Je weet dat als een moedervlek verandert dat je naar de dokter moet he?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb helemaal geen sproetjensAlleen suffe moedervlekken die af en toe verplaatsen zonder het eerst ff aan te kondigen
Ik was het wel, maar om twaalf uur nog niet helemaal. Gister 2 filmps gekeken bij een vriend. Wat flessen wijn erbij en wat pils erbij en de avond was weer gezellig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef PoeK het volgende:
niemand lam vanavond?
Hij verandert niet, hij verdwijnt gewoon of ik schaaf hem per ongeluk afquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet dat als een moedervlek verandert dat je naar de dokter moet he?
Wel degelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef PoeK het volgende:
niemand lam vanavond?
Ik ging 'even op een terrasje zitten'. Om 19:00 maar even naar huis om iets te eten, nog wat biertjes gedronken en toen weer de kroeg in. Goede avond.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Collegea!
Zo mag ik het graag horen!
En dan schreeuw je niet effe: POEK!!!!11!11``onequote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik was het wel, maar om twaalf uur nog niet helemaal. Gister 2 filmps gekeken bij een vriend. Wat flessen wijn erbij en wat pils erbij en de avond was weer gezellig.
Woonde jij niet bij de hoeren in Utrecht? Daar ben ik laatst bij langs gefietst!
Nog wel naar huis om te eten, dat sla ik dan meestal over en doe ik wel ergens in de stad!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ging 'even op een terrasje zitten'. Om 19:00 maar even naar huis om iets te eten, nog wat biertjes gedronken en toen weer de kroeg in. Goede avond.
Thuis eten was makkelijker en goedkoper.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nog wel naar huis om te eten, dat sla ik dan meestal over en doe ik wel ergens in de stad!
Ik Unknown Pleasures van Joy Division, maar ik denk dat ik zo even Jesu opzet, toffe muziek.quote:Ik heb Hail and Kill van Manowar even aangezet
Nee sorry, ik bedacht me dat je hier altijd zat te zeiken over geluidsoverlast! Daarnaast word ik liever niet herkend wanneer ik naar de hoeren ga!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:25 schreef PoeK het volgende:
[..]
En dan schreeuw je niet effe: POEK!!!!11!11``one?
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee sorry, ik bedacht me dat je hier altijd zat te zeiken over geluidsoverlast! Daarnaast word ik liever niet herkend wanneer ik naar de hoeren ga!
Joy Divisionquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik Unknown Pleasures van Joy Division, maar ik denk dat ik zo even Jesu opzet, toffe muziek.
Waarom moet je als je bij je ouders bent altijd vroeger eten dan je zelf voor ogen hebt!quote:Rip their flesh
Burn their hearts
Stab them in the eyes
Rape their women as they cry
Kill their servants
Burn their homes
Till there's no blood left to spill
Hail and Kill
Houniet, weet jij een relatief gemakkelijke manier om je keyboard schoon te maken van laptop?quote:
maar ik zie echt een soort aangekoekte rommel onder de spatiebalk hangen...quote:
Puick plan, ik ga ook ff een eitje bakkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga maar eens douchen, en hopelijk heb ik weer schone en droge kleren als ik klaar ben (zitten nu nog in de droger). En daarna maar even een eitje bakken ofzo, een goed ontbijt heb ik wel even nodig.
Manu Chao! Vorig jaar nog bij een concert geweestquote:
Je kan het toetsenbord er makkelijk uithalenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:35 schreef PoeK het volgende:
[..]
Houniet, weet jij een relatief gemakkelijke manier om je keyboard schoon te maken van laptop?
Hebben wat mensen boven zitten eten van de week
Een vriend van mij woont daar. Dus we zijn even bij hem op bezoek geweest!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:31 schreef PoeK het volgende:
[..]
Goed punt.
Wat moest je daar dan?
In Utrecht bedoel ik daarmee?
Heb je hier q-day gevierd ofzo?
Het weer hier ook even bewolktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit ook nog niet in het zonnetjeHet wordt hier zelfs bewolkt
Ik zit hier binnen op mijn werkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit ook nog niet in het zonnetjeHet wordt hier zelfs bewolkt
Duitser!quote:
Muis? Die heb ik niet eensquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:36 schreef Yesse het volgende:
Enige vervelende van in de zon zitten met laptop; ik was net mn muis ff kwijt![]()
Het voelt helemaal niet als een zaterdag
Ik ben onze muis nooit kwijt; die zit gewoon in de vuilniszak te vroetenquote:
Met kaas en sambal. Heerlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Puick plan, ik ga ook ff een eitje bakken
Ik had met verse basilicum en spekquote:
Ik had geen spek. Maar gelukkig is alles lekker met sambal.quote:
Mja, bijna alles jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had geen spek. Maar gelukkig is alles lekker met sambal.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had geen spek. Maar gelukkig is alles lekker met sambal.
Absoluut. Sambal en/of ketjap, ik gooi het tegenwoordig vrijwel overal overheen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sambal is zeker een goede smaakmaker!
hier in zweden geen goede sambal gevonden, dus gebruik hier alleen hot sauce, is het net niet, maar geeft wel hetzelfde idee!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Absoluut. Sambal en/of ketjap, ik gooi het tegenwoordig vrijwel overal overheen.
Ze hebben toch wel goede sambal daar? Anders ga ik niet hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier in zweden geen goede sambal gevonden, dus gebruik hier alleen hot sauce, is het net niet, maar geeft wel hetzelfde idee!
Ik heb in 1 supermarkt gezocht en daar hadden ze wel sambal maar meer voor mietjes dan de echte. Daarnaast had ik vorig semester zelf een grote pot van huis meegenomen, maar die was op vorig jaar, en toen ik thuis in Nederland was tijdens kerst compleet vergeten om mee te nemen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel goede sambal daar? Anders ga ik niet hoor.
Wat me eraan herinnert dat je me nog eens moet PMen, en ik nog iemand moet mailen
Ah, dus je hebt nog niet echt goed gezocht, misschien ligt het daar dan aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb in 1 supermarkt gezocht en daar hadden ze wel sambal maar meer voor mietjes dan de echte. Daarnaast had ik vorig semester zelf een grote pot van huis meegenomen, maar die was op vorig jaar, en toen ik thuis in Nederland was tijdens kerst compleet vergeten om mee te nemen.
Ah, dat is lastig. Ik kwam laatst een gozer tegen die in Zweden woont, die moet ik nog even mailen, die had ook nog wel wat suggesties. Maar alle tips zijn uiteraard welkom, eens zien wat de opties zijn.quote:Ja klopt, compleet vergeten om je terug te PMen...ik heb hem net weer geopend, je pm, en zal even uitzoeken voor je. Ik kan mn vriendin niet gebruiken daarvoor, aangezien dat inmiddels mn ex vriendin is geworden
![]()
Omdat het bloedje mooi weer is misschienquote:
(af)wassen/strijken?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:38 schreef Yesse het volgende:
De zon ging steeds weg, dus ben ik binnen vrouwen dingetjes aan het doen
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu wel in het zonnetje(wel achter glas, houdt de schadelijke UV-straling tegen)
alleen ga ik vanavond bier drinken in de Hoeve en jullie nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef Yesse het volgende:
We zijn wel in overeenstemming met zn 3'en he?
Ik blijf lekker thuis aan de sinasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen ga ik vanavond bier drinken in de Hoeve en jullie niet
Ik en bier drinkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen ga ik vanavond bier drinken in de Hoeve en jullie niet
Acda & De Munnik?quote:
Ik heb geloof ik alle cd's incl. livequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Acda & De Munnik?
Ik ben nu voor de zomervakanite ff iTunes aan het updaten en ben net begonnen bij Acda & De Munnik
En nu ook in je sigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik alle cd's incl. liveZe maken echt mooie teksten
Aahwquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:54 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben ook binnen
Hele dag gewerkt, terwijl iedereen in het zonnetje zat
quote:
Nee helaasquote:
Mooiquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt AFCA tegen FCT in de finale van de play-offs
ik ga nu bbqen!quote:
Twente wint in "eigen" huis en Ajax wint in de ArenAquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt AFCA tegen FCT in de finale van de play-offs
en dan gaat Twente door op doelsaldoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twente wint in "eigen" huis en Ajax wint in de ArenA
Ik ook. Zag vd week weer foto's van mezelf van vorig jaar. Wat was ik toen bruinquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe poging doen om bruin te worden
Daar heb je tegenwoordig van die creme voor?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook geen geduld om in de zon te zitten.. ben dan ook erg wit.
Kan wel bruin worden! Zag vd week ook foto's van 2 jaar terug en toen was ik toch bruin!
Dat wil ik weerMaar dat lukt vast wel met een weekje Turkije erbij!
Daar wordt je meer oranje vanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig van die creme voor?
Das heel leuk, voor als je oranje wilt wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig van die creme voor?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Das heel leuk, voor als je oranje wilt worden
Kan leuk zijn met het EK!
ik ook ... In de zon 2 mogelijkheden: factor 50 smeren en heeeeeeeeel iets kleur krijgen of niet smeren / minder smeren en verbranden, vervolgens vervellen en weer wit zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben lijkbleek en heb sproeten, dat is wel kut voor een man, maarja wat moet ik. In de zon is ook niks voor mij!
quote:
quote:
quote:
Wat???quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Fokstok ff afgemaakt, en werkplaats beetje opgeruimd
Ben hier nog tot een uur of half 1quote:
FOK! Stok door NL-spel #71: Nieuwe STOK! wordt gemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:58 schreef Californium het volgende:
Wat???
Veel plezier!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Ik smeer hem ook dames en heren. Lekker chillen en morgen lekker woesaaah aan het water chillen!
.
Ik zal aan je denken als ik bruin wordquote:
Daar krijg je zo'n glow in the dark huidje van.. In Zweden hadden een paar dames daar een soort van overdosis van genomen..quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik bruin word [ afbeelding ].
zullen de buren leuk vindenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik morgen wakker ben ga in de tuin liggen, lekker bruinen, met een paar vette hardstyle-setjes om te luisteren![]()
quote:
wat?quote:
Hihi, ik heb het toch in me blijbaarquote:
Ik dacht, ik reageer eens. Ga je net wegquote:
Die vakantie heeft je goed gedaanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:18 schreef Bravebart het volgende:
Hihi, ik heb het toch in me blijbaar [ afbeelding ]
quote:
NAC kan ik nog wel begrijpen ja, maar PSV? of gaat het over dat gehele gezeik met Reker?.. Ik denk dat PSV niet enige was met een bestuurscrisisquote:
Ik ben alweer terugquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:57 schreef Piles het volgende:
Waarom zit jij eigenlijk hier? En niet in de stad zoals de meesten
Ja, de rest vond dat het te koud werd op het terrasquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:06 schreef Bravebart het volgende:
Ja, de rest vond dat het te koud werd op het terras
Ik kijk nu maar Nacht van de Popmuziek, maar ik ga zo nog maar iets anders kijken of slapenquote:Dus nu zit ik maar film te kijken
Ik zit die film op Veronica te kijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk nu maar Nacht van de Popmuziek, maar ik ga zo nog maar iets anders kijken of slapen
Ghehequote:
Mja ik ga zometeen maar eens slapen, ik heb het wel gehad voor deze dagquote:Op zondag 4 mei 2008 00:46 schreef Piles het volgende:
Soldaat van Oranje was vanavond
Laatste 10 minuten dan maar
Ik ook niet, de film moet nog afquote:Op zondag 4 mei 2008 00:48 schreef Piles het volgende:
Ik ben ook gaar, maar nog geen zin om te gaan slapen
Slaapse Pilesiequote:Op zondag 4 mei 2008 00:57 schreef Piles het volgende:
Ik ga toch maar slapen![]()
Veel plezier nog met je film
Mogguh Caliquote:
Jawelquote:
En je kon niet langer blijven liggen?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
JawelAlleen zo vroeg op voor een zondag
![]()
Straks koopzondag
Jij???
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
Nooo ik ben verkoudenHoe was de avond hier? Rustig zag ik
Koopzondag in Didamquote:Op zondag 4 mei 2008 10:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En je kon niet langer blijven liggen?
Is het vandaag koopzondag?![]()
Ik prima hoor
Echtquote:
Oh daaaarquote:Op zondag 4 mei 2008 10:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Koopzondag in DidamTis kermis hier
En ik vond zelf dat ik niet langer kon blijven liggen...Goed ontbijt, dadelijk lekker douchen, straks fatsoenlijke lunch en dan weg
Achterhoekquote:
Ik weet hetquote:
waar gaan de toetsen overquote:Op zondag 4 mei 2008 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het
Dank je, kan amper misgaan maar toch
Wat voor toetsen danquote:Op zondag 4 mei 2008 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het
Dank je, kan amper misgaan maar toch
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:40 schreef Bravebart het volgende:
2 veiligheidstoetsen en 1 'gewone' toetsAllemaal voorbereiding op practicum van komende weken
quote:
GGO'squote:
Deanquote:
coolquote:
welk?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:50 schreef Yesse het volgende:
Hehe nog nooit zo'n goede horror film gezien, en hij ging over zombie's
Wees blijquote:Op zondag 4 mei 2008 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
coolNooit echt mee gewerkt eigenlijk
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees blijHet is echt kutwerk als ik allemaal doorlees wat je wel en niet mag doen
Instructie van 3 uur gehad van een of andere hotemetoot van het VROM, nou als ik hoorde wat er allemaal mis kan gaan en wat de gevolgen zijn, ben ik blij als het klaar is
Maar wordt wel tof though
Ik moet het nog zienquote:
Mijne vraagt of we in de scheepsbouw willen werkenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Gaan er hier mensen trouwen? Volgens mijn google ads moeten we namelijk naar een vrijgezellenfeest in Rotterdam en dan vooral paaldansen
quote:Liefde gaat door de maag
Top eten voor op de werkplek Voor o.a. crew- en bedrijfscatering
De mijne vraagt of ik een lunch of diner wilquote:Op zondag 4 mei 2008 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijne vraagt of we in de scheepsbouw willen werken
Diary of the deadquote:Op zondag 4 mei 2008 11:10 schreef Deansensitized het volgende:
Geen ads
Welke film heb je gezien Yenice?
quote:Mannenbrandstof.nl
De site vol met babes, games en andere zaken speciaal voor mannen!
quote:www.mannenbrandstof.nlPrivé uniek – Venuscams
Ze zijn heet, lekker, nieuwsgierig en onschuldig. Heb je ook zin?
Ik ookquote:Op zondag 4 mei 2008 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ben er weerGisteren nog Constatine gekeken
Ook maar eens even checken dusquote:
En hoe was het?quote:Op zondag 4 mei 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
Gisteren feestje gehad. Voor de verandering eens bob, dus geen druppel alcohol gehad.... wel even wennen
Ja, wel relaxed eigenlijkquote:
Vind het altijd wel leuk. Ik kan mezelf een soort aangeschoten maken zonder ook echt aangeschoten te zijn. Maar dat komt omdat ik een beetje meega met de restquote:Op zondag 4 mei 2008 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wel relaxed eigenlijk
Niet dat ik me anders lam zuip hoormaar je giet je nu ook vol met vocht zonder dat je je anders gaat voelen.... voor de verandering wel fijn, denk dat ik het vaker doe
Ondanks dat mijn forum naam anders doet vermoeden, ben ik geen magazijnturk en een kamper ben ik evenmin. Hiermee val ik niet echt in de doelgroep voor een kermis. Ik heb er zelfs een hekel aan, aan de klote muziek, de aso's die op de kermis werken, de aso's die de kermis bezoeken, het is niet mijn ding.quote:
Mag ik ook bij het clubjequote:
Inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk. Ik kan mezelf een soort aangeschoten maken zonder ook echt aangeschoten te zijn. Maar dat komt omdat ik een beetje meega met de restDe sfeer ofzo. Maar je kan ook wel weer helemaal nuchter zijn als dat moet of je dat wilt
Filmpje?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Bravebart het volgende:
Godver, net uit mn hangmat gepleurtIk zit er al een half uur in en opeens kiepert dat ding naar achteren
Nu heb ik pijn aan mn kont
Neequote:
Hangmatten zijn ook onhandigquote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Bravebart het volgende:
Godver, net uit mn hangmat gepleurtdIk zit er al een half uur in en opeens kiepert dat ding naar achteren
Nu heb ik pijn aan mn kont
Mja, die dingen zijn niet gemaakt voor mijquote:
Ik wel jaquote:Op zondag 4 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Zitten jullie allebei met een laptop buiten? Dan ben ik zeker weer de enige die binnen zit
Ik zeg al niks meerquote:Op zondag 4 mei 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook van jou
en laat me, ik probeer het juist te leren
Ik sms wel.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Doe maar wel, anders wordt het weer zo saai hier en morgen
Alleen als je niet naast elkaar zitquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alleen als je niet naast elkaar zit![]()
En dat is niet goed want dan komen er weer van die foute vragen enzo
Wtfquote:
Mooi bagger danquote:
Nee, dankjequote:Op zondag 4 mei 2008 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie mogen wel wat wolkjes hebben van mij
Ik heb toch maar wat jullie kant op gestuurd.quote:
Scherm verder naar achter en instellingen op 't lichtst, dat helpt bij mij altijd perfectquote:Op zondag 4 mei 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Ik zie Luctor's bewolking aankomen denk ik
En ik zie niet zoveel op mn laptopscherm
Zelfs dat is niet licht genoeg hierquote:Op zondag 4 mei 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Scherm verder naar achter en instellingen op 't lichtst, dat helpt bij mij altijd perfect
Tegen die tijd zit ik vast al rood binnenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb toch maar wat jullie kant op gestuurd.Ook al merk ik zelf nog niet echt dat er hier wat weg is
Kijken hoelang ik het nog volhou, ik verveel me al weer bijnaquote:Op zondag 4 mei 2008 14:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is hier écht heerlijk weerIk word er helemaal vrolijk van!
Ben nu wel weer even uit de zon.. ik verbrand namelijk erg snel!
Ik van het turen naar mn beeldschermquote:
Ik lees ook altijd lekker als ik in de zon zit.. dan hou je het wel vol! Tenminste ik welquote:Op zondag 4 mei 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijken hoelang ik het nog volhou, ik verveel me al weer bijna
Dat ookquote:
Hoe kun je nou Fokken en lezen tegelijkquote:Op zondag 4 mei 2008 14:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik lees ook altijd lekker als ik in de zon zit.. dan hou je het wel vol! Tenminste ik wel
Aanstellerquote:En als ik naar het water ga hier is er altijd genoeg te zienMaar ik wil daar alleen heen als je ook kunt zwemmen in het water.. dat is nu echt veel te koud.
Serieus?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij moest eigenlijk ook toetsen maken enzo
Moeder Yesse houd iedereen in de gatenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:45 schreef Bravebart het volgende:
Serieus?
Blijkt wel jaquote:
Via atcbox.com, maar moet je wel een eenmalige donatie voor doenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef jna het volgende:
Piles, is dat radarscherm van jou op een website ofzo te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |