Jeetje, SHE, wat een toestand zeg. Je (half?)broer is toch wel een beetje een schoft heh?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:30 schreef SHE het volgende:
Och nee, Tezz..ik ben niet van suiker.
Ik ben gewoon verschrikkelijk woedend en in staat op het vliegtuig te stappen en dat jong aan zijn lurven naar huis te sleuren en hem daar een pak onvervalste latino whoop-ass te geven.
Ware het niet dat hij vandaag alweer terug op weg is naar Duitsland ( waar hij woont ) en ik hem waarschijnlijk niet meer kan hebben op zijn leeftijd
Ah, katholieken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef SHE het volgende:
Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws.
wat kut allemaal SHE.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Hij zal wel de genen van zijn echte vader hebben, het rotjong.
Maar hij is al gestraft; zijn vrouw is een blond, scheel loeder met een vissebek en zijn kinderen lijken op haar.
Dat ie maar heel oud mag worden, zodat hij tot in de treure tegen die rotkop aan mag kijken.
( oeh, dat was onaardig )
geduld is een schone zaak.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was eigenlijk wel van plan om al die filpmjes te bekijken.
en waarom heb ik geen PP
Hij geeft mijn ouders de schuld van zijn bestaan geloof ik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
Morning. Bluezz, gefeliciteerd met je nieuwe achterneefje, leuk! Beetje een vreemde naam, vind ik, maar misschien vallen alle stukjes nog eens op hun plaats en wordt hij voetballer
Beunk, je denkt toch niet dat ik al die filmpjes ga bekijken? Sleur jezelf los van YouTube and make some converstation, man!
She, fijn dat je het weer enigszins hebt weten bij te leggen. Het familiedrama is mij niet geheel duidelijk, maar dat het ingewikkeld is, dan wel wel weer. Wil je geen contact meer met je broer? Hij heeft destijds de contacten verbroken wegens moeilijke jeugd, of hoe zit dat?
Die bastaard.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:40 schreef latislos het volgende:
[..]
wat kut allemaal SHE.
maar is het nou je broer of je halfbroer waar je het over hebt
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Hij zal wel de genen van zijn echte vader hebben, het rotjong.
Maar hij is al gestraft; zijn vrouw is een blond, scheel loeder met een vissebek en zijn kinderen lijken op haar.
Dat ie maar heel oud mag worden, zodat hij tot in de treure tegen die rotkop aan mag kijken.
( oeh, dat was onaardig )
het isquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dat valt toch wel mee? Ik bedoel, je wenst hem geen invalidiserende chronische pijnlijke ziekte doe
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hier heef heeft het net heel hard geregend
Ik moest aan Kick Stokhuizen denkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
Morning. Bluezz, gefeliciteerd met je nieuwe achterneefje, leuk! Beetje een vreemde naam, vind ik, maar misschien vallen alle stukjes nog eens op hun plaats en wordt hij voetballer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |