Ik geloof dat caliroots ze te koop had, check anders ff hun site. (caliroots.se)quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef Mindstate het volgende:
Iemand vraagt mij om Greedy Genius sneakers, van die felgekleurde voor vrouwen. Iemand die weet waar je die vandaan haalt?
Kut.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef morgane het volgende:
Dammit, had supertoffe Vans besteld bij Large (de allerlaatste maat) leveren ze een maat te grootverder hebben ze er dus geen meer
De mijne zitten lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:15 schreef vejay het volgende:
Mijn ATCII Hot Lava's nog steeds niet binnen. Hadden er al lang moeten zijn natuurlijk...
Of kwijtgeraakt of de douane heeft 'm lijkt me... Hoop dan toch wel die laatste ARGH alle twee KUT.
Wilde ze zo graag in de vakantie al een beetje inrocken.
nog niet? Die van mij waren binnen een paar dagen binnen, USPS stepped their game up..vorige week vrijdag verstuurd, dinsdag binnen (no tax of coursequote:Op donderdag 8 mei 2008 21:15 schreef vejay het volgende:
Mijn ATCII Hot Lava's nog steeds niet binnen. Hadden er al lang moeten zijn natuurlijk...
Of kwijtgeraakt of de douane heeft 'm lijkt me... Hoop dan toch wel die laatste ARGH alle twee KUT.
Wilde ze zo graag in de vakantie al een beetje inrocken.
Sadist.quote:
Mja, mijne zijn met die ''goedkope'' verzending verstuurd. 30 dollar of iets, 6-10 dagen zónder tracking #. Had ik dat geweten... Dan had aangedrongen hem duurder te verzenden (was geen optie namelijk), stingy cheapskates die Amerikanen.. Stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nog niet? Die van mij waren binnen een paar dagen binnen, USPS stepped their game up..vorige week vrijdag verstuurd, dinsdag binnen (no tax of course![]()
)
Vet! zit er ook aan te denken om er 1 te halen, maar je hebt ze toch ook in het blauw?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:40 schreef booo het volgende:
[ afbeelding ]
Nike Dunk High Vintage
De groene zijn van mij, en ik ben verliefd op ze
Zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet alleen dat ze ze hier beetje exclusief wilden houden en dat er nu niet meer aan te komen is of zoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:54 schreef got.rice het volgende:
[..]
Vet! zit er ook aan te denken om er 1 te halen, maar je hebt ze toch ook in het blauw?
vintage is so hot rite NAOOOOOOquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:02 schreef seto het volgende:
lol @ vintage dunks
zo jammer idd die vintage koop geen vieze sneakersquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:40 schreef booo het volgende:
[ afbeelding ]
Nike Dunk High Vintage
De groene zijn van mij, en ik ben verliefd op ze
onzinverhaal, typisch een verkooppraatje. Het is leuk dat ze weer Celtics uitbrengen, dat waren ze ook van plan. Maar ondertussen hebben ze een vintage look gekregen, kut Nike ook. Oh well, ik zoek nog steeds normale Celtic Highs voor een zacht prijsje.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:04 schreef booo het volgende:
[..]
Zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet alleen dat ze ze hier beetje exclusief wilden houden en dat er nu niet meer aan te komen is of zo
Hmmm nee, niet alleen neon geel maar heel subtiel er rood en paars en weet niet wat, zie allemaal buitenlanders erop lopen en leken me wel vet, maar ik denk dat ze moeilijk te vinden zijn, en mischien zijn het ook wel ID'tjes.quote:
Hé, die zijn schoonquote:Op zondag 11 mei 2008 19:25 schreef SHOOOTO het volgende:
welke 90s? deze?
[ afbeelding ]
[..]
onzinverhaal, typisch een verkooppraatje. Het is leuk dat ze weer Celtics uitbrengen, dat waren ze ook van plan. Maar ondertussen hebben ze een vintage look gekregen, kut Nike ook. Oh well, ik zoek nog steeds normale Celtic Highs voor een zacht prijsje.
[ afbeelding ]
indd maar misschien weet iemand hier of iemand ze toevallig te koop heeft staanquote:Op zondag 11 mei 2008 20:22 schreef Teije het volgende:
Zijn beide geloof ik JD exclusives, dus dat word lastig.
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:35 schreef Timhoi het volgende:
[..]
Hmmm nee, niet alleen neon geel maar heel subtiel er rood en paars en weet niet wat, zie allemaal buitenlanders erop lopen en leken me wel vet, maar ik denk dat ze moeilijk te vinden zijn, en mischien zijn het ook wel ID'tjes.
Ach ga voor de air max 1. Steen is toch al bezig de brug tussen gabbers en rappers te leggenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:25 schreef ZariuM het volgende:
ik zit echt te twijfelen:O
ik ben geen skater ofzo, hiphop past meer bij mij.
maar deze skate schoenen vind ik zelf wel vet ...
http://store.nike.com/emeastore/?cp=EUNS_KW_SU07_NL_Google_B&ref=http://www.google.nl,en,NL,url;stage,prod_grid-309115-309144-136969//180537//0--0/|0
wat zeggen jullie?
Of zal ik air max 1 halen? Enige minpunt hiervan vind ik dat iedereen ze al heeft =/ en air max worden nog steeds snel met gabbers geassocieerd.
in welke tijd leef jij? Als je de schoenen mooi vind, moet je die gewoon kopen.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:25 schreef ZariuM het volgende:
ik zit echt te twijfelen:O
ik ben geen skater ofzo, hiphop past meer bij mij.
maar deze skate schoenen vind ik zelf wel vet ...
http://store.nike.com/emeastore/?cp=EUNS_KW_SU07_NL_Google_B&ref=http://www.google.nl,en,NL,url;stage,prod_grid-309115-309144-136969//180537//0--0/|0
wat zeggen jullie?
Of zal ik air max 1 halen? Enige minpunt hiervan vind ik dat iedereen ze al heeft =/ en air max worden nog steeds snel met gabbers geassocieerd.
Het gaat er toch om wat jij er van vindt?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:22 schreef ZariuM het volgende:
je ziet wel dat ik er niet erg veel verstand van heb:P wat vind jij van die schoene dan warhead?
Nope ook niet, erg bedankt allemaal iig. Maarja echt felle neon kleuren (rood,geel en evt. blauw) en verder donker. Ik ga iig die jongen aanspreken in de supermarkt als ik em zie en vraag het gewoon en laat dan wel even een plaatje zien.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
in welke tijd leef jij? Als je de schoenen mooi vind, moet je die gewoon kopen.![]()
en TimHoi: deze?
[ afbeelding ]
En wat is er mis met gabbers? Daar moet je trots op zijn, het is de enigste levenstijl en muziek die in nederland is ontstaan. Verder zijn het hele relaxte gasten en daarom draag ik mijn Airmax 90's vol trots. Ze hebben wel een lelijke kledingstijl verder.quote:Of zal ik air max 1 halen? Enige minpunt hiervan vind ik dat iedereen ze al heeft =/ en air max worden nog steeds snel met gabbers geassocieerd.
Jij bedoelt deze:quote:Op zondag 11 mei 2008 21:17 schreef Timhoi het volgende:
Hmm nee ook niet al zijn die wel vet. Ze waren echt helemaal donker en dan die Woosh en de gaatjes waar je veters in kan doen en mischien wat accenten waren in felle neon kleuren. Volgende keer loop ik wel naar die Indonees toe en vraag gewoon waar ie ze vandaan heeft.
Kenker, die schoenen horen aan de muur te hangen met dat soort graphicsquote:
Nort Recon in New Yorkquote:
New York, gofferquote:Op zondag 11 mei 2008 23:20 schreef saaw het volgende:
[..]
Nort Recon in New York
had die hele winkel wel willen kopen
geen idee, google eens zou ik zeggenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:22 schreef got.rice het volgende:
[..]
New York, gofferEnig idee of ze ergens in Nederland te krijgen zijn? Zou het wel een leuk cadeautje vinden voor mn vriendin
Tuurlijk, lekker inwrijvenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef saaw het volgende:
[..]
geen idee, google eens zou ik zeggen
ze heten Osiris South Bronx Becky Bones black
alleen die naam al![]()
en ze waren maar $65,-
uh hier in de buurt zijn alle gabbers: bomberjack, hardcore kleren, etc.quote:En wat is er mis met gabbers? Daar moet je trots op zijn, het is de enigste levenstijl en muziek die in nederland is ontstaan. Verder zijn het hele relaxte gasten en daarom draag ik mijn Airmax 90's vol trots. Ze hebben wel een lelijke kledingstijl verder.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:10 schreef koston het volgende:
Tvp enzo.
Dat laatste waren ze waarschijnlijk ook wel geweest als ze geen gabbers waren. Kledingstijl en muziek moet echt eens losgekoppeld worden van ideologie.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:42 schreef ZariuM het volgende:
[..]
uh hier in de buurt zijn alle gabbers: bomberjack, hardcore kleren, etc.
en zeg maar 75% van de gabbers hier zijn racisten =/
dat laatste vind ik toch best wel een minpunt.
ahh die nike dunk glow 2 wil ik ook nog hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:02 schreef Jeltos het volgende:
Te koop: Adidas Ecstasy/Nike dunk glow 2/ Reebok reverse jam purple / Nike air force vintage.
Verzendkosten: 6.20
Alles wordt dubbelboxed verzonden.
Bij vragen, intresse PM of mail me: jelte_beljaars@hotmail.com
Check voor meer fotos: http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=753
[ afbeelding ]
alleen wat speciale modellenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef thaWarhead het volgende:
Jezus, verkoopt Nort tegenwoordig Osiris? Schandalig.
De AM90 vind ik anders 666 keer mooier dan die lights.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:10 schreef Maxxieh het volgende:
Die am90 vind ik zelf ook te lelijk. Die lights vind ik daarentegen wel erg vet!
Waarschijnlijk omdat ze 9 van de 10 keer gewoon lelijk zijn.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:14 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat laatste waren ze waarschijnlijk ook wel geweest als ze geen gabbers waren. Kledingstijl en muziek moet echt eens losgekoppeld worden van ideologie.
Want AM1's zijn tofDat is dan alleen juist weer de enige Air Max die die lui alleen nooit aan hebben. Samen met Lights dan.
Kan best eens kloppen,quote:Op maandag 12 mei 2008 17:19 schreef Modus het volgende:
Die AM90s zijn volgens mij alleen in Big Kids sizes ofzo uitgebracht, dat is t/m maat 36/37 ofzo.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:13 schreef vejay het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Eindelijk Hot Lava's binnen, had ze niet eens meer verwacht. Gister nog een mail gestuurd dat ik m'n geld terugwilde.
Wel 25 euro douanekosten (113 euro in totaal dus), mja skeit ik heb ze. Ben slapen laters.
Die gaat mn broertje hopelijk voor me meenemen danquote:Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef saaw het volgende:
[..]
geen idee, google eens zou ik zeggen
ze heten Osiris South Bronx Becky Bones black
alleen die naam al![]()
en ze waren maar $65,-
Ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:41 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf vandaag te koop!
Maar ik vraag me af.. zou die toe box ook zo gaar worden?
Een collabo met Doc. Martensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:55 schreef refused. het volgende:
Ik hoorde dat de toebox nu van stainless steel is.
Geen verkeerde prijs och.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:13 schreef vejay het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Eindelijk Hot Lava's binnen, had ze niet eens meer verwacht. Gister nog een mail gestuurd dat ik m'n geld terugwilde.
Wel 25 euro douanekosten (113 euro in totaal dus), mja skeit ik heb ze. Ben slapen laters.
Ik heb een schoen met de veters tot aan het plasticje, en eentje zoals jij zegt. Dat tweede ziet er wat doper uit op zich, maar ik twijfel nog want anders steken die pasticjes zo nutteloos. En lelijk vind ik het ook niet echt hoor, als je tot boven gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:59 schreef vejay het volgende:
Ja toch.
Fyah, Shoooto, hoe rocken jullie je hot lava's? Als ik ze helemaal (t/m dat grijze ding) veter vind ik ze lelijk.. heb nu een gaatje daaronder dus, en tong een beetje om m'n broekspijpen gevormd en vind het er zeker sexy uitzien. Wat jullie?
ik heb ze nog niet gedragen, zal binnenkort wel een wivah droppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:59 schreef vejay het volgende:
Ja toch.
Fyah, Shoooto, hoe rocken jullie je hot lava's? Als ik ze helemaal (t/m dat grijze ding) veter vind ik ze lelijk.. heb nu een gaatje daaronder dus, en tong een beetje om m'n broekspijpen gevormd en vind het er zeker sexy uitzien. Wat jullie?
Ik vind het zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:59 schreef vejay het volgende:
Ja toch.
had ze donderdag besteld bij http://www.kickbackberlin.com/ ¤125,- incl. verzendkosten, gister bezorgd. en ze zijn heel fijnquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:42 schreef vejay het volgende:
@Dottinator: Zeker vettttttttt, had ze ook al op het oog, waar heb je ze besteld? Volgende paartje worden die of neon lights waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |