Heb geen freeze meer gehad sinds die na 8 uur gameplayquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Tyr80 het volgende:
Af en toe lijkt het wat stabieler online sinds de crash, maar had 15 minuten na het installeren m'n eerste offline freeze. Dusch...
Volgens mij is Brucie gewoon een homo met al zijn macho gedragquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Agiath het volgende:
Gister best veel gespeeld.
Boottochtje met brucie en z'n chicks naar vrijheidsbeeld, dat water is echt mooi s'nachts.
Verder loop ik nu standaard in pak rond en heb het nieuwe mobieltje
Je krijgt een keer een mailtje van hem en hij maakt zich even zorgen over de gevangenis. Dan typt ie toch maar 'ach, in de gevangenis kan ik net zo ALPHA zijn als hier!'quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Volgens mij is Brucie gewoon een homo met al zijn macho gedragen gebruikt ie die chicks als dekmantel. Gister eerst nog ff een missie of 2 gedaan en daarna weer een tijdje online wezen knallen. Vette game hoor GTA4.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Book_Machoak het volgende:
Komtie ook uit voor de PSP of is het spel daarvoor te groot?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vooral irritant als ze 30 smsjes achter elkaar gaan sturen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je krijgt een keer een mailtje van hem en hij maakt zich even zorgen over de gevangenis. Dan typt ie toch maar 'ach, in de gevangenis kan ik net zo ALPHA zijn als hier!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
gebeurt dit ook als je je internetverbinding er uit gooit?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Cyberzone het volgende:
Nou ik gooi strax me ps3 uit het raam. Wat een ramp. Moet hem dus weer opnieuw instaleren... Want ik kan niks meer doen. Ik kan 5 min spelen en dan loopt of vast of me geluid wordt corrupt. Patch fixed helemaal niks.
Is GTA4 het enige spel waar je ps3 mee vast loopt ? anders zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn. Ik heb namelijk een 60 GB exemplaar en ik heb dus nergens last van. Zowel voor als na de patch.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:33 schreef Cyberzone het volgende:
Ik speel al een tijd met me internet verbinding uit. Ik heb dit al eerder gehad, en toen was ik op het zelfde deel. Rond het derde eiland. Ik ga het nu nog een keer proberen.. misschien doet hij het al weer.
(net het 12 stappen plan weer gedaan, hopen dat hij het nu vol houd. Tijdens installatie wel soundcorruption. Beeps en blips wanneer er geluid is)
Ga eens zoeken naar je rem!quote:
IK heb net assasins creed uitgetest... en jah hoor. hij liep vast.. zoals je zei.. een hardware probleem.. Wat moet ik nu?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Is GTA4 het enige spel waar je ps3 mee vast loopt ? anders zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn. Ik heb namelijk een 60 GB exemplaar en ik heb dus nergens last van. Zowel voor als na de patch.
Uit het raam gooienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:00 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
IK heb net assasins creed uitgetest... en jah hoor. hij liep vast.. zoals je zei.. een hardware probleem.. Wat moet ik nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook alweer van
.....Kennedy
Ik heb hem een maand geleden gekocht ongeveer. Maar heb hem op internet besteld. Ik heb de doos al weggegooid. Heb dus geen idee hoe en wat ik dat dus moet gaan opsturen. Dat wordt nog een hele klus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Uit het raam gooien.
serieus: Als je nog garantie hebt naar Sony opsturen en laten maken, als het buiten garantie is: naar Sony opsturen en laten maken en geen reparatie-kosten betalen, als ze daarover zeiken. Van een PS3 mag je verwachten dat hij een bepaalde tijd meegaat en die termijn is nog niet verstreken.
Waarom gooi je in godsnaam een playstation doos wegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb hem een maand geleden gekocht ongeveer. Maar heb hem op internet besteld. Ik heb de doos al weggegooid. Heb dus geen idee hoe en wat ik dat dus moet gaan opsturen. Dat wordt nog een hele klus.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:14 schreef Wessiej het volgende:
Ben het even kwijt, waar ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook alweer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hier ook nog maar even, in de hoop dat iemand het weet:
Wat moet je ook al weer doen met die auto's voor Stevie? Heb er niks mee gedaan toen het kwam in het spel, maar nu heb ik de verhaallijn uitgespeeld en wil ik die dingen nog ff afronden, maar ik kan nergens meer vinden waar je die dingen moet laten.
Hij geeft ook geen hints meer, zegt alleen dat je de auto hebt gevonden waar Stevie naar op zoek is, maar verder niks...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
leek mij ook voor de hand liggen ja, maar die ging niet open als ik met dat wrak daar aan kwam zeilen....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Gamer_V het volgende:
Ik gok Brucie's garage?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]je bedoeld niet dat je met die oranje auto van stevie naar brucie moet bellen om race's te rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hier ook nog maar even, in de hoop dat iemand het weet:
Wat moet je ook al weer doen met die auto's voor Stevie? Heb er niks mee gedaan toen het kwam in het spel, maar nu heb ik de verhaallijn uitgespeeld en wil ik die dingen nog ff afronden, maar ik kan nergens meer vinden waar je die dingen moet laten.
Hij geeft ook geen hints meer, zegt alleen dat je de auto hebt gevonden waar Stevie naar op zoek is, maar verder niks...
nee, ik bedoelde waar ik die auto's moest laten die je voor Stevie moet jatten, maar in het multi-topic wist iemand me te vertellen dat je die bij Stevie's grage moet afleveren die ook op je kaart staat als "garage" in South Bohan en dat kloptequote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
je bedoeld niet dat je met die oranje auto van stevie naar brucie moet bellen om race's te rijden?
Als je de bon nog hebt kun je hem toch gewoon in een andere doos met een kopie van de bon opsturen. Bel anders even de helpsesk van sony hierover. Ik denk niet dat het een probleem is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb hem een maand geleden gekocht ongeveer. Maar heb hem op internet besteld. Ik heb de doos al weggegooid. Heb dus geen idee hoe en wat ik dat dus moet gaan opsturen. Dat wordt nog een hele klus.
Zal ik zeker doen, iig. Allemaal bedankt voor de hulp.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je de bon nog hebt kun je hem toch gewoon in een andere doos met een kopie van de bon opsturen. Bel anders even de helpsesk van sony hierover. Ik denk niet dat het een probleem is.
volgens mij komt sony zelfs ophalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je de bon nog hebt kun je hem toch gewoon in een andere doos met een kopie van de bon opsturen. Bel anders even de helpsesk van sony hierover. Ik denk niet dat het een probleem is.
Ik vind nog steeds de comet 1 van de relaxt rijdende + vette wagen, op de sultan rs na danquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:59 schreef Crashcat het volgende:
Aaaaargh.. I lost my Infernus.
Hij stond voor de safehouse waar ik ook een chopper had geparkeerd..
I want it back..
Waarom ga je niet voor de 100% ?quote:Op maandag 12 mei 2008 07:44 schreef -Menn0- het volgende:
Heb ook de storyline uit gespeeld.
Nu voor de 2e keer beginnen!
idd. ik zit nu op 78%.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |