Nee, dankjequote:Op zondag 4 mei 2008 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie mogen wel wat wolkjes hebben van mij
Ik heb toch maar wat jullie kant op gestuurd.quote:
Scherm verder naar achter en instellingen op 't lichtst, dat helpt bij mij altijd perfectquote:Op zondag 4 mei 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Ik zie Luctor's bewolking aankomen denk ik
En ik zie niet zoveel op mn laptopscherm
Zelfs dat is niet licht genoeg hierquote:Op zondag 4 mei 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Scherm verder naar achter en instellingen op 't lichtst, dat helpt bij mij altijd perfect
Tegen die tijd zit ik vast al rood binnenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb toch maar wat jullie kant op gestuurd.Ook al merk ik zelf nog niet echt dat er hier wat weg is
Kijken hoelang ik het nog volhou, ik verveel me al weer bijnaquote:Op zondag 4 mei 2008 14:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is hier écht heerlijk weerIk word er helemaal vrolijk van!
Ben nu wel weer even uit de zon.. ik verbrand namelijk erg snel!
Ik van het turen naar mn beeldschermquote:
Ik lees ook altijd lekker als ik in de zon zit.. dan hou je het wel vol! Tenminste ik welquote:Op zondag 4 mei 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijken hoelang ik het nog volhou, ik verveel me al weer bijna
Dat ookquote:
Hoe kun je nou Fokken en lezen tegelijkquote:Op zondag 4 mei 2008 14:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik lees ook altijd lekker als ik in de zon zit.. dan hou je het wel vol! Tenminste ik wel
Aanstellerquote:En als ik naar het water ga hier is er altijd genoeg te zienMaar ik wil daar alleen heen als je ook kunt zwemmen in het water.. dat is nu echt veel te koud.
Serieus?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij moest eigenlijk ook toetsen maken enzo
Moeder Yesse houd iedereen in de gatenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:45 schreef Bravebart het volgende:
Serieus?
Blijkt wel jaquote:
Via atcbox.com, maar moet je wel een eenmalige donatie voor doenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef jna het volgende:
Piles, is dat radarscherm van jou op een website ofzo te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |