Puick plan, ik ga ook ff een eitje bakkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga maar eens douchen, en hopelijk heb ik weer schone en droge kleren als ik klaar ben (zitten nu nog in de droger). En daarna maar even een eitje bakken ofzo, een goed ontbijt heb ik wel even nodig.
Manu Chao! Vorig jaar nog bij een concert geweestquote:
Je kan het toetsenbord er makkelijk uithalenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:35 schreef PoeK het volgende:
[..]
Houniet, weet jij een relatief gemakkelijke manier om je keyboard schoon te maken van laptop?
Hebben wat mensen boven zitten eten van de week
Een vriend van mij woont daar. Dus we zijn even bij hem op bezoek geweest!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:31 schreef PoeK het volgende:
[..]
Goed punt.
Wat moest je daar dan?
In Utrecht bedoel ik daarmee?
Heb je hier q-day gevierd ofzo?
Het weer hier ook even bewolktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit ook nog niet in het zonnetjeHet wordt hier zelfs bewolkt
Ik zit hier binnen op mijn werkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit ook nog niet in het zonnetjeHet wordt hier zelfs bewolkt
Duitser!quote:
Muis? Die heb ik niet eensquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:36 schreef Yesse het volgende:
Enige vervelende van in de zon zitten met laptop; ik was net mn muis ff kwijt![]()
Het voelt helemaal niet als een zaterdag
Ik ben onze muis nooit kwijt; die zit gewoon in de vuilniszak te vroetenquote:
Met kaas en sambal. Heerlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Puick plan, ik ga ook ff een eitje bakken
Ik had met verse basilicum en spekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |