ik hoop ook dat ze zakt, dan ben ik maar gemeen, maar ik gun het haar niet om nu te slagenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik hoop zo dat ze zakt he ,of ben ik nou gemeen.
oke gaan ze samen hopenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop ook dat ze zakt, dan ben ik maar gemeen, maar ik gun het haar niet om nu te slagen
Gescripte ruzie of echt???? Wat mij betreft flikkeren ze die pisnicht nu de deur uit.quote:
nee nog niet helaas ik wil hem jankend kruipend over de grond naar het hek zien kruipen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:20 schreef blomst het volgende:
Ricardo denkt dat hij Hoofdbutler is![]()
Huilt hij al?
eens helemaal gelijk , eruit ermee want hij is voor rat en del en daarom niet eerlijk om te laten blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:22 schreef Verida het volgende:
Misschien mag Palma hem wel ontslaan nu.
Dan is het voor de eindronde gewoon ieder voor zich, en geen gastspelers meer
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ze gaat slagen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef Verida het volgende:
ik hoop ook dat ze zakt, dan ben ik maar gemeen, maar ik gun het haar niet om nu te slagen
Ding is niet van Amanda maar van RachelBitch.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
zoooo amanda heeft alweer een nieuwe jurk en claire niks wederom die ook al dagen er om vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |