Kom je aan honden, dan kom je aan Marloesquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nu is het wel weer klaar.. als je er last van hebt spreek je die mensen er maar op aan
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom je aan honden, dan kom je aan Marloes![]()
Hebben we al gedaan, maar dan is het lief, aandoenlijk en een 'waakhond' eigen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nu is het wel weer klaar.. als je er last van hebt spreek je die mensen er maar op aan
Nee, maar die 'bazen' doen er niks aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
is wel zo eigenlijk..
Die honden kunnen er niks aan doen dat ze verkeerd opgevoed zijn!
Ja, maar niet dat ze het terugkunnen leiden naar mij en mijn flesje koelvloeistof?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:35 schreef Bootje84 het volgende:
dean, als een hond van springlevend ineens met een halve dag dood is, valt het wel op
de lever kapt er gewoon mee.. dat is wel na te vinden.. bepaalde symptomen..
btw piet, hoe heette de leraar na/sk ook alweer op de dalton..?
Gast, serieusquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ze het terugkunnen leiden naar mij en mijn flesje koelvloeistof?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:45 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen, sletjes!
Ik heb ook zo rot geslapen maar om andere redenenquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:49 schreef Bootje84 het volgende:
hebben jullie ook zo kut geslapen..? ik ga nog een keer de pauw bij de buren omleggen, en die tiefuseend die bij ons in de sloot zit te kwekken om half 11.. grafbeest snapt niet dat mensen slapen..
werd ook weer ff om kwart voor 5 wakker.....
Toch geen nachtmerries hèquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ook zo rot geslapen maar om andere redenenWij hebben geen pauw bij de buren
Oh, vast wel. Maar dan nogquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof me, kom een week bij ons wonen, praat je wel anders
Het is zonnig, ik zit binnen en het is vroeg. Nog niet zo best dusquote:
Als je er zo'n last van hebt moet je naar de politie gaan. En meer zeg ik er niet over, want heb geen zin om me boos te makenquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof me, kom een week bij ons wonen, praat je wel anders
Ik voel me precies hetzelfde!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is zonnig, ik zit binnen en het is vroeg. Nog niet zo best dus
zolang je niet een byzonder flesje hebt, of eentje die niet veel voorkomt ofzo, mwah, denk het niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ze het terugkunnen leiden naar mij en mijn flesje koelvloeistof?
zat bart je stokslagen te geven? inwendigequote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ook zo rot geslapen maar om andere redenenWij hebben geen pauw bij de buren
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zat bart je stokslagen te geven? inwendige
te flauw?quote:
Naja, wou het meer omschrijven als: Kansloos.quote:
te plat.quote:
QFT!!! bier en tieten!!quote:
Ow wat dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat niet alleen
Iedereen druk aan het teruglezen opeens zeker
Nou ik weet het niet helemaal zeker ... ik werd gewoon vaak onrustig wakkerquote:
Warm, kuchen en draaienquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!!! bier en tieten!!
maaruh yesse, wat hield je wakker?
die met "komen"?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Een paar foute opmerkingen, vooral 1 van Bart
Praat voor jezelf wil jequote:Op woensdag 7 mei 2008 09:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb net een bijna een heel toch doorgelezen. Wat hebben wij onzinnige gesprekken
ik voel me niet aangesprokenquote:
Great Minds Think Alikequote:
Lees je je reacties wel eens terug manquote:
Dirty minds anders ook hoorquote:
Nee, is niet nodig om te weten dat ik altijd ergens op sla met wat ik zegquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Lees je je reacties wel eens terug man
Huh wat bedoel je nou? Het slaat weer nergens op, wat je zegtquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig om te weten dat ik altijd ergens op sla met wat ik zeg
make love, not war!quote:
erbij...quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
erbij...
Das waarquote:en billenkoek is geen oorlog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |