waarom denk jij altijd dat Huub in zijn bed heeft gepist als hij vroeg op is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:24 schreef T-lex het volgende:
Heeft Huub in z'n bed gepist? Loopt al aangekleed en wel door de villa.
Is niks tegen Huub....dat zeggen we hier gewoon als iemand vroeger dan normaal uit z'n nest is. (grappige contextquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:37 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom denk jij altijd dat Huub in zijn bed heeft gepist als hij vroeg op is.
Volgens mij is dit geen doktersbezoek. Dan zou Claire toch niet meemogen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:43 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat de dokter zegt dat hij niet mag vechten morgen.
Papatheo vond het ook al helemaal geen goed idee, dus misschien is dit doktersbezoek wel een(door de febo aangegeven) manier om netjes zonder gezichtsverlies onder het gevecht uit te komen.
Zeggen ze in Rotterdam ook...quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is niks tegen Huub....dat zeggen we hier gewoon als iemand vroeger dan normaal uit z'n nest is. (grappige context) Ik ga er echt niet vanuit dat "kleintje" nog steeds in z'n bed piest hoor.
Maar als ik het goed begrijp is Huub dus naar de dokter....
o, dacht even dat je eigen reden was om vroeg op te staan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is niks tegen Huub....dat zeggen we hier gewoon als iemand vroeger dan normaal uit z'n nest is. (grappige context) Ik ga er echt niet vanuit dat "kleintje" nog steeds in z'n bed piest hoor.
Maar als ik het goed begrijp is Huub dus naar de dokter....
zal zo wel eens waar kunnen zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:45 schreef beequeen het volgende:
Moeten Huub en Claire misschien het veld ruimen omdat ze het prinsesje niet mogen pesten ivm haar rijexamen vandaag?
In Utrecht ook.quote:
Dat denk ik niet. Ik hoorde Huub gisteren zeggen, dat als het aanstaande vrijdag al is, dat hij het dan niet doet en dat ze hem toch minstens een week voorbereidingstijd moesten gunnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:35 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen op deze zonnige dag![]()
Heb ik goed begrepen dat het sparren vrijdag al is?
zal wel een grap van Jaap zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik hoorde Huub gisteren zeggen, dat als het aanstaande vrijdag al is, dat hij het dan niet doet en dat ze hem toch minstens een week voorbereidingstijd moesten gunnen.
Overigens opvallende uitspraak van Jaap daarna. Anders doen het we het toch de 17e. 2 dagen daarna, dan komt ie weer terug de villa in en dan issie helemaal pissed.... (Brian verlaat de 15e de villa concludeer ik hieruit, of weer een uitspraak van Jaap om de topics op te starten?)
wat een superplan dat zou echt geweldig zijn ik zie brajen voor mij nog rond rennen en springen niet wetende dat de wedstrijjd is afgelopen en huub de overwinning heeft geclaimdquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk het is een win/win situatie voor hem.... dat had iemand hier vanmiddag ook al gezegd.
Ik vond Japie zijn plan geniaal.... probeer de eerste klap uit te delen en als tie raak is gelijk de overwinning claimen en uit de ring lopen.
Bron: VV.quote:“Je hebt mooie benen”, zegt Huub tegen Claire terwijl de twee de paarden voeren. Ze heeft haar pumps aangetrokken en lijkt alweer wat vrolijker. “Als die laarzen zo belangrijk zijn, dan moet je er gewoon een nieuwe rits in laten zetten”, zegt Huub die inmiddels ook niet meer geïrriteerd is. Hand in hand lopen de twee lekker buiten. “Oh, de auto is er!”, roept Huub dan ineens en de twee vertrekken. Geen terror meer op Amanda dus!
geen terror meer ............................alles is afgeketst door de feboquote:
als dat eens waar mocht zijn tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik hoorde Huub gisteren zeggen, dat als het aanstaande vrijdag al is, dat hij het dan niet doet en dat ze hem toch minstens een week voorbereidingstijd moesten gunnen.
Overigens opvallende uitspraak van Jaap daarna. Anders doen het we het toch de 17e. 2 dagen daarna, dan komt ie weer terug de villa in en dan issie helemaal pissed.... (Brian verlaat de 15e de villa concludeer ik hieruit, of weer een uitspraak van Jaap om de topics op te starten?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |