Weer last van je PMS huilie?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?![]()
Het is dus echt wel mogelijk om met software hardware kapot te maken. Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan.![]()
GTA4 bugt inderdaad, maar in het nieuwsbericht hadden ze het er over dat de laser niets meer wou lezen... dat verhaal hadden we anders allang op diverse fora kunnen lezen, dus waar het ANP dat vandaan haalt....
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:11 schreef JK het volgende:
Superfruitig, wat ben jij een irritant k*tjong zeg. Een game is wat anders dan een firmware, maar wie zegt dat er op een bluray disc geen software kan staan met een bestand wat dus wel eeproms kan overschrijven ? Tuurlijk de kans is zeer klein, bijna niet bestaand, maar niet onmogelijk.
Ik zeg ook niet dat het de laser naar de haaien helpt, daar komt het ANP mee.
Wat ik alleen zeg is dat software wel hardware om zeep kan helpen, maar was dat het geval dan had 100% van de spelers hier last van.
Maargoed laat maar zitten, met jou een gesprek voeren schiet totaal niet op.
Gelukkig ken ik je niet IRL want je haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan.
Ach ja als je geen normaal antwoord kan verzinnen dan maar een smilie he, grote jongen hoorquote:
Kom jij ook nog ff een blik open trekken andersquote:Op zondag 4 mei 2008 20:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ach ja als je geen normaal antwoord kan verzinnen dan maar een smilie he, grote jongen hoor
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
Ach ja, Superfruity kan er meestal niet tegen als je iets negatiefs over de PS3 zegt. De PS3 is 'heilig'.
Shit je hebt me doorquote:Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nu is het alleen nog wachtten tot SackBoy een 'gevatte' opmerking plaatst
edit:
[..]![]()
![]()
![]()
'Weer last van je PMS, huilie?'quote:Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kom jij ook nog ff een blik open trekken anders![]()
JK ligt gewoon te zeiken om niks, ik heb hem nergens aangevallen
"Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan."quote:Op zondag 4 mei 2008 20:35 schreef JK het volgende:
[..]
'Weer last van je PMS, huilie?'
Dat is gewoon vragen om gezeur.
Komt omdat je wel vaker bijdehand bezig bent. Destijds ook al toen ik zat te twijfelen tussen x360 en ps3 was je ook al zo bijdehand bezig. Zoiets vergeet ik gewoon niet snel en als je dan een loze opmerking plaatst of bijdehand gaat lopen doen over dat er geen dvd-laser in een ps3 zit (hoe leest ie dan dvd's? dan zit er op z'n minst een dvd compatible laser in) dan is het voor mij een keertje klaar... en dat was dus vandaag.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
"Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan."
Gaan we moddergooien?
En nu ga ik mn tijd zinvoller besteden, de groeten
Dat kan in nog geen enkel PS3 spel, maar waarschijnlijk krijgen we deze zomer ingame XBM waardoor het wel kan, zoiezo dit jaar wel.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat ik opzich wel jammer vind is dat je je spel niet helemaal persoonlijk kan maken. In (volgens mij) GTA 3 kon je zelf MP3tjes naar een map kopieeren en dat kon je dan als radiostation luisteren. Dat zou op de PS3 ook makkelijk moeten kunnen. Ik vond dat toen wel cool, Volgas met Andre Hazes door de straten blazen.
Of de foto's die op je PS3 staan als achtergrond voor je telefoon gebruiken. Dat soort dingetjes.
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat ik opzich wel jammer vind is dat je je spel niet helemaal persoonlijk kan maken. In (volgens mij) GTA 3 kon je zelf MP3tjes naar een map kopieeren en dat kon je dan als radiostation luisteren. Dat zou op de PS3 ook makkelijk moeten kunnen. Ik vond dat toen wel cool, Volgas met Andre Hazes door de straten blazen.
tofquote:Op zondag 4 mei 2008 21:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dat kan in nog geen enkel PS3 spel, maar waarschijnlijk krijgen we deze zomer ingame XBM waardoor het wel kan, zoiezo dit jaar wel.
Ik heb hem uit het doosje in de PS3 gestopt en sindsdien zit hij er nog inquote:Op zondag 4 mei 2008 22:02 schreef Kogando het volgende:
Het zal wellicht al voorbij gekomen zijn. Maar mijn ervaring is dat een paar vette vingers op de schijf al voor vastlopers kunnen zorgen. En zolang die schoon is loopt het als een trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Rij naar het hartje op de map!quote:Op maandag 5 mei 2008 01:26 schreef mie_at_work het volgende:
WTF, ik bel Michelle op voor een date. moet ik der komen ophalen, alleen verschijnt haar adres niet op mijn radar xD. kan haar dus niet vinden =P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LIES! Devs kunnen de optie voor custom soundtracks al toevoegen sinds SDK versie 1.80. O.a. High Velocity Bowling & SSHD hebben dit al. Burnout krijgt het zeer binnekort middels een patch. Wat jij bedoelt is dat je onafhankelijk van de game gewoon muziek draait. Persoonlijk vind ik dit wat minder omdat je op bepaalde momenten in games geen storende muziek wilt hebben.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dat kan in nog geen enkel PS3 spel, maar waarschijnlijk krijgen we deze zomer ingame XBM waardoor het wel kan, zoiezo dit jaar wel.
Mijn neef heeft er nu ook last van. Zijn PS3 leest geen PS3 spellen meer, wel ps2 blu ray discs en andere shit maar geen PS3 meer. Het vage is dat het precies ontstond nadat hij GTA voor het eerst had gespeeld. Daarvoor had ie nergens last van. Misschien toeval, maar wel vage shitquote:Op zondag 4 mei 2008 20:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Lapo van vorige:
[..]
Weer last van je PMS huilie?
GTA IV is een software, een game, dat is ganz anders dan een fucking firmware die rechtstreeks in bios en flash schrijft ed.
Er is echt geen enkele GAME die je hardware naar zn grootje helpt, denk eens na wat voor schadeclaims dat alleen al van sony zou opleverenHet enige wat een software kan doen is eventuele reeds brakke hardware over de rand duwen, that's all. En het is al redelijk bekend dat sommige ps3's het begeven op het lezen van discs, maar dat kan net zo goed door elke willekeurige andere game komen. GTA IV is buggy, maar geen tijdbom
quote:Oplossing voor problemen PS3-versie GTA IV gevonden
Geplaatst door Egamer op 05-05-08 @ 14:29
De technische hulpafdeling van Take Two is met een twaalf-stappenplan gekomen welke de problemen met de PlayStation 3 versie van GTA IV moet verhelpen. Sinds de release van GTA IV kampen PS3-gamers regelmatig met vastlopende PlayStation 3's.
Maar ook Xbox 360 gamers moeten het ontgelden. Vooral 360's van ongeveer een half jaar oud lopen vaak vast wanneer GTA IV afgespeeld wordt. Voor hen is er nog geen oplossing gevonden.
Op de site van Gamespot staat het twaalf-stappenplan uitgeschreven. Gamers dienen hun game, samen met savegames en de internetcache, van de harde schijf te verwijderen en vervolgens moeten ze bij een nieuwe installatie de flicker-filter, auto-save en de controller-vibratie uitschakelen.
Maar er is ook een andere oplossing gevonden; enkele gamers zijn erachter gekomen dat de PlayStation 3 niet meer vastloopt wanneer je de PlayStation 3 van het internet loskoppelt. Veel gamers weten deze oplossing te bevestigen.
Dat stappenplan heb ik een halve week geleden ook al voorgeschoteld gekregen, maar ik zie dit meer als een dweilen terwijl de kraan open staat dan een echte oplossing.quote:
quote:4) Disable the console's information board. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Network' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Information Board', highlight this and press triangle. From the menu select 'Do not display' Press X to confirm this.
Ze zullen toch wel zo slim zijn geweest bij Rockstar om het spel uitgebreid te testen? Dan kun je dit toch ook concluderen?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat stappenplan heb ik een halve week geleden ook al voorgeschoteld gekregen, maar ik zie dit meer als een dweilen terwijl de kraan open staat dan een echte oplossing.
Ik bedoel:
[..]daag, Rockstar, als je game zo brak is dat ik functies in mn PS3 moet uitschakelen
![]()
Fix die hap met een patch plz k tnx
Ik woon in Velp, 10 minuutjes van Arnhemquote:Op maandag 5 mei 2008 15:43 schreef donroyco het volgende:
Btw.. wie woont er in Arnhem, ik wil GTA IV eens spelen![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik woon in Velp, 10 minuutjes van Arnhem
Omgeving tilburg dan ?quote:
Ach helaas kan gebeurenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:36 schreef -Menn0- het volgende:
Kreeg net een invite van Puddle_nl maar zat midden in een missie.....
Maar als ik jou was zou ik dan ps3 plus GT5 kopen en dan los dan GTA 4quote:Op maandag 5 mei 2008 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
Zijn of komen er toevallig nog acties bij de Media Markt? Dus een PS3 + GTA IV voor 399 euro?
Die zogenaamde 'actie' bij Bart Smit waarin dat voor 439 euro te krijgen is, is ook niet bepaald wat... los is het maar 10 euro duurder
Nee, Limburg-Noordquote:
Sluit hij zijn shop dan niet?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:41 schreef ryangozer het volgende:
Mocht iemand geintresseerd zijn in de desert eagle (veel beter pistool), moet je even naar de wapenwinkel gaan, heel veel kogels halen voor je normale pistool, (maximale is maar voor $2000,- ofzo) en dan vervolgens de verkoper 1x schieten zodat hij nog wel leeft, dan gaat hij op je schieten met de desert eagle, waarna je hem vermoord en het wapen afpakt, al je pistool kogels zullen gewoon mee gaan en zo kan je bijna het hele spel met de desert eagle doen, tegen de tijd dat je kogels op zijn kan je hem wel gewoon kopen. (wat trouwens wel vrij laat in het spel is)
Zo realistisch is GTA nou ook weer niet hoor, als je een blokje om gaat staat hij er weerquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Zo realistisch is GTA nou ook weer niet hoor, als je een blokje om gaat staat hij er weer
Ik schoot hem laatst ook overhoop en toen stonden er binnen 1sec ineens 4 politie auto's voor me neus haha. Waarschijnlijk reden er net een paar in de buurtquote:Op maandag 5 mei 2008 22:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik schoot m laatst overhoop en ging nog eens langs, maar zn shop was dichtKan ook aan t tijdstip liggen i guess.
ToysRUs had toch een actie met PS3, GT5:Prologue en GTA IV voor 400 euro?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:27 schreef SnoWDeviL het volgende:
[..]
Maar als ik jou was zou ik dan ps3 plus GT5 kopen en dan los dan GTA 4
ik heb al 2 vogels gevonden en afgeknald.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:50 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen 1 vogel gezien...misschien maar eens wat beter op letten dan.
Ik heb een stuk of 20 duiven. Vanavond misschien weer verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef melluk het volgende:
[..]
ik heb al 2 vogels gevonden en afgeknald.
Je hebt er sites voor met daarop een map met alle vogels
de stuntjumps heb ik nog niet geporbeerd, zou niet weten wat ze inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef Crashcat het volgende:
Woohoo... Mijne is vandaag binnen gekomen.
Binnen een week uit de US..
Kan je hier wat meer over vertellen? Vind ik 1 van de belangrijkste punten die moet komen in de PS3, wat is XBM?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik schoot hem een keer neer kwamen zijn maten met shotguns mij doodmakenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik schoot m laatst overhoop en ging nog eens langs, maar zn shop was dichtKan ook aan t tijdstip liggen i guess.
Niet alleen dat, gewoon het hele menu is bechikbaar tijdens het spel. dus ook muziek.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het is XMB![]()
staat voor Cross Media Bar
Ingame berichten sturen naar elkaar , zonder dat je daar een spel voor moet afsluiten
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:30 schreef Sackboy het volgende:
Je vindt 3 duiven tegelijk als je:Dat heb ik al zovaak geprobeerd nu, elke keer rolt hij er net af en dan val ik te pletter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan er gewoon vlak boven hangen en dan op het goede moment eruit springen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat heb ik al zovaak geprobeerd nu, elke keer rolt hij er net af en dan val ik te pletter...
Aah dies wel goed met plaatjes erbijquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:17 schreef _Mike_ het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)-2008050210174578002 voor alle Pigeon nubs.
Bang bang, I just shot you down!quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:23 schreef Crashcat het volgende:
Erm.. Don't shoot me down.
Maar erm.. Ik heb gta3 en vice city gespeeld. Maar erm, ik vind gta4 best wel tegenvallen.
Lijkt een beetje hetzelfde, of komt het spel beter uit de verf na de helft van de missies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
De mijne is ook binnengekomenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik kan hetzelfde zeggen![]()
Geen problemen met opstarten met ethernet kabel
Lees de nieuwsberichten van de afgelopen weken maar...staan ze allemaal inquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, terug van vakantie. Straks eens gaan kijken of ik hem kan vinden.
Wat hoor ik allemaal voor verhalen over bugs trouwens?
Teveel werk. Doe eens samenvatten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef melluk het volgende:
Lees de nieuwsberichten van de afgelopen weken maar...staan ze allemaal in
quote:
Dus de freezes blijven aanhouden? Of komen de freezes juist door de/een van de multiplayer features?quote:Rockstar and Sony plans to patch the PS3 version of Grand Theft Auto IV today to improve the multiplayer experience.
Zo te lezen is deze patch inderdaad alleen bedoeld om betere matchmaking in de multiplayer te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
Dus de freezes blijven aanhouden? Of komen de freezes juist door de/een van de multiplayer features?
Dit gaat toch over de freezes, of lees ik het nou verkeerd?quote:Speaking to Eurogamer, a Sony source explained that the patch would help by "reducing the loads on the servers at GameSpy and hopefully the completely random hangs that some users have seen".
Wat begrijp je niet aan hopefully?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dit gaat toch over de freezes, of lees ik het nou verkeerd?
haha wat een vent is dat zeg....ik krijg nu echt eerder een hekel aan m met al die zeflverheerlijking hahaquote:
Lalz, de patch update geeft een freezequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ja!!! De Patch is er !!!! !!!!![]()
![]()
Eindelijk kan ik online![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ondertitelquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:27 schreef Pwnie het volgende:
serieus kansloos die patchhelpt enorm
![]()
Voor wie vanavond zin heeft... online ff raggenso giev invite
Heb geen freeze meer gehad sinds die na 8 uur gameplayquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Tyr80 het volgende:
Af en toe lijkt het wat stabieler online sinds de crash, maar had 15 minuten na het installeren m'n eerste offline freeze. Dusch...
Volgens mij is Brucie gewoon een homo met al zijn macho gedragquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Agiath het volgende:
Gister best veel gespeeld.
Boottochtje met brucie en z'n chicks naar vrijheidsbeeld, dat water is echt mooi s'nachts.
Verder loop ik nu standaard in pak rond en heb het nieuwe mobieltje
Je krijgt een keer een mailtje van hem en hij maakt zich even zorgen over de gevangenis. Dan typt ie toch maar 'ach, in de gevangenis kan ik net zo ALPHA zijn als hier!'quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Volgens mij is Brucie gewoon een homo met al zijn macho gedragen gebruikt ie die chicks als dekmantel. Gister eerst nog ff een missie of 2 gedaan en daarna weer een tijdje online wezen knallen. Vette game hoor GTA4.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Book_Machoak het volgende:
Komtie ook uit voor de PSP of is het spel daarvoor te groot?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vooral irritant als ze 30 smsjes achter elkaar gaan sturen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je krijgt een keer een mailtje van hem en hij maakt zich even zorgen over de gevangenis. Dan typt ie toch maar 'ach, in de gevangenis kan ik net zo ALPHA zijn als hier!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
gebeurt dit ook als je je internetverbinding er uit gooit?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Cyberzone het volgende:
Nou ik gooi strax me ps3 uit het raam. Wat een ramp. Moet hem dus weer opnieuw instaleren... Want ik kan niks meer doen. Ik kan 5 min spelen en dan loopt of vast of me geluid wordt corrupt. Patch fixed helemaal niks.
Is GTA4 het enige spel waar je ps3 mee vast loopt ? anders zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn. Ik heb namelijk een 60 GB exemplaar en ik heb dus nergens last van. Zowel voor als na de patch.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:33 schreef Cyberzone het volgende:
Ik speel al een tijd met me internet verbinding uit. Ik heb dit al eerder gehad, en toen was ik op het zelfde deel. Rond het derde eiland. Ik ga het nu nog een keer proberen.. misschien doet hij het al weer.
(net het 12 stappen plan weer gedaan, hopen dat hij het nu vol houd. Tijdens installatie wel soundcorruption. Beeps en blips wanneer er geluid is)
Ga eens zoeken naar je rem!quote:
IK heb net assasins creed uitgetest... en jah hoor. hij liep vast.. zoals je zei.. een hardware probleem.. Wat moet ik nu?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Is GTA4 het enige spel waar je ps3 mee vast loopt ? anders zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn. Ik heb namelijk een 60 GB exemplaar en ik heb dus nergens last van. Zowel voor als na de patch.
Uit het raam gooienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:00 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
IK heb net assasins creed uitgetest... en jah hoor. hij liep vast.. zoals je zei.. een hardware probleem.. Wat moet ik nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook alweer van
.....Kennedy
Ik heb hem een maand geleden gekocht ongeveer. Maar heb hem op internet besteld. Ik heb de doos al weggegooid. Heb dus geen idee hoe en wat ik dat dus moet gaan opsturen. Dat wordt nog een hele klus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Uit het raam gooien.
serieus: Als je nog garantie hebt naar Sony opsturen en laten maken, als het buiten garantie is: naar Sony opsturen en laten maken en geen reparatie-kosten betalen, als ze daarover zeiken. Van een PS3 mag je verwachten dat hij een bepaalde tijd meegaat en die termijn is nog niet verstreken.
Waarom gooi je in godsnaam een playstation doos wegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb hem een maand geleden gekocht ongeveer. Maar heb hem op internet besteld. Ik heb de doos al weggegooid. Heb dus geen idee hoe en wat ik dat dus moet gaan opsturen. Dat wordt nog een hele klus.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:14 schreef Wessiej het volgende:
Ben het even kwijt, waar ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook alweer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hier ook nog maar even, in de hoop dat iemand het weet:
Wat moet je ook al weer doen met die auto's voor Stevie? Heb er niks mee gedaan toen het kwam in het spel, maar nu heb ik de verhaallijn uitgespeeld en wil ik die dingen nog ff afronden, maar ik kan nergens meer vinden waar je die dingen moet laten.
Hij geeft ook geen hints meer, zegt alleen dat je de auto hebt gevonden waar Stevie naar op zoek is, maar verder niks...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
leek mij ook voor de hand liggen ja, maar die ging niet open als ik met dat wrak daar aan kwam zeilen....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Gamer_V het volgende:
Ik gok Brucie's garage?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]je bedoeld niet dat je met die oranje auto van stevie naar brucie moet bellen om race's te rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hier ook nog maar even, in de hoop dat iemand het weet:
Wat moet je ook al weer doen met die auto's voor Stevie? Heb er niks mee gedaan toen het kwam in het spel, maar nu heb ik de verhaallijn uitgespeeld en wil ik die dingen nog ff afronden, maar ik kan nergens meer vinden waar je die dingen moet laten.
Hij geeft ook geen hints meer, zegt alleen dat je de auto hebt gevonden waar Stevie naar op zoek is, maar verder niks...
nee, ik bedoelde waar ik die auto's moest laten die je voor Stevie moet jatten, maar in het multi-topic wist iemand me te vertellen dat je die bij Stevie's grage moet afleveren die ook op je kaart staat als "garage" in South Bohan en dat kloptequote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
je bedoeld niet dat je met die oranje auto van stevie naar brucie moet bellen om race's te rijden?
Als je de bon nog hebt kun je hem toch gewoon in een andere doos met een kopie van de bon opsturen. Bel anders even de helpsesk van sony hierover. Ik denk niet dat het een probleem is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb hem een maand geleden gekocht ongeveer. Maar heb hem op internet besteld. Ik heb de doos al weggegooid. Heb dus geen idee hoe en wat ik dat dus moet gaan opsturen. Dat wordt nog een hele klus.
Zal ik zeker doen, iig. Allemaal bedankt voor de hulp.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je de bon nog hebt kun je hem toch gewoon in een andere doos met een kopie van de bon opsturen. Bel anders even de helpsesk van sony hierover. Ik denk niet dat het een probleem is.
volgens mij komt sony zelfs ophalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je de bon nog hebt kun je hem toch gewoon in een andere doos met een kopie van de bon opsturen. Bel anders even de helpsesk van sony hierover. Ik denk niet dat het een probleem is.
Ik vind nog steeds de comet 1 van de relaxt rijdende + vette wagen, op de sultan rs na danquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:59 schreef Crashcat het volgende:
Aaaaargh.. I lost my Infernus.
Hij stond voor de safehouse waar ik ook een chopper had geparkeerd..
I want it back..
Waarom ga je niet voor de 100% ?quote:Op maandag 12 mei 2008 07:44 schreef -Menn0- het volgende:
Heb ook de storyline uit gespeeld.
Nu voor de 2e keer beginnen!
idd. ik zit nu op 78%.quote:
Er zijn een paar van die dikke bakken die ook lekker rijden hoor zoals de FIB Buffalo... En die chrysler look-a-like, damn!quote:Op maandag 12 mei 2008 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
FF foto van me tv gemaakt.
[ afbeelding ]
Sultan RS![]()
Deze wagen vind ik echt he fijnst om in te rijden.
Ik hoop dat dat niet gebeurd bij mij :p ik zit namelijk nu op 82% en heb al 50 duiven.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Nuna het volgende:
Hm, op een of andere manier zijn mijn savegames beschadigd. Nu moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:14 schreef Wessiej het volgende:
Ben het even kwijt, waar ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook alweer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
yep.. gewoon als je missie niet gehaald hebt reply en dat je dan gelijk b.v. halverwege de missie bent. Dat je niet eerste gezeur hebt dat je ergens heen moet rijden..quote:Waarom zitten er geen chekpoints in als je met een missie bezig bent ?
Remmen doe ik genoeg.. soms iets te veel denk ik! Ik sta meestal na een bocht dwars op de weg! denk ook dat het te maken heeft met dat dit mijn tweede ps3 spel is en ik hiervoor nooi zo'n controler heb vastgehouden. Ik knal echt overal tegen op.. En in sommige missies moet je nog richten en rijden tegelijkertijd. Dan merk ik toch dat ik een echte vent ben! een achtervolging is gewoon zo niet leuk!quote:Misschien moet je de rem eens opzoeken.. Zo moeilijk is het toch niet? Zelfs ik kan het
Ehm GTA is mijn eerste spel ooit dat ik op een spelcomputer speelquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
yep.. gewoon als je missie niet gehaald hebt reply en dat je dan gelijk b.v. halverwege de missie bent. Dat je niet eerste gezeur hebt dat je ergens heen moet rijden..
[..]
Remmen doe ik genoeg.. soms iets te veel denk ik! Ik sta meestal na een bocht dwars op de weg! denk ook dat het te maken heeft met dat dit mijn tweede ps3 spel is en ik hiervoor nooi zo'n controler heb vastgehouden. Ik knal echt overal tegen op.. En in sommige missies moet je nog richten en rijden tegelijkertijd. Dan merk ik toch dat ik een echte vent ben! een achtervolging is gewoon zo niet leuk!
hoe rem je dan? l2 of x?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ehm GTA is mijn eerste spel ooit dat ik op een spelcomputer speelMaarja, misschien moet het je ook een beetje liggen. En de handrem zou ik trouwens niet vaak gebruiken, daar kan ik ook niet zo zo goed mee overweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:44 schreef janrad het volgende:
Ff een vraagje over snow stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:11 schreef Nuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:44 schreef janrad het volgende:
Ff een vraagje over snow stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
"are you FIB?"quote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Er zijn een paar van die dikke bakken die ook lekker rijden hoor zoals de FIB Buffalo... En die chrysler look-a-like, damn!![]()
Voor alle oplettende die nu denken wat een kneus hij kan niet eens FBI spellendat is dan mooi je eigen fout want hij heet echt FIB Buffalo
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:00 schreef janrad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:22 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Over Snowstorm:Nog een keer snowstormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
gewoon in de boot klimmen en voor het stuur gaan staan. Dan gewoon de toets indrukken die je normaal ook indrukt om een auto in te stappen..quote:Maar ik kreeg de boot niet gestart, hoe werkt dat ? Is dat net als bij een auto ?
Ja zo is het mij ook gelukt... kon vrij makkelijk aan de politie ontsnappen.. beter als met de auto, dit maak ik bij veel missies mee, al schiet je ook maar 1 agent neer heb je gelijk 3 sterren en dan wordt het al een pain in the assquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
gewoon in de boot klimmen en voor het stuur gaan staan. Dan gewoon de toets indrukken die je normaal ook indrukt om een auto in te stappen..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
![]()
Ben nu op een punt in het spel dat ik af en toe een missie op nieuw moet doen, dus hij wordt pittiger
En neee dit is niet al bij de 2e missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens,Alleen lezen als je het einde wil weten mickeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik heb nog maar 2x gespeeld sinds ik het spel heb (op de release)
Hoe cool is dat!Ik ben hier niet om vrienden te maken![]()
Is normaal.. Naar mijn weten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Glennz het volgende:
ik zie steeds dingen spawnen van ong. 100 meter ingame en vaak ook dichterbij. dit is erg frustrerend. ik heb gta4 opnieuw geisntalleerd maar dat heeft niet geholpen. weet iemand waar dit aan ligt, en wat ik eraan kan doen, want dit hoort niet zo te zijn.
なんだっけ![]()
Echt vaag, zoek je een hummer of een andere exoot, vind je ze nergens. Heb je eindelijk zo,n bak te pakken , rijden ze overal rond. Valt te veel op.Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number![]()
Wat een keuze tussen Playboy en die andere zeg
Owja Turismo FTW
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik vond de keuze niet zo heel moeilijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suffering from Oblomow's![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:20 schreef Govinda het volgende:
Ik vond de keuze niet zo heel moeilijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Missie's vallen wel mee vind ik kwa moeilijkheid, nog nooit echt moeite gehad. Meestal koop ik een vest en AK + nades, en veel dekking zoeken helpt echt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:31 schreef Agiath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Missie's vallen wel mee vind ik kwa moeilijkheid, nog nooit echt moeite gehad. Meestal koop ik een vest en AK + nades, en veel dekking zoeken helpt echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
Ik lees echt overal dat je op een gegeven moment de keuze moet maken tussen playboy-x enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb echt te doen met die gast
Vindt Playboy-x echt een retard.
Heb zelf snowstorm trouwens op een best coole manier opgelost
[ Bericht 2% gewijzigd door Wootism op 20-05-2008 09:24:23 ][b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
het zou zeg maar tof zijn voor degene die er nog moeten komen, dat je het even tussen spoiler tags zet
Psn online ID Tec-Deacon
quote:Op maandag 19 mei 2008 09:47 schreef Wootism het volgende:
Ik lees echt overal dat je op een gegeven moment de keuze moet maken tussen playboy-x en Dwayne.... hoe de fok kan je keuze maken om Dwayne te poppen!? Heb echt te doen met die gast
Vindt Playboy-x echt een retard.
Heb zelf snowstorm trouwens op een best coole manier opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vindt overigens wel dat ze chekpoints in het spel hadden kunnen inbouwen, maar ja er is altijd wel iets te zeuren.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Mannen, er is veel gezeur met het online spelen, maar weet iemand misschien welke poorten je moet openzetten bij je router? Ik heb namelijk bij meerdere games gezeikSjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009![]()
Upnp aanzetten is het makkelijkst manier.. Dit zie je dan ook terug bij de netwerconfiguratie op je ps3quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef denthemen het volgende:
Mannen, er is veel gezeur met het online spelen, maar weet iemand misschien welke poorten je moet openzetten bij je router? Ik heb namelijk bij meerdere games gezeik
なんだっけ![]()
Damn!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef davey579 het volgende:
Uitgespeeldzo'n 27 uur op de teller nu. Tijd voor de duiven en stuntjumps
Dan ben je er wel echt doorheen geraced!
Ik probeer echt alle missies goed te doen en doe ze zo nodig over als ik het niet relaxt vind gegaan.
Zit nu op 15 uur spelen en zit op 21% van de game en heb 540.523 dollar
Geen idee wat ik verder met dat geld moet.
Wil gewoon zo lang mogelijk genieten
[ Bericht 13% gewijzigd door Wootism op 21-05-2008 10:37:43 ][b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
ik heb hem eergister gecomplete in 18 uur, (gewoon de storyline)
taxi's 4 life, heb echt alles heerlijk met de taxi gedaan.![]()
Misschien een stomme vraagquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Damn!
Ik probeer echt alle missies goed te doen en doe ze zo nodig over als ik het niet relaxt vind gegaan.
Maar waar kan je zien hoeveel procent je voltooid hebt van de game?
![]()
Start -> Statsquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraagMaar waar kan je zien hoeveel procent je voltooid hebt van de game?
![]()
![]()
Dat geld is wel handig voor de latere missies, en dan vooral om armor, rocket launchers en granaten te kopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Damn!
![]()
![]()
Ik ben bezig voor de 100%
Nu rond de 33% ofzo, ongeveer een 3de van de storyline erop. Nog steeds heel weinig geld, ivm vorige GTA's, 33K. 144 van de 200 duiven. 1/3de van de Stunt Jumps, 1/3 van de most wanted.
Rond de 60 uur op de teller.<signature here>.![]()
Netjes, vooral die 144 duiven. Ik heb er 4, en heb er ongeveer 50 uur op zitten.Ben ook op één derde van de storyline, en eigenlijk is mijn tijd voornamelijk in het herrie schoppen rond tankstations gaan zitten. Of radio luisteren.
Zit echt iedere avond een uur of twee te kutten, en save niet eens, kom geen kont vooruit. Ben wel heel behendig in shoot-outs geworden.
Nee jij bent lekker. =X![]()
Ik zit nu op 41%, schiet al aardig op.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!![]()
Wie vinden jullie eigenlijk de beste character? Jacob is wel tof, maar heb net Packie missies gedaan, en hij is eigenlijk veel leuker uitgewerkt. Beetje een Brucie, alleen niet zo'n sukkel.Nee jij bent lekker. =X![]()
Ik wordt alleen ee beetje moe van die gasten die de hele tijd lopen te zeiken om eens uit te gaanDat gedeelte van het spel boeit mij wat minder. Dan vind ik het leuker om een heli te jatten en een beetje door de stad te vliegen of de halve stad in puin te leggen met granaten en de rocket launcher
![]()
![]()
Little jacob, ai on ai mi brethenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de beste character? Jacob is wel tof, maar heb net Packie missies gedaan, en hij is eigenlijk veel leuker uitgewerkt. Beetje een Brucie, alleen niet zo'n sukkel.
![]()
Second that!quote:
Ik vind Roman ook tof
Altijd lekker opgewekt en vol flouwe dialogen
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Brucie is het grappigst
Vooral als je die auto missies gaat doen van hem via mail, die mailtjes zijn prachtig
Buy it, use it, break it, fix it,
jacob is veeeeeeeeeeeeeel leukerquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de beste character? Jacob is wel tof, maar heb net Packie missies gedaan, en hij is eigenlijk veel leuker uitgewerkt. Beetje een Brucie, alleen niet zo'n sukkel.
ik vind packie een eikel eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit btw nu bij Three leaf clover... maar dat is wel een pittige missie!but not in a gay way?quote:Brucie is het grappigstDit keer zonder signature![]()
Ik vind eigenlijk alleen Little Jacob en Brucie grappig, Packie vind ik verder wel tof. Maar de rest van de personages vind ik tegenvallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
De meeste toffe en grappige personases zaten in Vice City"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Jammer alleen dat ik echt geen ene fuck snap van wat hij zegtquote:Ook wel grappig, ik ging met hem wat eten, komt er rook uit de ramen van de auto. Zit die gast gewoon te blowen in mijn auto
![]()
![]()
Daarom heb ik de ondertiteling aangezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik echt geen ene fuck snap van wat hij zegtOok wel grappig, ik ging met hem wat eten, komt er rook uit de ramen van de auto. Zit die gast gewoon te blowen in mijn auto
. One love me breda
![]()
![]()
ff over Michelle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Ik heb gister zo'n supertof potje GTA Race gespeeld, 5 laps, circuit met veel snelwegen, dikke wagen en met 7 man. Reed ik een paar laps 1e gingen de andere spelers een blokkade bouwen van zo'n 30 auto's op de snelweg, dus ik, slim als ik ben, de eerste auto eerst kapot schieten zodat ie ging ontploffen en daarna keihard erdoorheen scheuren terwijl heel veel auto's om me heen ontploften, fantastisch was het!! BTW 1e geworden maar er waren nog maar 3 spelers over waaronder ik....das dan wel weer jammer.![]()
Heb ook speciaal voor Little Jacob mijn ondertitels aangezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef Nuna het volgende:
[..]
Daarom heb ik de ondertiteling aangezet. One love me breda
Die gast is echt niet te verstaan, voor dat
"Whoa'quon Borther"
Ik zit nu al een uurtje doelloos rond te rijden, maar er komen gewoon geen sms-jes/telefoontjes meer. De laatste missie die ik heb gespeeld is die waarin je allemaal foto's moet nemen van dat gekidnapte wijf uit haar roze cabrio, iemand enig idee hoe verder te komen?![]()
Hier hetzelfde probleem, foto's genomen van dat wijf en opgestuurd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef kookie_monster het volgende:
Ik zit nu al een uurtje doelloos rond te rijden, maar er komen gewoon geen sms-jes/telefoontjes meer. De laatste missie die ik heb gespeeld is die waarin je allemaal foto's moet nemen van dat gekidnapte wijf uit haar roze cabrio, iemand enig idee hoe verder te komen?
Rij nu al ruim anderhalf uur doelloos, uit verveling ben ik maar duiven gaan jagen (is nog verdomde moeilijk).![]()
ik versta inderdaad heel weinig van die jacob
ik wist niet dat je ondertiteling kon aanzetten, ga ik maar eens doen. In options neem ik aan? Ow en wanneer kan je een heli jatten?
Plus vanaf wanneer kan je 5 sterren halen?
En 3/4 sterren kan je daar nog van afkomen. Net aan me broer gezegd als die van 3sterren zou ontsnappen krijgt hij ¤5 lukte niet![]()
![]()
Maximale aantal sterren is afhankelijk van het aantal eilanden dat je unlocked hebt. 6 kan dus pas als je op het meest linkse eiland kunt komen.
Oh, en heli's kun je vinden bij Helitour, op 't zuidelijkste deel van het middelste eiland. Staat ook op je map, rood sterretje.
[ Bericht 32% gewijzigd door Tyr80 op 24-05-2008 12:20:21 ]"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Snowstorm hadden veel mensen toch moeite mee? Ik haalde 'm in een keer. Ik vind dat cover-systeem echt super. En die Jacob hahaha ja maar zelfs met ondertitels snap je er nog weinig van hoor.... 'everyting is a ting'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel benieuwd wanneer ik nou naar het 3e eiland kan gaan.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar haal ik nieuwe schoenen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:41 schreef janrad het volgende:
Waar haal ik nieuwe schoenen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....houdt toch vooral van bier
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions![]()
Lol 3 sterren is echt easyquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:45 schreef blaze07 het volgende:
ik versta inderdaad heel weinig van die jacob
ik wist niet dat je ondertiteling kon aanzetten, ga ik maar eens doen. In options neem ik aan? Ow en wanneer kan je een heli jatten?
Plus vanaf wanneer kan je 5 sterren halen?
En 3/4 sterren kan je daar nog van afkomen. Net aan me broer gezegd als die van 3sterren zou ontsnappen krijgt hij ¤5 lukte nietBuy it, use it, break it, fix it,
Wou net zeggenquote:Gewoon een kwestie van kijken op de radar uit welke richting de politieauto's komen en een paar zijweggetjes de andere kant op nemen
![]()
![]()
Ik ga aan de laatste missie beginnen
Psn online ID Tec-Deacon
3e eiland gehaald
Spelen jullie nog wel eens online?Buy it, use it, break it, fix it,
Ik heb weinig tijd tot vrijdag, daarna semi-vakantie en dan gaan we dagelijks onlinequote:Op maandag 26 mei 2008 16:28 schreef Agiath het volgende:
3e eiland gehaald
Spelen jullie nog wel eens online?![]()
![]()
Tot 12 juni, neem ik aan?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb weinig tijd tot vrijdag, daarna semi-vakantie en dan gaan we dagelijks online
Suffering from Oblomow's![]()
''Connection has lost to one or more players met een speedtouch 546 modem'' niks tegen te doen ofzo
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
uitgespeeld vind die ''american dream'' wel tegen vallen zeg waar is mijn huis met zwembad en helicopter op het dak?Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is![]()
Poooooohhhhhhhhh, het is weer eens veel te laat.
Kan niet stellen dat GTA goed is voor je nachtrust.....
Wat ik net trouwens meemaakte, ik loop door een park ineens zo achter me:
"Hey mister, hey mister"
Staat er echt zon jong meisje achter me, helemaal onder de puisten en shit.
Krijg ik een heel verhaal aan te horen dat ze Junk nodig heeft omdat ze anders gek word bla bla bla....
Nico is zo aardig om haar daar vanaf te willen praten, maar daar luistert ze niet naar.
Ze weet een plek waar ze aan junk kan komen, en ofdat Nico haar er even heen wilt rijden en het geld wil voorschieten.
Ik denk wtf.....naja toch maar proberen, dus ik rijd naar de plek waar de zogenaamde dealer zou zitten.
Stapt ze uit, zegt: "Nico, you're very kind!" en gritst zo $100 mee.
- meisje aan de drugs geholpen
- tijd kwijt
- niks opgeschoten
- $ 100 naar de klote
Dus als ze zon kind naar je toe komt gewoon kapot knallen!
kuthoer....
lang leve de random characters
daar kom je er nog wel meer van tegen, als je ze niet al hebt gehad.......houdt toch vooral van bier
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions![]()
Oeh, die ben ik nog niet tegengekomen.De kans bestaat overigens dat je die persoon nog een 2e keer tegenkomt (het gebeurde met Jeff iig), en dat kan dan wel naar iets goeds leiden .. of iets nog ergers.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Ben die crack cocaine head al 3x tegengekomenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 03:50 schreef Gamer_V het volgende:
Oeh, die ben ik nog niet tegengekomen.De kans bestaat overigens dat je die persoon nog een 2e keer tegenkomt (het gebeurde met Jeff iig), en dat kan dan wel naar iets goeds leiden .. of iets nog ergers.
grappig om te zien hoe hij zijn leven probeerd te beteren
![]()
![]()
En ik word ook moe van die invites, elke keer dezelfde gasten die je inviten, en nee ik wil dan niet online met ze als ik in een missie zit, niet na 10x en niet na 20x.. jammer dat je niet kunt zien WIE je invite, daarvoor moet je eerst dat hele mobieltje-menu doorwerkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:57 schreef Kremers het volgende:
Ik wordt alleen ee beetje moe van die gasten die de hele tijd lopen te zeiken om eens uit te gaanDat gedeelte van het spel boeit mij wat minder. Dan vind ik het leuker om een heli te jatten en een beetje door de stad te vliegen of de halve stad in puin te leggen met granaten en de rocket launcher
![]()
Iedere keer als ik mijn safe house uitkom staat er een of andere kerel te oreren aan de overkant en iedere keer geef ik hem een ram op zijn bek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Story line uitgespeeld
Even een vraagje: (Lees alleen als je hem al uitgespeeld hebt!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:17 schreef Kremers het volgende:
Story line uitgespeeld
Even een vraagje: (Lees alleen als je hem al uitgespeeld hebt!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/![]()
Ben bij 40% ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee jij bent lekker. =X![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:55 schreef PrinceLu het volgende:
Ben bij 40% ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:34 schreef Kremers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]Volgens mij heb je het niet goed begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlak voordat je een keus moet maken saven wil ook helpen, dan kun je beide uitkomsten zien
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso![]()
I and I reached the 3rd IslandOp naar Honkers!
Niet eens moeilijk, die missie 'Three Leaf Clover', vond 'm eigenlijk ook weinig spectaculair moet ik zeggen, maar wel blij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet trouwens wel lachen om die Mr Whoopy, nu veel riedeltjes en rijd je achteruit, dan klinken ze andersom... humorIk had al zo'n idee dat dat zo zou zijn, omdat de deuntjes langzamer gaan als je langzaam rijd. Had alleen tot nu toe nooit zin om zo'n auto te pakken.. te druk met de missies.
![]()
Misschien een beetje gekke vraag.
GTA IV liep bij mij vast en toen ik hem eruit haalde zat er een dikke kras op waardoor ik hem niet meer kan spelen.
Als ik nu een nieuwe GTA IV haal, kan ik dan verder waar ik gebleven was of moet ik van voor af aan beginnen?![]()
Je hebt toch gesaved? Dat staat niet op de bluray dus maakt niet uit of je een andere game haalt, je kan gewoon verder waar je was.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:40 schreef waterreus23 het volgende:
Misschien een beetje gekke vraag.
GTA IV liep bij mij vast en toen ik hem eruit haalde zat er een dikke kras op waardoor ik hem niet meer kan spelen.
Als ik nu een nieuwe GTA IV haal, kan ik dan verder waar ik gebleven was of moet ik van voor af aan beginnen?
Suffering from Oblomow's![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:55 schreef Govinda het volgende:
[..]
Je hebt toch gesaved? Dat staat niet op de bluray dus maakt niet uit of je een andere game haalt, je kan gewoon verder waar je was.
Godzijdank![]()
Thanks voor de snelle reactie.![]()
Ga me nu niet allemaal heel gek aankijken hoor, maar ik speel dit bijna nooit meer, deze GTA is duidelijk niet zo verslavend als alle vorige...Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:18 schreef Vince22 het volgende:Dat bedacht ik mij ook, maar pas nadat ik de laatste missie al gespeeld hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlak voordat je een keus moet maken saven wil ook helpen, dan kun je beide uitkomsten zien
![]()
![]()
idd, ik speel het ook niet echt. Het is net als san andreas. Maar zit pas bij 2 of 3 % ofzo, dus ik oordeel misschien te snel. Ben iig wel blij dat MGS4 bijna uitkomt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:29 schreef delano.888 het volgende:
Ga me nu niet allemaal heel gek aankijken hoor, maar ik speel dit bijna nooit meer, deze GTA is duidelijk niet zo verslavend als alle vorige...Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Ik heb het juist andersom, deze juist nog veel verslavender dan de andere GTA's.. alhoewel San Andreas ook best leuk was.. maar deze missies spreken me veel meer aan inclusief het 'cover'systeem. Nu ben ik door wezen gaan om alle eilanden open te krijgen, terwijl ik vaak bij de andere GTA's al snel vast liep met lastige missies.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:29 schreef delano.888 het volgende:
Ga me nu niet allemaal heel gek aankijken hoor, maar ik speel dit bijna nooit meer, deze GTA is duidelijk niet zo verslavend als alle vorige...
Maar ik ga 'm niet voor 100% uitspelen, gewoon kijken hoe ver ik nu kom met de missiesEr zijn er nog zat. Maar ik ga echt niet al die k*tduiven afknallen, autoraces vind ik ook geen zak aan. Enige wat ik wel jammer vind is dat er eigenlijk teveel politie is.... eventjes lekker de stad terroriseren is er niet bij zonder te moeten vluchten voor de politie. Of je moet partymode doen of natuurlijk free mode online.
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:29 schreef delano.888 het volgende:
Ga me nu niet allemaal heel gek aankijken hoor, maar ik speel dit bijna nooit meer, deze GTA is duidelijk niet zo verslavend als alle vorige...
Heb ik ook, ik speel al een tijdje weer vaker COD4, dat is pas verslavend
Al blijft GTA4 een hele goede game, online KAN het leuk zijn, als et werktBuy it, use it, break it, fix it,
Misschien een hele domme vraag en ik weet dat het vorobij gekomen is in een paar topics hiervoor.. maar hoe join je een online game? kan dat alleen met friends? want ik kan wel een server aanmaken, maar d'r joint niemand
en nog een andere vraag.. hoe zit het met mensen in leven houden. Voorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Ericjuh het volgende:
Misschien een hele domme vraag en ik weet dat het vorobij gekomen is in een paar topics hiervoor.. maar hoe join je een online game? kan dat alleen met friends? want ik kan wel een server aanmaken, maar d'r joint niemand
en nog een andere vraag.. hoe zit het met mensen in leven houden. Voorbeeld:Als jij gewoon een quick game doet kom je meestal automagisch in een game of een lobby met mensen. Een lege lobby betekent even wachten of gewoon op select drukken als je ongeduldig bent. Vrienden kan je tijdens een potje uitnodigen met je mobiel, of gewoon in een lobby. Snap niet helemaal wat het probleem is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er geen blauw/rood boven het hoofd blinkt, moet je ze omleggen naar mijn weten. Die gasten waar jij het over hebt zijn dus pie-pie. Tantu dood. Lauw kapot. etc.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Ericjuh het volgende:
en nog een andere vraag.. hoe zit het met mensen in leven houden. Voorbeeld:Als je ze echt MOET killen, staat er ook onderin het beeld "Kill blablabla" en staat er ook een rood pijltje boven zijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dit niet doet, dan is het mission failed.
Als je de keuze krijgt tussen knallen en leven dan staat er een knipperende indicator boven zijn hoofd die knippert van groen naar rood.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Ben haar net weer een keer tegengekomen, ze wilde nu naar huis en zag in dat het leven op straat niet chill was. Dus moest ik haar naar haar ouders toe brengen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 03:28 schreef Wootism het volgende:
Wat ik net trouwens meemaakte, ik loop door een park ineens zo achter me:
"Hey mister, hey mister"
Staat er echt zon jong meisje achter me, helemaal onder de puisten en shit....
Eenmaal daar aangekomen zegt Nico: "Here, have some cash!"
Ik zat er echt achter mijn playstation: "Nico....wtf gast!"
Hoppa en deze keer weer $500 armer![b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Nee man, dat bewisjt dat Nico niet zo'n hardcore maffia gast is, maar gewoon een mensquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ben haar net weer een keer tegengekomen, ze wilde nu naar huis en zag in dat het leven op straat niet chill was. Dus moest ik haar naar haar ouders toe brengen.
Eenmaal daar aangekomen zegt Nico: "Here, have some cash!"
Ik zat er echt achter mijn playstation: "Nico....wtf gast!"
Hoppa en deze keer weer $500 armer!
Nico =![]()
![]()
![]()
![]()
Nou heb ik zelfs een keer 'connection to one or more players has been lost' gehad terwijl ik de fakking host was!
en ik was aan het winnen
Vandaag ps3 gekocht met gta en vanaf 15uur zo ongeveer gespeeldmaar even twee vraagjes:
1. Het schijnt dat sommige mensen hun ps3 stuk ging door het spel, haperingen etc. Is dit inmiddels door de updates verholpen of moet ik daar zelf wat voor doen?
2.Hoe de f*** moet ik bowlen, ik krijg het maar niet voor elkaar zo'n bal in mijn hand te krijgen![]()
Ernstig. Ik heb er ook nog steeds last van. Ook nu ik NAT2 heb ipv NAT3quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Gamer_V het volgende:
Nou heb ik zelfs een keer 'connection to one or more players has been lost' gehad terwijl ik de fakking host was!
en ik was aan het winnen
Enige mogelijkheid die ik nog zie is om de firmware van het modem te updaten (schijnt een ingebouwde router in te zitten). Anders maar wachten op een patchIk ben hier niet om vrienden te maken![]()
1. update komt vanzelf als je connected bent met internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef Lichtpunt het volgende:
Vandaag ps3 gekocht met gta en vanaf 15uur zo ongeveer gespeeldmaar even twee vraagjes:
1. Het schijnt dat sommige mensen hun ps3 stuk ging door het spel, haperingen etc. Is dit inmiddels door de updates verholpen of moet ik daar zelf wat voor doen?
2.Hoe de f*** moet ik bowlen, ik krijg het maar niet voor elkaar zo'n bal in mijn hand te krijgen
2. met L1 kan je aangeven dat je een potje wil bowlen. Nico pakt dan vanzelf een bal.Suffering from Oblomow's![]()
Wie kan me wat over dat online wijsmaken want ik snap der niks van. Heb wel een profiel aangemaakt maar als ik online ga zie ik amper spelersI never workout![]()
glenz_ en ik. Team G. Pwnage.
Edit: Als er mensen joinen tenminste.
[ Bericht 37% gewijzigd door Gamer_V op 30-05-2008 17:10:25 ]Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
same here, vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:58 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me wat over dat online wijsmaken want ik snap der niks van. Heb wel een profiel aangemaakt maar als ik online ga zie ik amper spelers
![]()
Het ge'date' begint echt irritant te worden
En je kan em wel op sleep zetten, maar dan gaat'ie na het afgerond hebben van een missie, storyline missie, side missie, maakt niet uit, automagisch weer aan. En als je dat dus ff vergeet heb je weer een smsje met thumbs down
En side missies heb je er veel van, zwaar irri om dan lastig gevallen te worden door die narren.<signature here>.![]()
ben na half uur kutten eindelijk erachter hoe multiplayer werkt, had wel wat duidelijker gemogen zeg.![]()
-oeps verkeerd PS3 topic-
[ Bericht 91% gewijzigd door Strolie75 op 31-05-2008 07:40:47 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
RTFM ^-^quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:45 schreef Lichtpunt het volgende:
ben na half uur kutten eindelijk erachter hoe multiplayer werkt, had wel wat duidelijker gemogen zeg.![]()
Even een vraagje... voor de eerste race missie kan je met Brucie een gele sportwagen meenemen van ene Stevie. Als je wint, mag je deze auto houden. Nu is het zo dat ik deze wel wilde bewaren dus heb ik deze altijd op de save-strook voor mijn save-house geparkeerd. Alleen nu bleek laatst toch dat ie opeens verdwenen was?? Is het nog mogelijk om deze auto ergens anders te verkrijgen? Of is dit helemaal geen uniek model en is deze kar gewoon van een willekeurig ped terug te jatten door het gehele spel?Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Ach, het bewaren van auto's, heb je sowieso niet heel veel aan. Als je een beetje gast en niet te voorzichtig rijdt rijd je hem zo in de prak, of je moet de hele tijd naar de garage gaan maar dat is totaal onpraktisch.![]()
Tja,voor het online gebeuren hebben ze helaas geen fijne lobby gemaakt zoals bij TF2 waar je kan zien hoeveel lui er op welke server zitten en welk spel.
Verder kan je echt wel in een deuk liggen bij een goed potje cops and robbers of TDM.Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number![]()
Kan iemand me helpen met de RANSOM missie?
Deze bevind zich op het 3de eiland en heeft een icoontje van een mannetje wat met beide armen omhoog staat. \o/
Als ik voor het gebouw sta, staat er "Go to the top floor of the safehouse", wat ik sowieso niet snap, want naar mijn weten is het geen safehouse..... maargoed, als ik eenmaal op de bovenste verdieping sta gebeurd er niks en kan ik gewoon een beetje rondlopen over de daken enzo...
Ik snap er echt de ballen niet van wat de bedoeling is van van deze missie, kan er ook op internet niks over vinden.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Nah, je kunt hem ook weer voor je safehouse zetten hoor. Na 2 keer saven ofzo is hij weer gemaakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:34 schreef Mindstate het volgende:
Ach, het bewaren van auto's, heb je sowieso niet heel veel aan. Als je een beetje gast en niet te voorzichtig rijdt rijd je hem zo in de prak, of je moet de hele tijd naar de garage gaan maar dat is totaal onpraktisch.
![]()
het ligt niet aan hoevaak je saved, als je m laad dan is hij weer heel (simpelweg omdat het spel een auto nooit kapot laad, en als je saved en daarna weer naar buiten loopt is alles nog als daarvoor)quote:Op zondag 1 juni 2008 19:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nah, je kunt hem ook weer voor je safehouse zetten hoor. Na 2 keer saven ofzo is hij weer gemaakt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:31 schreef Wootism het volgende:
Kan iemand me helpen met de RANSOM missie?
Deze bevind zich op het 3de eiland en heeft een icoontje van een mannetje wat met beide armen omhoog staat. \o/
Als ik voor het gebouw sta, staat er "Go to the top floor of the safehouse", wat ik sowieso niet snap, want naar mijn weten is het geen safehouse..... maargoed, als ik eenmaal op de bovenste verdieping sta gebeurd er niks en kan ik gewoon een beetje rondlopen over de daken enzo...
Ik snap er echt de ballen niet van wat de bedoeling is van van deze missie, kan er ook op internet niks over vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
wie ik vermoord had, dwayne of playboy
in de spoiler staat het gevolg van mijn daadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door reetveter op 01-06-2008 21:41:23 ]I never workout![]()
zo beter?
en ik kijk nu die film behind enemy lines en ik vind die niko bellic netzo veel op die servier lijken
I never workout![]()
Ja klopt ja, dat is al veel vaker op gemerkt op gtaforums...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:40 schreef reetveter het volgende:
zo beter?
en ik kijk nu die film behind enemy lines en ik vind die niko bellic netzo veel op die servier lijkenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
okeokequote:Op zondag 1 juni 2008 22:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja klopt ja, dat is al veel vaker op gemerkt op gtaforums...
I never workout![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef Remqo het volgende:
[..]Yup gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht echt de hele tijd dat ik op dat dak moest zijn, vooral omdat je daar erg veel klim gelegenheden hebt etc.
Anywayzzzzz...dank u ;:)[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Aller tijden :D _O_ _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: