Eerlijk, Brian deed dat eerder... what's your point?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Als Brian op de grond ligt, dan mag de scheidsrechter er wel snel tussen springen, want ik spring boven op zijn hoofd, ja echt hoor!", aldus Huub
Omdat Huub zoiets nooit zou doen, hij is helemaal niet agressief....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Omgekeerd was dat al veel eerder bekend, dus waarom niet?
Van Brian is het grappenderwijs,net zoals dat slapen in elkaars armen dan is het meer dan een spel.Maar zegt Huub het dan is het ernst en hij slaapt al weken met Claire in zijn armen,maar dat is niet echtquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Omgekeerd was dat al veel eerder bekend, dus waarom niet?
Mijn punt is dat er geen enkel verschil in gedrag zit tussen Huub en Brian. Dat ze met exact hetzelfde sop overgoten zijn en dat ik Huub nog een tandje erger vind dan Brian.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:57 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Eerlijk, Brian deed dat eerder... what's your point?
Er hangt een leuke vreemde vibe in de villa.... ik ga voor het dominoën... stuk of tien stoere kerels er om heen... en Huub kan d steentjes niet omdraaien vanwege de handschoenen die die aanheeft....quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:54 schreef Prospera het volgende:
Huub: het was in de training gewoon sparren, maar dit wordt vechten en de scheidsrechter mag inspringen want ik spring boven op zijn hoofd.
Jaap: hihihi
Vind het niks dat vechten.Zat de vorige keer ook niet echt lekker te kijken en gooide van schrik me peuk op de grond.Niks voor mij die sport,me dochter heeft het ook een jaar gedaan,maar ging nooit kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Er hangt een leuke vreemde vibe in de villa.... ik ga voor het dominoën... stuk of tien stoere kerels er om heen... en Huub kan d steentjes niet omdraaien vanwege de handschoenen die die aanheeft....
Niemand wist van Huubs rijbewijs. Wat wil je nu zeggen? Brian maakt een idioot van zichzelf, want hij dacht dat hij Huub wakker hield...De vierde keer dat hij zoals jij zegt *dom handelde* En ik zeg: wat een idioot...quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is geïnvesteerd in een rijbewijs en geen mogelijkheid meer voor herkansing vanwege het einde van DGK.
Het verschil met afgelopen nacht is dus dat dat nergens over ging, Huub had immers zijn rijbewijs al en die acties van Brian sloegen als een boemerang terug in z'n gezicht. (als Brian het al niet wist)
Zeker weten,hij is dan de heldquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:07 schreef Prospera het volgende:
Zelfs al wordt ik knockout geslagen en met een brancard de kooi uit moet, dan heb ik nog gewonnen.
Weet je musje, ik heb er eigenlijk geen zin in om te posten, maar je blijft er over doorgaan. Had al een heel epistel klaar en weer weg gehaald. Maar omdat je zo aandringt...hij zat nog in cache:quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:07 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand wist van Huubs rijbewijs. Wat wil je nu zeggen? Brian maakt een idioot van zichzelf, want hij dacht dat hij Huub wakker hield...De vierde keer dat hij zoals jij zegt *dom handelde* En ik zeg: wat een idioot...
Huub heeft gelijk het is een win/win situatie voor hem.... dat had iemand hier vanmiddag ook al gezegd.quote:
Daar lijkt het wel op. Voor mij hoeft dat niet persé negatief te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er geen enkel verschil in gedrag zit tussen Huub en Brian. Dat ze met exact hetzelfde sop overgoten zijn en dat ik Huub nog een tandje erger vind dan Brian.
hij zegt dat hij 5% kans heeft.... das niet echt een percentage waarmee je je eigen veel kans geeftquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind vechten ook niet cool, ik vind het nogal primair en banaal.....Maar Huub schijnt er naar uit te kijken omdat hij met z'n enorme ego winst denkt te kunnen halen...
Hoe dom ben je dan?
Dat plannetje staat me wel aan, hoewel ik vanmiddag nog erg tegen het idee was dat Huub meegaat in dit domme fysieke geleuter.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
Ik vond Japie zijn plan geniaal.... probeer de eerste klap uit te delen en als tie raak is gelijk de overwinning claimen en uit de ring lopen.
Tussen wat hij zegt en wat hij denkt zit een groot verschil. Hij fixeert zich vermoedelijk op die vijf procent. Dat percentage wordt dan steeds groter en groter in z'n koppie en dus gokt hij erop. Je zou het moed kunnen noemen, dat deed ik vanmiddag ook, maar eigenlijk is het meer domheid.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
hij zegt dat hij 5% kans heeft.... das niet echt een percentage waarmee je je eigen veel kans geeft
Slaap lekker zussie....quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:17 schreef Desii het volgende:
Saaiheid is troef, dankzij de schim![]()
Truste en tot morgen![]()
Je geeft dus toe: domme rare actie, na domme rare actie, na domme rare actie... Ik vind zelf zijn actie met Fries zelf niet allen dom, maar ook pervers, zijn actie met de fohn niet alleen dom maar ook gevaarlijk) En nee in beide zogenoemde grappige situaties zie ik geen humor (sorry!)quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je musje, ik heb er eigenlijk geen zin in om te posten, maar je blijft er over doorgaan. Had al een heel epistel klaar en weer weg gehaald. Maar omdat je zo aandringt...hij zat nog in cache:
Wat ik er van vind, inmiddels al vaker uitgelegd:
Föhn was een domme actie. Maar niet gelijk levensgevaarlijk. Daarvoor moest hij immers het ding uit z'n handen laten vallen. Het risico bestaat echter wel, vandaar gewoon dom en stom. Zeker met zoveel streamers waar hij inmiddels van kan en zal weten dat hij niet geliefd is.
Paard is een soort van puberaal gedrag, hij heeft er drie-vier tikjes tegenaan gegeven. Had hij ook beter niet kunnen doen vanwege dezelfde omstandigheden als bij die föhn. Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben en zou het houden bij verbaasd en verwonderd kijken naar een halve meter paardenpenis, maar ik blaas die actie van Brian ook niet op. Er is wat er is, niets meer en niets minder.
Die actie tegen Huub gisteren; Brian is simpelweg niet in de wieg gelegd voor leuke acties, overigens ook Huub niet zo. De enige die "leuke" acties maakt zonder dat het keer op keer uit de klauwen loopt en ontaard in agressie is Jaap. Daarnaast zat Brian er gisteren ook nog eens een nacht naast, wat het nog lachwekkender maakt.
Misschien moet iedereen zich niet zo op de kast laten jagen... Dit riekt toch teveel naar script of ben in nu naïef?quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat plannetje staat me wel aan, hoewel ik vanmiddag nog erg tegen het idee was dat Huub meegaat in dit domme fysieke geleuter.
We verschillen van mening, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:23 schreef Musje456 het volgende:
Over de actie met Huub en het sparren is mijn mening minder sterk: Ik vind het vals dat het ineens op de agena staat... Huub heefft weinig keus, en Brian kent hem goed genoeg... ok, so be
Jaap de man van de regeltjes... die is ook niet gek.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tussen wat hij zegt en wat hij denkt zit een groot verschil. Hij fixeert zich vermoedelijk op die vijf procent. Dat percentage wordt dan steeds groter en groter in z'n koppie en dus gokt hij erop. Je zou het moed kunnen noemen, dat deed ik vanmiddag ook, maar eigenlijk is het meer domheid.....
Jaap ziet hem vermoedelijk graag op z'n bek gaan en moedigt hem nog aan ook met z'n 20 procent......Sneaky van Jaap...
Jaap is een hoofdstuk apart, wat mensen ook van hem vinden, positief of negatief, hij is "anders"quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap de man van de regeltjes... die is ook niet gek.....
Ja musje, dat weet ik. Maar ik wilde er niet op reageren omdat er weer gedoe van kan komen hier en ik dan weer door de één of andere moderator op de vingers getikt wordt. Maar je vroeg het drie keer en dus toch maar die reactie.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:31 schreef Musje456 het volgende:
Enneh lees eens terug wi erop terug kwam: ik reageerde slechts op jouw berichten... Wie komt dus terug op dingen :S
quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is een hoofdstuk apart, wat mensen ook van hem vinden, positief of negatief, hij is "anders"
Tja, ok, het is de enigste keer dat zoiets gebeurt... MMijn neigingen richting Huub zijn dat zoiets never ever richting Brian of Amanda is gebeurd, dat er nooit iets negatiefs richting die twee is gebeurd...quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We verschillen van mening, dat is duidelijk.
Maar nog even over dat sparren. Daar haakt iets bij mij. Huub heeft mij net iets te vaak geroepen dat hij er niet van wist en het zomaar opeens op de agenda stond. Huub is slim, reuze slim in de communicatie naar buiten toe. Ik denk zomaar dat hij het wel wist dat het op de agenda zou komen, maar z'n positie als underdog uit zit te buiten in de zin van "Wat ze mij nu toch weer laten doen zonder dat ik op de hoogte ben!" "Kijk mij arme Huub toch eens".
Ik zie hem daar voor aan....
Sorry... ik vroeg het een keer en na geen reactie nog eens... (twee keer dus). De mods reageren op je algemeenheid, waar je users over een kam scheert.... . Je hebt mij nooit persoonlijk aangevallen (en dat is waar de mods wel over vallenquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja musje, dat weet ik. Maar ik wilde er niet op reageren omdat er weer gedoe van kan komen hier en ik dan weer door de één of andere moderator op de vingers getikt wordt. Maar je vroeg het drie keer en dus toch maar die reactie.....
quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je musje, ik heb er eigenlijk geen zin in om te posten, maar je blijft er over doorgaan. Had al een heel epistel klaar en weer weg gehaald. Maar omdat je zo aandringt...hij zat nog in cache:
Wat ik er van vind, inmiddels al vaker uitgelegd:
Föhn was een domme actie. Maar niet gelijk levensgevaarlijk. Daarvoor moest hij immers het ding uit z'n handen laten vallen. Het risico bestaat echter wel, vandaar gewoon dom en stom. Zeker met zoveel streamers waar hij inmiddels van kan en zal weten dat hij niet geliefd is.
Paard is een soort van puberaal gedrag, hij heeft er drie-vier tikjes tegenaan gegeven. Had hij ook beter niet kunnen doen vanwege dezelfde omstandigheden als bij die föhn. Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben en zou het houden bij verbaasd en verwonderd kijken naar een halve meter paardenpenis, maar ik blaas die actie van Brian ook niet op. Er is wat er is, niets meer en niets minder.
Die actie tegen Huub gisteren; Brian is simpelweg niet in de wieg gelegd voor leuke acties, overigens ook Huub niet zo. De enige die "leuke" acties maakt zonder dat het keer op keer uit de klauwen loopt en ontaard in agressie is Jaap. Daarnaast zat Brian er gisteren ook nog eens een nacht naast, wat het nog lachwekkender maakt.
Morning!quote:
Hij heeft een zere teen en overal spierpijn, kickboxen is niet echt zijn dingquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morning!
Hij loopt behoorlijk mank. Ik ben benieuwd wat die 2 van plan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |