quote:
Nee helaasquote:
Mooiquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt AFCA tegen FCT in de finale van de play-offs
ik ga nu bbqen!quote:
Twente wint in "eigen" huis en Ajax wint in de ArenAquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt AFCA tegen FCT in de finale van de play-offs
en dan gaat Twente door op doelsaldoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twente wint in "eigen" huis en Ajax wint in de ArenA
Ik ook. Zag vd week weer foto's van mezelf van vorig jaar. Wat was ik toen bruinquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe poging doen om bruin te worden
Daar heb je tegenwoordig van die creme voor?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook geen geduld om in de zon te zitten.. ben dan ook erg wit.
Kan wel bruin worden! Zag vd week ook foto's van 2 jaar terug en toen was ik toch bruin!
Dat wil ik weerMaar dat lukt vast wel met een weekje Turkije erbij!
Daar wordt je meer oranje vanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig van die creme voor?
Das heel leuk, voor als je oranje wilt wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig van die creme voor?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Das heel leuk, voor als je oranje wilt worden
Kan leuk zijn met het EK!
ik ook ... In de zon 2 mogelijkheden: factor 50 smeren en heeeeeeeeel iets kleur krijgen of niet smeren / minder smeren en verbranden, vervolgens vervellen en weer wit zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben lijkbleek en heb sproeten, dat is wel kut voor een man, maarja wat moet ik. In de zon is ook niks voor mij!
quote:
quote:
quote:
Wat???quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Fokstok ff afgemaakt, en werkplaats beetje opgeruimd
Ben hier nog tot een uur of half 1quote:
FOK! Stok door NL-spel #71: Nieuwe STOK! wordt gemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:58 schreef Californium het volgende:
Wat???
Veel plezier!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Ik smeer hem ook dames en heren. Lekker chillen en morgen lekker woesaaah aan het water chillen!
.
Ik zal aan je denken als ik bruin wordquote:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |