Welke chatvragen had je gesteld?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef mspoez het volgende:
Ben gebanned bij het forum van de gouden kooi.,.tv
Zou dat te maken hebben met mijn chatvragen gister? Er was nog niks aan de hand namelijk tevoren!
Brian heeft achter ff met z'n vuist op tafel geslagen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:44 schreef Dementor het volgende:
Er is vannacht dus niets gebeurd omdat het niet mocht van de FEBO?
Trok het prinsesje het niet, dreigde ze weer met opstappen?
Lame dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian heeft achter ff met z'n vuist op tafel geslagen.![]()
Ze hadden immers B&A van valse informatie voorzien over het afrijden van Huubsel.
ei hij nog meerquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:57 schreef T-lex het volgende:
Moest wel weer ff lachen om Huub net.![]()
Ging over het gevecht en of hij er tegen op kijkt. Dan is het toch grappig dat die kabouter zo'n groot ego heeft hoor. Het is voor hem geen "sparren".Ow, en niet geheel onbelangrijk, hij gaat Brian pijn doen...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:59 schreef mootie het volgende:
Palma: Er zit een abces in je wang.
Brian: Asbest??
Hij is niet bang genoeg om de uitdaging niet aan te nemen...maar ziet er best tegenop, dat dan weer wel. Maar hij laat steeds een beetje doorschemeren in gespreken over dat sparren dat hij zichzelf niet geheel kansloos ziet.quote:
5% denkt hij, behoorlijk kansloos lijkt me.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij is niet bang genoeg om de uitdaging niet aan te nemen...maar ziet er best tegenop, dat dan weer wel. Maar hij laat steeds een beetje doorschemeren in gespreken over dat sparren dat hij zichzelf niet geheel kansloos ziet.Denk dat het hem goed tegen zal vallen
...en vervolgens verliest hij dan alle controle.
Omdat Palma zei dat ze dat moest doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
Palma denkt dus dat Brian een abces heeft overgehouden aan z'n bezoek aan de kaakchirurg. Daar is zeker wat voor te zeggen. Die bult lijkt ook steeds dikker te worden...![]()
Wel weer lief dat Amanda gelijk naar achter ging bellen dat Brian naar de dokter of het ziekenhuis moet.
Mij hoor je niet zeggen dat Palma niks zei. Ik schrijf alleen ff dat Amanda het belletje deed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat soort dingen horen bepaalde users niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |