Ik geloof dat caliroots ze te koop had, check anders ff hun site. (caliroots.se)quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef Mindstate het volgende:
Iemand vraagt mij om Greedy Genius sneakers, van die felgekleurde voor vrouwen. Iemand die weet waar je die vandaan haalt?
Kut.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef morgane het volgende:
Dammit, had supertoffe Vans besteld bij Large (de allerlaatste maat) leveren ze een maat te grootverder hebben ze er dus geen meer
De mijne zitten lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:15 schreef vejay het volgende:
Mijn ATCII Hot Lava's nog steeds niet binnen. Hadden er al lang moeten zijn natuurlijk...
Of kwijtgeraakt of de douane heeft 'm lijkt me... Hoop dan toch wel die laatste ARGH alle twee KUT.
Wilde ze zo graag in de vakantie al een beetje inrocken.
nog niet? Die van mij waren binnen een paar dagen binnen, USPS stepped their game up..vorige week vrijdag verstuurd, dinsdag binnen (no tax of coursequote:Op donderdag 8 mei 2008 21:15 schreef vejay het volgende:
Mijn ATCII Hot Lava's nog steeds niet binnen. Hadden er al lang moeten zijn natuurlijk...
Of kwijtgeraakt of de douane heeft 'm lijkt me... Hoop dan toch wel die laatste ARGH alle twee KUT.
Wilde ze zo graag in de vakantie al een beetje inrocken.
Sadist.quote:
Mja, mijne zijn met die ''goedkope'' verzending verstuurd. 30 dollar of iets, 6-10 dagen zónder tracking #. Had ik dat geweten... Dan had aangedrongen hem duurder te verzenden (was geen optie namelijk), stingy cheapskates die Amerikanen.. Stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nog niet? Die van mij waren binnen een paar dagen binnen, USPS stepped their game up..vorige week vrijdag verstuurd, dinsdag binnen (no tax of course![]()
)
Vet! zit er ook aan te denken om er 1 te halen, maar je hebt ze toch ook in het blauw?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:40 schreef booo het volgende:
[ afbeelding ]
Nike Dunk High Vintage
De groene zijn van mij, en ik ben verliefd op ze
Zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet alleen dat ze ze hier beetje exclusief wilden houden en dat er nu niet meer aan te komen is of zoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:54 schreef got.rice het volgende:
[..]
Vet! zit er ook aan te denken om er 1 te halen, maar je hebt ze toch ook in het blauw?
vintage is so hot rite NAOOOOOOquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:02 schreef seto het volgende:
lol @ vintage dunks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |