Ben je niet een beetje te oud voor een baby?quote:geboortedatum: 00-00-0000
Oh sorry, ik ben 23. Dat is wel een redelijke leeftijd vind ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud voor een baby?
En zij was? 18?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ben 23. Dat is wel een redelijke leeftijd vind ik.
quote:
of wel!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:11 schreef Houtspeer het volgende:
[..]Nee joh, zij is 25. Een stuk ouder dan ik, maar niet volwassener blijkt nu.
Ja, maar dat zijn kalende mannen in een mid-life crisis met veel cash en een jonge chick die geilt op dat geld.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:13 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Je hoort vaak genoeg dat mensen na één weekje al trouwen.
Dus kan een baby ook welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:13 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Je hoort vaak genoeg dat mensen na één weekje al trouwen.
Oh daar ga je gewoon van uit? Ik woon in een studio, heb een iPod en een mobiel met camera.quote:
Wow, die iPod doet het hem. Patser.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh daar ga je gewoon van uit? Ik woon in een studio, heb een iPod en een mobiel met camera.![]()
Dat is niet hetzelfde als rijk nee...
wil je met me trouwenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oh daar ga je gewoon van uit? Ik woon in een studio, heb een iPod en een mobiel met camera.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |