Op die dame wacht ik ook nog een beetje nu na een relatie van 3 jaar...quote:Op zondag 11 mei 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Haar verdienste is dat ze me na mijn vorige relatie van 4 jaar waarna ik nogal in een dip kwam, weer een beetje verliefd op iemand kan laten voelen.
Kun je er iets meer over vertellen? Want ik herken het niet en het plaatje is niet zo duidelijk dus ik kan niet lezen wat er op 't doosje staat. Kan ook aan m'n ogen liggen trouwensquote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef koen_pijl het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht. Lekker geurtje, doet je denken aan de zomer. Past dus wel met dit weer.
Hier staat ie: http://www.drogisterij.net/Fresh_up_eau_de_toilette/P/166095quote:Op zondag 11 mei 2008 18:42 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Kun je er iets meer over vertellen? Want ik herken het niet en het plaatje is niet zo duidelijk dus ik kan niet lezen wat er op 't doosje staat. Kan ook aan m'n ogen liggen trouwens
Zo klopt iequote:
Bedoel je Bulgari Blu? Want tot nu toe hebben we in dit topic met BB steeds Bulgari Black bedoeld. Die is met verbrand rubber en turf en daarna hout en vanille niet bepaald voorzichtig te noemenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:26 schreef Mr.G het volgende:
Ik vind BB onuitgesproken en te licht. Misschien het beste te omschrijven in 1 woord als: voorzichtig.
Werkt vast wel goed met dit weer, dat wel.
Als hij evrzonden is duurt het meestal nog een week/1,5e week.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef Mr.G het volgende:
Ik bedoelde Boss Bottled![]()
En ik vreesde al dat het Between Sheets was. Ik ben geen fan van die geur al werd hij me wel aangeraden door een vriendin van me dus minimaal 1 dame vindt het een lekkere geur![]()
Over Bulgari Black gesproken: hoe lang duurt het meestal voor zo'n ebay bestelling uit de US hier is met USPS First Class Mail International? Ik wil hem nu!![]()
Doet Black het een beetje goed met dit warme weer Steer?
Zo'n 5-7 werkdagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef Mr.G het volgende:
Over Bulgari Black gesproken: hoe lang duurt het meestal voor zo'n ebay bestelling uit de US hier is met USPS First Class Mail International? Ik wil hem nu!![]()
Doet Black het een beetje goed met dit warme weer Steer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |