3 dagen lowlands was vorig jaar 119 euro...quote:
Ja maar dan moet je in tentjes slapenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
3 dagen lowlands was vorig jaar 119 euro...
Moet niet maar dat doe ik graagquote:
3 dagen Pinkpop nu 125quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
3 dagen lowlands was vorig jaar 119 euro...
de bastard vragen er dit jaar 132 euro voor...
En dat met namen als RATM, Foo Fighters en Metallicaquote:
wie zwijgt stemt toequote:
Gnarls Barkley, Angie Stone, Sergio Mendes, Room Eleven en nog een hoop anderenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En dat met namen als RATM, Foo Fighters en Metallica
mag ik je niet meer plagen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee wie zwijgt is gewoon gek geworden van het gezeur
Sure, anders ga je Gnarls en Sergio even vergelijken met RATM, Metellica en Foo Fightersquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gnarls Barkley, Angie Stone, Sergio Mendes, Room Eleven en nog een hoop anderen
Serj Tankian, Jonathan Davis, Flogging Molly, Bad Religion enzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gnarls Barkley, Angie Stone, Sergio Mendes, Room Eleven en nog een hoop anderen
Dude laat het gaan...quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mag ik je niet meer plagen?
antwoord geven en je ben er vanaf... of pas je naam in de OP aan
Precies!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Serj Tankian, Jonathan Davis, Flogging Molly, Bad Religion enzo
Het lef!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sure, anders ga je Gnarls en Sergio even vergelijken met RATM, Metellica en Foo Fighters
Dude, relax, als er wat is verteld ze het uit zichzelf wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Kan ik me voorstellen. Toch pwnd de pinkpop lineup de NSJF lineupquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het lef!!
Maar denk dat ze gewoon opnoemt welke zij leuker vind
Mijn naam in de OP staat nog gewoon goed hoor. Jullie hebben haast!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ugh. Jazz fansquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, voor ons fans van het stevigere genre wel... jazz fans denken daar vast anders over
Jaaa want Gnarls en Sergio zijn heel veel leuker dan die harde herriequote:Op woensdag 7 mei 2008 10:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sure, anders ga je Gnarls en Sergio even vergelijken met RATM, Metellica en Foo Fighters
Jep, weekend kaartquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ugh. Jazz fans
Heb jij kaartjes voor Pinkpop?
Thank youquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, relax, als er wat is verteld ze het uit zichzelf wel.
Ik word ook gek van je gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |