging bellen dat Brian naar de dokter of het ziekenhuis moet.
Mij hoor je niet zeggen dat Palma niks zei. Ik schrijf alleen ff dat Amanda het belletje deed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat soort dingen horen bepaalde users niet.
Zolang als die kooi bezig is gebruiken ze het woord gierig verkeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lame dus.
Dellie ziet eruit alsof ze naar een feestje gaat, zwart jurkje met die ronde oorbellen (vrij lang), ze vroeg net nog even om een nieuw jurkje misschien kan de FEBO even naar haar huis rijden en een doosje of 10 openmaken.
B en A noemen andere bewoners gierig terwijl ze dat zelf zijn.
preciesquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat soort dingen horen bepaalde users niet.
hahahaha mooi en nu een fotoshoot graagquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:26 schreef Kinga het volgende:
Kijk Amanda eens in haar alwéér nu nog nieuwe witte outfitje.
Mwah ze zijn behoorlijk gierig als het op eten aankomt, ik zie ze nooit wat delen met anderen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Zolang als die kooi bezig is gebruiken ze het woord gierig verkeerd.
Ze bedoelen hebberig, maar dat is heel iets anders dan gierig.
en het rare is dan nog dat iedereen dat over neemt, iedereen in de kooi gebruikt het woord gierig verkeerd
Wat een walgelijke redactiequote:Op donderdag 8 mei 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertrekt nu voor haar rijexamen.
Brian: Die sukkels wisten het niet.
Nou Brian, die sukkels wisten het wel maar mochten niks doen van de FEBO.
Ik zou het er niet op wagen... Ik vermoed dat er wel wat geregeld is voor queen Darma...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
100 CP's op gezakt.
Dat kan ik me niet voorstellen. Wil ik me niet voorstellen. Iemand die de basic beginselen van het autorijden niet onder de knie heeft toch een rijbewijs geven, is een accident waiting to happen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef FSR het volgende:
Ik zou het er niet op wagen... Ik vermoed dat er wel wat geregeld is voor queen Darma...
200 cp op gezakt !!! wie bied hoger ?quote:
oke ik beken schuld ik was het .....................quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft eindelijk iemand Brian een ram voor z'n bek gegeven?
En dat is wrs de reden dat Huub, Jaap en Claire niks mochten doen vannacht. Hij is natuurlijk verhaal gaan halen, die rat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik was voorgelogen.
Nou nou oei oei oei!
Stel je voor zeg.
Geld doet veel hoor.... en AnusDarma is niet de enigste die belabberd rijd...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Wil ik me niet voorstellen. Iemand die de basic beginselen van het autorijden niet onder de knie heeft toch een rijbewijs geven, is een accident waiting to happen.
Je verdient een standbeeld op een sokkel van 1.5 meter hoog.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oke ik beken schuld ik was het .....................
Jep...het in de tuin zitten was van korte duur want de lesauto kwam er al gelijk aan.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je verdient een standbeeld op een sokkel van 1.5 meter hoog.
Een klap bovenop dat enge bolle wangetje van hem zou nou echt werelds zijn. Misschien vrijdag dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft eindelijk iemand Brian een ram voor z'n bek gegeven?
wie is dat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef FSR het volgende:
[..]
Geld doet veel hoor.... en AnusDarma is niet de enigste die belabberd rijd...
Is ook niks zo vervelend als met blote benen op zo'n plakkerige autostoel zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Voor haar doen was ze zeer gedekt gekleed. Geen kort rokje ofzo dit keer.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:49 schreef Smash-it het volgende:
J: Heb je pijn?
B: Ik moet elke dag .... slikken
Brian moet van de arts het kuurtje afmaken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:49 schreef Smash-it het volgende:
J: Heb je pijn?
B: Ik moet elke dag .... slikken
Dat zou toch wel een ontzettende stunt zijn als Brian er een week voor het einde uitstapt. De FEBO moet toch wel doorhebben dat die dreigementen met het einde in zicht geen waarde meer hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat is wrs de reden dat Huub, Jaap en Claire niks mochten doen vannacht. Hij is natuurlijk verhaal gaan halen, die rat.
De FEBO is volgens mij als de dood voor Brian. Hij liep gisteren al te dreigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |