oke ik beken schuld ik was het .....................quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft eindelijk iemand Brian een ram voor z'n bek gegeven?
En dat is wrs de reden dat Huub, Jaap en Claire niks mochten doen vannacht. Hij is natuurlijk verhaal gaan halen, die rat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik was voorgelogen.
Nou nou oei oei oei!
Stel je voor zeg.
Geld doet veel hoor.... en AnusDarma is niet de enigste die belabberd rijd...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Wil ik me niet voorstellen. Iemand die de basic beginselen van het autorijden niet onder de knie heeft toch een rijbewijs geven, is een accident waiting to happen.
Je verdient een standbeeld op een sokkel van 1.5 meter hoog.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oke ik beken schuld ik was het .....................
Jep...het in de tuin zitten was van korte duur want de lesauto kwam er al gelijk aan.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je verdient een standbeeld op een sokkel van 1.5 meter hoog.
Een klap bovenop dat enge bolle wangetje van hem zou nou echt werelds zijn. Misschien vrijdag dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft eindelijk iemand Brian een ram voor z'n bek gegeven?
wie is dat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef FSR het volgende:
[..]
Geld doet veel hoor.... en AnusDarma is niet de enigste die belabberd rijd...
Is ook niks zo vervelend als met blote benen op zo'n plakkerige autostoel zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Voor haar doen was ze zeer gedekt gekleed. Geen kort rokje ofzo dit keer.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:49 schreef Smash-it het volgende:
J: Heb je pijn?
B: Ik moet elke dag .... slikken
Brian moet van de arts het kuurtje afmaken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:49 schreef Smash-it het volgende:
J: Heb je pijn?
B: Ik moet elke dag .... slikken
Dat zou toch wel een ontzettende stunt zijn als Brian er een week voor het einde uitstapt. De FEBO moet toch wel doorhebben dat die dreigementen met het einde in zicht geen waarde meer hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat is wrs de reden dat Huub, Jaap en Claire niks mochten doen vannacht. Hij is natuurlijk verhaal gaan halen, die rat.
De FEBO is volgens mij als de dood voor Brian. Hij liep gisteren al te dreigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |