Ben je niet een beetje te oud voor een baby?quote:geboortedatum: 00-00-0000
Oh sorry, ik ben 23. Dat is wel een redelijke leeftijd vind ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud voor een baby?
En zij was? 18?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ben 23. Dat is wel een redelijke leeftijd vind ik.
quote:
of wel!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:11 schreef Houtspeer het volgende:
[..]Nee joh, zij is 25. Een stuk ouder dan ik, maar niet volwassener blijkt nu.
Ja, maar dat zijn kalende mannen in een mid-life crisis met veel cash en een jonge chick die geilt op dat geld.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:13 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Je hoort vaak genoeg dat mensen na één weekje al trouwen.
Dus kan een baby ook welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:13 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh daar ga je gewoon van uit? Ik woon in een studio, heb een iPod en een mobiel met camera.quote:
Wow, die iPod doet het hem. Patser.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh daar ga je gewoon van uit? Ik woon in een studio, heb een iPod en een mobiel met camera.![]()
Dat is niet hetzelfde als rijk nee...
wil je met me trouwenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh daar ga je gewoon van uit? Ik woon in een studio, heb een iPod en een mobiel met camera.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Wha! Ha!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:19 schreef sailgirl het volgende:
hahahahah tsja moet je haar niet laten ontsnappen he lol volgende keer beter vastbinden
lol
Van m'n eigen leven blijkbaar.quote:
Ik heb er al 2 dus er kan er nog wel ééntje bijquote:
Je hebt hopelijk geen partner?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 dus er kan er nog wel ééntje bij
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:22 schreef Houtspeer het volgende:
Het kan zo gebeuren dat ik morgen een compleet ander mening heb, maar ik ben (beetje was) nog erg standvastig.
Ik ben al haar achterna zijn. He?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:35 schreef Jep. het volgende:
Bawww.![]()
Wel triest dat ze 'm zomaar smeert, maarja.
Ga je d'r nog achterna, of laat je 't er bij?
Is hij jezus?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud voor een baby?
Trouwen hoeft niet voor je leven te zijn, je kan zo weer scheiden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:13 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Drie weken is best lang hoor, ik bats menig snoetje al vol herpes in de disco!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:43 schreef GewoneMan het volgende:iemand die zijn vriendin na 3 weken al een SOA wil geven
Maar zou je dan volkomen verdwijnen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:54 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
..
Als iemand die ik een maand ken, zegt kinderen van me te willen op dit moment krijg ik wel schrik ja..
En trouwen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |