Ik geloof dat caliroots ze te koop had, check anders ff hun site. (caliroots.se)quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef Mindstate het volgende:
Iemand vraagt mij om Greedy Genius sneakers, van die felgekleurde voor vrouwen. Iemand die weet waar je die vandaan haalt?
Kut.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef morgane het volgende:
Dammit, had supertoffe Vans besteld bij Large (de allerlaatste maat) leveren ze een maat te grootverder hebben ze er dus geen meer
De mijne zitten lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:15 schreef vejay het volgende:
Mijn ATCII Hot Lava's nog steeds niet binnen. Hadden er al lang moeten zijn natuurlijk...
Of kwijtgeraakt of de douane heeft 'm lijkt me... Hoop dan toch wel die laatste ARGH alle twee KUT.
Wilde ze zo graag in de vakantie al een beetje inrocken.
nog niet? Die van mij waren binnen een paar dagen binnen, USPS stepped their game up..vorige week vrijdag verstuurd, dinsdag binnen (no tax of coursequote:Op donderdag 8 mei 2008 21:15 schreef vejay het volgende:
Mijn ATCII Hot Lava's nog steeds niet binnen. Hadden er al lang moeten zijn natuurlijk...
Of kwijtgeraakt of de douane heeft 'm lijkt me... Hoop dan toch wel die laatste ARGH alle twee KUT.
Wilde ze zo graag in de vakantie al een beetje inrocken.
Sadist.quote:
Mja, mijne zijn met die ''goedkope'' verzending verstuurd. 30 dollar of iets, 6-10 dagen zónder tracking #. Had ik dat geweten... Dan had aangedrongen hem duurder te verzenden (was geen optie namelijk), stingy cheapskates die Amerikanen.. Stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nog niet? Die van mij waren binnen een paar dagen binnen, USPS stepped their game up..vorige week vrijdag verstuurd, dinsdag binnen (no tax of course![]()
)
Vet! zit er ook aan te denken om er 1 te halen, maar je hebt ze toch ook in het blauw?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:40 schreef booo het volgende:
[ afbeelding ]
Nike Dunk High Vintage
De groene zijn van mij, en ik ben verliefd op ze
Zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet alleen dat ze ze hier beetje exclusief wilden houden en dat er nu niet meer aan te komen is of zoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:54 schreef got.rice het volgende:
[..]
Vet! zit er ook aan te denken om er 1 te halen, maar je hebt ze toch ook in het blauw?
vintage is so hot rite NAOOOOOOquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:02 schreef seto het volgende:
lol @ vintage dunks
zo jammer idd die vintage koop geen vieze sneakersquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:40 schreef booo het volgende:
[ afbeelding ]
Nike Dunk High Vintage
De groene zijn van mij, en ik ben verliefd op ze
onzinverhaal, typisch een verkooppraatje. Het is leuk dat ze weer Celtics uitbrengen, dat waren ze ook van plan. Maar ondertussen hebben ze een vintage look gekregen, kut Nike ook. Oh well, ik zoek nog steeds normale Celtic Highs voor een zacht prijsje.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:04 schreef booo het volgende:
[..]
Zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet alleen dat ze ze hier beetje exclusief wilden houden en dat er nu niet meer aan te komen is of zo
Hmmm nee, niet alleen neon geel maar heel subtiel er rood en paars en weet niet wat, zie allemaal buitenlanders erop lopen en leken me wel vet, maar ik denk dat ze moeilijk te vinden zijn, en mischien zijn het ook wel ID'tjes.quote:
Hé, die zijn schoonquote:Op zondag 11 mei 2008 19:25 schreef SHOOOTO het volgende:
welke 90s? deze?
[ afbeelding ]
[..]
onzinverhaal, typisch een verkooppraatje. Het is leuk dat ze weer Celtics uitbrengen, dat waren ze ook van plan. Maar ondertussen hebben ze een vintage look gekregen, kut Nike ook. Oh well, ik zoek nog steeds normale Celtic Highs voor een zacht prijsje.
[ afbeelding ]
indd maar misschien weet iemand hier of iemand ze toevallig te koop heeft staanquote:Op zondag 11 mei 2008 20:22 schreef Teije het volgende:
Zijn beide geloof ik JD exclusives, dus dat word lastig.
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:35 schreef Timhoi het volgende:
[..]
Hmmm nee, niet alleen neon geel maar heel subtiel er rood en paars en weet niet wat, zie allemaal buitenlanders erop lopen en leken me wel vet, maar ik denk dat ze moeilijk te vinden zijn, en mischien zijn het ook wel ID'tjes.
Ach ga voor de air max 1. Steen is toch al bezig de brug tussen gabbers en rappers te leggenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:25 schreef ZariuM het volgende:
ik zit echt te twijfelen:O
ik ben geen skater ofzo, hiphop past meer bij mij.
maar deze skate schoenen vind ik zelf wel vet ...
http://store.nike.com/emeastore/?cp=EUNS_KW_SU07_NL_Google_B&ref=http://www.google.nl,en,NL,url;stage,prod_grid-309115-309144-136969//180537//0--0/|0
wat zeggen jullie?
Of zal ik air max 1 halen? Enige minpunt hiervan vind ik dat iedereen ze al heeft =/ en air max worden nog steeds snel met gabbers geassocieerd.
in welke tijd leef jij? Als je de schoenen mooi vind, moet je die gewoon kopen.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:25 schreef ZariuM het volgende:
ik zit echt te twijfelen:O
ik ben geen skater ofzo, hiphop past meer bij mij.
maar deze skate schoenen vind ik zelf wel vet ...
http://store.nike.com/emeastore/?cp=EUNS_KW_SU07_NL_Google_B&ref=http://www.google.nl,en,NL,url;stage,prod_grid-309115-309144-136969//180537//0--0/|0
wat zeggen jullie?
Of zal ik air max 1 halen? Enige minpunt hiervan vind ik dat iedereen ze al heeft =/ en air max worden nog steeds snel met gabbers geassocieerd.
Het gaat er toch om wat jij er van vindt?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:22 schreef ZariuM het volgende:
je ziet wel dat ik er niet erg veel verstand van heb:P wat vind jij van die schoene dan warhead?
Nope ook niet, erg bedankt allemaal iig. Maarja echt felle neon kleuren (rood,geel en evt. blauw) en verder donker. Ik ga iig die jongen aanspreken in de supermarkt als ik em zie en vraag het gewoon en laat dan wel even een plaatje zien.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
in welke tijd leef jij? Als je de schoenen mooi vind, moet je die gewoon kopen.![]()
en TimHoi: deze?
[ afbeelding ]
En wat is er mis met gabbers? Daar moet je trots op zijn, het is de enigste levenstijl en muziek die in nederland is ontstaan. Verder zijn het hele relaxte gasten en daarom draag ik mijn Airmax 90's vol trots. Ze hebben wel een lelijke kledingstijl verder.quote:Of zal ik air max 1 halen? Enige minpunt hiervan vind ik dat iedereen ze al heeft =/ en air max worden nog steeds snel met gabbers geassocieerd.
Jij bedoelt deze:quote:Op zondag 11 mei 2008 21:17 schreef Timhoi het volgende:
Hmm nee ook niet al zijn die wel vet. Ze waren echt helemaal donker en dan die Woosh en de gaatjes waar je veters in kan doen en mischien wat accenten waren in felle neon kleuren. Volgende keer loop ik wel naar die Indonees toe en vraag gewoon waar ie ze vandaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |