Dat ik iets verkeerd doe in Zoetermeer hoef je mij niet te vertellen, ik heb een hekel aan deze slaapstad. Ikwilhierweeeeeegquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
FW, je doet echt iets verkeerd, daar in Zoetermeer. Hier zijn de Appies gewoon open
Okiquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar zo noem je het niet
per 1 juli komt hier een appartementje vrijquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:24 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Dat ik iets verkeerd doe in Zoetermeer hoef je mij niet te vertellen, ik heb een hekel aan deze slaapstad. Ikwilhierweeeeeeg![]()
Weet iemand nog een leuke kamer in Den Haag?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:26 schreef latislos het volgende:
[..]
per 1 juli komt hier een appartementje vrij
"Sweet Lake City"quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
Bleh, Zoetahmindah![]()
In DH heb je leuke anti-kraak!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:26 schreef latislos het volgende:
[..]
per 1 juli komt hier een appartementje vrij
Waar woon je nu dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand nog een kamer in utreg/adam/andere leuke stad
Welnee joh, mijn broertje had binnen drie weken een kamer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:27 schreef FleshWound het volgende:
[..]
"Sweet Lake City"![]()
En die anti-kraak heeft een wachtlijst van anderhalf jaar.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Z'n baas heeft hem per 1 juli gedetacheerd in Belgie
Telefoonnummeradresemailcontactgegevensinschrijfformulier kthxbyequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welnee joh, mijn broertje had binnen drie weken een kamer.![]()
Leuk grachtenpandje met (bijna) uitzicht op het paleis.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Tofquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
volgens mij net zover rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dus nu wonen jullie in de buurt
als ik het begrijp?
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:35 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Telefoonnummeradresemailcontactgegevensinschrijfformulier kthxbye![]()
Welke organisatie was dat?
Graaaaaaaagquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.
En mijn zus heeft via diezelfde organisatie een kamer in Monster gehad i.v.m. stage en dat was ook heel snel voor elkaar.
Ah, het was nog sneller. Hij is er naartoe gegaan om zich in te schrijven en is diezelfde middag nog met de sleutel van zijn nieuwe kamer naar buiten gelopen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.
En mijn zus heeft via diezelfde organisatie een kamer in Monster gehad i.v.m. stage en dat was ook heel snel voor elkaar.
Dat klopt!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:52 schreef Isabeau het volgende:
En ik associeer Leuven met gezellige Vlaamse terrasjes, klopt dat?
En je hebt geen referentie nodig? Geen "enkele wachtmaanden op de lijst"? Geen belachelijke eisen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah, het was nog sneller. Hij is er naartoe gegaan om zich in te schrijven en is diezelfde middag nog met de sleutel van zijn nieuwe kamer naar buiten gelopen.![]()
Hij had die kamer via Alvast en kon zich voor ¤10,- a ¤15,- inschrijven, huur incl. gwl ¤150,- , als je halverwege de maand een kamer krijgt betaal je alleen het resterende deel van de maand aan huur en als je aan de Veenkade terecht kan zit je wrs. voorlopig wel goed want dat pand is van een instelling voor verstandelijk gehandicapten en is nét in hun bestand opgenomen. En dat soort instellingen zijn nooit zo snel met het nemen van beslissingen dus de komende jaren zal het nog wel anti-kraak blijven.![]()
www.alvast.nl
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:07 schreef FleshWound het volgende:
[..]
En je hebt geen referentie nodig? Geen "enkele wachtmaanden op de lijst"? Geen belachelijke eisen?
Dit wordt de volgende actie
Mag ik een eigen baksel aanraden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja geen idee nog
ben in overleg
Je moet wel van chubby vrouwen houdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef FleshWound het volgende:
Mag ik een eigen baksel aanraden?![]()
Death by chocolate
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef FleshWound het volgende:
Voedingswaardeinformatie: de taart bevat:
10047 calorieen.
85 gram eiwit.
900 gram koolhydraten.
676 gram vet.
Per stuk dus 628 calorieen.
Dat was weer een orgasmequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mag ik een eigen baksel aanraden?![]()
Death by chocolate
Naar het dichtsbijzijnde asielzoekerscentrum!! Heb ik destijds in Utreg ook veel aan gegeven, en ze waren rete-blij ermeequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:09 schreef Tezz het volgende:
Ik kwam trouwens ook zakken vol met oude (baby)kleertjes van mijn dochter tegen. Wat moet ik daar nu weer mee.......weggooien kan ik niet echt. Maar bewaren heeft weinig zin (meer kindertjes zijn voor ons niet weggelegd).
Curvyquote:
Het leukste/bijzonderste eruitzoeken en bewaren, en de rest weggeven?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:09 schreef Tezz het volgende:
Ik ben het ruimen op zolder nu al beu.
Ik kwam trouwens ook zakken vol met oude (baby)kleertjes van mijn dochter tegen. Wat moet ik daar nu weer mee.......weggooien kan ik niet echt. Maar bewaren heeft weinig zin (meer kindertjes zijn voor ons niet weggelegd). Moeilijk moeilijk.
En ik ben echt wel van het weggooien, de berg 'stort' in de achtertuin groeit gestaag.
Kan je er ook samen yoga'en?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, nee, als het goed is, is alles al geverfd. Maar voor de terrasjes ben je van harte welkom, en ook om te logeren als je naar Brussel gaat met Lianne of als je zomaar zin hebt om naar Belgie te komenWe gaan nog even een slaapbank kopen, er is geen logeerkamer, maar het is wel heel ruim en je kunt ongezien yoga'en op het balkon
Vast welquote:
Jullie krijgen binnenkort echt nog zoveel kinderen hequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waarom nooit meer kinderen? Kan toch nog best?
Geen plek voor... Niet in ons huis, niet in ons levenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie krijgen binnenkort echt nog zoveel kinderen he
Wedden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen plek voor... Niet in ons huis, niet in ons leven
geen hamburgers: Beefburgers!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
De mr had ineens een acute aanval van trek in van die vieze plastic voorverpakte hamburgersDie eet hij nu
![]()
Mannen
76%!! jawel!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ipv 50% varkens- en kippenseperatorvlees, 60% runderseperatorvlees.
Ik durf niet heel hard te roepen van NEVER vanwege mogelijke biologische klok. Maar voorzover ik het nu kan overzien: neuh.quote:
Slaan!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
De mr had ineens een acute aanval van trek in van die vieze plastic voorverpakte hamburgersDie eet hij nu
![]()
Mannen
Is godverdomme lekker. Wel voor 16 personen hequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Slaan!
Ik heb voor noodgevallen en acute hongeraanvallen altijd d extra magere runderburgers ( die grote, platte ) van de AH in de vriezer.
Even op de grill, tussen broodje proppen, niemeerzeuren.
Die plastic meuk komt hier niet in huis![]()
En nu ik de voedingswaarde van de death by chocolate lees, die ook niet
Sweet mother of jezus..meer dan een halve kilo vet
Moet godverdomme lekker zijn!
Deal.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik durf niet heel hard te roepen van NEVER vanwege mogelijke biologische klok. Maar voorzover ik het nu kan overzien: neuh.
Aha, dat is niet curvy, dat is curf.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik ben niet curvy
ik ben eerder 60 90 60
dan 90 60 90
Dat weet ik niet, dat moet je aan hem vragenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
Naja...oerinstinct..ik bedoel, hij vangt die pre-fab burgers niet eens zelf!
Ik 'vang' ze gewoon bij de c-millequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
Naja...oerinstinct..ik bedoel, hij vangt die pre-fab burgers niet eens zelf!
Moeder Natuur is ons niet gunstig gezind.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het leukste/bijzonderste eruitzoeken en bewaren, en de rest weggeven?
Maar waarom nooit meer kinderen? Kan toch nog best?
o? is het ook 'moeilijk' gegaan bij jullie eerste?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Moeder Natuur is ons niet gunstig gezind.
En misschien, met een heel traject gedokter en geprul zou het nog wel lukken (we hebben immers een gezond kind op de wereld gezet) maar het is onze keuze om dat niet te doen.
CDA'ersquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat moet je aan hem vragen
Oh jee, betuttel ik hem?
Ik dacht: ik ben subtiel, ik stuur Tezz een PM... Mannenquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:11 schreef latislos het volgende:
[..]
o? is het ook 'moeilijk' gegaan bij jullie eerste?
Ik ga eens even de kast doorspitten om te zien of ik de ingrediënten in huis heb.quote:
Iedereen zou toch minstens een halve kilo chocolade in huis moeten hebben?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga eens even de kast doorspitten om te zien of ik de ingrediënten in huis heb.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
MinderMutsig, bedoel je die mexicaanse tent aan de Vismarkt?
En met hoeveel personen ga je die dan opeten??quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga eens even de kast doorspitten om te zien of ik de ingrediënten in huis heb.
Orgasme nu, zorgen maken om kont later.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En met hoeveel personen ga je die dan opeten??
{{{}}}}}[[[[]]]]((((()))))||||||||___++++=====_______((())*****^^^^###@#@!!!%%%%""":::<<<>>> (PC VAN PA EN MA ZOU GEK DOEN, IK ZIE NIKS) Dat was gewoon de capslock
Inmiddels vijf vuilniszakken kleding van ons en vijf vuilniszakken kleding van de kleine.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
OK, maar wat ga je dan met de kleertjes doen?
Er zijn genoeg mensen met weinig inkomen of vervelende omstandigheden die er wel blij mee zijn, denk ik.
That's the spiritquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Orgasme nu, zorgen maken om kont later.
Dat wel. Helaas is het dan wel meestal wegens een maagruptuur.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:03 schreef Tezz het volgende:
FW, met die taart krijg je toch iedere vrouw in bed, of niet???
Subtiel voeren, liefdevol kleine hapjes van laten nemen en dan zo mee lokken richting bed........Niet over-voeren, dan is het gedaan inderdaad .quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:04 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Dat wel. Helaas is het dan wel meestal wegens een maagruptuur.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef Tezz het volgende:
De 'beste' spullen gaan naar een gezin in onze omgeving die het goed kan gebruiken (alleenstaande moeder met zeven kinderen) en de rest gaat naar de kleding-inzameling hier in het dorp.
Goezoquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef Tezz het volgende:
Inmiddels vijf vuilniszakken kleding van ons en vijf vuilniszakken kleding van de kleine.
De 'beste' spullen gaan naar een gezin in onze omgeving die het goed kan gebruiken (alleenstaande moeder met zeven kinderen) en de rest gaat naar de kleding-inzameling hier in het dorp.
Ik stel me nu ineens zo'n spoor van broodkruimels uit Hans en Grietje voorquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Subtiel voeren, liefdevol kleine hapjes van laten nemen en dan zo mee lokken richting bed........Niet over-voeren, dan is het gedaan inderdaad .
Mooi!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Inmiddels vijf vuilniszakken kleding van ons en vijf vuilniszakken kleding van de kleine.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Net een tukkie gedaan in bed (ben nu vaak 's middags moe).En ik droomde dat ik gebeld werd en SMS'jes kreeg, maar op de een of andere manier niet bij mijn telefoon kon.
Net wakker geworden, geen gemiste oproepen of berichten op mijn telefoon.
Men oh men.
Nee inderdaad! Mijn moeder had ook mijn eerste kleertjes bewaard, erg leuk om te krijgen later. De pop van Bente draagt de kleertjes nu........Ook had mijn moeder mijn eerste jurkje bij Bente aangetrokken toen ze baby was en een foto gemaakt in eenzelfde houding als ik met dat jurkje. Echt heel erg leuk!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi!Ze zijn er vast blij mee
Niet vergeten wat babykleertjes en spulletjes te bewaren hoor. Vindt Bente vast ook heel leuk later, als jij ooit nog s oma wordt
Vooral koesteren zo'n man!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij drinken gewóón een mojito, hagel of geen hagel.![]()
Middag allemaal! Jullie ook zo'n druilerige dag achter de rug? De meeste van onze plannen zijn in het water gevallen. Geluk bij een ongeluk is dat meneer Dude van pure verveling alle ramen boven heeft gelapt!
En daarna heeft hij mojito's gemaakt!
Wat een man hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |