Dat ik iets verkeerd doe in Zoetermeer hoef je mij niet te vertellen, ik heb een hekel aan deze slaapstad. Ikwilhierweeeeeegquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
FW, je doet echt iets verkeerd, daar in Zoetermeer. Hier zijn de Appies gewoon open
Okiquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar zo noem je het niet
per 1 juli komt hier een appartementje vrijquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:24 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Dat ik iets verkeerd doe in Zoetermeer hoef je mij niet te vertellen, ik heb een hekel aan deze slaapstad. Ikwilhierweeeeeeg![]()
Weet iemand nog een leuke kamer in Den Haag?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:26 schreef latislos het volgende:
[..]
per 1 juli komt hier een appartementje vrij
"Sweet Lake City"quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
Bleh, Zoetahmindah![]()
In DH heb je leuke anti-kraak!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:26 schreef latislos het volgende:
[..]
per 1 juli komt hier een appartementje vrij
Waar woon je nu dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand nog een kamer in utreg/adam/andere leuke stad
Welnee joh, mijn broertje had binnen drie weken een kamer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:27 schreef FleshWound het volgende:
[..]
"Sweet Lake City"![]()
En die anti-kraak heeft een wachtlijst van anderhalf jaar.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Z'n baas heeft hem per 1 juli gedetacheerd in Belgie
Telefoonnummeradresemailcontactgegevensinschrijfformulier kthxbyequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welnee joh, mijn broertje had binnen drie weken een kamer.![]()
Leuk grachtenpandje met (bijna) uitzicht op het paleis.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Tofquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
volgens mij net zover rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dus nu wonen jullie in de buurt
als ik het begrijp?
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:35 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Telefoonnummeradresemailcontactgegevensinschrijfformulier kthxbye![]()
Welke organisatie was dat?
Graaaaaaaagquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.
En mijn zus heeft via diezelfde organisatie een kamer in Monster gehad i.v.m. stage en dat was ook heel snel voor elkaar.
Ah, het was nog sneller. Hij is er naartoe gegaan om zich in te schrijven en is diezelfde middag nog met de sleutel van zijn nieuwe kamer naar buiten gelopen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen voor je, het was in ieder geval aan de Veenkade.
En mijn zus heeft via diezelfde organisatie een kamer in Monster gehad i.v.m. stage en dat was ook heel snel voor elkaar.
Dat klopt!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:52 schreef Isabeau het volgende:
En ik associeer Leuven met gezellige Vlaamse terrasjes, klopt dat?
En je hebt geen referentie nodig? Geen "enkele wachtmaanden op de lijst"? Geen belachelijke eisen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah, het was nog sneller. Hij is er naartoe gegaan om zich in te schrijven en is diezelfde middag nog met de sleutel van zijn nieuwe kamer naar buiten gelopen.![]()
Hij had die kamer via Alvast en kon zich voor ¤10,- a ¤15,- inschrijven, huur incl. gwl ¤150,- , als je halverwege de maand een kamer krijgt betaal je alleen het resterende deel van de maand aan huur en als je aan de Veenkade terecht kan zit je wrs. voorlopig wel goed want dat pand is van een instelling voor verstandelijk gehandicapten en is nét in hun bestand opgenomen. En dat soort instellingen zijn nooit zo snel met het nemen van beslissingen dus de komende jaren zal het nog wel anti-kraak blijven.![]()
www.alvast.nl
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:07 schreef FleshWound het volgende:
[..]
En je hebt geen referentie nodig? Geen "enkele wachtmaanden op de lijst"? Geen belachelijke eisen?
Dit wordt de volgende actie
Mag ik een eigen baksel aanraden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja geen idee nog
ben in overleg
Je moet wel van chubby vrouwen houdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef FleshWound het volgende:
Mag ik een eigen baksel aanraden?![]()
Death by chocolate
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef FleshWound het volgende:
Voedingswaardeinformatie: de taart bevat:
10047 calorieen.
85 gram eiwit.
900 gram koolhydraten.
676 gram vet.
Per stuk dus 628 calorieen.
Dat was weer een orgasmequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mag ik een eigen baksel aanraden?![]()
Death by chocolate
Naar het dichtsbijzijnde asielzoekerscentrum!! Heb ik destijds in Utreg ook veel aan gegeven, en ze waren rete-blij ermeequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:09 schreef Tezz het volgende:
Ik kwam trouwens ook zakken vol met oude (baby)kleertjes van mijn dochter tegen. Wat moet ik daar nu weer mee.......weggooien kan ik niet echt. Maar bewaren heeft weinig zin (meer kindertjes zijn voor ons niet weggelegd).
Curvyquote:
Het leukste/bijzonderste eruitzoeken en bewaren, en de rest weggeven?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:09 schreef Tezz het volgende:
Ik ben het ruimen op zolder nu al beu.
Ik kwam trouwens ook zakken vol met oude (baby)kleertjes van mijn dochter tegen. Wat moet ik daar nu weer mee.......weggooien kan ik niet echt. Maar bewaren heeft weinig zin (meer kindertjes zijn voor ons niet weggelegd). Moeilijk moeilijk.
En ik ben echt wel van het weggooien, de berg 'stort' in de achtertuin groeit gestaag.
Kan je er ook samen yoga'en?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, nee, als het goed is, is alles al geverfd. Maar voor de terrasjes ben je van harte welkom, en ook om te logeren als je naar Brussel gaat met Lianne of als je zomaar zin hebt om naar Belgie te komenWe gaan nog even een slaapbank kopen, er is geen logeerkamer, maar het is wel heel ruim en je kunt ongezien yoga'en op het balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |