76%!! jawel!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ipv 50% varkens- en kippenseperatorvlees, 60% runderseperatorvlees.
Ik durf niet heel hard te roepen van NEVER vanwege mogelijke biologische klok. Maar voorzover ik het nu kan overzien: neuh.quote:
Slaan!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
De mr had ineens een acute aanval van trek in van die vieze plastic voorverpakte hamburgersDie eet hij nu
![]()
Mannen
Is godverdomme lekker. Wel voor 16 personen hequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Slaan!
Ik heb voor noodgevallen en acute hongeraanvallen altijd d extra magere runderburgers ( die grote, platte ) van de AH in de vriezer.
Even op de grill, tussen broodje proppen, niemeerzeuren.
Die plastic meuk komt hier niet in huis![]()
En nu ik de voedingswaarde van de death by chocolate lees, die ook niet
Sweet mother of jezus..meer dan een halve kilo vet
Moet godverdomme lekker zijn!
Deal.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik durf niet heel hard te roepen van NEVER vanwege mogelijke biologische klok. Maar voorzover ik het nu kan overzien: neuh.
Aha, dat is niet curvy, dat is curf.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik ben niet curvy
ik ben eerder 60 90 60
dan 90 60 90
Dat weet ik niet, dat moet je aan hem vragenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
Naja...oerinstinct..ik bedoel, hij vangt die pre-fab burgers niet eens zelf!
Ik 'vang' ze gewoon bij de c-millequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
Naja...oerinstinct..ik bedoel, hij vangt die pre-fab burgers niet eens zelf!
Moeder Natuur is ons niet gunstig gezind.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het leukste/bijzonderste eruitzoeken en bewaren, en de rest weggeven?
Maar waarom nooit meer kinderen? Kan toch nog best?
o? is het ook 'moeilijk' gegaan bij jullie eerste?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Moeder Natuur is ons niet gunstig gezind.
En misschien, met een heel traject gedokter en geprul zou het nog wel lukken (we hebben immers een gezond kind op de wereld gezet) maar het is onze keuze om dat niet te doen.
CDA'ersquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat moet je aan hem vragen
Oh jee, betuttel ik hem?
Ik dacht: ik ben subtiel, ik stuur Tezz een PM... Mannenquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:11 schreef latislos het volgende:
[..]
o? is het ook 'moeilijk' gegaan bij jullie eerste?
Ik ga eens even de kast doorspitten om te zien of ik de ingrediėnten in huis heb.quote:
Iedereen zou toch minstens een halve kilo chocolade in huis moeten hebben?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga eens even de kast doorspitten om te zien of ik de ingrediėnten in huis heb.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
MinderMutsig, bedoel je die mexicaanse tent aan de Vismarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |