't is ook nooit goed hequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil touwtje springen, maar er is hier binnen te weinig ruimte, buiten regent het en mn broek zakt steeds af als ik het probeer. *huilie*
Oh Lein, wat kut voor je. Wie moet ik in elkaar slaan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil touwtje springen, maar er is hier binnen te weinig ruimte, buiten regent het en mn broek zakt steeds af als ik het probeer. *huilie*
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef SHE het volgende:
Dit is mijn WEL leuke broer, de kleine
( Het ventje wat in de lucht hangt )
[ afbeelding ]
En die belde mij net en zei:
'Sjors, ik ga met Andrea ( zijn vriendin ) een heel elftal baren voor mama en voor jou. Alleen moet jij dan wel beloven dat je voor ze zorgt als wij dood zijn '
Die denkt zeker dat ik het eeuwige leven heb ofzo
is dat taekwondo wat ie daar doet?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef SHE het volgende:
Dit is mijn WEL leuke broer, de kleine
( Het ventje wat in de lucht hangt )
[ afbeelding ]
En die belde mij net en zei:
'Sjors, ik ga met Andrea ( zijn vriendin ) een heel elftal baren voor mama en voor jou. Alleen moet jij dan wel beloven dat je voor ze zorgt als wij dood zijn '
Die denkt zeker dat ik het eeuwige leven heb ofzo
De regenwolken!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh Lein, wat kut voor je. Wie moet ik in elkaar slaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ongeveer een half schaap opquote:
Dit is zijn vriendin;quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]![]()
wat moet ie nu weer met een vriendin
giet maar wat bier naar binnen, huiliequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]alleen mag ie wel wat kleiner in je post nu schrik ik zo
ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is zijn vriendin;
[ afbeelding ]
Dus ik heb wel een idee wat hij ermee moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |