Zolang als die kooi bezig is gebruiken ze het woord gierig verkeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lame dus.
Dellie ziet eruit alsof ze naar een feestje gaat, zwart jurkje met die ronde oorbellen (vrij lang), ze vroeg net nog even om een nieuw jurkje misschien kan de FEBO even naar haar huis rijden en een doosje of 10 openmaken.
B en A noemen andere bewoners gierig terwijl ze dat zelf zijn.
preciesquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat soort dingen horen bepaalde users niet.
hahahaha mooi en nu een fotoshoot graagquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:26 schreef Kinga het volgende:
Kijk Amanda eens in haar alwéér nu nog nieuwe witte outfitje.
Mwah ze zijn behoorlijk gierig als het op eten aankomt, ik zie ze nooit wat delen met anderen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Zolang als die kooi bezig is gebruiken ze het woord gierig verkeerd.
Ze bedoelen hebberig, maar dat is heel iets anders dan gierig.
en het rare is dan nog dat iedereen dat over neemt, iedereen in de kooi gebruikt het woord gierig verkeerd
Wat een walgelijke redactiequote:Op donderdag 8 mei 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertrekt nu voor haar rijexamen.
Brian: Die sukkels wisten het niet.
Nou Brian, die sukkels wisten het wel maar mochten niks doen van de FEBO.
Ik zou het er niet op wagen... Ik vermoed dat er wel wat geregeld is voor queen Darma...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
100 CP's op gezakt.
Dat kan ik me niet voorstellen. Wil ik me niet voorstellen. Iemand die de basic beginselen van het autorijden niet onder de knie heeft toch een rijbewijs geven, is een accident waiting to happen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef FSR het volgende:
Ik zou het er niet op wagen... Ik vermoed dat er wel wat geregeld is voor queen Darma...
200 cp op gezakt !!! wie bied hoger ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |