quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Bravebart het volgende:
Fipo.
Jouw uploadicon is veel leuker dan je webiconquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Bravebart het volgende:
Fipo.
Wie? Wat? waar? Hoe?quote:
Dus jij vindtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Jouw uploadicon is veel leuker dan je webicon
Lieverd, al ben ik hier vaak, ik ben een newbquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus jij vindt [ afbeelding ] leuker dan [ afbeelding ]?
Ik denk dat ze van nature een B heeft...quote:
Jaquote:
Teveel van het goede, ach ja niemand is perfectquote:
Ik zie morgen wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar een sollicitatiegesprek kan toch ook oriénterend zijn?
Als Piles het maar snapt lieverdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieverd, al ben ik hier vaak, ik ben een newbIk snap sowieso niet wat het verschil is
Kwam meer door de kleurtjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus jij vindt [ afbeelding ] leuker dan [ afbeelding ]?
Je moet echt gaan slapen schatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieverd, al ben ik hier vaak, ik ben een newbIk snap sowieso niet wat het verschil is
Misschien wel een aquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van nature een B heeft...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van nature een B heeft...
Hehe, ik vind alles prima hoorquote:
Vrouwen hequote:
quote:
quote:
Moet ik het verschil tussen die 2 plaatjes even uitleggen?quote:
quote:
Is dat toevallig 1 van je specialiteitenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:56 schreef Bravebart het volgende:
Moet ik het verschil tussen die 2 plaatjes even uitleggen?
Ik wil weten waarom jullie 2 plaatjes hebben jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet ik het verschil tussen die 2 plaatjes even uitleggen?
Gastquote:
Och, meestal zijn die van mij hetzelfde, maar nu had ik die ene veranderd en de ander vergeten mee te veranderenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom jullie 2 plaatjes hebben ja![]()
Ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik daar op kwam
Truste Cali en Dean
Jajajaja, klets er maar weer overheenquote:
Je wilde het toch niet wetenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajaja, klets er maar weer overheen
Nee, klopt.quote:
Je mond staat openquote:
Ga nou slapen mutsquote:
Mooi danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:11 schreef Bravebart het volgende:
Nee, klopt.
Ja, ik weet het, maar ik vond hem wel leuk zo dubbelquote:
Stiekem welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik weet het, maar ik vond hem wel leuk zo dubbel
Mijn naam is haaschquote:
Nou ik kijk wel steeds naar rechts om te kijken of er niet toevallig een man ligt, maar dan denk ik weer ; ohnee dat ben ik zelfquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou ik kijk wel steeds naar recht om te kijken of er niet toevallig een man ligt, maar dan denk ik weer ; ohnee dat ben ik zelf
Ik ookquote:
quote:
Whoi Deanquote:
Dat jaquote:
i lol'dquote:
mn kamer is fucking warm lately.. een dikke pc is dan ook geen goed idee op de kamer... maar goed. ik pas me maar aan...quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:07 schreef Californium het volgende:
met mij prima....Had opzich wel iets langer willen blijven liggen maar het werd zo warm in me bed![]()
Met jou?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mn kamer is fucking warm lately.. een dikke pc is dan ook geen goed idee op de kamer... maar goed. ik pas me maar aan...
Dat zuigtquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb van ong 10 uur tot ong 4 uur de zon op me raam staan...Na viereen staat hij op de muur van mijn kamer....
Heb nu al zin in hartje zomer en hittegolven
quote:
mijn raam staat op de noord-kant, dus daar staat geen zon op. helaas is mijn kamer enigszins langwerpig en loopt die van oost naar west met zwarte/bruine dakpannen.. ik slaap boven... 1+1=2, dus flink warme kamer.. raam open kan wel, maar dan kan ik niet slapen door die kuteend en die tiefuspauw...quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb van ong 10 uur tot ong 4 uur de zon op me raam staan...Na viereen staat hij op de muur van mijn kamer....
Heb nu al zin in hartje zomer en hittegolven
een stuk brood dopen in anti-vries.. dat sloopt zn lever en dat beest is dood.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:17 schreef Deansensitized het volgende:
Dood!
Dat heb ik met de hond van de buren. De een begint, en steekt daarna meerdere aan hier op de buurt. Dag en nacht...
Dat zuigt ook heel erg!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn raam staat op de noord-kant, dus daar staat geen zon op. helaas is mijn kamer enigszins langwerpig en loopt die van oost naar west met zwarte/bruine dakpannen.. ik slaap boven... 1+1=2, dus flink warme kamer.. raam open kan wel, maar dan kan ik niet slapen door die kuteend en die tiefuspauw...
Werkt dat een beetje goed? En kunnen ze daar achteraf na onderzoek achter komen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een stuk brood dopen in anti-vries.. dat sloopt zn lever en dat beest is dood.![]()
![]()
![]()
of ben ik nu wel heel grof?
ik ben eigenlijk wel een dierenvriend, maar ze moeten me niet uit mn slaap houden...
zou die al getrouwd zijn....?? dat kind is 22 waarschijnljik...quote:sharon Kester-hogervorst
vaak gezien bij dierendokter-programma's.. een hond die per ongeluk antivries binnenkreeg, of zo was vergiftigd.. als je er niet snel bij bent (echt binnen het uur ofzo) is die hond gewoon dood..quote:
Nu is het wel weer klaar.. als je er last van hebt spreek je die mensen er maar op aanquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje goed? En kunnen ze daar achteraf na onderzoek achter komen?
Kom je aan honden, dan kom je aan Marloesquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nu is het wel weer klaar.. als je er last van hebt spreek je die mensen er maar op aan
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom je aan honden, dan kom je aan Marloes![]()
Hebben we al gedaan, maar dan is het lief, aandoenlijk en een 'waakhond' eigen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nu is het wel weer klaar.. als je er last van hebt spreek je die mensen er maar op aan
Nee, maar die 'bazen' doen er niks aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
is wel zo eigenlijk..
Die honden kunnen er niks aan doen dat ze verkeerd opgevoed zijn!
Ja, maar niet dat ze het terugkunnen leiden naar mij en mijn flesje koelvloeistof?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:35 schreef Bootje84 het volgende:
dean, als een hond van springlevend ineens met een halve dag dood is, valt het wel op
de lever kapt er gewoon mee.. dat is wel na te vinden.. bepaalde symptomen..
btw piet, hoe heette de leraar na/sk ook alweer op de dalton..?
Gast, serieusquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ze het terugkunnen leiden naar mij en mijn flesje koelvloeistof?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:45 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen, sletjes!
Ik heb ook zo rot geslapen maar om andere redenenquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:49 schreef Bootje84 het volgende:
hebben jullie ook zo kut geslapen..? ik ga nog een keer de pauw bij de buren omleggen, en die tiefuseend die bij ons in de sloot zit te kwekken om half 11.. grafbeest snapt niet dat mensen slapen..
werd ook weer ff om kwart voor 5 wakker.....
Toch geen nachtmerries hèquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ook zo rot geslapen maar om andere redenenWij hebben geen pauw bij de buren
Oh, vast wel. Maar dan nogquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof me, kom een week bij ons wonen, praat je wel anders
Het is zonnig, ik zit binnen en het is vroeg. Nog niet zo best dusquote:
Als je er zo'n last van hebt moet je naar de politie gaan. En meer zeg ik er niet over, want heb geen zin om me boos te makenquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof me, kom een week bij ons wonen, praat je wel anders
Ik voel me precies hetzelfde!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is zonnig, ik zit binnen en het is vroeg. Nog niet zo best dus
zolang je niet een byzonder flesje hebt, of eentje die niet veel voorkomt ofzo, mwah, denk het niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ze het terugkunnen leiden naar mij en mijn flesje koelvloeistof?
zat bart je stokslagen te geven? inwendigequote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ook zo rot geslapen maar om andere redenenWij hebben geen pauw bij de buren
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zat bart je stokslagen te geven? inwendige
te flauw?quote:
Naja, wou het meer omschrijven als: Kansloos.quote:
te plat.quote:
QFT!!! bier en tieten!!quote:
Ow wat dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat niet alleen
Iedereen druk aan het teruglezen opeens zeker
Nou ik weet het niet helemaal zeker ... ik werd gewoon vaak onrustig wakkerquote:
Warm, kuchen en draaienquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!!! bier en tieten!!
maaruh yesse, wat hield je wakker?
die met "komen"?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Een paar foute opmerkingen, vooral 1 van Bart
Praat voor jezelf wil jequote:Op woensdag 7 mei 2008 09:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb net een bijna een heel toch doorgelezen. Wat hebben wij onzinnige gesprekken
ik voel me niet aangesprokenquote:
Great Minds Think Alikequote:
Lees je je reacties wel eens terug manquote:
Dirty minds anders ook hoorquote:
Nee, is niet nodig om te weten dat ik altijd ergens op sla met wat ik zegquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Lees je je reacties wel eens terug man
Huh wat bedoel je nou? Het slaat weer nergens op, wat je zegtquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig om te weten dat ik altijd ergens op sla met wat ik zeg
make love, not war!quote:
erbij...quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
erbij...
Das waarquote:en billenkoek is geen oorlog..
En wie wou je daar voor meebrengenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:28 schreef nicomart het volgende:
ja geen ruziemaken anders kom ik jullie allemaal in elkaar slaan!!!
Ja maar had daar bovenop wel nog een opmerking van jou verwachtquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Miste
Maar hoe bedoel je? Het ging toch om de opmerking van Bart
Dit doet me denken aan die foute snickers reclame.. "Or else you're going to meet my friend.. PAIN"quote:
Dat durfde ik niet meerquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar had daar bovenop wel nog een opmerking van jou verwacht
Dat zijn we inmiddels wel gewend hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb het iets te druk om hier actief aanwezig te zijn.. misschien tot later
Ja ik ook!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
ach piles.. ik vind je nog wel lief hoor!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
ach piles.. ik vind je nog wel lief hoor!
Gelukkigquote:
hehe.. het mooiste van die reclame is de manier waarop BA die snickers op zijn hoofd gooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die foute snickers reclame.. "Or else you're going to meet my friend.. PAIN"
Falconerquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehe.. het mooiste van die reclame is de manier waarop BA die snickers op zijn hoofd gooit
Met zo'n 'uuuugh' kreuntje en een hele aparte armbeweging
Zowat elk nummer van Fatboy Slimquote:
Het foute uur weer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:Een vrijgezel die gaat pas slapen als hij alle sterren heeft gezien
meeste reclames kan ik wel goed naar kijken op een of andere manierquote:
Mag jij je nog wel vrijgezel noemen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:Een vrijgezel die gaat pas slapen als hij alle sterren heeft gezien
Waarquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje dubbelzinnige opmerking ook weer
Becam zeker? Kansloos spul jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
meeste reclames kan ik wel goed naar kijken op een of andere manier
Er zijn natuurlijk hele slechte:
Meneer met herdershond en V op de borst lopen in wit beeld: "Hoe zit dat eigenlijk met die leningen van jullie?"
Stem uit de lucht: "Dat werkt net zoals u!"
Meneer met herder: "Oh dus ook veilig?"
Stem uit de lucht: "Ja!"
Laat maarquote:
juist becamquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Becam zeker? Kansloos spul ja
"Met zo'n V van: Veet ik het!?!"
Volgens mij is dit de eerste keer in dagen dat ik er naar refereer. Daarnaast was het een oprechte vraag...quote:
.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer in dagen dat ik er naar refereer. Daarnaast was het een oprechte vraag...
Ja, weet ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist becam
Met de V van Security bedoel ik natuurlijk
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ik net te laat met quoten![]()
G. was wel snel genoeg
niet zo zielig hequote:Op woensdag 7 mei 2008 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar nu vraag ik me af of ik dan ooit aan slaap toe kom
De f is van frienden. Want dat zijn wijquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, weet ik
Najib Amhali immers
quote:
waarschijnlijk een sketch die ik gemist hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, weet ik
Najib Amhali immers
Echt geweldigquote:
Moet je zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarschijnlijk een sketch die ik gemist hebt
Ik ga m vanavond maar weer eens kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt geweldigEn de G... dat is van de G. en als je daar in zit.. Nouuuuu (zoiets..
)
Ja maar dat klonk zo.. foutquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Stop nou eens met editten, daar stond "fuck"
quote:
Je kunt het op allerlei goede manieren opvatten. Bijvoorbeeld als een wensquote:
Nee.. weet alleen nog Mo's ABC..quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga m vanavond maar weer eens kijken
Weet je toevallig welke show dat is
Daarom heb ik hem geëdit..quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je kunt het op allerlei goede manieren opvatten. Bijvoorbeeld als een wens
Oh ja.. ik kende m welquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet je zien![]()
dit is het eerste wat ik kon vinden:
Dat dacht ik alquote:
Hipquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh ja.. ik kende m wel
Maar was het ff fergetuh
Oh ik heb ook nog een mooi youtube filmpje
wie is dat nou weer in de hoofdrol?![]()
quote:
gaan we ook nog dik mee verdienen bij de consumentenbondquote:
Was dat een echte Ipod?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
gaan we ook nog dik mee verdienen bij de consumentenbond
Ze willen alleen mij niet gebruiken voor de advertising
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:27 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen
Gister naar die perspresentatie van north sea jazz geweest. Goodiebag FTW!![]()
Vetquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:27 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen
Gister naar die perspresentatie van north sea jazz geweest. Goodiebag FTW!![]()
quote:
was en isquote:
Ik vond het al zondequote:Op woensdag 7 mei 2008 10:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
was en is
Hij was kapot en toen gingen we ermee kloten en toen ik hem kopte bleek hij het opeens weer te doen!!
Daarna hebben we dus alle andere tests gefakedEn heel goed gefaked, want het wordt heel veel gevraagd of we nou een echte ipod hebben gesloopt
3 dagen lowlands was vorig jaar 119 euro...quote:
Ja maar dan moet je in tentjes slapenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
3 dagen lowlands was vorig jaar 119 euro...
Moet niet maar dat doe ik graagquote:
3 dagen Pinkpop nu 125quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
3 dagen lowlands was vorig jaar 119 euro...
de bastard vragen er dit jaar 132 euro voor...
En dat met namen als RATM, Foo Fighters en Metallicaquote:
wie zwijgt stemt toequote:
Gnarls Barkley, Angie Stone, Sergio Mendes, Room Eleven en nog een hoop anderenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En dat met namen als RATM, Foo Fighters en Metallica
mag ik je niet meer plagen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee wie zwijgt is gewoon gek geworden van het gezeur
Sure, anders ga je Gnarls en Sergio even vergelijken met RATM, Metellica en Foo Fightersquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gnarls Barkley, Angie Stone, Sergio Mendes, Room Eleven en nog een hoop anderen
Serj Tankian, Jonathan Davis, Flogging Molly, Bad Religion enzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gnarls Barkley, Angie Stone, Sergio Mendes, Room Eleven en nog een hoop anderen
Dude laat het gaan...quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mag ik je niet meer plagen?
antwoord geven en je ben er vanaf... of pas je naam in de OP aan
Precies!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Serj Tankian, Jonathan Davis, Flogging Molly, Bad Religion enzo
Het lef!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sure, anders ga je Gnarls en Sergio even vergelijken met RATM, Metellica en Foo Fighters
Dude, relax, als er wat is verteld ze het uit zichzelf wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Kan ik me voorstellen. Toch pwnd de pinkpop lineup de NSJF lineupquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het lef!!
Maar denk dat ze gewoon opnoemt welke zij leuker vind
Mijn naam in de OP staat nog gewoon goed hoor. Jullie hebben haast!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ugh. Jazz fansquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, voor ons fans van het stevigere genre wel... jazz fans denken daar vast anders over
Jaaa want Gnarls en Sergio zijn heel veel leuker dan die harde herriequote:Op woensdag 7 mei 2008 10:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sure, anders ga je Gnarls en Sergio even vergelijken met RATM, Metellica en Foo Fighters
Jep, weekend kaartquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ugh. Jazz fans
Heb jij kaartjes voor Pinkpop?
Thank youquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, relax, als er wat is verteld ze het uit zichzelf wel.
Ik word ook gek van je gezeur.
Nee manquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa want Gnarls en Sergio zijn heel veel leuker dan die harde herrie
Daar ga ik niet eens op inquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa want Gnarls en Sergio zijn heel veel leuker dan die harde herrie
Ieder zijn eigen Gquote:
Ook hard is relatiefquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man
En zo hard is dat niet eens
Ik maak ook maar een geintje.quote:
Damz!quote:
Daarom. Kan me wel voorstellen dat je als Jazz fan Metallica en FF hard vind... maar als je ook 3 Inches Of Blood, Chimaira, Hatebreed, Machine Head enzo luisterd, dan valt het opzich ook wel weer meequote:
Kunoooooquote:
Beste band ooit? Dat vind ik een beetje te ver gaan als je ook Iron Maiden en Black Sabbath kent. Het zijn pioneers geweest ooit. Maar tegenwoordig moeten ze het hebben van de oude nummers terwijl een band als Iron Maiden nogsteeds goede shit produceertquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daarom. Kan me wel voorstellen dat je als Jazz fan Metallica en FF hard vind... maar als je ook 3 Inches Of Blood, Chimaira, Hatebreed, Machine Head enzo luisterd, dan valt het opzich ook wel weer mee
Maar Metallica is gewoon de shit. Beste band ooit. Punt.
Metallica valt ook wel mee, maar ik luister het niet zo vaakquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daarom. Kan me wel voorstellen dat je als Jazz fan Metallica en FF hard vind... maar als je ook 3 Inches Of Blood, Chimaira, Hatebreed, Machine Head enzo luisterd, dan valt het opzich ook wel weer mee
Ken ik beide, maar blijf bij mijn standpunt. Dat je pionier bent wil niet zeggen dat je automatisch goed bentquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Beste band ooit? Dat vind ik een beetje te ver gaan als je ook Iron Maiden en Black Sabbath kent. Het zijn pioneers geweest ooit. Maar tegenwoordig moeten ze het hebben van de oude nummers terwijl een band als Iron Maiden nogsteeds goede shit produceert
Maar smaken verschillen, nietwaar?
Zeker, ook druk aan het verslag typen, hoe meer ik daar type, hoe meer ik hier ook typequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:05 schreef Piles het volgende:
Zo, ik mis weer eens een pagina
Jullie zijn lekker productief dus
Metallica & Symphonyquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
quote:
ik ga me maar eens douchen en aankleden, het is ook zo asociaal om hier zo zonder kleren te fokken...quote:
Doe maar jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga me maar eens douchen en aankleden, het is ook zo asociaal om hier zo zonder kleren te fokken...
Ouwe lambalquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Deantje!![]()
[..]
ik ga me maar eens douchen en aankleden, het is ook zo asociaal om hier zo zonder kleren te fokken...
ik ben ook heel blij dat er geen webcam functie bij fok inzit...!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar ja![]()
In andere gevallen zou ik reageren met![]()
mag ik in mn weekend?quote:
Nu nog niet nee!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben ook heel blij dat er geen webcam functie bij fok inzit...!
[..]
mag ik in mn weekend?
Is dat speciaal naar mij gericht?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar ik kan het toch niet helpen dat ik al weekend heb sinds maandag...?quote:
als jij mij naakt wil indenken wel, anders mmm neequote:
Nee, als ze hetzelfde blijven doen is het niet goed, als je vernieuwen heeft liever iedereen dat ze zoals vroeger spelen, maar als ze dat doen....quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vond St.Anger een ballenalbum. Imo is metallica niet meer wat het was...
Vakantie, heel wat andersquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar ik kan het toch niet helpen dat ik al weekend heb sinds maandag...?
Dat ik wat anders doe betekend toch niet gelijk dat het beter doe? Niet elke vernieuwing is een vooruitgang. Van mij hoeven ze geen standaard trash blijven spelen maar het enige goede wat metallica de laatste jaren heeft gedaan is imo S&Mquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, als ze hetzelfde blijven doen is het niet goed, als je vernieuwen heeft liever iedereen dat ze zoals vroeger spelen, maar als ze dat doen....
Metallica is nogsteeds fucking Metallica, wat ze ook doen.
En jij doet over twintig-dertig jaar toch ook niet meer hetzelfde als nu?
Jij quotte mij en daarna kwam datquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar ik kan het toch niet helpen dat ik al weekend heb sinds maandag...?
[..]
als jij mij naakt wil indenken wel, anders mmm nee
Mwah, ben dan verstokt Metallica fan, vind alles wat ze gemaakt hebben wel vet. Maar Metallica is gewoon meer dan alleen trash, en sommige zogenaamd oldskool hardcore fans trekken dat niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat ik wat anders doe betekend toch niet gelijk dat het beter doe? Niet elke vernieuwing is een vooruitgang. Van mij hoeven ze geen standaard trash blijven spelen maar het enige goede wat metallica de laatste jaren heeft gedaan is imo S&M
Hoiquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef Yesse het volgende:
Jaaaaaaaaa hallooooooooooooooooooo
Hooooooooiquote:
Nou, we zijn hier gewoon hoorquote:
Ik ben geen oldskool hardcore fan maar ik mijn ogen zijn ze het een beetje kwijt. Ik ben niemand die gaat praten over true metal enzo maar ik vind de nieuwe muziek gewoon niet zo goed als de oude.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mwah, ben dan verstokt Metallica fan, vind alles wat ze gemaakt hebben wel vet. Maar Metallica is gewoon meer dan alleen trash, en sommige zogenaamd oldskool hardcore fans trekken dat niet.
Ja ik ook maar toch heb ik tijd om hier te checkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik jou jullie ook
Maar ben net zo lekker bezig vandaag
Ik heb jou ook op msn tochquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zowel hier als MSN, dus brand maar los
Ah het is leuk om te horen. Zeg het nog eensquote:
Ik mis julliequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah het is leuk om te horen. Zeg het nog eens
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah het is leuk om te horen. Zeg het nog eens
Sinds kort, toen met die Stage SC topic links voor de stats enzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb jou ook op msn toch
Ik kan me alleen niet herinneren sinds wanneer dan
Ahhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |