Telefoonnummeradresemailcontactgegevensinschrijfformulier kthxbyequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welnee joh, mijn broertje had binnen drie weken een kamer.![]()
Leuk grachtenpandje met (bijna) uitzicht op het paleis.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Z'n baas heeft hem per 1 juli gedetacheerd in Belgie
Tofquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Z'n baas heeft hem per 1 juli gedetacheerd in Belgie
volgens mij net zover rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dus nu wonen jullie in de buurt
als ik het begrijp?
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:35 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Telefoonnummeradresemailcontactgegevensinschrijfformulier kthxbye![]()
Welke organisatie was dat?
Graaaaaaaagquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.
En mijn zus heeft via diezelfde organisatie een kamer in Monster gehad i.v.m. stage en dat was ook heel snel voor elkaar.
Ah, het was nog sneller. Hij is er naartoe gegaan om zich in te schrijven en is diezelfde middag nog met de sleutel van zijn nieuwe kamer naar buiten gelopen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.
En mijn zus heeft via diezelfde organisatie een kamer in Monster gehad i.v.m. stage en dat was ook heel snel voor elkaar.
Dat klopt!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:52 schreef Isabeau het volgende:
En ik associeer Leuven met gezellige Vlaamse terrasjes, klopt dat?
En je hebt geen referentie nodig? Geen "enkele wachtmaanden op de lijst"? Geen belachelijke eisen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah, het was nog sneller. Hij is er naartoe gegaan om zich in te schrijven en is diezelfde middag nog met de sleutel van zijn nieuwe kamer naar buiten gelopen.![]()
Hij had die kamer via Alvast en kon zich voor ¤10,- a ¤15,- inschrijven, huur incl. gwl ¤150,- , als je halverwege de maand een kamer krijgt betaal je alleen het resterende deel van de maand aan huur en als je aan de Veenkade terecht kan zit je wrs. voorlopig wel goed want dat pand is van een instelling voor verstandelijk gehandicapten en is nét in hun bestand opgenomen. En dat soort instellingen zijn nooit zo snel met het nemen van beslissingen dus de komende jaren zal het nog wel anti-kraak blijven.![]()
www.alvast.nl
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:07 schreef FleshWound het volgende:
[..]
En je hebt geen referentie nodig? Geen "enkele wachtmaanden op de lijst"? Geen belachelijke eisen?
Dit wordt de volgende actie
Mag ik een eigen baksel aanraden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja geen idee nog
ben in overleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |