Vanwaar die verlegenheid? Jij mag dat bestquote:Op zondag 4 mei 2008 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het jammere van de normale The Vert is dat je je neus in iemand's nek moet proppen om die ook echt goed te ruiken. Dat durfde ik vandaag bij jou niet.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:19 schreef W1ZZ het volgende:
Heeft ze op d'r voorhoofd staan dat ze getrouwd was dan? En waarom moest je trouwens speciaal voor mij aankondigen dat jullie gezellig gemeet hebben?
Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar Le Labo om te vragen of het mogelijk was samples te bestellen, aangezien ik in NL woonde en dus niet langs een winkel kon. Kreeg ik terug dat dat niet kon en dat ik de volgende keer dat ik in New York was maar gezellig langs moest komen om samen met een SA een geur uit te zoeken.
![]()
![]()
![]()
Maar vandaag, met de hoge temperaturen en de hele dag buiten lopen, merk ik dat dit geurtje daar werkelijk perfect voor is. Je ruikt hem goed (had wel atomizer mee en 2x refreshtquote:The manager at Bulgari Parfums called Ellena one day with a strange tone of voice to report that, odd, but at the Bulgari store in New York they were selling ten bottles a day. At $350 per bottle. Once they realized what they had they sent it into the market and it made buckets of money. This was a perfume never meant to be distributed.
http://www.chandlerburr.c(...)/perfumeprevious.php
Ja daar kan ik me goed in vinden W1ZZ. Maar hij komt ook ter vervanging van aqua di gio, die is ook nooit vies maar wel onopvallend. Komt helaas wat teveel voor in het straatbeeld.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:45 schreef W1ZZ het volgende:
@Mr.G: Heb vandaag bij de Douglas even Allure Homme Edition Blanche geprobeerd. Ik snap prima dat je 'm lekker vindt, hij is ook lekker alleen wel erg voorzichtig. Er zit weinig pit in, maar als je 'm in grote hoeveelheden opspuit wordt ie wel snel erg zoet en aanwezig. Musk, vanille, sandelhout en cederhout ruik ik, verder vind ik het best wel een brei.
Denk niet dat ik dit geurtje ooit op iemand vies zal vinden, daar is het te beschaafd/weinig uitgesproken voor, maar zelf hoef ik 'm niet te hebben.
Ik las laatst een column in de Elsevier waarin gezegd werd dat het bijzondere en luxe van Frederic Malle parfums er ook wel af was omdat ze inmiddels 'gewoon' bij Skins in A'dam te koop zijn. Voor luxe zou je moeite moeten doen, de juiste mensen kennen en afstanden moeten afleggen. Le Labo wil mensen met zo'n instelling kennelijk aanspreken.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:19 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar Le Labo om te vragen of het mogelijk was samples te bestellen, aangezien ik in NL woonde en dus niet langs een winkel kon. Kreeg ik terug dat dat niet kon en dat ik de volgende keer dat ik in New York was maar gezellig langs moest komen om samen met een SA een geur uit te zoeken.
![]()
![]()
![]()
Nope, alleen US klanten. Maar dan nog, als je $130 (of via de EU distributeur ¤110) moet betalen voor 50ml geur mogen ze ffs wel samples weggeven. Samples zijn om je tot een aankoop te verleiden, niet om je te belonen voor een aankoop.quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik las laatst een column in de Elsevier waarin gezegd werd dat het bijzondere en luxe van Frederic Malle parfums er ook wel af was omdat ze inmiddels 'gewoon' bij Skins in A'dam te koop zijn. Voor luxe zou je moeite moeten doen, de juiste mensen kennen en afstanden moeten afleggen. Le Labo wil mensen met zo'n instelling kennelijk aanspreken.
Overigens bekijk ik net even de site en je kan er een setje van 3 samplers bestellen toch?
Dat was geloof ik ook een beetje het punt dat de columniste wou maken, FM diende slechts als voorbeeld. De column ging over luxe in het algemeen, of beter gezegd het verdwijnen daarvan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:53 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Nope, alleen US klanten. Maar dan nog, als je $130 (of via de EU distributeur ¤110) moet betalen voor 50ml geur mogen ze ffs wel samples weggeven. Samples zijn om je tot een aankoop te verleiden, niet om je te belonen voor een aankoop.
Dit is wel een interessante thread over de verkooppolicy van LeLabo: http://community.basenotes.net/showthread.php?t=209845
EDIT: over die Elsevier quote - dan is er helemaal niets luxe en bijzonder meer. Alle nichemerken zijn gewoon online via de websites van de makers te bestellen. Ook LeLabo, Serge Lutens exclusive lijn (in de stopperflessen), By Kilian, etc.
Oh ik ben het verder ook niet met die column eens hoor. Een beetje exclusiviteit creëren kan geen kwaad, maar ik krijg nou niet echt het idee dat het FM aan exclusiviteit ontbreekt. Inderdaad maar bij een paar winkels te krijgen en nog steeds behoorlijk prijzig. Ik krijg nou niet echt het idee dat heel Nederland er mee rondloopt. Maarja, kennelijk is het pas luxe als je ervoor naar Parijs moet en via een codewoord de winkel inkomt ofzo.quote:Laat de Elsevier maar schrijven over andere zaken. Frederic Malle mag dan misschien niet superexclusief meer zijn (poeh poeh, in NL wél bij vijf winkels te verkrijgen) maar het is wel bijzonder.
Zei de jongen die maar geen Mallegeur kan vinden die ie fantastisch vindt
Dat klinkt niet best idd. Hoewel de inrichting van de winkel nog niet zo dramatisch klinkt. Afgaande op de omschrijving lijkt het geloof ik een beetje op een Comme des Garçons winkel, wel leuk voor de verandering. Maarja of je dat als pretentieus luxe bedrijf nou moet nastreven nu CdG een collectie voor H&M gaat doen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:53 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Dit is wel een interessante thread over de verkooppolicy van LeLabo: http://community.basenotes.net/showthread.php?t=209845
Wellicht is ons idee van luxe veranderd van schaars naar prijzig. Iets dat voor mij tegenwoordig echt luxe is is een lekker stuk speck. Dit is een Noord-Italiaanse vleessoort die ik veel at toen ik in IT woonde en die in NL voor zover ik weet (maar ik houd me aanbevolen!) niet te krijgen is. Kost in IT nog geen ¤10/kilo maar ik kan het alleen krijgen als ik zelf of een kennis naar IT gaat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Maarja, kennelijk is het pas luxe als je ervoor naar Parijs moet en via een codewoord de winkel inkomt ofzo.
Maar sluit je hiermee niet veel producten uit? Bijvoorbeeld, een koffer van Globe-Trotter kun je nog zo vaak gebruiken, hij wordt er niet minder luxe op. Tegelijk ben je de meeste dingen niet echt nodig, maar vallen ze nog niet direct onder luxe.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:22 schreef W1ZZ het volgende:
Mijn definitie van luxe is overigens meer 'dingen die je niet nodig hebt maar die wanneer ze niet al te vaak worden gebruikt het leven aangenamer maken.'
Da's niet helemaal waar, in een interview met Malle op YouTube zegt hij een paar keer duidelijk dat hij degene is die naar de parfumeurs toe stapt en zegt: "Hee, kun jij iets met Iris doen ofzo? En dan laat ik het helemaal aan jou over". Dus hij geeft wel het eerste zetje. En waarschijnlijk heeft hij ook bij het uiteindelijke product wat te zeggen hoor, maar 't zal idd niet zo zijn zoals bij Procter & Gamble waar een heel marketingteam 2 jaar moet discussieren over Gucci PH II.quote:Bij Frederic Malle bijvoorbeeld spreekt het concept (marketingtruc of niet) me gewoon aan van een aantal topparfumeurs helemaal vrij te laten in het maken wat ze willen zonder verdere eisen.
Ik vind FdM idd ook gewoon Le Male met een bloem eraan toegevoegd. Ik vind trouwens Rose d'Homme erg mannelijk juist, grappig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Bedankt voor de felicitaties Mr G en W1ZZ!
Vandaag JPG Fleur du Male en Dolce & Gabbana The One geprobeerd.
Fleur du Male
Ik las al overal dat ie te vrouwelijk zou zijn, maar dat vind ik zelf behoorlijk overtrokken reacties. Ten eerste kun je een vrouwelijk tintje wel een beetje verwachten bij JPG en ten tweede heb ik zelf niet altijd zulke vrouwelijke associaties bij florals. De enige keer dat ik een geurtje echt te vrouwelijk voor vond ruiken was toen ik Rose d'Homme van Les Parfums de Rosine probeerde. Misschien ligt het wel aan mijn huid of neus, want over Rose d'Homme heb ik dit verder nog nooit gehoord.
Dit alles betekent trouwens nog niet dat ik fan ben van FdM. De opening spreekt me nog wel aan en doet me (misschien beïnvloed door de reclame en het flesje) denken aan een volle bos witte bloemen. Daarna droogt ie echter op naar Le Male waar ik nooit fan van ben geweest. Te kruidig, synthetisch en aanwezig voor mijn smaak. De sillage is behoorlijk, dus 1 of 2 sprays lijkt me meer dan genoeg. FdM blijft ook nog eens urenlang hangen, al verandert er na het eerste half uur niet zoveel meer. Ik had gehoopt op een geheel nieuw geurtje, maar op de opening na voegt het wat mij betreft helaas weinig origineels toe. Als je liefhebber bent van Le Male is het wel een leuke variatie.
Ik had geen Acqua di Gio, Le Male, Cool Water of D&G Light Blue hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:50 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Rose d'Homme heeft wel wat 'mannelijke' notes, dus op zich zou het wel gewoon kunnen liggen aan hoe mijn pet die dag stond![]()
Steer, op een studentenfeest val je geloof ik niet echt uit de toon met teveel parfum op
Ik heb een mannelijke huisgenoot die Armani Black Code als geurtje heeft, elke ochtend ruikt de badkamer er helemaal naarquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb wel een flesje Axe gezien in de kamer van mijn korfballende, jongensachtige superlelijke huisgenote.
Tot ik wat beter snap wat er in haar hoofd omgaat wil ik het op neutraal terrein afwerken.quote:
Op die dame wacht ik ook nog een beetje nu na een relatie van 3 jaar...quote:Op zondag 11 mei 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Haar verdienste is dat ze me na mijn vorige relatie van 4 jaar waarna ik nogal in een dip kwam, weer een beetje verliefd op iemand kan laten voelen.
Kun je er iets meer over vertellen? Want ik herken het niet en het plaatje is niet zo duidelijk dus ik kan niet lezen wat er op 't doosje staat. Kan ook aan m'n ogen liggen trouwensquote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef koen_pijl het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht. Lekker geurtje, doet je denken aan de zomer. Past dus wel met dit weer.
Hier staat ie: http://www.drogisterij.net/Fresh_up_eau_de_toilette/P/166095quote:Op zondag 11 mei 2008 18:42 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Kun je er iets meer over vertellen? Want ik herken het niet en het plaatje is niet zo duidelijk dus ik kan niet lezen wat er op 't doosje staat. Kan ook aan m'n ogen liggen trouwens
Zo klopt iequote:
Bedoel je Bulgari Blu? Want tot nu toe hebben we in dit topic met BB steeds Bulgari Black bedoeld. Die is met verbrand rubber en turf en daarna hout en vanille niet bepaald voorzichtig te noemenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:26 schreef Mr.G het volgende:
Ik vind BB onuitgesproken en te licht. Misschien het beste te omschrijven in 1 woord als: voorzichtig.
Werkt vast wel goed met dit weer, dat wel.
Als hij evrzonden is duurt het meestal nog een week/1,5e week.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef Mr.G het volgende:
Ik bedoelde Boss Bottled![]()
En ik vreesde al dat het Between Sheets was. Ik ben geen fan van die geur al werd hij me wel aangeraden door een vriendin van me dus minimaal 1 dame vindt het een lekkere geur![]()
Over Bulgari Black gesproken: hoe lang duurt het meestal voor zo'n ebay bestelling uit de US hier is met USPS First Class Mail International? Ik wil hem nu!![]()
Doet Black het een beetje goed met dit warme weer Steer?
Zo'n 5-7 werkdagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef Mr.G het volgende:
Over Bulgari Black gesproken: hoe lang duurt het meestal voor zo'n ebay bestelling uit de US hier is met USPS First Class Mail International? Ik wil hem nu!![]()
Doet Black het een beetje goed met dit warme weer Steer?
Mijn enthousiasme voor Black wat doe je!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n 5-7 werkdagen.
En ja, BB doet het erg goed als je mensen in dezelfde kamer dood wil laten stikken.
Ja, maar nooit op m'n huid alleen op papier. Ben je er blij mee? (reviewtjequote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dankje W1ZZ! Sampletje delen is geen probleem! Had je 'm nog niet geprobeerd?
Stereo, ik denk dat je wat in de war bent, jouw sampletjes zijn net pas op de post gedaan
Jup, had 'm al van tevoren een keer op m'n huid geprobeerd. Zat te twijfelen tussen deze en Green Valley, maar deze beviel 't best. Review volgt!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:44 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Ja, maar nooit op m'n huid alleen op papier. Ben je er blij mee? (reviewtje)
Is hetzelfde geurtje idd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef rattt het volgende:
Toevallig armani code besteld... maaaar weet iemand of dit dezelfde is als die armani black code?
Die had ik zo'n 2 jaar geleden gekocht namelijk en is nu opGing er vanuit dat ze hetzelfde waren maar als iemand dat toevallig zeker weet?
Ok mooi! Kwam in een ouder topic namelijk tegen dat er toch (iets)verschil tussen zou zitten dus vandaar de vraagquote:
Volgens mij versterkt dat de geur juist.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Okee thanks. Dan worden het er 4, want ik heb het diee dat ik geurtjes er altijd afzweet (heb veel transpiratie die overigens niet ruikt. Gewoon veel vocht)
Superaquatic!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:54 schreef W1ZZ het volgende:
Wat vind je van de MI trouwens?
Jouw atomizers zijn veel fancier dan de mijne.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
In de atomizer zit het restje Noir Epices, daar was de hele ruil om begonnen weet je nog?Die atomizer komt vast wel weer een keer deze kant op in een andere ruil
Erolfa was niet helemaal mijn ding, dus vandaar dat ik die er last minute maar bij heb gedaan. Laat me weten wat je er van vindt!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mmm iemand between sheets ruilen, ik heb hier een nagenoeg volle fles staan.
Ik heb hem destijds gekregen maar ik vind het zelf een afschuwlijke geur.
Edit: De inhoud weet ik niet maar de fles is 5,5 cm hoog (zonder het dopje mee te rekenen) en 5 breed en hij is ook nog 2,5 cm breed.
Zit tot 5 cm vol.
Deze is het [ afbeelding ]
Ik sta open voor alles zolang het maar mannengeurtjes zijn.
quote:The shipping fee to the Netherlands is 8,60 without insurance or 17,00 EURO with insurance (Paying by PayPal always connected with insuranced shipping (17,00 EURO).
Regard, Carmen
- mirakel-fix
Ik heb hier een flesje Aceton staan die wel korte metten maakt met die streep hoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:06 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb die veiling wel gezien en het klinkt heel kleinzerig van me maar ik hoef die fles dus niet vanwege de streep die erop staat. Ik kan serieus niet begrijpen dat ie dat doet. Maar als jij 'm koopt koop ik met liefde een atomiser van je!
Himalaya heb ik weleens een piefje van gehad en persoonlijk werd ik er niet warm of koud van. Laatst weer opnieuw geprobeerd en toen deed ie me weer niets.
En nog op dezelfde pagina plant ie een ebay bodquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Alleen proberen he, ik ben wél nieuwsgierig maar zie er de meerwaarde er vooralsnog (!) niet van in.
Ja idd. Ik kan niet meer editten, dus je moet even en TR plaatsen voor een mod.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Leuk linkje wellicht voor de OP waarin een aantal herengeuren op categorie in kaart zijn gebracht.
http://www.leffingwell.com/h&rfragrance/poster_genealogie_masculin.pdf
quote:Japon Noir
With notes of "spice bouquet", "purple patchouli", "porto noir", jasmine, leather, amber and vetiver, Japon Noir is an interesting little scent, sweetly-piquant, a little earthy, slightly leathery, zestful and rather charming. It begins with an accord that seems to me to combine citrus with the bright and rooty spiciness of ginger. The "spice bouquet", which I believe also includes cinnamon, grows stronger, and, paired with patchouli, amber and woods, creates a very attractive, slightly powdery, warm, balsamic effect, in a way not unlike the spicy-woody accord in Rousse. Japon Noir evokes in my mind an image of ginger-scented tree bark...google tells me that apparently there exists a wood species called Gingerwood (Tatajyvá), and, in my imagination, this is how it should smell. Apart from the dry and fiery aspect, the scent also possesses a certain vaguely edible quality, in that at times it smells to me like some exotic, boozy, sweet-n-spicy candy. This almost-gourmand trait is very understated, and the scent overall is not particularly sweet; the lovers of spicy perfumes should pay close attention to this zippy number.
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Heb haar gezegd dat ik met geurtjes heel sterk de neiging heb om personen, gebeurtenissen, plekken te associeren.
"Oh, en met welk geurtje associeer je mij dan? Heb je dat nu op?"
"Hm, ja, je hebt me helemaal door.Ik heb nu het geurtje op wat ik ook op had toen ik je voor de eerste keer mee uit vroeg.
"
"Etat Libre d'Orange Secretions Magnifiques - Like blood, sweat, sperm, saliva, Secretions Magnifiques is as real as an olfactory coitus that sends one into raptures, to the pinnacle of sensual pleasure, that extraordinary and unique moment when desire triumphs over reason.Masculine tenseness frees a rush of adrenalin in a cascade of high-pitched aldehydic notes. The sensation of freshness is gripping. Then the fragrance reveals a metallic side, precise and as sharp as unappeased desire. We are on a razor-edge skin and sweat mingle, and tastes of musk and sandalwood. The slightly salty marine effect stirs, arouses, and sets your mouth watering. Tongues and sexes find one another, pleasure explodes and all goes wild. Confusion reigns supreme. A subversive, disturbing perfume. Its love or hate at first sight. Sensuous jousting is rarely satisfied with half-measures In between Don Juan and the woman who offers herself, arms are laid down who will be the first to surrender?
"![]()
![]()
"
Volgens mij praten veel lui gewoon Luca Turin na daar. (al lijkt dat boek me wel vermakelijk om te lezen)quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:39 schreef W1ZZ het volgende:
Volgens mij wordt OV op BN wel gewaardeerd hoor, alleen waar mensen een beetje over vallen is de naam, net als bij original santal. Maar original/origineel heeft twee betekenissen: naast dat het 'de eerste, zoals het hoort' betekent kan het ook betekenen een 'nieuwe frisse kijk op iets'. Volgens mij bedoelt Creed duidelijk dat laatste bij zowel OV als OS.
Haha echt wel, best erg eigenlijk, heb net een dip met uitgaven qua kleding, komt dit weerquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef W1ZZ het volgende:
Ohh ja je AdG natuurlijk. Dan heb je inderdaad met de rest wel weer even genoeg... Maar jeukt het bij jou ook om toch te kopen? Ik kan mezelf gelukkig steeds net bedwingen.
haha, ja ik heb m'n andere hobby (platen kopen en dj'en) een beetje laten liggen het laatste half jaar, dus dat scheelt voor mij sowieso al aardig in de kosten, maar al te veel nuttigs doe ik dus niet met wat ik nu over houdquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef W1ZZ het volgende:
Stereo: da's omdat je nu fijne () herinneringen aan TdH hebt!
LKS: ik heb dat ook inderdaad... Óf met kleren óf met geurtjes op 't moment. Voor m'n andere hobby (espressomachines) heb ik nu alles wel zo'n beetje gekocht dus daar hoef ik alleen nog maar geld uit te geven aan koffie en melk gelukkig
Mja, als ik straks een vast vriendinnetje heb dan moet die ook onderhouden worden met verrassinkjes en zo he.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef W1ZZ het volgende:
Stereo: da's omdat je nu fijne () herinneringen aan TdH hebt!
Vraag haar van wat voor geuren ze houdt en verras haar vervolgens met een door jou samengesteld parfum met haar naam erop. Heb je het voor de rest van het jaar gemaakt en hoef je ook geen andere geurtjes tussendoor te kopen. Alleen als zij het totaal niet lekker vindt ruiken ben je op zich wel genaaidquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, als ik straks een vast vriendinnetje heb dan moet die ook onderhouden worden met verrassinkjes en zo he.
Dan krijgt ze het idee dat je elke week een nieuw geurtje koopt. Dan kun je er helemaal vanuit gaan dat je wat voor haar kan gaan kopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Laat ik eerst mijn parfumcollectie uitdunnen als ik haar voor het eerst bij mij thuis uitnodig, en dan 1 voor 1 meer flessen terugzetten totdat ze er alle 8 weer zijn.
Oh ja, en die 20+ samples in de koelkast even afdekken.
Misschien dat ik er even langsloop maar de complete Creedlijn is in Nederland gewoon te koop en ik heb maar één weekendje waarin ik naast winkelen ook nog naar het Louvre, de Eiffeltoren etc. wil. Dus ik beperk me denk ik tot de winkels die dingen verkopen die niet in NL te krijgen zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik wist niet eens dat iedereen dat kon doen bij Creed, maarja voor ¤20.000 is natuurlijk veel mogelijkNeem aan dat je in Parijs wel even bij de Creed winkel langsgaat?
Sprays op de armen? Niet in de nekquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond zie ik haar weer op toneel. Zal ik ook voor Bulgari Black gaan, of is dat te obvious nu ik bekend heb een geurtjestic te hebben?
Op dit moment heb ik 1 spray Bulgari Aqua Marine op mijn borst en 2 sprays Bulgari Aqua op mijn armen. Ik heb dus Bulgari Bulgari Aqua Aqua Marine op.![]()
Bulgari Aqua is zo verschrikkelijk droog (geen enkel zoetigheid zit erin, mensen op Basnotes dit spul met Acqua di Gio vergelijken zijn echt niet goed snik) en Aqua Marine is vrij zoet: samen ruiken ze echt heel lekker.
Lacoste, zo'n smerige overhyped putluchtjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb van de week Lacoste pour homme en Boss Elements gekregen... jezus wat smerig, vooral die van Lacoste
quote:Beste mevrouw Kuijper,
Allereerst hartelijk dank voor het kosteloos en erg snel opsturen van de samples! Ik ben er erg blij mee, omdat er geen Skins-winkel in de buurt van Eindhoven te vinden is.
Ik heb echter wel een vraag: u heeft een decant / sample opgestuurd van Silver Mountain Water, welke ik zojuist geprobeerd heb, en ik bemerk er een zeer sterke kokosgeur in. Naar mijn weten zit er geen kokos in Creed's Silver Mountain Water, maar wél in Creed's Virgin Island Water. Kan het zijn dat u bij het decanten deze twee geuren met bijna dezelfde naam omgewisseld heeft?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Vriendelijke groet,
- Stereo
quote:Geachte heer Stereo,
Het kan heel goed zijn dat ik een fout heb gemaakt, dat spijt me zeer.
Ik zal daarom een nieuw sample opsturen van de silver mountain water. Want
In deze geur hoort u inderdaad geen kokos te ruiken.
Ik stuur het u vandaag het juiste sample gelijk toe.
Nogmaals sorry voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ilja Kuijper
Goed idee, je had nog van me tegoed. Ik stuur hem morgen naar je op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Steer, als je VIW niet trekt is er hier nog wel een belangstellende
Maagdelijke Eiland Water net opgestuurd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed idee, je had nog van me tegoed. Ik stuur hem morgen naar je op.
Vanisia is voor vrouwen, maar op BN spreken ze over unisex. Wat vind jij?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:01 schreef W1ZZ het volgende:
Mmm ik ben echt onder de indruk van de natuurlijke sandelhoutgeur die er in Vanisia zit!Net Santal de Mysore van Serge Lutens (en compleet anders dan onze Floris Santal en Creed Original Santal).
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maagdelijke Eiland Water net opgestuurd.
Als ik er toe kom me uit bed te sleuren.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef W1ZZ het volgende:
Zelfde verhaal op Basenotes. Het mannenforum daar bevat vier keer zoveel posts als het vrouwenforum.
LKS: nothing a nice citrus blast can't fix?
Volgens mij zijn daar de meningen nog wat over verdeeld bij sommige users hierquote:Op zondag 25 mei 2008 11:21 schreef W1ZZ het volgende:
Ik denk dat de standaardgeurtjes het gemiddeld genomen juist heel goed doen bij meisjes. (...) Terre d'Hermès is ook onbekender en ook goed
't lag niet aan mij, echt niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:29 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik geloof dat ene meneer Stereo op het moment wat twijfels heeft over de vrouwverleidende effecten van Terre d'Hermes.
Gewoon Terre d'Hermes de schuld gevenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't lag niet aan mij, echt niet.Ik heb gewoon de meest trage meid uit Eindhoven uitgekozen, serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |