quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:32 schreef beunkster het volgende:
[..]
Jups. Ik heb ook wel wat moderner klassiek in de aanbieding voor je.
Je hoort achtereenvolgens Shostakovich, Stockhausen (beroemd is zijn 'helicopter string quartet), Glass, Andriessen en Schnitke:
Niet echt mijn ding (behalve Glass).
Mooie muziekies dankzij beunkster!quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:39 schreef beunkster het volgende:
In het kader van de klassiekers vind ik de volgende wel mooi:
had ik hier niet eens al een oplossing voor aangedragen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
En hier huilen de buurkinderen weerTwee kinderen, maken allebei veel lawaai. En nummer 3 is onderweg
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:01 schreef latislos het volgende:
[..]
had ik hier niet eens al een oplossing voor aangedragen?
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:40 schreef Tezz het volgende:
Ja goedemorrgen FW (de enige die waarschijnlijk al wakker is. Voor de rest ook een goedemorgen hoor).
@ PF: ik kan jou af en toe niet echt volgen, maar moet wel op je lachen!
Leuk, ben jij het model? Heb je dat al eens eerder gedaan, zo ja, foto'squote:Op donderdag 1 mei 2008 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:handig heh, mannen die aan je laptop zitten
Die shoot is van een amateur-fotograaf die een model zocht. Ben erg benieuwd wat ie in gedachten heeft.
Je mag wel bij mij etenquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:57 schreef FleshWound het volgende:
Fijn, even vergeten dat alle winkels dicht zijn vandaag en ik dus ook niet snel even langs de AH-xl kan gaan om iets te eten te halen![]()
Hongerhongerhongerhongerhonger niet aan eten denken. Zou de Turk open zijn op Hemelvaart?
Jeetje PF, zuip je altijd zo veel?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ja ik was teut. Net als gister
[..]
Leuk, ben jij het model? Heb je dat al eens eerder gedaan, zo ja, foto's
Ik heb maar een half uurtje lunchpauzequote:
Nou ja, somsquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje PF, zuip je altijd zo veel?![]()
Ben wel eerder model geweest, toen ik 14 wasen waar die foto's gebleven zijn, is me een raadsel helaas. Ouders zouden ze nog wel ergens moeten hebben denk ik.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
betekent jouw naam koken zonder fratsen
Mijn neef en zijn vrouw hadden 2 jongetjes, Joep van 6 en Siem. In okt. 06 werd Siem, bijna 2 jaar oud ziek, een zeer zeldzame vorm van leukemie. Hij is in feb. 07 na een vreselijke tijd overledenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hij heeft een handicap?
hij is geadopteerd?
het is een ivf baby?
de vader is eigenlijk de broer van haar man?
Oeii... Wat een leed. Wat vreselijk. Gelukkig is Kick er nu om wat licht te brengenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn neef en zijn vrouw hadden 2 jongetjes, Joep en Siem. In okt. 06 werd Siem, bijna 2 jaar oud ziek, een zeer zeldzame vorm van leukemie. Hij is in feb. 07 na een vreselijke tijd overleden
Nu ruim een jaar later is Kick geboren.
Precies! Tis heel dubbel allemaal maar wel wat jij zegtquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Oeii... Wat een leed. Wat vreselijk. Gelukkig is Kick er nu om wat licht te brengen
Omdat hun gezinnetje 'compleet' was met Joep en Siem. Kick had er anders 'nooit' geweestquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat erg, ook voor Joep die het wel bewust mee heeft gemaakt waarschijnlijk?
maar call me stupid, waarom is kick dan bijzonder, omdat hij geen leukemie heeft? Of om het feit dat kinderen altijd bijzonder zijn
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had gehoord dat er een meisje in het buitenland in een rood jurkje gegijzeld is
ze was daar net aangekomen met het vliegtuig
Wat een drama in je familie, Bloesjequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn neef en zijn vrouw hadden 2 jongetjes, Joep van 6 en Siem. In okt. 06 werd Siem, bijna 2 jaar oud ziek, een zeer zeldzame vorm van leukemie. Hij is in feb. 07 na een vreselijke tijd overleden
Nu ruim een jaar later is Kick geboren.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat zei je net ook al over de telefoon!
Lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:18 schreef Tezz het volgende:
Hier geen regen. Nog niet.....
Ik ga vanavond lekker naar de kroeg trouwens met mijn vriendjes!![]()
![]()
Dat ben ik wel van plan! En gelukkig gaat mijn evil-vriendin ook mee (quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerGa lekker de beest uithangen tezz
Jeetje, SHE, wat een toestand zeg. Je (half?)broer is toch wel een beetje een schoft heh?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:30 schreef SHE het volgende:
Och nee, Tezz..ik ben niet van suiker.
Ik ben gewoon verschrikkelijk woedend en in staat op het vliegtuig te stappen en dat jong aan zijn lurven naar huis te sleuren en hem daar een pak onvervalste latino whoop-ass te geven.
Ware het niet dat hij vandaag alweer terug op weg is naar Duitsland ( waar hij woont ) en ik hem waarschijnlijk niet meer kan hebben op zijn leeftijd
Ah, katholieken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef SHE het volgende:
Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws.
wat kut allemaal SHE.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Hij zal wel de genen van zijn echte vader hebben, het rotjong.
Maar hij is al gestraft; zijn vrouw is een blond, scheel loeder met een vissebek en zijn kinderen lijken op haar.
Dat ie maar heel oud mag worden, zodat hij tot in de treure tegen die rotkop aan mag kijken.
( oeh, dat was onaardig )
geduld is een schone zaak.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was eigenlijk wel van plan om al die filpmjes te bekijken.
en waarom heb ik geen PP
Hij geeft mijn ouders de schuld van zijn bestaan geloof ik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
Morning. Bluezz, gefeliciteerd met je nieuwe achterneefje, leuk! Beetje een vreemde naam, vind ik, maar misschien vallen alle stukjes nog eens op hun plaats en wordt hij voetballer
Beunk, je denkt toch niet dat ik al die filmpjes ga bekijken? Sleur jezelf los van YouTube and make some converstation, man!
She, fijn dat je het weer enigszins hebt weten bij te leggen. Het familiedrama is mij niet geheel duidelijk, maar dat het ingewikkeld is, dan wel wel weer. Wil je geen contact meer met je broer? Hij heeft destijds de contacten verbroken wegens moeilijke jeugd, of hoe zit dat?
Die bastaard.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:40 schreef latislos het volgende:
[..]
wat kut allemaal SHE.
maar is het nou je broer of je halfbroer waar je het over hebt
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Hij zal wel de genen van zijn echte vader hebben, het rotjong.
Maar hij is al gestraft; zijn vrouw is een blond, scheel loeder met een vissebek en zijn kinderen lijken op haar.
Dat ie maar heel oud mag worden, zodat hij tot in de treure tegen die rotkop aan mag kijken.
( oeh, dat was onaardig )
het isquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dat valt toch wel mee? Ik bedoel, je wenst hem geen invalidiserende chronische pijnlijke ziekte doe
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hier heef heeft het net heel hard geregend
Ik moest aan Kick Stokhuizen denkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
Morning. Bluezz, gefeliciteerd met je nieuwe achterneefje, leuk! Beetje een vreemde naam, vind ik, maar misschien vallen alle stukjes nog eens op hun plaats en wordt hij voetballer
't is ook nooit goed hequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil touwtje springen, maar er is hier binnen te weinig ruimte, buiten regent het en mn broek zakt steeds af als ik het probeer. *huilie*
Oh Lein, wat kut voor je. Wie moet ik in elkaar slaan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil touwtje springen, maar er is hier binnen te weinig ruimte, buiten regent het en mn broek zakt steeds af als ik het probeer. *huilie*
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef SHE het volgende:
Dit is mijn WEL leuke broer, de kleine
( Het ventje wat in de lucht hangt )
[ afbeelding ]
En die belde mij net en zei:
'Sjors, ik ga met Andrea ( zijn vriendin ) een heel elftal baren voor mama en voor jou. Alleen moet jij dan wel beloven dat je voor ze zorgt als wij dood zijn '
Die denkt zeker dat ik het eeuwige leven heb ofzo
is dat taekwondo wat ie daar doet?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef SHE het volgende:
Dit is mijn WEL leuke broer, de kleine
( Het ventje wat in de lucht hangt )
[ afbeelding ]
En die belde mij net en zei:
'Sjors, ik ga met Andrea ( zijn vriendin ) een heel elftal baren voor mama en voor jou. Alleen moet jij dan wel beloven dat je voor ze zorgt als wij dood zijn '
Die denkt zeker dat ik het eeuwige leven heb ofzo
De regenwolken!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh Lein, wat kut voor je. Wie moet ik in elkaar slaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ongeveer een half schaap opquote:
Dit is zijn vriendin;quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]![]()
wat moet ie nu weer met een vriendin
giet maar wat bier naar binnen, huiliequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]alleen mag ie wel wat kleiner in je post nu schrik ik zo
ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is zijn vriendin;
[ afbeelding ]
Dus ik heb wel een idee wat hij ermee moet
Het is een vloek!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef latislos het volgende:
ik zie trouwens dat op RTL7 alle PP films worden gedraaid achter elkaar.![]()
![]()
cutequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is zijn vriendin;
[ afbeelding ]
Dus ik heb wel een idee wat hij ermee moet
Zij is de vriendin van mijn kleine broertje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dįt geen vissebek
[..]
Het is een vloek!
[ afbeelding ]
koelies nog welquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:04 schreef SHE het volgende:
Hou eens op met het geilen op mijn schoonzus. Mijn broer kan taikwondo ja!!!
Wat een mooie PPHij ownt die wrede koelies die om PF heenstaan
neeequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dįt geen vissebek
[..]
Het is een vloek!
[ afbeelding ]
je bedoelt proefrijden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:08 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag.
Wat een verhaal, SHE.
Straks even 2 bankjes bekijken/proefzitten die een collega van mij in de aanbieding heeft.
quote:
Dat laatste : geilquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:14 schreef -Mellow- het volgende:
ik ga picknicken bij het meer
en hopen dat ik dit keer geen hoeren tegenkom die ranzige taferelen met oude mannen uithalen in de bosjes
Nou en. curves zijn leuk! Het is dat ik ze niet hebquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben echt wel dikker dan zij. Op hele specifieke plaatsen zelfs![]()
Zij is nog jong en veerbaar en snoezelig.
Ik ben gewoon een wanhopige 30-er die zich met heel veel moeite in een maatje 36 wil proppen.
Treurig! Sadness!
@ Golfer : Je moet er ook een tukkie op doen; anders weet je het niet!
Zonder broek in de regenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:02 schreef Bluezz het volgende:
Wat hangt ie hóóg SHE
Lein, zonder broek ?
haha. nee bah.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat laatste : geil
Waar woon jij? Het is hier k*t weer.
SHE,quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben echt wel dikker dan zij. Op hele specifieke plaatsen zelfs![]()
Zij is nog jong en veerbaar en snoezelig.
Ik ben gewoon een wanhopige 30-er die zich met heel veel moeite in een maatje 36 wil proppen.
Treurig! Sadness!
@ Golfer : Je moet er ook een tukkie op doen; anders weet je het niet!
Dat ik iets verkeerd doe in Zoetermeer hoef je mij niet te vertellen, ik heb een hekel aan deze slaapstad. Ikwilhierweeeeeegquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
FW, je doet echt iets verkeerd, daar in Zoetermeer. Hier zijn de Appies gewoon open
Okiquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar zo noem je het niet
per 1 juli komt hier een appartementje vrijquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:24 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Dat ik iets verkeerd doe in Zoetermeer hoef je mij niet te vertellen, ik heb een hekel aan deze slaapstad. Ikwilhierweeeeeeg![]()
Weet iemand nog een leuke kamer in Den Haag?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:26 schreef latislos het volgende:
[..]
per 1 juli komt hier een appartementje vrij
"Sweet Lake City"quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
Bleh, Zoetahmindah![]()
In DH heb je leuke anti-kraak!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:26 schreef latislos het volgende:
[..]
per 1 juli komt hier een appartementje vrij
Waar woon je nu dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand nog een kamer in utreg/adam/andere leuke stad
Welnee joh, mijn broertje had binnen drie weken een kamer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:27 schreef FleshWound het volgende:
[..]
"Sweet Lake City"![]()
En die anti-kraak heeft een wachtlijst van anderhalf jaar.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Z'n baas heeft hem per 1 juli gedetacheerd in Belgie
Telefoonnummeradresemailcontactgegevensinschrijfformulier kthxbyequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welnee joh, mijn broertje had binnen drie weken een kamer.![]()
Leuk grachtenpandje met (bijna) uitzicht op het paleis.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Tofquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
volgens mij net zover rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dus nu wonen jullie in de buurt
als ik het begrijp?
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:35 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Telefoonnummeradresemailcontactgegevensinschrijfformulier kthxbye![]()
Welke organisatie was dat?
Graaaaaaaagquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.
En mijn zus heeft via diezelfde organisatie een kamer in Monster gehad i.v.m. stage en dat was ook heel snel voor elkaar.
Ah, het was nog sneller. Hij is er naartoe gegaan om zich in te schrijven en is diezelfde middag nog met de sleutel van zijn nieuwe kamer naar buiten gelopen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.
En mijn zus heeft via diezelfde organisatie een kamer in Monster gehad i.v.m. stage en dat was ook heel snel voor elkaar.
Dat klopt!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:52 schreef Isabeau het volgende:
En ik associeer Leuven met gezellige Vlaamse terrasjes, klopt dat?
En je hebt geen referentie nodig? Geen "enkele wachtmaanden op de lijst"? Geen belachelijke eisen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah, het was nog sneller. Hij is er naartoe gegaan om zich in te schrijven en is diezelfde middag nog met de sleutel van zijn nieuwe kamer naar buiten gelopen.![]()
Hij had die kamer via Alvast en kon zich voor ¤10,- a ¤15,- inschrijven, huur incl. gwl ¤150,- , als je halverwege de maand een kamer krijgt betaal je alleen het resterende deel van de maand aan huur en als je aan de Veenkade terecht kan zit je wrs. voorlopig wel goed want dat pand is van een instelling voor verstandelijk gehandicapten en is nét in hun bestand opgenomen. En dat soort instellingen zijn nooit zo snel met het nemen van beslissingen dus de komende jaren zal het nog wel anti-kraak blijven.![]()
www.alvast.nl
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:07 schreef FleshWound het volgende:
[..]
En je hebt geen referentie nodig? Geen "enkele wachtmaanden op de lijst"? Geen belachelijke eisen?
Dit wordt de volgende actie
Mag ik een eigen baksel aanraden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja geen idee nog
ben in overleg
Je moet wel van chubby vrouwen houdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef FleshWound het volgende:
Mag ik een eigen baksel aanraden?![]()
Death by chocolate
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef FleshWound het volgende:
Voedingswaardeinformatie: de taart bevat:
10047 calorieen.
85 gram eiwit.
900 gram koolhydraten.
676 gram vet.
Per stuk dus 628 calorieen.
Dat was weer een orgasmequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mag ik een eigen baksel aanraden?![]()
Death by chocolate
Naar het dichtsbijzijnde asielzoekerscentrum!! Heb ik destijds in Utreg ook veel aan gegeven, en ze waren rete-blij ermeequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:09 schreef Tezz het volgende:
Ik kwam trouwens ook zakken vol met oude (baby)kleertjes van mijn dochter tegen. Wat moet ik daar nu weer mee.......weggooien kan ik niet echt. Maar bewaren heeft weinig zin (meer kindertjes zijn voor ons niet weggelegd).
Curvyquote:
Het leukste/bijzonderste eruitzoeken en bewaren, en de rest weggeven?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:09 schreef Tezz het volgende:
Ik ben het ruimen op zolder nu al beu.
Ik kwam trouwens ook zakken vol met oude (baby)kleertjes van mijn dochter tegen. Wat moet ik daar nu weer mee.......weggooien kan ik niet echt. Maar bewaren heeft weinig zin (meer kindertjes zijn voor ons niet weggelegd). Moeilijk moeilijk.
En ik ben echt wel van het weggooien, de berg 'stort' in de achtertuin groeit gestaag.
Kan je er ook samen yoga'en?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, nee, als het goed is, is alles al geverfd. Maar voor de terrasjes ben je van harte welkom, en ook om te logeren als je naar Brussel gaat met Lianne of als je zomaar zin hebt om naar Belgie te komenWe gaan nog even een slaapbank kopen, er is geen logeerkamer, maar het is wel heel ruim en je kunt ongezien yoga'en op het balkon
Vast welquote:
Jullie krijgen binnenkort echt nog zoveel kinderen hequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waarom nooit meer kinderen? Kan toch nog best?
Geen plek voor... Niet in ons huis, niet in ons levenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie krijgen binnenkort echt nog zoveel kinderen he
Wedden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen plek voor... Niet in ons huis, niet in ons leven
geen hamburgers: Beefburgers!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
De mr had ineens een acute aanval van trek in van die vieze plastic voorverpakte hamburgersDie eet hij nu
![]()
Mannen
76%!! jawel!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ipv 50% varkens- en kippenseperatorvlees, 60% runderseperatorvlees.
Ik durf niet heel hard te roepen van NEVER vanwege mogelijke biologische klok. Maar voorzover ik het nu kan overzien: neuh.quote:
Slaan!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
De mr had ineens een acute aanval van trek in van die vieze plastic voorverpakte hamburgersDie eet hij nu
![]()
Mannen
Is godverdomme lekker. Wel voor 16 personen hequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Slaan!
Ik heb voor noodgevallen en acute hongeraanvallen altijd d extra magere runderburgers ( die grote, platte ) van de AH in de vriezer.
Even op de grill, tussen broodje proppen, niemeerzeuren.
Die plastic meuk komt hier niet in huis![]()
En nu ik de voedingswaarde van de death by chocolate lees, die ook niet
Sweet mother of jezus..meer dan een halve kilo vet
Moet godverdomme lekker zijn!
Deal.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik durf niet heel hard te roepen van NEVER vanwege mogelijke biologische klok. Maar voorzover ik het nu kan overzien: neuh.
Aha, dat is niet curvy, dat is curf.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik ben niet curvy
ik ben eerder 60 90 60
dan 90 60 90
Dat weet ik niet, dat moet je aan hem vragenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
Naja...oerinstinct..ik bedoel, hij vangt die pre-fab burgers niet eens zelf!
Ik 'vang' ze gewoon bij de c-millequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
Naja...oerinstinct..ik bedoel, hij vangt die pre-fab burgers niet eens zelf!
Moeder Natuur is ons niet gunstig gezind.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het leukste/bijzonderste eruitzoeken en bewaren, en de rest weggeven?
Maar waarom nooit meer kinderen? Kan toch nog best?
o? is het ook 'moeilijk' gegaan bij jullie eerste?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Moeder Natuur is ons niet gunstig gezind.
En misschien, met een heel traject gedokter en geprul zou het nog wel lukken (we hebben immers een gezond kind op de wereld gezet) maar het is onze keuze om dat niet te doen.
CDA'ersquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat moet je aan hem vragen
Oh jee, betuttel ik hem?
Ik dacht: ik ben subtiel, ik stuur Tezz een PM... Mannenquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:11 schreef latislos het volgende:
[..]
o? is het ook 'moeilijk' gegaan bij jullie eerste?
Ik ga eens even de kast doorspitten om te zien of ik de ingrediėnten in huis heb.quote:
Iedereen zou toch minstens een halve kilo chocolade in huis moeten hebben?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga eens even de kast doorspitten om te zien of ik de ingrediėnten in huis heb.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
MinderMutsig, bedoel je die mexicaanse tent aan de Vismarkt?
En met hoeveel personen ga je die dan opeten??quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga eens even de kast doorspitten om te zien of ik de ingrediėnten in huis heb.
Orgasme nu, zorgen maken om kont later.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En met hoeveel personen ga je die dan opeten??
{{{}}}}}[[[[]]]]((((()))))||||||||___++++=====_______((())*****^^^^###@#@!!!%%%%""":::<<<>>> (PC VAN PA EN MA ZOU GEK DOEN, IK ZIE NIKS) Dat was gewoon de capslock
Inmiddels vijf vuilniszakken kleding van ons en vijf vuilniszakken kleding van de kleine.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
OK, maar wat ga je dan met de kleertjes doen?
Er zijn genoeg mensen met weinig inkomen of vervelende omstandigheden die er wel blij mee zijn, denk ik.
That's the spiritquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Orgasme nu, zorgen maken om kont later.
Dat wel. Helaas is het dan wel meestal wegens een maagruptuur.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:03 schreef Tezz het volgende:
FW, met die taart krijg je toch iedere vrouw in bed, of niet???
Subtiel voeren, liefdevol kleine hapjes van laten nemen en dan zo mee lokken richting bed........Niet over-voeren, dan is het gedaan inderdaad .quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:04 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Dat wel. Helaas is het dan wel meestal wegens een maagruptuur.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef Tezz het volgende:
De 'beste' spullen gaan naar een gezin in onze omgeving die het goed kan gebruiken (alleenstaande moeder met zeven kinderen) en de rest gaat naar de kleding-inzameling hier in het dorp.
Goezoquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef Tezz het volgende:
Inmiddels vijf vuilniszakken kleding van ons en vijf vuilniszakken kleding van de kleine.
De 'beste' spullen gaan naar een gezin in onze omgeving die het goed kan gebruiken (alleenstaande moeder met zeven kinderen) en de rest gaat naar de kleding-inzameling hier in het dorp.
Ik stel me nu ineens zo'n spoor van broodkruimels uit Hans en Grietje voorquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Subtiel voeren, liefdevol kleine hapjes van laten nemen en dan zo mee lokken richting bed........Niet over-voeren, dan is het gedaan inderdaad .
Mooi!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Inmiddels vijf vuilniszakken kleding van ons en vijf vuilniszakken kleding van de kleine.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Net een tukkie gedaan in bed (ben nu vaak 's middags moe).En ik droomde dat ik gebeld werd en SMS'jes kreeg, maar op de een of andere manier niet bij mijn telefoon kon.
Net wakker geworden, geen gemiste oproepen of berichten op mijn telefoon.
Men oh men.
Nee inderdaad! Mijn moeder had ook mijn eerste kleertjes bewaard, erg leuk om te krijgen later. De pop van Bente draagt de kleertjes nu........Ook had mijn moeder mijn eerste jurkje bij Bente aangetrokken toen ze baby was en een foto gemaakt in eenzelfde houding als ik met dat jurkje. Echt heel erg leuk!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi!Ze zijn er vast blij mee
Niet vergeten wat babykleertjes en spulletjes te bewaren hoor. Vindt Bente vast ook heel leuk later, als jij ooit nog s oma wordt
Vooral koesteren zo'n man!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij drinken gewóón een mojito, hagel of geen hagel.![]()
Middag allemaal! Jullie ook zo'n druilerige dag achter de rug? De meeste van onze plannen zijn in het water gevallen. Geluk bij een ongeluk is dat meneer Dude van pure verveling alle ramen boven heeft gelapt!
En daarna heeft hij mojito's gemaakt!
Wat een man hč?![]()
Ik kan je niet helpen Steertje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ben nou benieuwd of Nynke vanavond nog naar Maastricht wil of morgen pas. Maar om die nou te SMS'en nadat ik haar heel duidelijk had uitgelegd mij niet meer te SMS-bombarderen is ook zo wat.
Je kan ook bellen hoor, Steerquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb het woord SMS in 48 uur nog nooit zo vaak in mijn mond genomen en ik moet m'n bek houden. Zo.
Ik vrees dat mijn wereld dan in elkaar stort, want zo ben ik, lieve dude. Daarom zeg ik ook, koester jouw vriendje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, kun jij ook een kwartier ademhalen zonder alles tig keer op meta-niveau van vier zijden te belichten en analyseren waarna je middels intervisie tot een weloverwogen beeld van de werkelijkheid komt teneinde dat dan weer in twijfel te trekken?
Ik wil ze niet storen, ze zullen ongetwijfeld aan het eten zijn.quote:
Will do hon'quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn wereld dan in elkaar stort, want zo ben ik, lieve dude. Daarom zeg ik ook, koester jouw vriendje.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, kun jij ook een kwartier ademhalen zonder alles tig keer op meta-niveau van vier zijden te belichten en analyseren waarna je middels intervisie tot een weloverwogen beeld van de werkelijkheid komt teneinde dat dan weer in twijfel te trekken?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is toch van mager naar slankquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Aha, dat is niet curvy, dat is curf.
Ik zat 5 jr geleden nog op 88-58-92
Ik wilde dat bijna op mijn arm tattoeren.
Nu is dat 98-65-102
*poef*
( dat was de glorie, die verging )
Je werd slaperig wakkerrquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Net een tukkie gedaan in bed (ben nu vaak 's middags moe).En ik droomde dat ik gebeld werd en SMS'jes kreeg, maar op de een of andere manier niet bij mijn telefoon kon.
Net wakker geworden, geen gemiste oproepen of berichten op mijn telefoon.
Men oh men.
Maakquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
BTW SHE, ik kook vanavond turks/libanees/marokkans/egyptischerig, kom maar eten. Isj gesjond.
Niks mis met een sjointje!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:14 schreef PeRi het volgende:
Op!
Ik zou optie 2 doen. Sowieso niet #1, omdat ik echt tegen drugs ben (of je het nou echt doet of niet daargelaten).
Ik ga zo met een pot thee deze film kijken.
Haha, ja, maar ik verhuis maandag naar Belgie. Daar ga ik mijn eigen culcommune stichten; moet lukken met het voedselaanbod daarquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
Leuk? Super!
Een oase van rust in hartje centrum; je ziet helemaal afgesloten van de wereld, maar als je de deur uit wandelt zit je op de oudegracht.
Leuker dan dat wordt het niet.
Kom dus maar; dan maken we er een culcommune van. En gaan we naakt lopen en met blote kreeften gooien!
mooie foto's en volgende keer beter toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:48 schreef FleshWound het volgende:
Actiefoto's!![]()
[ afbeelding ]
Aankleden. Tevens de eerste keer in jaren dat ik witte sokken aanhad.
[ afbeelding ]
Inschermen tegen de delegatie van Finland.
[ afbeelding ]
Zo sta je 3-0 voor...
[ afbeelding ]
En dan val je en verlies je met 7-15.
18 mei weer
Op de een of andere manier sta je hier vrij begeerlijk op de foto.quote:
Voor een eerste internationaal toernooi vond ik het niet eens slecht. Ik pakte toch één mooie winstpartijquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:52 schreef latislos het volgende:
[..]
mooie foto's en volgende keer beter toch?
PP wordt gediskwalificeerd wegens het niet dragen van een maskerquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:00 schreef latislos het volgende:
Een troost, PP probeert het ook eens.
[ afbeelding ]
Nope, maar Isa vroeg om muziek, dus Isa krijgt muziekquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
Beunk, je denkt toch niet dat ik al die filmpjes ga bekijken? Sleur jezelf los van YouTube and make some converstation, man!
waar is dat dan? (zegt me helemaal niksquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
Leuk? Super!
Een oase van rust in hartje centrum; je ziet helemaal afgesloten van de wereld, maar als je de deur uit wandelt zit je op de oudegracht.
Leuker dan dat wordt het niet.
Kom dus maar; dan maken we er een culcommune van. En gaan we naakt lopen en met blote kreeften gooien!
Wij met witte.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Scherpe analyse, dude
Enlighten me: maak je mojito's met bruine of witte rum?
Jeetje, dat is een mooi plekje om te wonen.quote:
We moeten ook nog eten! En ik kwam zowieso morgen pas die kant op! Enne, ik heb rsi-duimen, dus kan niet te lang XBoxen. En ik kan niet tegen m'n verlies, dus dan is het maar even leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Zullen we dan morgen het kopje koffie doen, want ik vrees dat je de rest van de avond aan het XBoxen bent - en gaat verliezen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
welk spel doe je op der xbox
iets voetballerigs. En ik heb alweer verloren. Nu is het genoeg!quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
welk spel doe je op der xbox
Tijd voor sex!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iets voetballerigs. En ik heb alweer verloren. Nu is het genoeg!
pes?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iets voetballerigs. En ik heb alweer verloren. Nu is het genoeg!
Grand Theft Auto 4? Die is toch al lįng uit?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik wacht nog op gta4sinds 2 dagen al!
Je bent de me de laatste weken érrug veel hints aan het geven, Hobsel. Wil je iets aan me kwijt? Of wil je dat ik iets bij jou aflever?quote:
yessquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Grand Theft Auto 4? Die is toch al lįng uit?
Huhquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent de me de laatste weken érrug veel hints aan het geven, Hobsel. Wil je iets aan me kwijt? Of wil je dat ik iets bij jou aflever?
Ik plaag je toch ook alleen maar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Huh
Ik plaag alleen maar... zal het nog eens doen
quote:
die wilde ik ook nog zien...net als crash vorige weekquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:17 schreef golfer het volgende:
Best een voor Nederlandse begrippen goede film net gezien op TV: Ik omhels je met duizend armen.
jamie lidell is geniaal. Heb m ooit live gezien, alleen jammer dat ik toen in slaap vielquote:
Hoiquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:50 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
jamie lidell is geniaal. Heb m ooit live gezien, alleen jammer dat ik toen in slaap viel
Ik was zo aan het balen in mijn halfslaap.
en hoi allemaal
Helaas wel ja... op zich heb ik niets tegen naakt of neuken, maar het moet wel functioneel zijn. En dat functionele karakter mis ik vaak wel in Nederlandse films.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef golfer het volgende:
Het enige wat me altijd weer opvalt in Nederlandse speelfilms is dat er binnen de eerste 10 mjinuten altijd wel een naakt- of neukscene in zit.
Dat is blijkbaar ons nationale handelsmerk.
niet dat ik iets tegen naakt of neuken heb, integendeel.
Die staat bij deze op de whislist om te downloaden. Thx!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Filmtip voor de liefhebbers (hierin wordt dan gek genoeg weer niet gek veel geneukt of gepist en er komt zelfs een ongeloofwaardig supermonster in voor, maar tóch is 'ie haske eng: Cloverfield).
Ik ben de rechterhand van de producent van AIL.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond Alles is Liefde echt slaapverwekkend.
Ontzettende irri stomme en domme film vond ik dat hele cloverfield.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, dat viel in AiL toch enorm mee?
Ik vond dat echt een Sesamstraatfilm eigenlijk.
En als er geneukt en gepist en gezopen wordt in een film, dan vind ik dat altijd wel een pré wat geloofwaardigheid betreft.![]()
Filmtip voor de liefhebbers (hierin wordt dan gek genoeg weer niet gek veel geneukt of gepist en er komt zelfs een ongeloofwaardig supermonster in voor, maar tóch is 'ie haske eng: Cloverfield).
Klopt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef golfer het volgende:
Het enige wat me altijd weer opvalt in Nederlandse speelfilms is dat er binnen de eerste 10 mjinuten altijd wel een naakt- of neukscene in zit.
Dat is blijkbaar ons nationale handelsmerk.
niet dat ik iets tegen naakt of neuken heb, integendeel.
Kom op zeg, neuken is zelden functioneel, en dan moet dat in films opeens wel zo zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:13 schreef beunkster het volgende:
[..]
Helaas wel ja... op zich heb ik niets tegen naakt of neuken, maar het moet wel functioneel zijn. En dat functionele karakter mis ik vaak wel in Nederlandse films.
Het is imho veelal neuken om het neuken. En als ik dat wil zien, download ik wel een pornofilm... dus Nederlandse films zijn mij veelal niet zo veel waard.
Alles is liefde is dan weer een positieve uitzondering
Nooit gezien! Volgens mij stond die wel erg goed aangeschreven.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik stom als ik zeg dat Simon van Eddy Terstall een goede film was?
San Fu Maltha is wel lekker commercieel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt.
Heb ik regelmatig discussies over met San Fu. Ik hekel dat echt.
Alsof we niet meer zonder kunnen.
Een tip van flip; een echt krankzinnig goede film van onze bovenburen:
Adam's Apples.
Genialer dan dat wordt het niet.
Ik stel voor dat iedereen die DIT WEEKEND NOG gaat huren/stelen/downloaden.
Wat een meesterwerk
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben de rechterhand van de producent van AIL.
En ik kan je zeggen; ik ben tijdens de premiere in slaap gevallen.
Wat een bout film. Dat we daar > miljoen bezoekers mee hebben kunnen scoren is voor mij in elk geval een compleet raadsel. En een angstaanjagend gegeven tegelijkertijd.
We produceren nu Spion van Oranje (met Paul de Leeuw, Najib en Nellie Frijda ) en Oorlogswinter ( naar het boek van Jan Terlouw )
Dat gaat hopelijk WEL leuk worden
Dat is mij ook een raadsel, echt. En al die grote namen die zich ervoor leenden - dat boezemde me nog de meeste angst in geloof ik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben de rechterhand van de producent van AIL.
En ik kan je zeggen; ik ben tijdens de premiere in slaap gevallen.
Wat een bout film. Dat we daar > miljoen bezoekers mee hebben kunnen scoren is voor mij in elk geval een compleet raadsel. En een angstaanjagend gegeven tegelijkertijd.
Wat grappig!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ontzettende irri stomme en domme film vond ik dat hele cloverfield.
En zo zonde want er zaten wel een paar kanshebbende scenes in enzo.
Op het einde zat ik er eindelijk in en ja toen was ie heel raar afgelopen, de hele zaal had hetzelfde dat was dan weer grappig.
Mja ik zeg maar verder niets hehe, je vind hem of leuk of stom die film
Ben benieuwd naar je mening, Dude, laat het me / ons weten als je het gezien hebt. Het is wat dat betreft een hele Nederlandse film voor een internationale setting: homo's, drugs, leven en dood, veel sex, veel rauwe droge humor. Ik vind het een van de beste Nederlandse films die ik ooit heb gezien. Goeie soundtrack ook van Paul de Munnik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nooit gezien! Volgens mij stond die wel erg goed aangeschreven.
* Op lijstje zet *
Ach.. ik vond Carrie Tefsen in Blue Movie ook al erg overtuigend.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef SHE het volgende:
Dude, je draaft door.
De seks zoals wij deze in beeld brengen binnen de nederlandse cinematografie is verre van werkelijk.
Het zijn sinds Turks Fruit, niets meer dan gekunstelde poses die de indruk moeten wekken dat we 'for real' zijn.
Met alle respect, maar de enige regisseur die ooit in staat is geweest om sex in zijn rauwheid weer te geven is die van irreversible geweest.
Schokkend, wellicht, maar voor de eerste keer in mijn leven dat ik naar een schouwspel keek wat voor mij door merg en been ging.
Het huis-tuin en keuken geneuk van de Nederlandse film is in mijn optiek verre van realistisch, maar eerder een standaard format wat bij elk mogelijke productie uit de grote hoed getoverd wordt en dan door een Hans Kazan. Grappig, maar niet echt realistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |