erbij...quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
erbij...
Das waarquote:en billenkoek is geen oorlog..
En wie wou je daar voor meebrengenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:28 schreef nicomart het volgende:
ja geen ruziemaken anders kom ik jullie allemaal in elkaar slaan!!!
Ja maar had daar bovenop wel nog een opmerking van jou verwachtquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Miste
Maar hoe bedoel je? Het ging toch om de opmerking van Bart
Dit doet me denken aan die foute snickers reclame.. "Or else you're going to meet my friend.. PAIN"quote:
Dat durfde ik niet meerquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar had daar bovenop wel nog een opmerking van jou verwacht
Dat zijn we inmiddels wel gewend hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb het iets te druk om hier actief aanwezig te zijn.. misschien tot later
Ja ik ook!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
ach piles.. ik vind je nog wel lief hoor!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
ach piles.. ik vind je nog wel lief hoor!
Gelukkigquote:
hehe.. het mooiste van die reclame is de manier waarop BA die snickers op zijn hoofd gooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die foute snickers reclame.. "Or else you're going to meet my friend.. PAIN"
Falconerquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehe.. het mooiste van die reclame is de manier waarop BA die snickers op zijn hoofd gooit
Met zo'n 'uuuugh' kreuntje en een hele aparte armbeweging
Zowat elk nummer van Fatboy Slimquote:
Het foute uur weer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:Een vrijgezel die gaat pas slapen als hij alle sterren heeft gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |