quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had geen spek. Maar gelukkig is alles lekker met sambal.
Absoluut. Sambal en/of ketjap, ik gooi het tegenwoordig vrijwel overal overheen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sambal is zeker een goede smaakmaker!
hier in zweden geen goede sambal gevonden, dus gebruik hier alleen hot sauce, is het net niet, maar geeft wel hetzelfde idee!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Absoluut. Sambal en/of ketjap, ik gooi het tegenwoordig vrijwel overal overheen.
Ze hebben toch wel goede sambal daar? Anders ga ik niet hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier in zweden geen goede sambal gevonden, dus gebruik hier alleen hot sauce, is het net niet, maar geeft wel hetzelfde idee!
Ik heb in 1 supermarkt gezocht en daar hadden ze wel sambal maar meer voor mietjes dan de echte. Daarnaast had ik vorig semester zelf een grote pot van huis meegenomen, maar die was op vorig jaar, en toen ik thuis in Nederland was tijdens kerst compleet vergeten om mee te nemen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel goede sambal daar? Anders ga ik niet hoor.
Wat me eraan herinnert dat je me nog eens moet PMen, en ik nog iemand moet mailen
Ah, dus je hebt nog niet echt goed gezocht, misschien ligt het daar dan aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb in 1 supermarkt gezocht en daar hadden ze wel sambal maar meer voor mietjes dan de echte. Daarnaast had ik vorig semester zelf een grote pot van huis meegenomen, maar die was op vorig jaar, en toen ik thuis in Nederland was tijdens kerst compleet vergeten om mee te nemen.
Ah, dat is lastig. Ik kwam laatst een gozer tegen die in Zweden woont, die moet ik nog even mailen, die had ook nog wel wat suggesties. Maar alle tips zijn uiteraard welkom, eens zien wat de opties zijn.quote:Ja klopt, compleet vergeten om je terug te PMen...ik heb hem net weer geopend, je pm, en zal even uitzoeken voor je. Ik kan mn vriendin niet gebruiken daarvoor, aangezien dat inmiddels mn ex vriendin is geworden
![]()
Omdat het bloedje mooi weer is misschienquote:
(af)wassen/strijken?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:38 schreef Yesse het volgende:
De zon ging steeds weg, dus ben ik binnen vrouwen dingetjes aan het doen
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu wel in het zonnetje(wel achter glas, houdt de schadelijke UV-straling tegen)
alleen ga ik vanavond bier drinken in de Hoeve en jullie nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:17 schreef Yesse het volgende:
We zijn wel in overeenstemming met zn 3'en he?
Ik blijf lekker thuis aan de sinasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen ga ik vanavond bier drinken in de Hoeve en jullie niet
Ik en bier drinkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen ga ik vanavond bier drinken in de Hoeve en jullie niet
Acda & De Munnik?quote:
Ik heb geloof ik alle cd's incl. livequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Acda & De Munnik?
Ik ben nu voor de zomervakanite ff iTunes aan het updaten en ben net begonnen bij Acda & De Munnik
En nu ook in je sigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik alle cd's incl. liveZe maken echt mooie teksten
Aahwquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:54 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben ook binnen
Hele dag gewerkt, terwijl iedereen in het zonnetje zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |