quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Bravebart het volgende:
Fipo.
Jouw uploadicon is veel leuker dan je webiconquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Bravebart het volgende:
Fipo.
Wie? Wat? waar? Hoe?quote:
Dus jij vindtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Jouw uploadicon is veel leuker dan je webicon
Lieverd, al ben ik hier vaak, ik ben een newbquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus jij vindt [ afbeelding ] leuker dan [ afbeelding ]?
Ik denk dat ze van nature een B heeft...quote:
Jaquote:
Teveel van het goede, ach ja niemand is perfectquote:
Ik zie morgen wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar een sollicitatiegesprek kan toch ook oriénterend zijn?
Als Piles het maar snapt lieverdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieverd, al ben ik hier vaak, ik ben een newbIk snap sowieso niet wat het verschil is
Kwam meer door de kleurtjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus jij vindt [ afbeelding ] leuker dan [ afbeelding ]?
Je moet echt gaan slapen schatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieverd, al ben ik hier vaak, ik ben een newbIk snap sowieso niet wat het verschil is
Misschien wel een aquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van nature een B heeft...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van nature een B heeft...
Hehe, ik vind alles prima hoorquote:
Vrouwen hequote:
quote:
quote:
Moet ik het verschil tussen die 2 plaatjes even uitleggen?quote:
quote:
Is dat toevallig 1 van je specialiteitenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:56 schreef Bravebart het volgende:
Moet ik het verschil tussen die 2 plaatjes even uitleggen?
Ik wil weten waarom jullie 2 plaatjes hebben jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet ik het verschil tussen die 2 plaatjes even uitleggen?
Gastquote:
Och, meestal zijn die van mij hetzelfde, maar nu had ik die ene veranderd en de ander vergeten mee te veranderenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom jullie 2 plaatjes hebben ja![]()
Ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik daar op kwam
Truste Cali en Dean
Jajajaja, klets er maar weer overheenquote:
Je wilde het toch niet wetenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajaja, klets er maar weer overheen
Nee, klopt.quote:
Je mond staat openquote:
Ga nou slapen mutsquote:
Mooi danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:11 schreef Bravebart het volgende:
Nee, klopt.
Ja, ik weet het, maar ik vond hem wel leuk zo dubbelquote:
Stiekem welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik weet het, maar ik vond hem wel leuk zo dubbel
Mijn naam is haaschquote:
Nou ik kijk wel steeds naar rechts om te kijken of er niet toevallig een man ligt, maar dan denk ik weer ; ohnee dat ben ik zelfquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou ik kijk wel steeds naar recht om te kijken of er niet toevallig een man ligt, maar dan denk ik weer ; ohnee dat ben ik zelf
Ik ookquote:
quote:
Whoi Deanquote:
Dat jaquote:
i lol'dquote:
mn kamer is fucking warm lately.. een dikke pc is dan ook geen goed idee op de kamer... maar goed. ik pas me maar aan...quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:07 schreef Californium het volgende:
met mij prima....Had opzich wel iets langer willen blijven liggen maar het werd zo warm in me bed![]()
Met jou?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mn kamer is fucking warm lately.. een dikke pc is dan ook geen goed idee op de kamer... maar goed. ik pas me maar aan...
Dat zuigtquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb van ong 10 uur tot ong 4 uur de zon op me raam staan...Na viereen staat hij op de muur van mijn kamer....
Heb nu al zin in hartje zomer en hittegolven
quote:
mijn raam staat op de noord-kant, dus daar staat geen zon op. helaas is mijn kamer enigszins langwerpig en loopt die van oost naar west met zwarte/bruine dakpannen.. ik slaap boven... 1+1=2, dus flink warme kamer.. raam open kan wel, maar dan kan ik niet slapen door die kuteend en die tiefuspauw...quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb van ong 10 uur tot ong 4 uur de zon op me raam staan...Na viereen staat hij op de muur van mijn kamer....
Heb nu al zin in hartje zomer en hittegolven
een stuk brood dopen in anti-vries.. dat sloopt zn lever en dat beest is dood.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:17 schreef Deansensitized het volgende:
Dood!
Dat heb ik met de hond van de buren. De een begint, en steekt daarna meerdere aan hier op de buurt. Dag en nacht...
Dat zuigt ook heel erg!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn raam staat op de noord-kant, dus daar staat geen zon op. helaas is mijn kamer enigszins langwerpig en loopt die van oost naar west met zwarte/bruine dakpannen.. ik slaap boven... 1+1=2, dus flink warme kamer.. raam open kan wel, maar dan kan ik niet slapen door die kuteend en die tiefuspauw...
Werkt dat een beetje goed? En kunnen ze daar achteraf na onderzoek achter komen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een stuk brood dopen in anti-vries.. dat sloopt zn lever en dat beest is dood.![]()
![]()
![]()
of ben ik nu wel heel grof?
ik ben eigenlijk wel een dierenvriend, maar ze moeten me niet uit mn slaap houden...
zou die al getrouwd zijn....?? dat kind is 22 waarschijnljik...quote:sharon Kester-hogervorst
vaak gezien bij dierendokter-programma's.. een hond die per ongeluk antivries binnenkreeg, of zo was vergiftigd.. als je er niet snel bij bent (echt binnen het uur ofzo) is die hond gewoon dood..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |