Volgens mij praten veel lui gewoon Luca Turin na daar. (al lijkt dat boek me wel vermakelijk om te lezen)quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:39 schreef W1ZZ het volgende:
Volgens mij wordt OV op BN wel gewaardeerd hoor, alleen waar mensen een beetje over vallen is de naam, net als bij original santal. Maar original/origineel heeft twee betekenissen: naast dat het 'de eerste, zoals het hoort' betekent kan het ook betekenen een 'nieuwe frisse kijk op iets'. Volgens mij bedoelt Creed duidelijk dat laatste bij zowel OV als OS.
Haha echt wel, best erg eigenlijk, heb net een dip met uitgaven qua kleding, komt dit weerquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef W1ZZ het volgende:
Ohh ja je AdG natuurlijk. Dan heb je inderdaad met de rest wel weer even genoeg... Maar jeukt het bij jou ook om toch te kopen? Ik kan mezelf gelukkig steeds net bedwingen.
haha, ja ik heb m'n andere hobby (platen kopen en dj'en) een beetje laten liggen het laatste half jaar, dus dat scheelt voor mij sowieso al aardig in de kosten, maar al te veel nuttigs doe ik dus niet met wat ik nu over houdquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef W1ZZ het volgende:
Stereo: da's omdat je nu fijne () herinneringen aan TdH hebt!
LKS: ik heb dat ook inderdaad... Óf met kleren óf met geurtjes op 't moment. Voor m'n andere hobby (espressomachines) heb ik nu alles wel zo'n beetje gekocht dus daar hoef ik alleen nog maar geld uit te geven aan koffie en melk gelukkig
Mja, als ik straks een vast vriendinnetje heb dan moet die ook onderhouden worden met verrassinkjes en zo he.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef W1ZZ het volgende:
Stereo: da's omdat je nu fijne () herinneringen aan TdH hebt!
Vraag haar van wat voor geuren ze houdt en verras haar vervolgens met een door jou samengesteld parfum met haar naam erop. Heb je het voor de rest van het jaar gemaakt en hoef je ook geen andere geurtjes tussendoor te kopen. Alleen als zij het totaal niet lekker vindt ruiken ben je op zich wel genaaidquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, als ik straks een vast vriendinnetje heb dan moet die ook onderhouden worden met verrassinkjes en zo he.
Dan krijgt ze het idee dat je elke week een nieuw geurtje koopt. Dan kun je er helemaal vanuit gaan dat je wat voor haar kan gaan kopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Laat ik eerst mijn parfumcollectie uitdunnen als ik haar voor het eerst bij mij thuis uitnodig, en dan 1 voor 1 meer flessen terugzetten totdat ze er alle 8 weer zijn.
Oh ja, en die 20+ samples in de koelkast even afdekken.
Misschien dat ik er even langsloop maar de complete Creedlijn is in Nederland gewoon te koop en ik heb maar één weekendje waarin ik naast winkelen ook nog naar het Louvre, de Eiffeltoren etc. wil. Dus ik beperk me denk ik tot de winkels die dingen verkopen die niet in NL te krijgen zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik wist niet eens dat iedereen dat kon doen bij Creed, maarja voor ¤20.000 is natuurlijk veel mogelijkNeem aan dat je in Parijs wel even bij de Creed winkel langsgaat?
Sprays op de armen? Niet in de nekquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond zie ik haar weer op toneel. Zal ik ook voor Bulgari Black gaan, of is dat te obvious nu ik bekend heb een geurtjestic te hebben?
Op dit moment heb ik 1 spray Bulgari Aqua Marine op mijn borst en 2 sprays Bulgari Aqua op mijn armen. Ik heb dus Bulgari Bulgari Aqua Aqua Marine op.![]()
Bulgari Aqua is zo verschrikkelijk droog (geen enkel zoetigheid zit erin, mensen op Basnotes dit spul met Acqua di Gio vergelijken zijn echt niet goed snik) en Aqua Marine is vrij zoet: samen ruiken ze echt heel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |