Misschien een stomme vraagquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Damn!
Dan ben je er wel echt doorheen geraced!
Ik probeer echt alle missies goed te doen en doe ze zo nodig over als ik het niet relaxt vind gegaan.
Zit nu op 15 uur spelen en zit op 21% van de game en heb 540.523 dollar
Geen idee wat ik verder met dat geld moet.
Wil gewoon zo lang mogelijk genieten
Start -> Statsquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraagMaar waar kan je zien hoeveel procent je voltooid hebt van de game?
Dat geld is wel handig voor de latere missies, en dan vooral om armor, rocket launchers en granaten te kopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Damn!
Dan ben je er wel echt doorheen geraced!
Ik probeer echt alle missies goed te doen en doe ze zo nodig over als ik het niet relaxt vind gegaan.
Zit nu op 15 uur spelen en zit op 21% van de game en heb 540.523 dollar
Geen idee wat ik verder met dat geld moet.
Wil gewoon zo lang mogelijk genieten
Little jacob, ai on ai mi brethenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de beste character? Jacob is wel tof, maar heb net Packie missies gedaan, en hij is eigenlijk veel leuker uitgewerkt. Beetje een Brucie, alleen niet zo'n sukkel.
Second that!quote:
jacob is veeeeeeeeeeeeeel leukerquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de beste character? Jacob is wel tof, maar heb net Packie missies gedaan, en hij is eigenlijk veel leuker uitgewerkt. Beetje een Brucie, alleen niet zo'n sukkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit btw nu bij Three leaf clover... maar dat is wel een pittige missie!but not in a gay way?quote:Brucie is het grappigstDit keer zonder signature
Ik vind eigenlijk alleen Little Jacob en Brucie grappig, Packie vind ik verder wel tof. Maar de rest van de personages vind ik tegenvallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
Jammer alleen dat ik echt geen ene fuck snap van wat hij zegtquote:
Daarom heb ik de ondertiteling aangezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik echt geen ene fuck snap van wat hij zegtOok wel grappig, ik ging met hem wat eten, komt er rook uit de ramen van de auto. Zit die gast gewoon te blowen in mijn auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Heb ook speciaal voor Little Jacob mijn ondertitels aangezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef Nuna het volgende:
[..]
Daarom heb ik de ondertiteling aangezet. One love me breda
Hier hetzelfde probleem, foto's genomen van dat wijf en opgestuurd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef kookie_monster het volgende:
Ik zit nu al een uurtje doelloos rond te rijden, maar er komen gewoon geen sms-jes/telefoontjes meer. De laatste missie die ik heb gespeeld is die waarin je allemaal foto's moet nemen van dat gekidnapte wijf uit haar roze cabrio, iemand enig idee hoe verder te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel benieuwd wanneer ik nou naar het 3e eiland kan gaan.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:41 schreef janrad het volgende:
Waar haal ik nieuwe schoenen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
Lol 3 sterren is echt easyquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:45 schreef blaze07 het volgende:
ik versta inderdaad heel weinig van die jacob
ik wist niet dat je ondertiteling kon aanzetten, ga ik maar eens doen. In options neem ik aan? Ow en wanneer kan je een heli jatten?
Plus vanaf wanneer kan je 5 sterren halen?
En 3/4 sterren kan je daar nog van afkomen. Net aan me broer gezegd als die van 3sterren zou ontsnappen krijgt hij ¤5 lukte niet
Wou net zeggenquote:
Ik heb weinig tijd tot vrijdag, daarna semi-vakantie en dan gaan we dagelijks onlinequote:Op maandag 26 mei 2008 16:28 schreef Agiath het volgende:
3e eiland gehaald
Spelen jullie nog wel eens online?
Tot 12 juni, neem ik aan?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb weinig tijd tot vrijdag, daarna semi-vakantie en dan gaan we dagelijks online
Ben die crack cocaine head al 3x tegengekomenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 03:50 schreef Gamer_V het volgende:
Oeh, die ben ik nog niet tegengekomen.De kans bestaat overigens dat je die persoon nog een 2e keer tegenkomt (het gebeurde met Jeff iig), en dat kan dan wel naar iets goeds leiden .. of iets nog ergers.
En ik word ook moe van die invites, elke keer dezelfde gasten die je inviten, en nee ik wil dan niet online met ze als ik in een missie zit, niet na 10x en niet na 20x.. jammer dat je niet kunt zien WIE je invite, daarvoor moet je eerst dat hele mobieltje-menu doorwerkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:57 schreef Kremers het volgende:
Ik wordt alleen ee beetje moe van die gasten die de hele tijd lopen te zeiken om eens uit te gaanDat gedeelte van het spel boeit mij wat minder. Dan vind ik het leuker om een heli te jatten en een beetje door de stad te vliegen of de halve stad in puin te leggen met granaten en de rocket launcher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |