Misschien omdat B en A het inmiddels weten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:45 schreef mootie het volgende:
Coronel komt niet? Er mag geen terror op het prinsesje worden gepleegd?
\quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien omdat B en A het inmiddels weten?
wat boeit dat nou...... ik zou het wel gaaf gevonden hebben......... en wees eerlijk het is het zoveelste plan wat niet door mag gaan van hunquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien omdat B en A het inmiddels weten?
ik kan me voorstellen, dat je dan zoiets heb van....... stik er allemaal maar in, ik doe helemaal nix meer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
\
Dan kunnen ze haar op een andere manier wakker houden, als ze dat niet doen wordt Amanda echt in bescherming genomen.
Misschien dat Tom ook niet kan....zolang je niets zeker weet......Daarnaast is het natuurlijk ook de laatste kans dat Amanda het kan halen. Een herkansing zit er niet meer in voor haar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef Desii het volgende:
[..]
wat boeit dat nou...... ik zou het wel gaaf gevonden hebben......... en wees eerlijk het is het zoveelste plan wat niet door mag gaan van hun
Ik kots erop
Ze kan thuis nog 2948023 keer afrijden als ze wil.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien dat Tom ook niet kan....zolang je niets zeker weet......Daarnaast is het natuurlijk ook de laatste kans dat Amanda het kan halen. Een herkansing zit er niet meer in voor haar.
Ik heb ook niet echt gemerkt dat ze nu treurig was.....Wel wat rustiger dan normaal......quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef Prospera het volgende:
Amanda duikt in Brians armen, ze was niet zo vrolijk na de chat toch?
Nee, dat gaat ze niet redden, 2948023 keerquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan thuis nog 2948023 keer afrijden als ze wil.
Ahh okquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt gemerkt dat ze nu treurig was.....Wel wat rustiger dan normaal......
Of de streams zijn vertraagd..quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:56 schreef Prospera het volgende:
Huub's horloge loopt 7 minuten achter op de werkelijke tijd.
[ afbeelding ]
Voor hem zeker voor haar....................?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het oogt wel steeds romantischer en liever tussen die 2 ..... Of zou dat met de finale t emaken hebben?
Er stond in die chat een paar keer te vaak dat Brian niet om haar geeft, dus hij probeert haar nu te overtuigen van het tegendeelquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het oogt wel steeds romantischer en liever tussen die 2 ..... Of zou dat met de finale t emaken hebben?
Van Amanda's kant is het wel echt, zonder Brian heeft ze niets, zelfs haar zussen hebben geen contact meer met haar.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig, ik zat er ook naar te kijken en er aan te denken. Als je zo in slaap kunt vallen, dan moet er toch wel iets meer zijn dan spel lijkt mij. Zeker als je het meer dan een jaar kunt volhouden.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De dag erna zijn ze in het gemeentehuis getrouwd, 3 weken geleden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef -Jean- het volgende:
RTL belazert kijkers! Gouden Kooi-huwelijk Huub en Claire was nep!
knip
Heb je nog kunnen chatten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef Lady-night het volgende:
Ik snap nu best wel dat Huun af en toe agressief is....als het zo duidelijk is dat er twee altijd bevoorrecht worden dan zou ik dat ook hebben....het is gewoon absurd...
ik twijfel daar aan.....al zou het wel goed kunnen. Ze zijn immers wel officieel in ondertrouw gegaan. Als het echt alleen voor de show zou zijn, dan hadden ze ook dat achterwege kunnen laten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
De dag erna zijn ze in het gemeentehuis getrouwd, 3 weken geleden.
waneer zou dit gebeurd moeten zijn dan?quote:[
RTL Nederland zegt in een reactie dat er wel degelijk een huwelijk is gesloten tussen Huub en Claire. Dit heeft echter niet plaats gevonden tijdens de ceremonie in de tuin die de kijker heeft kunnen zien.... Een leugentje om bestwil of gewoon de kijker nog een keer belazeren?
Nee das niet helemaal juistquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
De dag erna zijn ze in het gemeentehuis getrouwd, 3 weken geleden.
Sorry, mag hij nou niet op zijn beurt Amanda tot even na 3 uur wakker houden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef Lady-night het volgende:
Ik snap nu best wel dat Huun af en toe agressief is....als het zo duidelijk is dat er twee altijd bevoorrecht worden dan zou ik dat ook hebben....het is gewoon absurd...
Hoezo op zijn beurt? Ze hebben Huub toch ook niet wakker gehouden voor zijn examen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry, mag hij nou niet op zijn beurt Amanda tot even na 3 uur wakker houden?
Geprobeerd hebben ze het wel, al wisten ze niet dat Huub al examen had geddanquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo op zijn beurt? Ze hebben Huub toch ook niet wakker gehouden voor zijn examen?
Werd er bij de eerste vraag afgegooid..zei alleen dat Amanda zonder Brian meer lol had?quote:
Dat was wel hun idee, ze zaten er alleen een dagje naast.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo op zijn beurt? Ze hebben Huub toch ook niet wakker gehouden voor zijn examen?
tuurlijk.... een charme-offensief voor Amanda (das al begonnen na zijn 8 uur, sinds die tijd istie veranderd.... hij doet alles na van Huub&Claire)quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ik, maar het maakt wel een verschil. Misschien wel hét verschil. Brian ging op z'n muil met z'n "terror".quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was wel hun idee, ze zaten er alleen een dagje naast.
Om te zien hoe laat het eten bezorgd gaat worden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:15 schreef kit2u het volgende:
Hoezo heb je als bewoner in de kooi een horloge om?
Jawel dat hebben ze wel. Tenminste, dat was hun bedoeling.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstandskiezen trekken doet bij sommigen misschien wonderen....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.... een charme-offensief voor Amanda (das al begonnen na zijn 8 uur, sinds die tijd istie veranderd.... hij doet alles na van Huub&Claire)
Het valt gewoon te erg op..... zoals hij nu doet, deed hij nooit....... vind het voor Amanda wel fijner hoor daar niet van; maar het is gewoon niet Brian
Welk verschil dan? Dat ze het niet wisten? Huub en Jaap zijn zo vaak verkeerd gegaan door verkeerde info... wat is het verschil?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het maakt wel een verschil. Misschien wel hét verschil. Brian ging op z'n muil met z'n "terror".
Ja dat was mij ook wel bekend , maar wilde het nog ff aanwakkerenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.... een charme-offensief voor Amanda (das al begonnen na zijn 8 uur, sinds die tijd istie veranderd.... hij doet alles na van Huub&Claire)
Het valt gewoon te erg op..... zoals hij nu doet, deed hij nooit....... vind het voor Amanda wel fijner hoor daar niet van; maar het is gewoon niet Brian
Ze vielen in slaap na het appels kauwen en het luidruchtig scherenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is geïnvesteerd in een rijbewijs en geen mogelijkheid meer voor herkansing vanwege het einde van DGK.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:23 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Welk verschil dan? Dat ze het niet wisten? Huub en Jaap zijn zo vaak verkeerd gegaan door verkeerde info... wat is het verschil?
Nope, maar ze dachten van wel hequote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel erg,quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Werd er bij de eerste vraag afgegooid..zei alleen dat Amanda zonder Brian meer lol had?
Snap het niet
Klopt, ze sliepenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog los van het feit dat Brian en Amanda bij mijn weten nog nooit iemand uit z'n slaap hebben gehouden gedurende die hele DGK periode.....
Gek he, die liggen er om 11 uur in omdat ze anders niet aan hun overdosis slaap komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog los van het feit dat Brian en Amanda bij mijn weten nog nooit iemand uit z'n slaap hebben gehouden gedurende die hele DGK periode.....
Nog even en ze moeten de straat op, zelf boodschappen doen, met alledaagse mensen praten. 't Zal ze niet meevallen......denk ik....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:34 schreef FSR het volgende:
Nog ff... straks zijn Bwian en Drama helemaal heilig... :S
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is geïnvesteerd in een rijbewijs en geen mogelijkheid meer voor herkansing vanwege het einde van DGK.
Het verschil met afgelopen nacht is dus dat dat nergens over ging, Huub had immers zijn rijbewijs al en die acties van Brian sloegen als een boemerang terug in z'n gezicht. (als Brian het al niet wist)
Het verschil is dus dat Brian op zijn muil ging?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het maakt wel een verschil. Misschien wel hét verschil. Brian ging op z'n muil met z'n "terror".
+1quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:36 schreef Musje456 het volgende:
[..]
[..]
Het verschil is dus dat Brian op zijn muil ging?
Opnieuw een 'domme actie van Brian'? Net als die domme actie met Fries, net als die domme actie met de fohn?
Tja... het is maar zoals je het ziet... volgens de grijze massa...
Anders kan ze geen auto krijgen van haar moeder.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:42 schreef mootie het volgende:
Maar ze mogen dus niks doen?
Huub: Amanda zal haar rijbewijs wel MOETEN halen ofzo.
Eén van de 2 broertjes Coronel woont naast DGK, en toevallig doen die jongens een beetje aan racen en rijden ze wel eens Dakar....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
Huub loopt buiten en gaat direct door naar de private.
Huub: hey brother tegen Jaap
Jaap: Coronell komt wel.
Huub: maakt ook niet veel uit, als er maar een bigger picture achter zit.
Geen idee wie Coronell is.
Huub over Coronell dat hij achter op zijn hoofd is getikt.
Jaap: doe hem toch de 16e.
Huub: Brian krijgt handschoenen aan en mag zo hard schoppen als hij wil.
Brian is wel slim, want hij weet dat ik geen nee kan zeggen.
Huub: ik kan ook een broekje maken met slinkse Brian erop.
Als ik nee zou zeggen, dan kan ik mezelf niet meer in de spiegel kijken.
Ik kan me niet voorstellen dat die zich lenen voor dgk...quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een van de 2 broertjes Coronel woont naast DGK, en toevallig doen die jongens een beetje aan racen en rijden ze wel eens Dakar....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Coronel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Coronel
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Anders kan ze geen auto krijgen van haar moeder.
Tim is er al geweest en toen hebben ze al met die 4x4 Dakar auto in de paardenbak lopen spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die zich lenen voor dgk...
Ahh dank jequote:Op donderdag 8 mei 2008 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eén van de 2 broertjes Coronel woont naast DGK, en toevallig doen die jongens een beetje aan racen en rijden ze wel eens Dakar....
Tom en Tim Coronel
Omgekeerd was dat al veel eerder bekend, dus waarom niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zoals we kunnen horen heeft Huub er ook totaal geen problemen mee om Brian in de vernieling te schoppen.........
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, en Jaap denkt "Maak elkaar maar lekker af"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |