Ik weet hetquote:
waar gaan de toetsen overquote:Op zondag 4 mei 2008 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het
Dank je, kan amper misgaan maar toch
Wat voor toetsen danquote:Op zondag 4 mei 2008 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het
Dank je, kan amper misgaan maar toch
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:40 schreef Bravebart het volgende:
2 veiligheidstoetsen en 1 'gewone' toetsAllemaal voorbereiding op practicum van komende weken
quote:
GGO'squote:
Deanquote:
coolquote:
welk?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:50 schreef Yesse het volgende:
Hehe nog nooit zo'n goede horror film gezien, en hij ging over zombie's
Wees blijquote:Op zondag 4 mei 2008 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
coolNooit echt mee gewerkt eigenlijk
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees blijHet is echt kutwerk als ik allemaal doorlees wat je wel en niet mag doen
Instructie van 3 uur gehad van een of andere hotemetoot van het VROM, nou als ik hoorde wat er allemaal mis kan gaan en wat de gevolgen zijn, ben ik blij als het klaar is
Maar wordt wel tof though
Ik moet het nog zienquote:
Mijne vraagt of we in de scheepsbouw willen werkenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Gaan er hier mensen trouwen? Volgens mijn google ads moeten we namelijk naar een vrijgezellenfeest in Rotterdam en dan vooral paaldansen
quote:Liefde gaat door de maag
Top eten voor op de werkplek Voor o.a. crew- en bedrijfscatering
De mijne vraagt of ik een lunch of diner wilquote:Op zondag 4 mei 2008 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijne vraagt of we in de scheepsbouw willen werken
Diary of the deadquote:Op zondag 4 mei 2008 11:10 schreef Deansensitized het volgende:
Geen ads
Welke film heb je gezien Yenice?
quote:Mannenbrandstof.nl
De site vol met babes, games en andere zaken speciaal voor mannen!
quote:www.mannenbrandstof.nlPrivé uniek – Venuscams
Ze zijn heet, lekker, nieuwsgierig en onschuldig. Heb je ook zin?
Ik ookquote:Op zondag 4 mei 2008 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ben er weerGisteren nog Constatine gekeken
Ook maar eens even checken dusquote:
En hoe was het?quote:Op zondag 4 mei 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
Gisteren feestje gehad. Voor de verandering eens bob, dus geen druppel alcohol gehad.... wel even wennen
Ja, wel relaxed eigenlijkquote:
Vind het altijd wel leuk. Ik kan mezelf een soort aangeschoten maken zonder ook echt aangeschoten te zijn. Maar dat komt omdat ik een beetje meega met de restquote:Op zondag 4 mei 2008 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wel relaxed eigenlijk
Niet dat ik me anders lam zuip hoormaar je giet je nu ook vol met vocht zonder dat je je anders gaat voelen.... voor de verandering wel fijn, denk dat ik het vaker doe
Ondanks dat mijn forum naam anders doet vermoeden, ben ik geen magazijnturk en een kamper ben ik evenmin. Hiermee val ik niet echt in de doelgroep voor een kermis. Ik heb er zelfs een hekel aan, aan de klote muziek, de aso's die op de kermis werken, de aso's die de kermis bezoeken, het is niet mijn ding.quote:
Mag ik ook bij het clubjequote:
Inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk. Ik kan mezelf een soort aangeschoten maken zonder ook echt aangeschoten te zijn. Maar dat komt omdat ik een beetje meega met de restDe sfeer ofzo. Maar je kan ook wel weer helemaal nuchter zijn als dat moet of je dat wilt
Filmpje?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Bravebart het volgende:
Godver, net uit mn hangmat gepleurtIk zit er al een half uur in en opeens kiepert dat ding naar achteren
Nu heb ik pijn aan mn kont
Neequote:
Hangmatten zijn ook onhandigquote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Bravebart het volgende:
Godver, net uit mn hangmat gepleurtdIk zit er al een half uur in en opeens kiepert dat ding naar achteren
Nu heb ik pijn aan mn kont
Mja, die dingen zijn niet gemaakt voor mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |