Kenker, die schoenen horen aan de muur te hangen met dat soort graphicsquote:
Nort Recon in New Yorkquote:
New York, gofferquote:Op zondag 11 mei 2008 23:20 schreef saaw het volgende:
[..]
Nort Recon in New York
had die hele winkel wel willen kopen
geen idee, google eens zou ik zeggenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:22 schreef got.rice het volgende:
[..]
New York, gofferEnig idee of ze ergens in Nederland te krijgen zijn? Zou het wel een leuk cadeautje vinden voor mn vriendin
Tuurlijk, lekker inwrijvenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef saaw het volgende:
[..]
geen idee, google eens zou ik zeggen
ze heten Osiris South Bronx Becky Bones black
alleen die naam al![]()
en ze waren maar $65,-
uh hier in de buurt zijn alle gabbers: bomberjack, hardcore kleren, etc.quote:En wat is er mis met gabbers? Daar moet je trots op zijn, het is de enigste levenstijl en muziek die in nederland is ontstaan. Verder zijn het hele relaxte gasten en daarom draag ik mijn Airmax 90's vol trots. Ze hebben wel een lelijke kledingstijl verder.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:10 schreef koston het volgende:
Tvp enzo.
Dat laatste waren ze waarschijnlijk ook wel geweest als ze geen gabbers waren. Kledingstijl en muziek moet echt eens losgekoppeld worden van ideologie.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:42 schreef ZariuM het volgende:
[..]
uh hier in de buurt zijn alle gabbers: bomberjack, hardcore kleren, etc.
en zeg maar 75% van de gabbers hier zijn racisten =/
dat laatste vind ik toch best wel een minpunt.
ahh die nike dunk glow 2 wil ik ook nog hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:02 schreef Jeltos het volgende:
Te koop: Adidas Ecstasy/Nike dunk glow 2/ Reebok reverse jam purple / Nike air force vintage.
Verzendkosten: 6.20
Alles wordt dubbelboxed verzonden.
Bij vragen, intresse PM of mail me: jelte_beljaars@hotmail.com
Check voor meer fotos: http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=753
[ afbeelding ]
alleen wat speciale modellenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef thaWarhead het volgende:
Jezus, verkoopt Nort tegenwoordig Osiris? Schandalig.
De AM90 vind ik anders 666 keer mooier dan die lights.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:10 schreef Maxxieh het volgende:
Die am90 vind ik zelf ook te lelijk. Die lights vind ik daarentegen wel erg vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |