Ben je niet een beetje te oud voor een baby?quote:geboortedatum: 00-00-0000
Oh sorry, ik ben 23. Dat is wel een redelijke leeftijd vind ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud voor een baby?
En zij was? 18?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ben 23. Dat is wel een redelijke leeftijd vind ik.
quote:
of wel!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:11 schreef Houtspeer het volgende:
[..]Nee joh, zij is 25. Een stuk ouder dan ik, maar niet volwassener blijkt nu.
Ja, maar dat zijn kalende mannen in een mid-life crisis met veel cash en een jonge chick die geilt op dat geld.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:13 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Je hoort vaak genoeg dat mensen na één weekje al trouwen.
Dus kan een baby ook welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:13 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh daar ga je gewoon van uit? Ik woon in een studio, heb een iPod en een mobiel met camera.quote:
Wow, die iPod doet het hem. Patser.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh daar ga je gewoon van uit? Ik woon in een studio, heb een iPod en een mobiel met camera.![]()
Dat is niet hetzelfde als rijk nee...
wil je met me trouwenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh daar ga je gewoon van uit? Ik woon in een studio, heb een iPod en een mobiel met camera.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Wha! Ha!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:19 schreef sailgirl het volgende:
hahahahah tsja moet je haar niet laten ontsnappen he lol volgende keer beter vastbinden
lol
Van m'n eigen leven blijkbaar.quote:
Ik heb er al 2 dus er kan er nog wel ééntje bijquote:
Je hebt hopelijk geen partner?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 dus er kan er nog wel ééntje bij
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:22 schreef Houtspeer het volgende:
Het kan zo gebeuren dat ik morgen een compleet ander mening heb, maar ik ben (beetje was) nog erg standvastig.
Ik ben al haar achterna zijn. He?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:35 schreef Jep. het volgende:
Bawww.![]()
Wel triest dat ze 'm zomaar smeert, maarja.
Ga je d'r nog achterna, of laat je 't er bij?
Is hij jezus?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud voor een baby?
Trouwen hoeft niet voor je leven te zijn, je kan zo weer scheiden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:13 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Drie weken is best lang hoor, ik bats menig snoetje al vol herpes in de disco!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:43 schreef GewoneMan het volgende:iemand die zijn vriendin na 3 weken al een SOA wil geven
Maar zou je dan volkomen verdwijnen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:54 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
..
Als iemand die ik een maand ken, zegt kinderen van me te willen op dit moment krijg ik wel schrik ja..
En trouwen ook.
Rammelende zaadleiders (of klingelende kloten) in dit gevalquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:18 schreef Deetch het volgende:
lol, na 3 weken al over kinderen beginnen. Last van rammelende eierstokken zeker.
Misschien niet misschien wel.. Nog niet meegemaakt dat iemand kinderen van me wilde binnen 3 wekenquote:
Ware liefdequote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Gewoon zoeken!
Haar niet met rust laten!
Brieven schrijven en voor haar deur gaan kamperen enzo.
En 800 keer per dag bellen en bloemen laten bezorgen en poppen(om haar moedergevoelens aan te wakkeren) en richt alvast een kinderkamer in, mail de foto's door en laat zo zien dat je serieus bent
net zolang doorgaan tot ze wel een baby van je wil
En als dat niet werkt, vermoord je haar gewoon.
Je eikeltje is nog niet eens volgroeid man, hou toch op.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef Lakitu het volgende:
Ze zit me te pijpen nu.
Dat.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:14 schreef Byte_Me het volgende:
als dit serieus is, ben je volgens mij echt wanhopig.
als dit een grap is, ben je helemaal niet grappig.
Dus niet over nagedacht..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:39 schreef Houtspeer het volgende:
Een baby klinkt nu niet echt verstandig meer. Ik begin vanaf september met een nieuwe studie dus gaat niet werken.
Maar dat het niet verstandig is, betekent ook weer niet dat ik het niet wil.
En dat ik wanhopig ben/was, zie ik zelf ook wel. Zo dom ben ik niet.
Vanmorgen zag ik een jonge moeder met haar babytje in de bus en dat vond ik zo leuk
"Dat wil ik ook" dacht ik. Alsof de meeste van jullie niks impulsief hebben gedaan.
Ik vind dat als je aan kinderen begint, je er goed over moet nadenken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:39 schreef Houtspeer het volgende:
Een baby klinkt nu niet echt verstandig meer. Ik begin vanaf september met een nieuwe studie dus gaat niet werken.
Maar dat het niet verstandig is, betekent ook weer niet dat ik het niet wil.
En dat ik wanhopig ben/was, zie ik zelf ook wel. Zo dom ben ik niet.
Vanmorgen zag ik een jonge moeder met haar babytje in de bus en dat vond ik zo leuk
"Dat wil ik ook" dacht ik. Alsof de meeste van jullie niks impulsief hebben gedaan.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat als je aan kinderen begint, je er goed over moet nadenken.
Kinderen zijn niet dingen die je impulsief doet.
Gewoon in het park met een hamer de kop in slaan als je er genoeg van hebt!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat als je aan kinderen begint, je er goed over moet nadenken.
misschien wel maar ik kan het kind geen ongelijk geven wanneer het z'n vader uiteindelijk niet zou willenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:06 schreef katerwater het volgende:
Nou, je kan van TS zeggen wat je wil, maar origineel is hij wel![]()
Het is weinig mannen gegeven kindergevoelens te hebben.
Mwoach ik heb ze ook wel hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:06 schreef katerwater het volgende:
Nou, je kan van TS zeggen wat je wil, maar origineel is hij wel![]()
Het is weinig mannen gegeven kindergevoelens te hebben.
Hoewel, ik ben ook 23 en het voelt raar aan moest ik nu kinderen hebben![]()
Er zijn genoeg alleenstaande jonge moeders, ga er eens eentje datenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:39 schreef Houtspeer het volgende:
"Dat wil ik ook" dacht ik.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zouden we ook zonder je moetenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:27 schreef Janetje het volgende:
Neem gewoon voor een paar weken een huurkindje: er eentje uit het park meenemen, briefje naar de ouders sturen. Na een weekje of 4 weer in het park loslaten en je krijgt er nog voor betaald ook. Geen vriendin nodig, je hebt een kind gehad én je hebt geld voor een nieuwe ipod.
- Qua tijdquote:
jammer dat er op n taboe vraag als deze niet geantwoord wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:21 schreef marcel-o het volgende:
wat zijn de precieze redenen dat je 'n kind wilt?
kom niet aan met "n wondertje" ed. 6,6 miljard wonderen is geen wonder meer
mer dan genoeg aardverneukerts, denk je niet.?
maargoed, in KLB moet je t ook weer niet te serieus nemen.
Hoezo is dat taboe, ik vind het niet meer dan realistisch als je deze dingen eerst overdenkt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:00 schreef marcel-o het volgende:
[..]
jammer dat er op n taboe vraag als deze niet geantwoord wordt.
- Waarom
- wat is de drijfveer
- kan je t financieel aan
- kan je dit ook mentaal en geestelijk
- biedt het de wereld wat moois? of alleen jouw wereld/leventje?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:14 schreef DANILXL het volgende:
'iedereen doet toch weleens wat impulsiefs'
den zijn jullie elkaar niet waard geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:07 schreef Houtspeer het volgende:
Wat voelt dat naar zeg![]()
We waren misschien wel maar drie weekjes samen, toch wilde ik een kindje!
Zij is er erg van geschrokken en is hem letterlijkt gesmeerd, mobiel uit, niet thuis en haar vriendinnen weten zogenaamd van niks.
Maar tijdens haar ontsnapping heeft ze wel mooi met mijn sociale omgeving gesproken. Ik krijg allerlei smsjes van bekenden die mij voor gek uitmaken. Niet iedereen trouwens, meisjes zeggen aaaawwwwwwen jongens zeggen dat ze nooit meer serieus met mij een biertje kunnen drinken
![]()
Ik ben
Ik doe veel impusief.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:39 schreef Houtspeer het volgende:
..
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:44 schreef GambitRS het volgende:
is dat nou dat meisje dat je tegenkwam in de bieb, die je uitnodigde voor dat feestje?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:36 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Maar ik neem natuurlijk niet impulsief kinderen, bosmongeaul.![]()
Neem nou eerst maar een cavia.
Ja joh het is nep, alsof er uberhaupt mensen zijn die kinderen willen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:08 schreef de_priester het volgende:
om toch een poging te doen serieus te reageren, zou ik als ik die vriendin was zoiets heben van :neeeej! maar alle contact verbreken is ook weer zoiets
maargoed, tis toch nep. kuttopic, slotje
Euh... hoezo?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoorde vorige dit verhaaltje een beetje andersomEen kerel was zn vriendin een beetje beu, en toen zorgde zij er snel voor dat ze de pil niet meer nam en zwanger van hem werd. Toen moest ie wel bij haar blijven, de teef
Weet u wa, als ze jonger den 13 zijn dan kan het ook boh gek!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Als ze maar ouder zijn dan 13 dan kan het altijd een babytje baren!
Is zékers realistisch..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hoezo is dat taboe, ik vind het niet meer dan realistisch als je deze dingen eerst overdenkt?
Moet je eens proberen met de opmerking "over een paar jaar krijg je daar spijt van"quote:Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef I-r-i-s het volgende:
[..]
Is zékers realistisch..Deed iedereen dat maar!
Taboe is meer de vraag waarom iemand voor een kind kiest.. Kbedoel, mij wordt altijd de vraag gesteld waarom ik niet voor kinderen kies. Die vraag zou ik ook om kunnen draaien door degene die mij dit vraagt de vraag te stellen waarom hij/zij wél voor kinderen heeft gekozen.. Maar om de een of andere reden hoor je die vraag dan weer nooit
De volgende keer dat het mij gevraagd wordt zal ik de vraag zeker omdraaien!
Ook 'n idee!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Moet je eens proberen met de opmerking "over een paar jaar krijg je daar spijt van"
Hell geen idee waar je 't over hebt ouwe! Kheb wel wat beters te doen dan mezelf opsluiten in de kelder bij me ouwelui!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:23 schreef Houtspeer het volgende:
Nou moet je me vragen hoe het meisje heet die haar zelf heeft opgesloten bij de ouders.
Ik heb die vraag aan meerdere mensen gesteld.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef I-r-i-s het volgende:
[..]
Is zékers realistisch..Deed iedereen dat maar!
Taboe is meer de vraag waarom iemand voor een kind kiest.. Kbedoel, mij wordt altijd de vraag gesteld waarom ik niet voor kinderen kies. Die vraag zou ik ook om kunnen draaien door degene die mij dit vraagt de vraag te stellen waarom hij/zij wél voor kinderen heeft gekozen.. Maar om de een of andere reden hoor je die vraag dan weer nooit
De volgende keer dat het mij gevraagd wordt zal ik de vraag zeker omdraaien!
Wat vind jij een goed overdacht antwoord dan? Veel verder dan 'ik houd van kinderen' of 'ik wil iets van ons samen' zal je ook niet komen. Weinig mensen die fokken voor het landsbelang hoor.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die vraag aan meerdere mensen gesteld.
De antwoorden lopen uiteen:
- Dan ben ik niet alleen, als ik later in een bejaardentehuis zit
- De buren hebben ook kinderen
- Geen idee![]()
- Ik ben zo opgevoed
- Iets samen hebben (oke, dat vind ik een goede reden)
- Ik houuuuu van kinderen...
Maar een goed overdacht antwoord heb ik nu nog niet gehoord.
Inderdaad voor landsbelang een kindje baren.. dat vind ik erg vreemd.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat vind jij een goed overdacht antwoord dan? Veel verder dan 'ik houd van kinderen' of 'ik wil iets van ons samen' zal je ook niet komen. Weinig mensen die fokken voor het landsbelang hoor.
Tja, ik houd van kinderen of ik wil iets van ons samen is opzich wel oke.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat vind jij een goed overdacht antwoord dan? Veel verder dan 'ik houd van kinderen' of 'ik wil iets van ons samen' zal je ook niet komen. Weinig mensen die fokken voor het landsbelang hoor.
wat voor foute gevoelens eigenlijk??quote:
Het lijkt dan alsof je (alleen maar) een product en/of consument op de wereld brengt.quote:
Na drie weken al een kindje willen van een vrouw, is alsof je een impulsaankoop doet bij een supermarkt.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:29 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Het lijkt dan alsof je (alleen maar) een product en/of consument op de wereld brengt.
Vind ik naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |