abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58477407

Platform(en): Xbox 360, Playstation 3, PC
Releasedatum: 29 April
Ontwikkelaar: Rockstar North
Uitgever: Rockstar Games and Take Two
Downloadable Content: Xbox 360 (2 exclusieve episodes), Playstation 3 (voorlopig geen)
Game modes: Single player and multiplayer (16 players maximum)
Physics Engine: Euphoria
Game Engine: RAGE

Rockstar Games
GTA Wiki
Planet GTA

- Phuctivity
- SuperFruitig
- Derium
- MedicJune
- FrenkyV
- Cidolfas
- EvEs0r
- MindstateNL
- GamerV
- DaggerNL
- RekiOnline
- glennz_
- donkehkong
- RobbelBobbel
- JJH1985
- Deviant1nl
- Bladespark

Bespreek hier alles en alleen omtrent de PS3 versie. Hulp nodig bij het behalen van een achievement, het organiseren van matches en uitleg met betrekking tot de PS3 controls behoren hier o.a. toe.

Meer overzicht en duidelijkheid, minder slow-chat.

TT Sucks hard maar goed ..., verder is de openingspost schaamteloos gejat van de Xbox 360 topique en waar nodig aangepast/ingekort.

Vorige topics:
[PS3] GTA IV #1 'Freeze or not to freeze'
[PS3] GTA IV #2 Waar we er lustig op los freezen

Fok! Wiki met de openingspost...
pi_58477478
Lapo van vorige:
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef JK het volgende:

[..]

Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?
Het is dus echt wel mogelijk om met software hardware kapot te maken. Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan.

GTA4 bugt inderdaad, maar in het nieuwsbericht hadden ze het er over dat de laser niets meer wou lezen... dat verhaal hadden we anders allang op diverse fora kunnen lezen, dus waar het ANP dat vandaan haalt....
Weer last van je PMS huilie?

GTA IV is een software, een game, dat is ganz anders dan een fucking firmware die rechtstreeks in bios en flash schrijft ed.

Er is echt geen enkele GAME die je hardware naar zn grootje helpt, denk eens na wat voor schadeclaims dat alleen al van sony zou opleveren Het enige wat een software kan doen is eventuele reeds brakke hardware over de rand duwen, that's all. En het is al redelijk bekend dat sommige ps3's het begeven op het lezen van discs, maar dat kan net zo goed door elke willekeurige andere game komen. GTA IV is buggy, maar geen tijdbom
  zondag 4 mei 2008 @ 20:11:11 #3
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_58477671
Superfruitig, wat ben jij een irritant k*tjong zeg. Een game is wat anders dan een firmware, maar wie zegt dat er op een bluray disc geen software kan staan met een bestand wat dus wel eeproms kan overschrijven ? Tuurlijk de kans is zeer klein, bijna niet bestaand, maar niet onmogelijk.

Ik zeg ook niet dat het de laser naar de haaien helpt, daar komt het ANP mee.
Wat ik alleen zeg is dat software wel hardware om zeep kan helpen, maar was dat het geval dan had 100% van de spelers hier last van.

Maargoed laat maar zitten, met jou een gesprek voeren schiet totaal niet op.
Gelukkig ken ik je niet IRL want je haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan.
pi_58477722
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:11 schreef JK het volgende:
Superfruitig, wat ben jij een irritant k*tjong zeg. Een game is wat anders dan een firmware, maar wie zegt dat er op een bluray disc geen software kan staan met een bestand wat dus wel eeproms kan overschrijven ? Tuurlijk de kans is zeer klein, bijna niet bestaand, maar niet onmogelijk.

Ik zeg ook niet dat het de laser naar de haaien helpt, daar komt het ANP mee.
Wat ik alleen zeg is dat software wel hardware om zeep kan helpen, maar was dat het geval dan had 100% van de spelers hier last van.

Maargoed laat maar zitten, met jou een gesprek voeren schiet totaal niet op.
Gelukkig ken ik je niet IRL want je haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan.
!
  zondag 4 mei 2008 @ 20:14:58 #5
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58477764
De liefde hier.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_58477889
Gezellgheid ten top !

Oh ja mijn psn naam is; Alias_20

Dus die kan ook in OP.

Correct en tevens juist...
pi_58477947
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

!
Ach ja als je geen normaal antwoord kan verzinnen dan maar een smilie he, grote jongen hoor
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_58478025
gezelligheid kent geen tijd
pi_58478043
Ach ja, Superfruity kan er meestal niet tegen als je iets negatiefs over de PS3 zegt. De PS3 is 'heilig'.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58478114
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:22 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Ach ja als je geen normaal antwoord kan verzinnen dan maar een smilie he, grote jongen hoor
Kom jij ook nog ff een blik open trekken anders

JK ligt gewoon te zeiken om niks, ik heb hem nergens aangevallen en eigenlijk alleen maar bevestigd wat hij zei in het vorige topic Ik reageer in eerste instantie met een reply op zijn post over dat bericht van ANP, met daarin een BEVESTIGING van zijn post en verwijs naar de post van ANP ("wat denken zij wel niet...") als ik commentaar lever.

Nu is het alleen nog wachtten tot SackBoy een 'gevatte' opmerking plaatst

edit:
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
Ach ja, Superfruity kan er meestal niet tegen als je iets negatiefs over de PS3 zegt. De PS3 is 'heilig'.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2008 20:29:11 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 20:29:26 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58478132
Wat een wederzijdse liefdesverklaring hier
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58478193
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Nu is het alleen nog wachtten tot SackBoy een 'gevatte' opmerking plaatst

edit:
[..]

Shit je hebt me door

zondag 4 mei 2008 @ 20:35:46 #13
4259 JK
pi_58478294
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Kom jij ook nog ff een blik open trekken anders

JK ligt gewoon te zeiken om niks, ik heb hem nergens aangevallen
'Weer last van je PMS, huilie?'
Dat is gewoon vragen om gezeur.
pi_58478326
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:35 schreef JK het volgende:

[..]

'Weer last van je PMS, huilie?'
Dat is gewoon vragen om gezeur.
"Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan."

Gaan we moddergooien?

En nu ga ik mn tijd zinvoller besteden, de groeten

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2008 20:38:04 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 20:39:19 #15
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58478392
Love is in the air

TVP, nog geen freezes gehad, alles werkt, online werkt ook dus ik heb weinig klagen.
Maar kan nog komen hé.

Mensen join de chat : http://www.derium-online.com/chat/chat.html
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 4 mei 2008 @ 20:42:17 #16
4259 JK
pi_58478454
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

"Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan."

Gaan we moddergooien?

En nu ga ik mn tijd zinvoller besteden, de groeten
Komt omdat je wel vaker bijdehand bezig bent. Destijds ook al toen ik zat te twijfelen tussen x360 en ps3 was je ook al zo bijdehand bezig. Zoiets vergeet ik gewoon niet snel en als je dan een loze opmerking plaatst of bijdehand gaat lopen doen over dat er geen dvd-laser in een ps3 zit (hoe leest ie dan dvd's? dan zit er op z'n minst een dvd compatible laser in) dan is het voor mij een keertje klaar... en dat was dus vandaag.

En nou weer lekker verder spelen.
pi_58478741
wat ik opzich wel jammer vind is dat je je spel niet helemaal persoonlijk kan maken. In (volgens mij) GTA 3 kon je zelf MP3tjes naar een map kopieeren en dat kon je dan als radiostation luisteren. Dat zou op de PS3 ook makkelijk moeten kunnen. Ik vond dat toen wel cool, Volgas met Andre Hazes door de straten blazen.
Of de foto's die op je PS3 staan als achtergrond voor je telefoon gebruiken. Dat soort dingetjes.
I got soul, but I'm not a soldier
  zondag 4 mei 2008 @ 20:56:44 #18
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58478822
SuperFruitig heeft de klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Of hij heeft teveel drugs op en is nog steeds in "bat country", natuurlijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58479002
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat ik opzich wel jammer vind is dat je je spel niet helemaal persoonlijk kan maken. In (volgens mij) GTA 3 kon je zelf MP3tjes naar een map kopieeren en dat kon je dan als radiostation luisteren. Dat zou op de PS3 ook makkelijk moeten kunnen. Ik vond dat toen wel cool, Volgas met Andre Hazes door de straten blazen.
Of de foto's die op je PS3 staan als achtergrond voor je telefoon gebruiken. Dat soort dingetjes.
Dat kan in nog geen enkel PS3 spel, maar waarschijnlijk krijgen we deze zomer ingame XBM waardoor het wel kan, zoiezo dit jaar wel.
pi_58480150
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef Gamer_V het volgende:
De liefde hier.
One love me breda
pi_58480375
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

zondag 4 mei 2008 @ 22:02:09 #22
14827 Kogando
Modelprutser
pi_58480492
Het zal wellicht al voorbij gekomen zijn. Maar mijn ervaring is dat een paar vette vingers op de schijf al voor vastlopers kunnen zorgen. En zolang die schoon is loopt het als een trein.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_58480611
Tinuzzz
  zondag 4 mei 2008 @ 22:14:21 #24
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58480762
TVP

PSN: Guuszel
Tics van je petten.
pi_58480894
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:03 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Dat kan in nog geen enkel PS3 spel, maar waarschijnlijk krijgen we deze zomer ingame XBM waardoor het wel kan, zoiezo dit jaar wel.
tof
  maandag 5 mei 2008 @ 00:12:13 #26
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58483250
quote:
Op zondag 4 mei 2008 22:02 schreef Kogando het volgende:
Het zal wellicht al voorbij gekomen zijn. Maar mijn ervaring is dat een paar vette vingers op de schijf al voor vastlopers kunnen zorgen. En zolang die schoon is loopt het als een trein.
Ik heb hem uit het doosje in de PS3 gestopt en sindsdien zit hij er nog in . Vanavond na tig pogingen eindelijk die bankoverval-missie gehaald.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_58484326
WTF, ik bel Michelle op voor een date. moet ik der komen ophalen, alleen verschijnt haar adres niet op mijn radar xD. kan haar dus niet vinden =P
pi_58484452
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:26 schreef mie_at_work het volgende:
WTF, ik bel Michelle op voor een date. moet ik der komen ophalen, alleen verschijnt haar adres niet op mijn radar xD. kan haar dus niet vinden =P
Rij naar het hartje op de map!
  maandag 5 mei 2008 @ 10:19:41 #29
205364 Pwnie
je weet toch
pi_58486653
Ik zou haar dumpen gewoon ff daten via internet hahha
  maandag 5 mei 2008 @ 14:08:32 #30
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58490804
Het gaat nu goed mis met me ps3 en TV. Er komen alleen maar beeps en blips uit me boxen als ik geluid heb. Volgens mij is me tv naar zijn grootje. Me game was hierdoor ook gefreezed..Of me copie van GTA 4 is gefucked..
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
pi_58490840
Ik zou Michelle dumpen.

PAS OP:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 mei 2008 @ 14:20:54 #32
21467 franske19
Hit the deck!
pi_58490988
quote:

[..]

LIES! Devs kunnen de optie voor custom soundtracks al toevoegen sinds SDK versie 1.80. O.a. High Velocity Bowling & SSHD hebben dit al. Burnout krijgt het zeer binnekort middels een patch. Wat jij bedoelt is dat je onafhankelijk van de game gewoon muziek draait. Persoonlijk vind ik dit wat minder omdat je op bepaalde momenten in games geen storende muziek wilt hebben.
  maandag 5 mei 2008 @ 14:44:14 #33
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_58491342
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Lapo van vorige:
[..]

Weer last van je PMS huilie?

GTA IV is een software, een game, dat is ganz anders dan een fucking firmware die rechtstreeks in bios en flash schrijft ed.

Er is echt geen enkele GAME die je hardware naar zn grootje helpt, denk eens na wat voor schadeclaims dat alleen al van sony zou opleveren Het enige wat een software kan doen is eventuele reeds brakke hardware over de rand duwen, that's all. En het is al redelijk bekend dat sommige ps3's het begeven op het lezen van discs, maar dat kan net zo goed door elke willekeurige andere game komen. GTA IV is buggy, maar geen tijdbom
Mijn neef heeft er nu ook last van. Zijn PS3 leest geen PS3 spellen meer, wel ps2 blu ray discs en andere shit maar geen PS3 meer. Het vage is dat het precies ontstond nadat hij GTA voor het eerst had gespeeld. Daarvoor had ie nergens last van. Misschien toeval, maar wel vage shit
  maandag 5 mei 2008 @ 15:05:34 #34
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58491611
quote:
Oplossing voor problemen PS3-versie GTA IV gevonden
Geplaatst door Egamer op 05-05-08 @ 14:29

De technische hulpafdeling van Take Two is met een twaalf-stappenplan gekomen welke de problemen met de PlayStation 3 versie van GTA IV moet verhelpen. Sinds de release van GTA IV kampen PS3-gamers regelmatig met vastlopende PlayStation 3's.

Maar ook Xbox 360 gamers moeten het ontgelden. Vooral 360's van ongeveer een half jaar oud lopen vaak vast wanneer GTA IV afgespeeld wordt. Voor hen is er nog geen oplossing gevonden.

Op de site van Gamespot staat het twaalf-stappenplan uitgeschreven. Gamers dienen hun game, samen met savegames en de internetcache, van de harde schijf te verwijderen en vervolgens moeten ze bij een nieuwe installatie de flicker-filter, auto-save en de controller-vibratie uitschakelen.

Maar er is ook een andere oplossing gevonden; enkele gamers zijn erachter gekomen dat de PlayStation 3 niet meer vastloopt wanneer je de PlayStation 3 van het internet loskoppelt. Veel gamers weten deze oplossing te bevestigen.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58491647
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:05 schreef donroyco het volgende:

[..]
Dat stappenplan heb ik een halve week geleden ook al voorgeschoteld gekregen, maar ik zie dit meer als een dweilen terwijl de kraan open staat dan een echte oplossing.

Ik bedoel:
quote:
4) Disable the console's information board. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Network' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Information Board', highlight this and press triangle. From the menu select 'Do not display' Press X to confirm this.
daag, Rockstar, als je game zo brak is dat ik functies in mn PS3 moet uitschakelen

Fix die hap met een patch plz k tnx
  maandag 5 mei 2008 @ 15:43:06 #36
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58492222
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dat stappenplan heb ik een halve week geleden ook al voorgeschoteld gekregen, maar ik zie dit meer als een dweilen terwijl de kraan open staat dan een echte oplossing.

Ik bedoel:
[..]

daag, Rockstar, als je game zo brak is dat ik functies in mn PS3 moet uitschakelen

Fix die hap met een patch plz k tnx
Ze zullen toch wel zo slim zijn geweest bij Rockstar om het spel uitgebreid te testen? Dan kun je dit toch ook concluderen?
  maandag 5 mei 2008 @ 15:43:51 #37
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58492239
Btw.. wie woont er in Arnhem, ik wil GTA IV eens spelen
  maandag 5 mei 2008 @ 15:46:07 #38
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58492278
Een hulpje om meer geheimen te ontdekken in GTA4. Tis wel een beetje een spoiler.

kaart met geheimen enzo.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_58492405
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:43 schreef donroyco het volgende:
Btw.. wie woont er in Arnhem, ik wil GTA IV eens spelen
Ik woon in Velp, 10 minuutjes van Arnhem
  FOK!fotograaf maandag 5 mei 2008 @ 17:36:37 #40
159915 -Menn0-
MNO
pi_58494285
Kreeg net een invite van Puddle_nl maar zat midden in een missie.....
,,/
  maandag 5 mei 2008 @ 18:03:49 #41
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58494816
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:52 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Ik woon in Velp, 10 minuutjes van Arnhem
Ik ben nu niet daar helaas
  maandag 5 mei 2008 @ 18:23:18 #42
141104 Patje1987
pi_58495156
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik ben nu niet daar helaas
Omgeving tilburg dan ?
pi_58495867
Media markt almere heeft vandaag weer een flinke lading GTA4 binnengekregen.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_58496589
Dat 12 stappenplan gaat toch nergens over. Komt er nog een patch?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_58496901
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:36 schreef -Menn0- het volgende:
Kreeg net een invite van Puddle_nl maar zat midden in een missie.....
Ach helaas kan gebeuren

Ik heb hem gister overigens uitgespeeld (na 26 uur met 64%) en kolere wat is die laatste missie irritant.
Ik vond de soundtrack van de game niet zo heel goed totdat ik radio broker ging luisteren. Er zitten daar echt een paar geweldige nummers op.
greenskeepers - vagabond
The rapture - no sex for ben beste nummer van het spel
PSN id: Puddled_nl
pi_58497103
heeft iemand dat bericht gelezen in telegraaf over dat GTA4 de lazer van je console kan slopen.on

dit was gewoon boel shit want offeciele bericht geving van rockstar,microsoft en playstation spreken dit zwaar tegen en dat snel een nieuwe patch komt.
Om de vast lopers eruit te halen.
pi_58497256
Zijn of komen er toevallig nog acties bij de Media Markt? Dus een PS3 + GTA IV voor 399 euro?
Die zogenaamde 'actie' bij Bart Smit waarin dat voor 439 euro te krijgen is, is ook niet bepaald wat... los is het maar 10 euro duurder
pi_58497736
jah die acite bij bart smit hebben ze maar het verkoopt wel
pi_58497811
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
Zijn of komen er toevallig nog acties bij de Media Markt? Dus een PS3 + GTA IV voor 399 euro?
Die zogenaamde 'actie' bij Bart Smit waarin dat voor 439 euro te krijgen is, is ook niet bepaald wat... los is het maar 10 euro duurder
Maar als ik jou was zou ik dan ps3 plus GT5 kopen en dan los dan GTA 4
pi_58499313
Nou, ik kan eindelijk online spelen .. voor de mensen die last hebben dat hun PS3 vastloopt als je bent aangemeld bij PSN:
Start GTA IV zonder aangemeld te zijn op PSN. Singleplayer loopt nu gewoon goed.
Voor multiplayer, gewoon via je telefoon, waarna er gevraagd wordt om aan te melden bij PSN. Gewoon doen (je PS3 loopt nu niet meer vast) en je kunt op multiplayer.

Heeft waarschijnlijk dus te maken dat er een fout zit in het boot-gedeelte van de game.
pi_58499844
Mocht iemand geintresseerd zijn in de desert eagle (veel beter pistool), moet je even naar de wapenwinkel gaan, heel veel kogels halen voor je normale pistool, (maximale is maar voor $2000,- ofzo) en dan vervolgens de verkoper 1x schieten zodat hij nog wel leeft, dan gaat hij op je schieten met de desert eagle, waarna je hem vermoord en het wapen afpakt, al je pistool kogels zullen gewoon mee gaan en zo kan je bijna het hele spel met de desert eagle doen, tegen de tijd dat je kogels op zijn kan je hem wel gewoon kopen. (wat trouwens wel vrij laat in het spel is)
  maandag 5 mei 2008 @ 21:43:40 #52
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58499928
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:23 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Omgeving tilburg dan ?
Nee, Limburg-Noord
pi_58500366
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:41 schreef ryangozer het volgende:
Mocht iemand geintresseerd zijn in de desert eagle (veel beter pistool), moet je even naar de wapenwinkel gaan, heel veel kogels halen voor je normale pistool, (maximale is maar voor $2000,- ofzo) en dan vervolgens de verkoper 1x schieten zodat hij nog wel leeft, dan gaat hij op je schieten met de desert eagle, waarna je hem vermoord en het wapen afpakt, al je pistool kogels zullen gewoon mee gaan en zo kan je bijna het hele spel met de desert eagle doen, tegen de tijd dat je kogels op zijn kan je hem wel gewoon kopen. (wat trouwens wel vrij laat in het spel is)
Sluit hij zijn shop dan niet?
pi_58500451
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:58 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sluit hij zijn shop dan niet?
Zo realistisch is GTA nou ook weer niet hoor, als je een blokje om gaat staat hij er weer
pi_58500842
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Zo realistisch is GTA nou ook weer niet hoor, als je een blokje om gaat staat hij er weer

Ik schoot m laatst overhoop en ging nog eens langs, maar zn shop was dicht Kan ook aan t tijdstip liggen i guess.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:28:33 #56
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_58506488
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:15 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik schoot m laatst overhoop en ging nog eens langs, maar zn shop was dicht Kan ook aan t tijdstip liggen i guess.
Ik schoot hem laatst ook overhoop en toen stonden er binnen 1sec ineens 4 politie auto's voor me neus haha. Waarschijnlijk reden er net een paar in de buurt

vind het wel cool dat als je met je handen al omhoog staat dat je dan nog kan proberen om weg te rennen.
pi_58508899
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:27 schreef SnoWDeviL het volgende:

[..]

Maar als ik jou was zou ik dan ps3 plus GT5 kopen en dan los dan GTA 4
ToysRUs had toch een actie met PS3, GT5:Prologue en GTA IV voor 400 euro?

Pff zal nog wel even bezig zijn met 100 stuntjumps, wil hem uiteindelijk toch 100% uitgespeeld hebben, maar dat gaat me nooit lukken met die vogels en stuntjumps
pi_58510139
Ik heb eigenlijk nog geen 1 vogel gezien...misschien maar eens wat beter op letten dan.
PSN id: NL_SToRM
pi_58511442
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:38 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Rij naar het hartje op de map!
die is er dus niet
ze zegt come pick me up in an hour, maar kan het dus niet vinden
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:05:10 #60
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_58511721
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:50 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen 1 vogel gezien...misschien maar eens wat beter op letten dan.
ik heb al 2 vogels gevonden en afgeknald.
Je hebt er sites voor met daarop een map met alle vogels

de stuntjumps heb ik nog niet geporbeerd, zou niet weten wat ze inhouden
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:09:38 #61
141104 Patje1987
pi_58511834
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef melluk het volgende:

[..]

ik heb al 2 vogels gevonden en afgeknald.
Je hebt er sites voor met daarop een map met alle vogels

de stuntjumps heb ik nog niet geporbeerd, zou niet weten wat ze inhouden
Ik heb een stuk of 20 duiven. Vanavond misschien weer verder.
pi_58515208
Ik heb ook nog maar 1 vogel gevonden:
SPOILER
pi_58515260
Je vindt 3 duiven tegelijk als je:
SPOILER

pi_58515289
Net toevallig de eerste duif tegengekomen. Er zit zo'n rode waas omheen, net als bij wapens die op de grond liggen.
pi_58516382
Woohoo... Mijne is vandaag binnen gekomen.
Binnen een week uit de US..
なんだっけ
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:57:24 #66
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58516865
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef Crashcat het volgende:
Woohoo... Mijne is vandaag binnen gekomen.
Binnen een week uit de US..

ik kan hetzelfde zeggen

Geen problemen met opstarten met ethernet kabel
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_58517374
Kan je met de US versie ook online met mensen uit Europa?
pi_58517535
quote:

[..]

Kan je hier wat meer over vertellen? Vind ik 1 van de belangrijkste punten die moet komen in de PS3, wat is XBM?
pi_58517640
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:15 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik schoot hem een keer neer kwamen zijn maten met shotguns mij doodmaken
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:36:11 #70
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58517646
Het is XMB

staat voor Cross Media Bar

Ingame berichten sturen naar elkaar , zonder dat je daar een spel voor moet afsluiten
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_58517672
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het is XMB

staat voor Cross Media Bar

Ingame berichten sturen naar elkaar , zonder dat je daar een spel voor moet afsluiten
Niet alleen dat, gewoon het hele menu is bechikbaar tijdens het spel. dus ook muziek.
pi_58517674
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 17:30 schreef Sackboy het volgende:
Je vindt 3 duiven tegelijk als je:
SPOILER
Dat heb ik al zovaak geprobeerd nu, elke keer rolt hij er net af en dan val ik te pletter...
pi_58517855
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:37 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat heb ik al zovaak geprobeerd nu, elke keer rolt hij er net af en dan val ik te pletter...
Je kan er gewoon vlak boven hangen en dan op het goede moment eruit springen.

woensdag 7 mei 2008 @ 02:17:20 #74
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58524317
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58524323
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 02:17 schreef _Mike_ het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)-2008050210174578002 voor alle Pigeon nubs.
Aah dies wel goed met plaatjes erbij
pi_58524361
Erm.. Don't shoot me down.
Maar erm.. Ik heb gta3 en vice city gespeeld. Maar erm, ik vind gta4 best wel tegenvallen.
Lijkt een beetje hetzelfde, of komt het spel beter uit de verf na de helft van de missies?
なんだっけ
pi_58524391
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 02:23 schreef Crashcat het volgende:
Erm.. Don't shoot me down.
Maar erm.. Ik heb gta3 en vice city gespeeld. Maar erm, ik vind gta4 best wel tegenvallen.
Lijkt een beetje hetzelfde, of komt het spel beter uit de verf na de helft van de missies?
Bang bang, I just shot you down!
pi_58526949
Eindelijk uitgespeeld gister! Conclusie:
SPOILER
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_58527702
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

ik kan hetzelfde zeggen

Geen problemen met opstarten met ethernet kabel
De mijne is ook binnengekomen Alleen had ik hem al in NL gekocht
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:54:36 #80
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_58529339
Zo, terug van vakantie. Straks eens gaan kijken of ik hem kan vinden.
Wat hoor ik allemaal voor verhalen over bugs trouwens?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:04:30 #81
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_58529588
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, terug van vakantie. Straks eens gaan kijken of ik hem kan vinden.
Wat hoor ik allemaal voor verhalen over bugs trouwens?
Lees de nieuwsberichten van de afgelopen weken maar...staan ze allemaal in
pi_58530138
online ID : BensterNL
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:29:07 #83
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_58530142
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef melluk het volgende:
Lees de nieuwsberichten van de afgelopen weken maar...staan ze allemaal in
Teveel werk. Doe eens samenvatten.
pi_58530406
Er zijn nogal wat mensen met vastlopers in het spel en soms gebeurt het ook dat je gewoon het spel nietmeer in komt. Jezelf afmelden van het PSN lijkt tot nu toe de beste oplossing te zijn.

Ikzelf heb tot nu toe nog maar 1 keer een vastloper gehad
pi_58530448

pi_58532803
quote:
quote:
Rockstar and Sony plans to patch the PS3 version of Grand Theft Auto IV today to improve the multiplayer experience.
Dus de freezes blijven aanhouden? Of komen de freezes juist door de/een van de multiplayer features?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2008 14:32:47 ]
pi_58533140
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:32 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

[..]

Dus de freezes blijven aanhouden? Of komen de freezes juist door de/een van de multiplayer features?
Zo te lezen is deze patch inderdaad alleen bedoeld om betere matchmaking in de multiplayer te bewerkstelligen.

pi_58533655
quote:
Speaking to Eurogamer, a Sony source explained that the patch would help by "reducing the loads on the servers at GameSpy and hopefully the completely random hangs that some users have seen".
Dit gaat toch over de freezes, of lees ik het nou verkeerd?
pi_58533776
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Dit gaat toch over de freezes, of lees ik het nou verkeerd?
Wat begrijp je niet aan hopefully? Oftewel, ze doen wat aan de serverload en hopen dat het per ongeluk ook de freezes in de multiplayer verhelpt. Gewoon een halfbakken oplossing dus.

pi_58534094
Ja oke, maar er is wel een kans dat het verholpen gaat zijn. Aangezien het random freezes zijn en dus erg moeilijk op te sporen lijkt het me wel logisch dat ze zeggen dat het hopelijk opgelost is.
pi_58535261
die brucie is wel geweldig
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:28:07 #92
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_58535476
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef jp84 het volgende:
haha wat een vent is dat zeg....ik krijg nu echt eerder een hekel aan m met al die zeflverheerlijking haha
pi_58536199
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef jp84 het volgende:
VIP style
pi_58537066
Ja!!! De Patch is er !!!! !!!!

Eindelijk kan ik online
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_58537727
Patch is er? Hoe groot is ie
pi_58538028
18 MB

nou ik heb nog steeds;

Connection has been lost to one or more players
Correct en tevens juist...
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:02:41 #97
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58538439
met een 28k8 Modem kom je ook niet zover eej
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_58538473
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ja!!! De Patch is er !!!! !!!!

Eindelijk kan ik online
Lalz, de patch update geeft een freeze
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:27:37 #99
205364 Pwnie
je weet toch
pi_58548538
serieus kansloos die patch helpt enorm

Voor wie vanavond zin heeft... online ff raggen so giev invite
pi_58548919
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:27 schreef Pwnie het volgende:
serieus kansloos die patch helpt enorm

Voor wie vanavond zin heeft... online ff raggen so giev invite
Je ondertitel
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:20:04 #101
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_58550666
nou eindelijk dan vandaag of morgen
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:18:09 #102
160523 De_Dash
HEEL SIMPEL
pi_58555453
Bij mij connect ie nog steeds niet naar users, krijg steeds een error dat ik de connectie ben kwijt geraakt met 1 of meer spelers
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:35:59 #103
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58555766
Af en toe lijkt het wat stabieler online sinds de crash, maar had 15 minuten na het installeren m'n eerste offline freeze. Dusch...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_58556158
Gister best veel gespeeld.

Boottochtje met brucie en z'n chicks naar vrijheidsbeeld, dat water is echt mooi s'nachts.

Verder loop ik nu standaard in pak rond en heb het nieuwe mobieltje
pi_58556337
Nu is ie bij mij vastgelopen toen ik de update moest instaleren Stomme apies daaro
pi_58556392
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Tyr80 het volgende:
Af en toe lijkt het wat stabieler online sinds de crash, maar had 15 minuten na het installeren m'n eerste offline freeze. Dusch...
Heb geen freeze meer gehad sinds die na 8 uur gameplay Zit nu op 20-30
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:41:51 #107
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58558086
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Agiath het volgende:
Gister best veel gespeeld.

Boottochtje met brucie en z'n chicks naar vrijheidsbeeld, dat water is echt mooi s'nachts.

Verder loop ik nu standaard in pak rond en heb het nieuwe mobieltje
Volgens mij is Brucie gewoon een homo met al zijn macho gedrag en gebruikt ie die chicks als dekmantel. Gister eerst nog ff een missie of 2 gedaan en daarna weer een tijdje online wezen knallen. Vette game hoor GTA4.
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:51:28 #108
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58558247
ik krijg heulemaal geen kans om de story lijn te volgen , wordt elke keer ge-invite
Vooral irritant als ze 30 smsjes achter elkaar gaan sturen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_58559304
Ik heb nog steeds geen freeze gehad 10-15 uur gameplay.
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:02:46 #110
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58559432
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:41 schreef janrad het volgende:

[..]

Volgens mij is Brucie gewoon een homo met al zijn macho gedrag en gebruikt ie die chicks als dekmantel. Gister eerst nog ff een missie of 2 gedaan en daarna weer een tijdje online wezen knallen. Vette game hoor GTA4.
Je krijgt een keer een mailtje van hem en hij maakt zich even zorgen over de gevangenis. Dan typt ie toch maar 'ach, in de gevangenis kan ik net zo ALPHA zijn als hier!'

Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:08:22 #111
214616 Book_Machoak
Yeaah! I'm book..
pi_58559504
Komtie ook uit voor de PSP of is het spel daarvoor te groot?
pi_58561719
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Book_Machoak het volgende:
Komtie ook uit voor de PSP of is het spel daarvoor te groot?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_58562556
Pff waarom slaat hij het online nou niet op!

Ik heb met 25 uur ook nog geen freeze gehad
pi_58562725
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vooral irritant als ze 30 smsjes achter elkaar gaan sturen

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2008 22:04:14 ]
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:57:52 #115
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58571348
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:02 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Je krijgt een keer een mailtje van hem en hij maakt zich even zorgen over de gevangenis. Dan typt ie toch maar 'ach, in de gevangenis kan ik net zo ALPHA zijn als hier!'

SPOILER
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:15:09 #116
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_58574225
ik heb m echt lachen
Pax & Pry Free download
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:06:01 #117
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58575138
Nou ik gooi strax me ps3 uit het raam. Wat een ramp. Moet hem dus weer opnieuw instaleren... Want ik kan niks meer doen. Ik kan 5 min spelen en dan loopt of vast of me geluid wordt corrupt. Patch fixed helemaal niks.
- TARDIS., 2015
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:22:59 #118
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_58577978
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Cyberzone het volgende:
Nou ik gooi strax me ps3 uit het raam. Wat een ramp. Moet hem dus weer opnieuw instaleren... Want ik kan niks meer doen. Ik kan 5 min spelen en dan loopt of vast of me geluid wordt corrupt. Patch fixed helemaal niks.
gebeurt dit ook als je je internetverbinding er uit gooit?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:33:53 #119
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58578182
Ik speel al een tijd met me internet verbinding uit. Ik heb dit al eerder gehad, en toen was ik op het zelfde deel. Rond het derde eiland. Ik ga het nu nog een keer proberen.. misschien doet hij het al weer.

(net het 12 stappen plan weer gedaan, hopen dat hij het nu vol houd. Tijdens installatie wel soundcorruption. Beeps en blips wanneer er geluid is)

[ Bericht 42% gewijzigd door Cyberzone op 09-05-2008 17:08:01 ]
- TARDIS., 2015
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:43:29 #120
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58579408
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:33 schreef Cyberzone het volgende:
Ik speel al een tijd met me internet verbinding uit. Ik heb dit al eerder gehad, en toen was ik op het zelfde deel. Rond het derde eiland. Ik ga het nu nog een keer proberen.. misschien doet hij het al weer.

(net het 12 stappen plan weer gedaan, hopen dat hij het nu vol houd. Tijdens installatie wel soundcorruption. Beeps en blips wanneer er geluid is)
Is GTA4 het enige spel waar je ps3 mee vast loopt ? anders zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn. Ik heb namelijk een 60 GB exemplaar en ik heb dus nergens last van. Zowel voor als na de patch.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:43:37 #121
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_58580282
Kut hoeren auto rijden Nee het lukt niet
Pax & Pry Free download
pi_58580653
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef ikookhier het volgende:
Kut hoeren auto rijden Nee het lukt niet
Ga eens zoeken naar je rem!
Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:33:07 #123
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58581053
Ik snap niet hoe mensen zoveel problemen met het auto rijden in GTA IV hebben

Kan ook misschien gewoon zijn dat ik gewend ben aan racesims zoals GT5 P..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58581471
Ik heb net een folder muziek (80mb) naar mn ps3 gecopieerd. Geeftie aan dat het 500mb op de schijf van de Ps3 is Wat doe ik mis?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:00:36 #125
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58581574
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:43 schreef janrad het volgende:

[..]

Is GTA4 het enige spel waar je ps3 mee vast loopt ? anders zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn. Ik heb namelijk een 60 GB exemplaar en ik heb dus nergens last van. Zowel voor als na de patch.
IK heb net assasins creed uitgetest... en jah hoor. hij liep vast.. zoals je zei.. een hardware probleem.. Wat moet ik nu?
- TARDIS., 2015
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:06:06 #126
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58581680
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:00 schreef Cyberzone het volgende:

[..]

IK heb net assasins creed uitgetest... en jah hoor. hij liep vast.. zoals je zei.. een hardware probleem.. Wat moet ik nu?
Uit het raam gooien .

serieus: Als je nog garantie hebt naar Sony opsturen en laten maken, als het buiten garantie is: naar Sony opsturen en laten maken en geen reparatie-kosten betalen, als ze daarover zeiken. Van een PS3 mag je verwachten dat hij een bepaalde tijd meegaat en die termijn is nog niet verstreken .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games vrijdag 9 mei 2008 @ 20:14:33 #127
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58581864
Ben het even kwijt, waar ken ik
SPOILER
ook alweer van
.....Kennedy
pi_58585054
waar kan ik de update downloaden van gta4 voor de ps3?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:38:34 #129
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58586147
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:06 schreef PirE het volgende:

[..]

Uit het raam gooien .

serieus: Als je nog garantie hebt naar Sony opsturen en laten maken, als het buiten garantie is: naar Sony opsturen en laten maken en geen reparatie-kosten betalen, als ze daarover zeiken. Van een PS3 mag je verwachten dat hij een bepaalde tijd meegaat en die termijn is nog niet verstreken .
Ik heb hem een maand geleden gekocht ongeveer. Maar heb hem op internet besteld. Ik heb de doos al weggegooid. Heb dus geen idee hoe en wat ik dat dus moet gaan opsturen. Dat wordt nog een hele klus.
- TARDIS., 2015
pi_58586285
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:38 schreef Cyberzone het volgende:

[..]

Ik heb hem een maand geleden gekocht ongeveer. Maar heb hem op internet besteld. Ik heb de doos al weggegooid. Heb dus geen idee hoe en wat ik dat dus moet gaan opsturen. Dat wordt nog een hele klus.
Waarom gooi je in godsnaam een playstation doos weg
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:48:02 #131
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_58586305
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:14 schreef Wessiej het volgende:
SPOILER
ook alweer van
SPOILER
en hier ook nog maar even, in de hoop dat iemand het weet:

Wat moet je ook al weer doen met die auto's voor Stevie? Heb er niks mee gedaan toen het kwam in het spel, maar nu heb ik de verhaallijn uitgespeeld en wil ik die dingen nog ff afronden, maar ik kan nergens meer vinden waar je die dingen moet laten.

Hij geeft ook geen hints meer, zegt alleen dat je de auto hebt gevonden waar Stevie naar op zoek is, maar verder niks...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  zaterdag 10 mei 2008 @ 00:00:13 #132
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58586612
Ik gok Brucie's garage?
pi_58586886
Ik heb zojuist iets kei cools gevonden, een heel groot lelijk schip genaamd de Tug, je ziet hem ook in het begin van trailer 3. Hij bestaat dus echt en je kan er mee varen, hij gaat heel sloom maar hij is wel weer keisterk om andere boten om te douwen. Je kan er niet vanuit het water inkomen ik ben er dmv een andere boot op gekomen. Have fun searching! (het is de moeite waard)
  zaterdag 10 mei 2008 @ 00:19:28 #134
23283 Mobster273
pi_58587037
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Gamer_V het volgende:
Ik gok Brucie's garage?
leek mij ook voor de hand liggen ja, maar die ging niet open als ik met dat wrak daar aan kwam zeilen....
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:45:55 #135
141104 Patje1987
pi_58592464
Zo ik heb nu ook de verhaallijn uitgespeeld.
Nu verder met side missions etc.
pi_58595147
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:48 schreef Mobster273 het volgende:

[..]
SPOILER
en hier ook nog maar even, in de hoop dat iemand het weet:

Wat moet je ook al weer doen met die auto's voor Stevie? Heb er niks mee gedaan toen het kwam in het spel, maar nu heb ik de verhaallijn uitgespeeld en wil ik die dingen nog ff afronden, maar ik kan nergens meer vinden waar je die dingen moet laten.

Hij geeft ook geen hints meer, zegt alleen dat je de auto hebt gevonden waar Stevie naar op zoek is, maar verder niks...
je bedoeld niet dat je met die oranje auto van stevie naar brucie moet bellen om race's te rijden?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:49:08 #137
23283 Mobster273
pi_58595693
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:06 schreef staticdata het volgende:

[..]

je bedoeld niet dat je met die oranje auto van stevie naar brucie moet bellen om race's te rijden?
nee, ik bedoelde waar ik die auto's moest laten die je voor Stevie moet jatten, maar in het multi-topic wist iemand me te vertellen dat je die bij Stevie's grage moet afleveren die ook op je kaart staat als "garage" in South Bohan en dat klopte
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:49:58 #138
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58595716
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:38 schreef Cyberzone het volgende:

[..]

Als je de bon nog hebt kun je hem toch gewoon in een andere doos met een kopie van de bon opsturen. Bel anders even de helpsesk van sony hierover. Ik denk niet dat het een probleem is.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:14:51 #139
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_58596121
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:49 schreef janrad het volgende:

[..]

Als je de bon nog hebt kun je hem toch gewoon in een andere doos met een kopie van de bon opsturen. Bel anders even de helpsesk van sony hierover. Ik denk niet dat het een probleem is.
Zal ik zeker doen, iig. Allemaal bedankt voor de hulp.
- TARDIS., 2015
pi_58596979
Gister zag ik er nog een aantal bij de E-Plaza vlakbij de ArenA, 50 eurie..

Even een vraag voor de mensen met problemen: Helpt de patch een beetje? Heb de afgelopen topics niet meegelezen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:40:51 #141
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58598274
ik heb de NTSC versie, nergens geen problemen.
Mijn beste maat heeft een pal versie, en die ging juist haperen na de patch
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:01:49 #142
101809 BObNL
Je bent top!
pi_58599762
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:49 schreef janrad het volgende:

[..]

volgens mij komt sony zelfs ophalen.
Leuter mee!!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:05:24 #143
101809 BObNL
Je bent top!
pi_58599838
Ik vind het maar irritant dat je geen server lijst hebt ofzo. En zo favorieten servers kan kiezen e.c.t. en in een server met 3 man wordt gedropt. Verder heerlijk spel
Leuter mee!!
pi_58603193
Aaaaargh.. I lost my Infernus.
Hij stond voor de safehouse waar ik ook een chopper had geparkeerd..

I want it back..
なんだっけ
  zondag 11 mei 2008 @ 00:07:55 #145
141104 Patje1987
pi_58603319
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:59 schreef Crashcat het volgende:
Aaaaargh.. I lost my Infernus.
Hij stond voor de safehouse waar ik ook een chopper had geparkeerd..

I want it back..
Ik vind nog steeds de comet 1 van de relaxt rijdende + vette wagen, op de sultan rs na dan
pi_58605297
Storyline uitgespeeld! Die hard vanaf woensdag gespeeld..
なんだっけ
  FOK!fotograaf maandag 12 mei 2008 @ 07:44:35 #147
159915 -Menn0-
MNO
pi_58621994
Heb ook de storyline uit gespeeld.

Nu voor de 2e keer beginnen!
,,/
pi_58622167
quote:
Op maandag 12 mei 2008 07:44 schreef -Menn0- het volgende:
Heb ook de storyline uit gespeeld.

Nu voor de 2e keer beginnen!
Waarom ga je niet voor de 100% ?
  maandag 12 mei 2008 @ 09:59:19 #149
141104 Patje1987
pi_58622483
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:03 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Waarom ga je niet voor de 100% ?
idd. ik zit nu op 78%.

Tevens ben ik vrij voor een potje online
  maandag 12 mei 2008 @ 10:51:28 #150
141104 Patje1987
pi_58623109
FF foto van me tv gemaakt.

Sultan RS
Deze wagen vind ik echt he fijnst om in te rijden.
pi_58623350
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
FF foto van me tv gemaakt.

[ afbeelding ]

Sultan RS
Deze wagen vind ik echt he fijnst om in te rijden.
Er zijn een paar van die dikke bakken die ook lekker rijden hoor zoals de FIB Buffalo... En die chrysler look-a-like, damn!

Voor alle oplettende die nu denken wat een kneus hij kan niet eens FBI spellen dat is dan mooi je eigen fout want hij heet echt FIB Buffalo
pi_58625468
Hm, op een of andere manier zijn mijn savegames beschadigd . Nu moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen
  maandag 12 mei 2008 @ 14:35:03 #153
141104 Patje1987
pi_58626838
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Nuna het volgende:
Hm, op een of andere manier zijn mijn savegames beschadigd . Nu moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen
Ik hoop dat dat niet gebeurd bij mij :p ik zit namelijk nu op 82% en heb al 50 duiven.
kut duiven
pi_58630583
Sinds die update kan ik niet meer normaal gamen. Ik zie dingen op straat spawnen, vooral als ik hard rijd, maar ook als ik sloom rijd. Het is zo irritant! Ik zat laatste even in een boot en toen zag ik allemaal van die pillonen in het waten nog geen 5 meter voor me spawnen. En ik reed laatst in een auto, en toen zag ik een stunt (dacht ik) reed ik er snel naartoe om eroverheen te gaan. En toen was het geen stunt en knalde ik hard tegen een muurtje aan (want dat was het). Echt fucking irritant.
pi_58632003
50 uur zonder problemen gespeeld hier.
なんだっけ
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:44:31 #156
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_58641572
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:14 schreef Wessiej het volgende:
SPOILER
ook alweer van
SPOILER
Ook geen sig dus
pi_58671126
Als ik GTA4 opnieuw installeer loopt ie dan weer soepel? zodat ik dingen niet meer voor me zie spawnen, en heb ik mn savegames dan nog?
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:30:21 #158
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_58688804
Nu bij het 2e savehouse echt lekker
Pax & Pry Free download
pi_58689209
Ben ik de enige die zich beetje frustreerd aan gta? Ik vind de game zo ontzettend moeilijk geworden. Ik moet echt de missies 4 a 5 keer overdoen.. en ben net een tijdje op het tweede (middelste) eilland.

moet een missie doen voor brucie (no 1.) lukt me niet
moet een missie holland street.. lukt me niet
moet een missie wrong is right doen.. lukt me niet

Ik blijf gewoon problemen krijgen met de besturing.. knal overal tegen aan.. kan niet schieten terwijl ik in auto zit, etc. begint een beetje te irriteren dit..

en als een missie niet lukt moet je de hele missie weer overdoen, want soms wel een kwartier kan duren..
Dit keer zonder signature
pi_58689443
Misschien moet je de rem eens opzoeken.. Zo moeilijk is het toch niet? Zelfs ik kan het
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:46:31 #161
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58690349
Ik ben nu ook bij het 2e safe house en vindt de missies soms ook best lastig. Wat ik vooral vervelend vind is dat je de hele missie van het begin af aan over moet doen als het niet lukt. Waarom zitten er geen chekpoints in als je met een missie bezig bent ? Dat zou het voor mij een stuk leuker maken.
pi_58690591
Erm.. Ik heb sommige missies op z'n hoogst 3 keer over moeten doen en ik vond de game eik nog te makkelijk.
Vaak waren de mislukte missies van die flut fouten waar ik teveel haast had om er doorheen te knallen.
なんだっけ
pi_58690819
quote:
Waarom zitten er geen chekpoints in als je met een missie bezig bent ?
yep.. gewoon als je missie niet gehaald hebt reply en dat je dan gelijk b.v. halverwege de missie bent. Dat je niet eerste gezeur hebt dat je ergens heen moet rijden..
quote:
Misschien moet je de rem eens opzoeken.. Zo moeilijk is het toch niet? Zelfs ik kan het
Remmen doe ik genoeg.. soms iets te veel denk ik! Ik sta meestal na een bocht dwars op de weg! denk ook dat het te maken heeft met dat dit mijn tweede ps3 spel is en ik hiervoor nooi zo'n controler heb vastgehouden. Ik knal echt overal tegen op.. En in sommige missies moet je nog richten en rijden tegelijkertijd. Dan merk ik toch dat ik een echte vent ben! een achtervolging is gewoon zo niet leuk!
pi_58692500
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

yep.. gewoon als je missie niet gehaald hebt reply en dat je dan gelijk b.v. halverwege de missie bent. Dat je niet eerste gezeur hebt dat je ergens heen moet rijden..
[..]

Remmen doe ik genoeg.. soms iets te veel denk ik! Ik sta meestal na een bocht dwars op de weg! denk ook dat het te maken heeft met dat dit mijn tweede ps3 spel is en ik hiervoor nooi zo'n controler heb vastgehouden. Ik knal echt overal tegen op.. En in sommige missies moet je nog richten en rijden tegelijkertijd. Dan merk ik toch dat ik een echte vent ben! een achtervolging is gewoon zo niet leuk!
Ehm GTA is mijn eerste spel ooit dat ik op een spelcomputer speel Maarja, misschien moet het je ook een beetje liggen. En de handrem zou ik trouwens niet vaak gebruiken, daar kan ik ook niet zo zo goed mee overweg.
pi_58694530
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:34 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ehm GTA is mijn eerste spel ooit dat ik op een spelcomputer speel Maarja, misschien moet het je ook een beetje liggen. En de handrem zou ik trouwens niet vaak gebruiken, daar kan ik ook niet zo zo goed mee overweg.
hoe rem je dan? l2 of x?
  donderdag 15 mei 2008 @ 23:18:09 #166
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_58695066
L2 ja, mits je de controller scheme niet hebt aangepast.. Het duurde voor mijzelf ook even voordat ik in de gaten had dat de handrem niet zo handig meer is.. Behalve bij motors dan, daar gebruikt ik m nog graag... In vorige GTA's was ik echt een handrem junkie, maar da's nu wel anders.
Nee jij bent lekker. =X
  vrijdag 16 mei 2008 @ 07:44:14 #167
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58698811
Ff een vraagje over snow stom
SPOILER
pi_58698955
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:44 schreef janrad het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:00:25 #169
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58699472
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:11 schreef Nuna het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_58700385
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:44 schreef janrad het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:36:00 #171
141006 Markofnikoff
ten·den·ti·eus (bn.)
pi_58701143
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Er zijn een paar van die dikke bakken die ook lekker rijden hoor zoals de FIB Buffalo... En die chrysler look-a-like, damn!

Voor alle oplettende die nu denken wat een kneus hij kan niet eens FBI spellen dat is dan mooi je eigen fout want hij heet echt FIB Buffalo
"are you FIB?"
"I am no fucking gay"
My God!! A gigantic well-dressed digestive enzyme! I am in a whale!
pi_58701521
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:00 schreef janrad het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:22:27 #173
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_58703501
Over Snowstorm:
SPOILER
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:38:32 #174
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58705189
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:22 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Over Snowstorm:
SPOILER
Nog een keer snowstorm
SPOILER
pi_58707016
quote:
Maar ik kreeg de boot niet gestart, hoe werkt dat ? Is dat net als bij een auto ?
gewoon in de boot klimmen en voor het stuur gaan staan. Dan gewoon de toets indrukken die je normaal ook indrukt om een auto in te stappen..
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:52:27 #176
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_58708010
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:03 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

gewoon in de boot klimmen en voor het stuur gaan staan. Dan gewoon de toets indrukken die je normaal ook indrukt om een auto in te stappen..
Ja zo is het mij ook gelukt... kon vrij makkelijk aan de politie ontsnappen.. beter als met de auto, dit maak ik bij veel missies mee, al schiet je ook maar 1 agent neer heb je gelijk 3 sterren en dan wordt het al een pain in the ass

Is het mogelijk om bv te ontkomen door in de metro te stappen? Of kunnen ze je daar ook volgen?

Nog ff een hele trieste vraag or..
Maar hoe kan je in godsnaam een hoertje op pikken? Ik sta maar te toeteren voor zo hoer of zet een leuke radiostation op ik stap uit ik druk alle mogelijke knoppen in maar ze stapt maar niet in
PSN-ID: SoliD_S
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:14:23 #177
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58710485
je bent te lelijk
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_58710969
3 keer raden hoe ik mijn accespoint heb genoemd?
SPOILER
pi_58711024
Online is echt ontzettend vet. Helemaal als je gewoon een headsetje heb zodat je makkelijk de plannen kan bespreken..

Mijn ps3 id : minidof
pi_58711394
Ik heb hem sinds kort ook op de Xbox360, maar wat is de multiplayer klote zeg. Ik kies vanuit de telefoon een spelmode, vervolgens moet hij lang laden en dan 4 van de 5 keer krijg ik meteen disconnected from game server. Waarna het spel weer moet laden om terug te keren naar singeplayer. Ik herhaal deze handeling dan enkele keren totdat ik een keer een game kan joinen, of ik moet zelf een game samenstellen maar er komen geen andere spelers bij op korte termijn. Ik ben nu ook alweer 15min aan het kutten en nog geen minuut online gespeeld. :S. Heeft iedereen dit of doe ik iets verkeerd??
pi_58711572
Dat had ik op de ps3 ook maar na die patch hebben ze het nu wel redelijk op orde. Ik met wel zeggen at ik alleen nog maar met vrienden vanuit de party mode gestart heb.
pi_58714792
ik zie steeds dingen spawnen van ong. 100 meter ingame en vaak ook dichterbij. dit is erg frustrerend. ik heb gta4 opnieuw geisntalleerd maar dat heeft niet geholpen. weet iemand waar dit aan ligt, en wat ik eraan kan doen, want dit hoort niet zo te zijn.
pi_58716786
ID= KREUKNEUS
pi_58721879
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je bent te lelijk

Ben nu op een punt in het spel dat ik af en toe een missie op nieuw moet doen, dus hij wordt pittiger

En neee dit is niet al bij de 2e missie
SPOILER
Trouwens,
SPOILER
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:07:37 #185
141104 Patje1987
pi_58721999
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 08:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ben nu op een punt in het spel dat ik af en toe een missie op nieuw moet doen, dus hij wordt pittiger

En neee dit is niet al bij de 2e missie
SPOILER
Trouwens,
SPOILER
Alleen lezen als je het einde wil weten mickey
SPOILER
pi_58733160
Ik heb nog maar 2x gespeeld sinds ik het spel heb (op de release)

Hoe cool is dat!
pi_58737200
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Glennz het volgende:
ik zie steeds dingen spawnen van ong. 100 meter ingame en vaak ook dichterbij. dit is erg frustrerend. ik heb gta4 opnieuw geisntalleerd maar dat heeft niet geholpen. weet iemand waar dit aan ligt, en wat ik eraan kan doen, want dit hoort niet zo te zijn.
Is normaal.. Naar mijn weten.
なんだっけ
  zondag 18 mei 2008 @ 11:58:58 #188
164122 Feitosa
Brombeer
pi_58740230
Echt vaag, zoek je een hummer of een andere exoot, vind je ze nergens. Heb je eindelijk zo,n bak te pakken , rijden ze overal rond. Valt te veel op.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zondag 18 mei 2008 @ 12:34:25 #189
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58740822
Wat een keuze tussen Playboy en die andere zeg

Owja Turismo FTW
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 18 mei 2008 @ 13:20:50 #190
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58741516
Ik vond de keuze niet zo heel moeilijk:
SPOILER
Suffering from Oblomow's
pi_58743551
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:20 schreef Govinda het volgende:
Ik vond de keuze niet zo heel moeilijk:
SPOILER
SPOILER
Missie's vallen wel mee vind ik kwa moeilijkheid, nog nooit echt moeite gehad. Meestal koop ik een vest en AK + nades, en veel dekking zoeken helpt echt
  zondag 18 mei 2008 @ 16:05:10 #192
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58744202
Wat is nou het verschil tussen de AK en de M4? En de beide SMGs?
Suffering from Oblomow's
  zondag 18 mei 2008 @ 21:47:45 #193
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58750502
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:31 schreef Agiath het volgende:

[..]
SPOILER
Missie's vallen wel mee vind ik kwa moeilijkheid, nog nooit echt moeite gehad. Meestal koop ik een vest en AK + nades, en veel dekking zoeken helpt echt
SPOILER
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_58756696
Ik lees echt overal dat je op een gegeven moment de keuze moet maken tussen playboy-x en
SPOILER
Heb echt te doen met die gast
Vindt Playboy-x echt een retard.

Heb zelf snowstorm trouwens op een best coole manier opgelost
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Wootism op 20-05-2008 09:24:23 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  maandag 19 mei 2008 @ 18:10:00 #195
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58765445
het zou zeg maar tof zijn voor degene die er nog moeten komen, dat je het even tussen spoiler tags zet

Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 19 mei 2008 @ 18:48:28 #196
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58766065
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:47 schreef Wootism het volgende:
Ik lees echt overal dat je op een gegeven moment de keuze moet maken tussen playboy-x en Dwayne.... hoe de fok kan je keuze maken om Dwayne te poppen!? Heb echt te doen met die gast
Vindt Playboy-x echt een retard.

Heb zelf snowstorm trouwens op een best coole manier opgelost
SPOILER
SPOILER
Ik vindt overigens wel dat ze chekpoints in het spel hadden kunnen inbouwen, maar ja er is altijd wel iets te zeuren.
pi_58786713
Mannen, er is veel gezeur met het online spelen, maar weet iemand misschien welke poorten je moet openzetten bij je router? Ik heb namelijk bij meerdere games gezeik
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58787496
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef denthemen het volgende:
Mannen, er is veel gezeur met het online spelen, maar weet iemand misschien welke poorten je moet openzetten bij je router? Ik heb namelijk bij meerdere games gezeik
Upnp aanzetten is het makkelijkst manier.. Dit zie je dan ook terug bij de netwerconfiguratie op je ps3
なんだっけ
pi_58787575
Uitgespeeld zo'n 27 uur op de teller nu. Tijd voor de duiven en stuntjumps
pi_58797625
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef davey579 het volgende:
Uitgespeeld zo'n 27 uur op de teller nu. Tijd voor de duiven en stuntjumps
Damn!
Dan ben je er wel echt doorheen geraced!
Ik probeer echt alle missies goed te doen en doe ze zo nodig over als ik het niet relaxt vind gegaan.
Zit nu op 15 uur spelen en zit op 21% van de game en heb 540.523 dollar
Geen idee wat ik verder met dat geld moet.

Wil gewoon zo lang mogelijk genieten

[ Bericht 13% gewijzigd door Wootism op 21-05-2008 10:37:43 ]
pi_58798807
ik heb hem eergister gecomplete in 18 uur, (gewoon de storyline)

taxi's 4 life, heb echt alles heerlijk met de taxi gedaan.
pi_58802283
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Wootism het volgende:

[..]

Damn!
Ik probeer echt alle missies goed te doen en doe ze zo nodig over als ik het niet relaxt vind gegaan.

Misschien een stomme vraag Maar waar kan je zien hoeveel procent je voltooid hebt van de game?
pi_58803330
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:23 schreef Kremers het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag Maar waar kan je zien hoeveel procent je voltooid hebt van de game?
Start -> Stats
pi_58805476
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Wootism het volgende:

[..]

Damn!

Dat geld is wel handig voor de latere missies, en dan vooral om armor, rocket launchers en granaten te kopen
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:52:38 #205
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_58810663
Ik ben bezig voor de 100%

Nu rond de 33% ofzo, ongeveer een 3de van de storyline erop. Nog steeds heel weinig geld, ivm vorige GTA's, 33K. 144 van de 200 duiven. 1/3de van de Stunt Jumps, 1/3 van de most wanted.

Rond de 60 uur op de teller.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:29:07 #206
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_58814845
Netjes, vooral die 144 duiven. Ik heb er 4, en heb er ongeveer 50 uur op zitten. Ben ook op één derde van de storyline, en eigenlijk is mijn tijd voornamelijk in het herrie schoppen rond tankstations gaan zitten. Of radio luisteren. Zit echt iedere avond een uur of twee te kutten, en save niet eens, kom geen kont vooruit. Ben wel heel behendig in shoot-outs geworden.
Nee jij bent lekker. =X
pi_58814996
Ik zit nu op 41%, schiet al aardig op.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:47:40 #208
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_58815162
Wie vinden jullie eigenlijk de beste character? Jacob is wel tof, maar heb net Packie missies gedaan, en hij is eigenlijk veel leuker uitgewerkt. Beetje een Brucie, alleen niet zo'n sukkel.
Nee jij bent lekker. =X
pi_58815312
Ik wordt alleen ee beetje moe van die gasten die de hele tijd lopen te zeiken om eens uit te gaan Dat gedeelte van het spel boeit mij wat minder. Dan vind ik het leuker om een heli te jatten en een beetje door de stad te vliegen of de halve stad in puin te leggen met granaten en de rocket launcher
pi_58818207
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de beste character? Jacob is wel tof, maar heb net Packie missies gedaan, en hij is eigenlijk veel leuker uitgewerkt. Beetje een Brucie, alleen niet zo'n sukkel.
Little jacob, ai on ai mi brethen
pi_58828149
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Tha023 het volgende:

[..]

Second that!
Ik vind Roman ook tof
Altijd lekker opgewekt en vol flouwe dialogen
pi_58828620
Brucie is het grappigst

Vooral als je die auto missies gaat doen van hem via mail, die mailtjes zijn prachtig
pi_58830149
quote:
jacob is veeeeeeeeeeeeeel leuker ik vind packie een eikel eigenlijk
SPOILER
ik zit btw nu bij Three leaf clover... maar dat is wel een pittige missie!
quote:
Brucie is het grappigst
but not in a gay way?
  † In Memoriam † donderdag 22 mei 2008 @ 19:20:56 #214
88815 The_Emotion
98.3
pi_58831567
quote:
Ik vind eigenlijk alleen Little Jacob en Brucie grappig, Packie vind ik verder wel tof. Maar de rest van de personages vind ik tegenvallen.

De meeste toffe en grappige personases zaten in Vice City
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_58833965
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Tha023 het volgende:

[..]

Jammer alleen dat ik echt geen ene fuck snap van wat hij zegt Ook wel grappig, ik ging met hem wat eten, komt er rook uit de ramen van de auto. Zit die gast gewoon te blowen in mijn auto
pi_58835965
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:43 schreef Kremers het volgende:

[..]

Jammer alleen dat ik echt geen ene fuck snap van wat hij zegt Ook wel grappig, ik ging met hem wat eten, komt er rook uit de ramen van de auto. Zit die gast gewoon te blowen in mijn auto
Daarom heb ik de ondertiteling aangezet . One love me breda
  vrijdag 23 mei 2008 @ 07:44:55 #217
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58846824
ff over Michelle.
SPOILER
pi_58860788
Ik heb gister zo'n supertof potje GTA Race gespeeld, 5 laps, circuit met veel snelwegen, dikke wagen en met 7 man. Reed ik een paar laps 1e gingen de andere spelers een blokkade bouwen van zo'n 30 auto's op de snelweg, dus ik, slim als ik ben, de eerste auto eerst kapot schieten zodat ie ging ontploffen en daarna keihard erdoorheen scheuren terwijl heel veel auto's om me heen ontploften, fantastisch was het!! BTW 1e geworden maar er waren nog maar 3 spelers over waaronder ik....das dan wel weer jammer.
pi_58863666
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef Nuna het volgende:

[..]

Daarom heb ik de ondertiteling aangezet . One love me breda
Heb ook speciaal voor Little Jacob mijn ondertitels aangezet
Die gast is echt niet te verstaan, voor dat

"Whoa'quon Borther"
  vrijdag 23 mei 2008 @ 21:23:03 #220
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_58866328
Ik zit nu al een uurtje doelloos rond te rijden, maar er komen gewoon geen sms-jes/telefoontjes meer. De laatste missie die ik heb gespeeld is die waarin je allemaal foto's moet nemen van dat gekidnapte wijf uit haar roze cabrio, iemand enig idee hoe verder te komen?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 22:32:41 #221
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58867929
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:05 schreef kreuk050 het volgende:
dus ik, slim als ik ben,
Suffering from Oblomow's
pi_58868664
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:32 schreef Govinda het volgende:

[..]

Ik zou een geweldige crimineel zijn.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 23:11:15 #223
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_58868817
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef kookie_monster het volgende:
Ik zit nu al een uurtje doelloos rond te rijden, maar er komen gewoon geen sms-jes/telefoontjes meer. De laatste missie die ik heb gespeeld is die waarin je allemaal foto's moet nemen van dat gekidnapte wijf uit haar roze cabrio, iemand enig idee hoe verder te komen?
Hier hetzelfde probleem, foto's genomen van dat wijf en opgestuurd.
Rij nu al ruim anderhalf uur doelloos, uit verveling ben ik maar duiven gaan jagen (is nog verdomde moeilijk).
pi_58869646
ik versta inderdaad heel weinig van die jacob
ik wist niet dat je ondertiteling kon aanzetten, ga ik maar eens doen. In options neem ik aan? Ow en wanneer kan je een heli jatten?

Plus vanaf wanneer kan je 5 sterren halen?
En 3/4 sterren kan je daar nog van afkomen. Net aan me broer gezegd als die van 3sterren zou ontsnappen krijgt hij ¤5 lukte niet
  zaterdag 24 mei 2008 @ 11:05:48 #225
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_58874252
Maximale aantal sterren is afhankelijk van het aantal eilanden dat je unlocked hebt. 6 kan dus pas als je op het meest linkse eiland kunt komen.

Oh, en heli's kun je vinden bij Helitour, op 't zuidelijkste deel van het middelste eiland. Staat ook op je map, rood sterretje.

[ Bericht 32% gewijzigd door Tyr80 op 24-05-2008 12:20:21 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 25 mei 2008 @ 00:51:54 #226
4259 JK
pi_58891054
Snowstorm hadden veel mensen toch moeite mee? Ik haalde 'm in een keer. Ik vind dat cover-systeem echt super. En die Jacob hahaha ja maar zelfs met ondertitels snap je er nog weinig van hoor.... 'everyting is a ting'
SPOILER
.

Wel benieuwd wanneer ik nou naar het 3e eiland kan gaan.....
SPOILER
  zondag 25 mei 2008 @ 11:41:28 #227
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58894582
Waar haal ik nieuwe schoenen ?
SPOILER
pi_58894707
ZIjn er ook weer gokhallen/paardenraces om geld te verdienen? Zo ja, waar?
  zondag 25 mei 2008 @ 12:58:53 #229
23283 Mobster273
pi_58896340
quote:
Op zondag 25 mei 2008 11:41 schreef janrad het volgende:
Waar haal ik nieuwe schoenen ?
SPOILER
SPOILER
pi_58897119
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:45 schreef blaze07 het volgende:
ik versta inderdaad heel weinig van die jacob
ik wist niet dat je ondertiteling kon aanzetten, ga ik maar eens doen. In options neem ik aan? Ow en wanneer kan je een heli jatten?

Plus vanaf wanneer kan je 5 sterren halen?
En 3/4 sterren kan je daar nog van afkomen. Net aan me broer gezegd als die van 3sterren zou ontsnappen krijgt hij ¤5 lukte niet
Lol 3 sterren is echt easy
pi_58898052
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:37 schreef Agiath het volgende:

[..]

Lol 3 sterren is echt easy
Wou net zeggen Gewoon een kwestie van kijken op de radar uit welke richting de politieauto's komen en een paar zijweggetjes de andere kant op nemen
  zondag 25 mei 2008 @ 22:26:31 #232
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58907898
Ik ga aan de laatste missie beginnen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_58921735
3e eiland gehaald

Spelen jullie nog wel eens online?
pi_58922005
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:28 schreef Agiath het volgende:
3e eiland gehaald

Spelen jullie nog wel eens online?
Ik heb weinig tijd tot vrijdag, daarna semi-vakantie en dan gaan we dagelijks online
  maandag 26 mei 2008 @ 17:48:56 #235
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58923145
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik heb weinig tijd tot vrijdag, daarna semi-vakantie en dan gaan we dagelijks online
Tot 12 juni, neem ik aan?
Suffering from Oblomow's
pi_58923677
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:48 schreef Govinda het volgende:

[..]

Tot 12 juni, neem ik aan?
Wat is 12 juni?
  maandag 26 mei 2008 @ 18:47:20 #237
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58924158
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Wat is 12 juni?
Suffering from Oblomow's
pi_58925663
Fucking nederlands elftal???

Die worden zowiezo kampioen.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:09:21 #239
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58925849
''Connection has lost to one or more players met een speedtouch 546 modem'' niks tegen te doen ofzo
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58927291
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef Govinda het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet voor mindreader studeer

Wat de hell is er 12 juni?
  maandag 26 mei 2008 @ 21:30:41 #241
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58927609
voetbal
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 26 mei 2008 @ 21:40:41 #242
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58927841
MGS4 for god's sake!
Suffering from Oblomow's
pi_58928117
uitgespeeld vind die ''american dream'' wel tegen vallen zeg waar is mijn huis met zwembad en helicopter op het dak?
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_58930116
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:40 schreef Govinda het volgende:
MGS4 for god's sake!
LBP FTW
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
voetbal
pi_58933077
Poooooohhhhhhhhh, het is weer eens veel te laat.
Kan niet stellen dat GTA goed is voor je nachtrust.....

Wat ik net trouwens meemaakte, ik loop door een park ineens zo achter me:
"Hey mister, hey mister"

Staat er echt zon jong meisje achter me, helemaal onder de puisten en shit.
Krijg ik een heel verhaal aan te horen dat ze Junk nodig heeft omdat ze anders gek word bla bla bla....
Nico is zo aardig om haar daar vanaf te willen praten, maar daar luistert ze niet naar.

Ze weet een plek waar ze aan junk kan komen, en ofdat Nico haar er even heen wilt rijden en het geld wil voorschieten.
Ik denk wtf.....naja toch maar proberen, dus ik rijd naar de plek waar de zogenaamde dealer zou zitten.
Stapt ze uit, zegt: "Nico, you're very kind!" en gritst zo $100 mee.

- meisje aan de drugs geholpen
- tijd kwijt
- niks opgeschoten
- $ 100 naar de klote

Dus als ze zon kind naar je toe komt gewoon kapot knallen!
kuthoer....
  dinsdag 27 mei 2008 @ 03:47:55 #246
23283 Mobster273
pi_58933118
lang leve de random characters
daar kom je er nog wel meer van tegen, als je ze niet al hebt gehad....
  dinsdag 27 mei 2008 @ 03:50:16 #247
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58933123
Oeh, die ben ik nog niet tegengekomen. De kans bestaat overigens dat je die persoon nog een 2e keer tegenkomt (het gebeurde met Jeff iig), en dat kan dan wel naar iets goeds leiden .. of iets nog ergers.
pi_58933199
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 03:50 schreef Gamer_V het volgende:
Oeh, die ben ik nog niet tegengekomen. De kans bestaat overigens dat je die persoon nog een 2e keer tegenkomt (het gebeurde met Jeff iig), en dat kan dan wel naar iets goeds leiden .. of iets nog ergers.
Ben die crack cocaine head al 3x tegengekomen grappig om te zien hoe hij zijn leven probeerd te beteren
pi_58933206
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:57 schreef Kremers het volgende:
Ik wordt alleen ee beetje moe van die gasten die de hele tijd lopen te zeiken om eens uit te gaan Dat gedeelte van het spel boeit mij wat minder. Dan vind ik het leuker om een heli te jatten en een beetje door de stad te vliegen of de halve stad in puin te leggen met granaten en de rocket launcher
En ik word ook moe van die invites, elke keer dezelfde gasten die je inviten, en nee ik wil dan niet online met ze als ik in een missie zit, niet na 10x en niet na 20x.. jammer dat je niet kunt zien WIE je invite, daarvoor moet je eerst dat hele mobieltje-menu doorwerken
  dinsdag 27 mei 2008 @ 07:06:29 #250
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58933487
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:15 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

LBP FTW
Ja vast ook leuk maar die komt niet de 12e al
Suffering from Oblomow's
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:55:50 #251
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58934275
Iedere keer als ik mijn safe house uitkom staat er een of andere kerel te oreren aan de overkant en iedere keer geef ik hem een ram op zijn bek.
SPOILER
pi_58948920
Story line uitgespeeld

Even een vraagje: (Lees alleen als je hem al uitgespeeld hebt!)
SPOILER
  FOK!fotograaf dinsdag 27 mei 2008 @ 21:15:44 #253
159915 -Menn0-
MNO
pi_58950148
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 20:17 schreef Kremers het volgende:
Story line uitgespeeld

Even een vraagje: (Lees alleen als je hem al uitgespeeld hebt!)
SPOILER
SPOILER
,,/
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:55:50 #254
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_58953700
Ben bij 40% ofzo...
SPOILER
Nee jij bent lekker. =X
pi_58959795
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:55 schreef PrinceLu het volgende:
Ben bij 40% ofzo...
SPOILER
SPOILER
  FOK!fotograaf woensdag 28 mei 2008 @ 11:45:39 #256
159915 -Menn0-
MNO
pi_58960122
SPOILER
,,/
pi_58961519
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:34 schreef Kremers het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:49:38 #258
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58961653
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef SToRM81 het volgende:

[..]
SPOILER
Volgens mij heb je het niet goed begrepen.
  FOK!fotograaf woensdag 28 mei 2008 @ 13:48:32 #259
159915 -Menn0-
MNO
pi_58963203
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef SToRM81 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
,,/
pi_58965228
SPOILER
Vlak voordat je een keus moet maken saven wil ook helpen, dan kun je beide uitkomsten zien
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:13:58 #261
4259 JK
pi_58971489
I and I reached the 3rd Island Op naar Honkers!

Niet eens moeilijk, die missie 'Three Leaf Clover', vond 'm eigenlijk ook weinig spectaculair moet ik zeggen, maar wel blij dat
SPOILER
Moet trouwens wel lachen om die Mr Whoopy, nu veel riedeltjes en rijd je achteruit, dan klinken ze andersom... humor Ik had al zo'n idee dat dat zo zou zijn, omdat de deuntjes langzamer gaan als je langzaam rijd. Had alleen tot nu toe nooit zin om zo'n auto te pakken.. te druk met de missies.
pi_58972092
Misschien een beetje gekke vraag.

GTA IV liep bij mij vast en toen ik hem eruit haalde zat er een dikke kras op waardoor ik hem niet meer kan spelen.

Als ik nu een nieuwe GTA IV haal, kan ik dan verder waar ik gebleven was of moet ik van voor af aan beginnen?
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:55:42 #263
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58972464
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:40 schreef waterreus23 het volgende:
Misschien een beetje gekke vraag.

GTA IV liep bij mij vast en toen ik hem eruit haalde zat er een dikke kras op waardoor ik hem niet meer kan spelen.

Als ik nu een nieuwe GTA IV haal, kan ik dan verder waar ik gebleven was of moet ik van voor af aan beginnen?
Je hebt toch gesaved? Dat staat niet op de bluray dus maakt niet uit of je een andere game haalt, je kan gewoon verder waar je was.
Suffering from Oblomow's
pi_58972503
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:55 schreef Govinda het volgende:

[..]

Je hebt toch gesaved? Dat staat niet op de bluray dus maakt niet uit of je een andere game haalt, je kan gewoon verder waar je was.

Godzijdank

Thanks voor de snelle reactie.
pi_58973295
Ga me nu niet allemaal heel gek aankijken hoor, maar ik speel dit bijna nooit meer, deze GTA is duidelijk niet zo verslavend als alle vorige...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_58973713
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:18 schreef Vince22 het volgende:
SPOILER
Vlak voordat je een keus moet maken saven wil ook helpen, dan kun je beide uitkomsten zien
Dat bedacht ik mij ook, maar pas nadat ik de laatste missie al gespeeld had
pi_58974123
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:29 schreef delano.888 het volgende:
Ga me nu niet allemaal heel gek aankijken hoor, maar ik speel dit bijna nooit meer, deze GTA is duidelijk niet zo verslavend als alle vorige...
idd, ik speel het ook niet echt. Het is net als san andreas. Maar zit pas bij 2 of 3 % ofzo, dus ik oordeel misschien te snel. Ben iig wel blij dat MGS4 bijna uitkomt.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_58974698
net uitgespeeld

beetje matig einde imho

trouwens kut met die kut boot bij die heli te komen
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:36:46 #269
4259 JK
pi_58975023
quote:
Ik heb het juist andersom, deze juist nog veel verslavender dan de andere GTA's.. alhoewel San Andreas ook best leuk was.. maar deze missies spreken me veel meer aan inclusief het 'cover'systeem. Nu ben ik door wezen gaan om alle eilanden open te krijgen, terwijl ik vaak bij de andere GTA's al snel vast liep met lastige missies.

Maar ik ga 'm niet voor 100% uitspelen, gewoon kijken hoe ver ik nu kom met de missies Er zijn er nog zat. Maar ik ga echt niet al die k*tduiven afknallen, autoraces vind ik ook geen zak aan. Enige wat ik wel jammer vind is dat er eigenlijk teveel politie is.... eventjes lekker de stad terroriseren is er niet bij zonder te moeten vluchten voor de politie. Of je moet partymode doen of natuurlijk free mode online.
pi_58975605
quote:

Heb ik ook, ik speel al een tijdje weer vaker COD4, dat is pas verslavend

Al blijft GTA4 een hele goede game, online KAN het leuk zijn, als et werkt
pi_58977362
Misschien een hele domme vraag en ik weet dat het vorobij gekomen is in een paar topics hiervoor.. maar hoe join je een online game? kan dat alleen met friends? want ik kan wel een server aanmaken, maar d'r joint niemand

en nog een andere vraag.. hoe zit het met mensen in leven houden. Voorbeeld:
SPOILER
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:04:16 #272
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58977576
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Ericjuh het volgende:
Misschien een hele domme vraag en ik weet dat het vorobij gekomen is in een paar topics hiervoor.. maar hoe join je een online game? kan dat alleen met friends? want ik kan wel een server aanmaken, maar d'r joint niemand

SPOILER
Als jij gewoon een quick game doet kom je meestal automagisch in een game of een lobby met mensen. Een lege lobby betekent even wachten of gewoon op select drukken als je ongeduldig bent. Vrienden kan je tijdens een potje uitnodigen met je mobiel, of gewoon in een lobby. Snap niet helemaal wat het probleem is?

Als er geen blauw/rood boven het hoofd blinkt, moet je ze omleggen naar mijn weten. Die gasten waar jij het over hebt zijn dus pie-pie. Tantu dood. Lauw kapot. etc.
pi_58982780
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Ericjuh het volgende:

SPOILER
Als je ze echt MOET killen, staat er ook onderin het beeld "Kill blablabla" en staat er ook een rood pijltje boven zijn hoofd.
Als je dit niet doet, dan is het mission failed.

Als je de keuze krijgt tussen knallen en leven dan staat er een knipperende indicator boven zijn hoofd die knippert van groen naar rood.
pi_58983057
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 03:28 schreef Wootism het volgende:
Wat ik net trouwens meemaakte, ik loop door een park ineens zo achter me:
"Hey mister, hey mister"

Staat er echt zon jong meisje achter me, helemaal onder de puisten en shit....
Ben haar net weer een keer tegengekomen, ze wilde nu naar huis en zag in dat het leven op straat niet chill was. Dus moest ik haar naar haar ouders toe brengen.

Eenmaal daar aangekomen zegt Nico: "Here, have some cash!"
Ik zat er echt achter mijn playstation: "Nico....wtf gast!"

Hoppa en deze keer weer $500 armer!
pi_58990468
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:48 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ben haar net weer een keer tegengekomen, ze wilde nu naar huis en zag in dat het leven op straat niet chill was. Dus moest ik haar naar haar ouders toe brengen.

Eenmaal daar aangekomen zegt Nico: "Here, have some cash!"
Ik zat er echt achter mijn playstation: "Nico....wtf gast!"

Hoppa en deze keer weer $500 armer!
Nee man, dat bewisjt dat Nico niet zo'n hardcore maffia gast is, maar gewoon een mens

Nico =
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:17:09 #276
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58992342
Nou heb ik zelfs een keer 'connection to one or more players has been lost' gehad terwijl ik de fakking host was!

en ik was aan het winnen
pi_59000296
Vandaag ps3 gekocht met gta en vanaf 15uur zo ongeveer gespeeld maar even twee vraagjes:

1. Het schijnt dat sommige mensen hun ps3 stuk ging door het spel, haperingen etc. Is dit inmiddels door de updates verholpen of moet ik daar zelf wat voor doen?

2.Hoe de f*** moet ik bowlen, ik krijg het maar niet voor elkaar zo'n bal in mijn hand te krijgen
pi_59000808
nvm

[ Bericht 58% gewijzigd door JDizzle op 29-05-2008 23:08:26 ]
pi_59002428
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Gamer_V het volgende:
Nou heb ik zelfs een keer 'connection to one or more players has been lost' gehad terwijl ik de fakking host was!

en ik was aan het winnen
Ernstig. Ik heb er ook nog steeds last van. Ook nu ik NAT2 heb ipv NAT3

Enige mogelijkheid die ik nog zie is om de firmware van het modem te updaten (schijnt een ingebouwde router in te zitten). Anders maar wachten op een patch
  vrijdag 30 mei 2008 @ 06:56:41 #280
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59004870
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef Lichtpunt het volgende:
Vandaag ps3 gekocht met gta en vanaf 15uur zo ongeveer gespeeld maar even twee vraagjes:

1. Het schijnt dat sommige mensen hun ps3 stuk ging door het spel, haperingen etc. Is dit inmiddels door de updates verholpen of moet ik daar zelf wat voor doen?

2.Hoe de f*** moet ik bowlen, ik krijg het maar niet voor elkaar zo'n bal in mijn hand te krijgen
1. update komt vanzelf als je connected bent met internet
2. met L1 kan je aangeven dat je een potje wil bowlen. Nico pakt dan vanzelf een bal.
Suffering from Oblomow's
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:58:03 #281
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59015748
Wie kan me wat over dat online wijsmaken want ik snap der niks van. Heb wel een profiel aangemaakt maar als ik online ga zie ik amper spelers
I never workout
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:00:19 #282
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_59015785
glenz_ en ik. Team G. Pwnage.

Edit: Als er mensen joinen tenminste.

[ Bericht 37% gewijzigd door Gamer_V op 30-05-2008 17:10:25 ]
pi_59016457
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:58 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me wat over dat online wijsmaken want ik snap der niks van. Heb wel een profiel aangemaakt maar als ik online ga zie ik amper spelers
same here, vraag ik me ook af.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:57:13 #284
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59016983
en kan je bij free game in multiplayer niemand doden of ligt dat aan mijn ps3
I never workout
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:25:24 #285
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_59022619
Het ge'date' begint echt irritant te worden

En je kan em wel op sleep zetten, maar dan gaat'ie na het afgerond hebben van een missie, storyline missie, side missie, maakt niet uit, automagisch weer aan. En als je dat dus ff vergeet heb je weer een smsje met thumbs down

En side missies heb je er veel van, zwaar irri om dan lastig gevallen te worden door die narren.
&lt;signature here&gt;.
pi_59026682
ben na half uur kutten eindelijk erachter hoe multiplayer werkt, had wel wat duidelijker gemogen zeg.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 07:32:48 #287
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59027350
-oeps verkeerd PS3 topic-

[ Bericht 91% gewijzigd door Strolie75 op 31-05-2008 07:40:47 ]
pi_59028583
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:45 schreef Lichtpunt het volgende:
ben na half uur kutten eindelijk erachter hoe multiplayer werkt, had wel wat duidelijker gemogen zeg.
RTFM ^-^
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:25:08 #289
15600 BB-King
Long live the King!
pi_59030342
Even een vraagje... voor de eerste race missie kan je met Brucie een gele sportwagen meenemen van ene Stevie. Als je wint, mag je deze auto houden. Nu is het zo dat ik deze wel wilde bewaren dus heb ik deze altijd op de save-strook voor mijn save-house geparkeerd. Alleen nu bleek laatst toch dat ie opeens verdwenen was?? Is het nog mogelijk om deze auto ergens anders te verkrijgen? Of is dit helemaal geen uniek model en is deze kar gewoon van een willekeurig ped terug te jatten door het gehele spel?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_59030462
Ach, het bewaren van auto's, heb je sowieso niet heel veel aan. Als je een beetje gast en niet te voorzichtig rijdt rijd je hem zo in de prak, of je moet de hele tijd naar de garage gaan maar dat is totaal onpraktisch.
pi_59030589
Tja,voor het online gebeuren hebben ze helaas geen fijne lobby gemaakt zoals bij TF2 waar je kan zien hoeveel lui er op welke server zitten en welk spel.

Verder kan je echt wel in een deuk liggen bij een goed potje cops and robbers of TDM.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59033145
Kan iemand me helpen met de RANSOM missie?
Deze bevind zich op het 3de eiland en heeft een icoontje van een mannetje wat met beide armen omhoog staat. \o/
Als ik voor het gebouw sta, staat er "Go to the top floor of the safehouse", wat ik sowieso niet snap, want naar mijn weten is het geen safehouse..... maargoed, als ik eenmaal op de bovenste verdieping sta gebeurd er niks en kan ik gewoon een beetje rondlopen over de daken enzo...

Ik snap er echt de ballen niet van wat de bedoeling is van van deze missie, kan er ook op internet niks over vinden.
pi_59053329
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 13:34 schreef Mindstate het volgende:
Ach, het bewaren van auto's, heb je sowieso niet heel veel aan. Als je een beetje gast en niet te voorzichtig rijdt rijd je hem zo in de prak, of je moet de hele tijd naar de garage gaan maar dat is totaal onpraktisch.
Nah, je kunt hem ook weer voor je safehouse zetten hoor. Na 2 keer saven ofzo is hij weer gemaakt.
pi_59053392
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:07 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nah, je kunt hem ook weer voor je safehouse zetten hoor. Na 2 keer saven ofzo is hij weer gemaakt.
het ligt niet aan hoevaak je saved, als je m laad dan is hij weer heel (simpelweg omdat het spel een auto nooit kapot laad, en als je saved en daarna weer naar buiten loopt is alles nog als daarvoor)
  † In Memoriam † zondag 1 juni 2008 @ 19:42:00 #295
88815 The_Emotion
98.3
pi_59054025
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:31 schreef Wootism het volgende:
Kan iemand me helpen met de RANSOM missie?
Deze bevind zich op het 3de eiland en heeft een icoontje van een mannetje wat met beide armen omhoog staat. \o/
Als ik voor het gebouw sta, staat er "Go to the top floor of the safehouse", wat ik sowieso niet snap, want naar mijn weten is het geen safehouse..... maargoed, als ik eenmaal op de bovenste verdieping sta gebeurd er niks en kan ik gewoon een beetje rondlopen over de daken enzo...

Ik snap er echt de ballen niet van wat de bedoeling is van van deze missie, kan er ook op internet niks over vinden.
SPOILER
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 1 juni 2008 @ 20:44:58 #296
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59055260
wie ik vermoord had, dwayne of playboy
in de spoiler staat het gevolg van mijn daad
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door reetveter op 01-06-2008 21:41:23 ]
I never workout
  Redactie Games zondag 1 juni 2008 @ 20:45:55 #297
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59055282
Vooral even buiten de spoiler dat zetten, dat is ongeveer best belangrijk
.....Kennedy
  zondag 1 juni 2008 @ 21:40:49 #298
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59056542
zo beter ?

en ik kijk nu die film behind enemy lines en ik vind die niko bellic netzo veel op die servier lijken
I never workout
pi_59057208
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:40 schreef reetveter het volgende:
zo beter ?

en ik kijk nu die film behind enemy lines en ik vind die niko bellic netzo veel op die servier lijken
Ja klopt ja, dat is al veel vaker op gemerkt op gtaforums...
  zondag 1 juni 2008 @ 23:54:49 #300
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59059642
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:18 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja klopt ja, dat is al veel vaker op gemerkt op gtaforums...
okeoke
I never workout
pi_59059818
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef Remqo het volgende:

[..]
SPOILER
Yup gevonden!
Dacht echt de hele tijd dat ik op dat dak moest zijn, vooral omdat je daar erg veel klim gelegenheden hebt etc.
Anywayzzzzz...dank u ;:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')