Waarschijnlijk omdat ze 9 van de 10 keer gewoon lelijk zijn.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:14 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat laatste waren ze waarschijnlijk ook wel geweest als ze geen gabbers waren. Kledingstijl en muziek moet echt eens losgekoppeld worden van ideologie.
Want AM1's zijn tofDat is dan alleen juist weer de enige Air Max die die lui alleen nooit aan hebben. Samen met Lights dan.
Kan best eens kloppen,quote:Op maandag 12 mei 2008 17:19 schreef Modus het volgende:
Die AM90s zijn volgens mij alleen in Big Kids sizes ofzo uitgebracht, dat is t/m maat 36/37 ofzo.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:13 schreef vejay het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Eindelijk Hot Lava's binnen, had ze niet eens meer verwacht. Gister nog een mail gestuurd dat ik m'n geld terugwilde.
Wel 25 euro douanekosten (113 euro in totaal dus), mja skeit ik heb ze. Ben slapen laters.
Die gaat mn broertje hopelijk voor me meenemen danquote:Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef saaw het volgende:
[..]
geen idee, google eens zou ik zeggen
ze heten Osiris South Bronx Becky Bones black
alleen die naam al![]()
en ze waren maar $65,-
Ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:41 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf vandaag te koop!
Maar ik vraag me af.. zou die toe box ook zo gaar worden?
Een collabo met Doc. Martensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:55 schreef refused. het volgende:
Ik hoorde dat de toebox nu van stainless steel is.
Geen verkeerde prijs och.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:13 schreef vejay het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Eindelijk Hot Lava's binnen, had ze niet eens meer verwacht. Gister nog een mail gestuurd dat ik m'n geld terugwilde.
Wel 25 euro douanekosten (113 euro in totaal dus), mja skeit ik heb ze. Ben slapen laters.
Ik heb een schoen met de veters tot aan het plasticje, en eentje zoals jij zegt. Dat tweede ziet er wat doper uit op zich, maar ik twijfel nog want anders steken die pasticjes zo nutteloos. En lelijk vind ik het ook niet echt hoor, als je tot boven gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:59 schreef vejay het volgende:
Ja toch.
Fyah, Shoooto, hoe rocken jullie je hot lava's? Als ik ze helemaal (t/m dat grijze ding) veter vind ik ze lelijk.. heb nu een gaatje daaronder dus, en tong een beetje om m'n broekspijpen gevormd en vind het er zeker sexy uitzien. Wat jullie?
ik heb ze nog niet gedragen, zal binnenkort wel een wivah droppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:59 schreef vejay het volgende:
Ja toch.
Fyah, Shoooto, hoe rocken jullie je hot lava's? Als ik ze helemaal (t/m dat grijze ding) veter vind ik ze lelijk.. heb nu een gaatje daaronder dus, en tong een beetje om m'n broekspijpen gevormd en vind het er zeker sexy uitzien. Wat jullie?
Ik vind het zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:59 schreef vejay het volgende:
Ja toch.
had ze donderdag besteld bij http://www.kickbackberlin.com/ ¤125,- incl. verzendkosten, gister bezorgd. en ze zijn heel fijnquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:42 schreef vejay het volgende:
@Dottinator: Zeker vettttttttt, had ze ook al op het oog, waar heb je ze besteld? Volgende paartje worden die of neon lights waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |