Ik kan je niet helpen Steertje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ben nou benieuwd of Nynke vanavond nog naar Maastricht wil of morgen pas. Maar om die nou te SMS'en nadat ik haar heel duidelijk had uitgelegd mij niet meer te SMS-bombarderen is ook zo wat.
Je kan ook bellen hoor, Steerquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb het woord SMS in 48 uur nog nooit zo vaak in mijn mond genomen en ik moet m'n bek houden. Zo.
Ik vrees dat mijn wereld dan in elkaar stort, want zo ben ik, lieve dude. Daarom zeg ik ook, koester jouw vriendje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, kun jij ook een kwartier ademhalen zonder alles tig keer op meta-niveau van vier zijden te belichten en analyseren waarna je middels intervisie tot een weloverwogen beeld van de werkelijkheid komt teneinde dat dan weer in twijfel te trekken?
Ik wil ze niet storen, ze zullen ongetwijfeld aan het eten zijn.quote:
Will do hon'quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn wereld dan in elkaar stort, want zo ben ik, lieve dude. Daarom zeg ik ook, koester jouw vriendje.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, kun jij ook een kwartier ademhalen zonder alles tig keer op meta-niveau van vier zijden te belichten en analyseren waarna je middels intervisie tot een weloverwogen beeld van de werkelijkheid komt teneinde dat dan weer in twijfel te trekken?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is toch van mager naar slankquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Aha, dat is niet curvy, dat is curf.
Ik zat 5 jr geleden nog op 88-58-92
Ik wilde dat bijna op mijn arm tattoeren.
Nu is dat 98-65-102
*poef*
( dat was de glorie, die verging )
Je werd slaperig wakkerrquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Net een tukkie gedaan in bed (ben nu vaak 's middags moe).En ik droomde dat ik gebeld werd en SMS'jes kreeg, maar op de een of andere manier niet bij mijn telefoon kon.
Net wakker geworden, geen gemiste oproepen of berichten op mijn telefoon.
Men oh men.
Maakquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
BTW SHE, ik kook vanavond turks/libanees/marokkans/egyptischerig, kom maar eten. Isj gesjond.
Niks mis met een sjointje!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:14 schreef PeRi het volgende:
Op!
Ik zou optie 2 doen. Sowieso niet #1, omdat ik echt tegen drugs ben (of je het nou echt doet of niet daargelaten).
Ik ga zo met een pot thee deze film kijken.
Haha, ja, maar ik verhuis maandag naar Belgie. Daar ga ik mijn eigen culcommune stichten; moet lukken met het voedselaanbod daarquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
Leuk? Super!
Een oase van rust in hartje centrum; je ziet helemaal afgesloten van de wereld, maar als je de deur uit wandelt zit je op de oudegracht.
Leuker dan dat wordt het niet.
Kom dus maar; dan maken we er een culcommune van. En gaan we naakt lopen en met blote kreeften gooien!
mooie foto's en volgende keer beter toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:48 schreef FleshWound het volgende:
Actiefoto's!![]()
[ afbeelding ]
Aankleden. Tevens de eerste keer in jaren dat ik witte sokken aanhad.
[ afbeelding ]
Inschermen tegen de delegatie van Finland.
[ afbeelding ]
Zo sta je 3-0 voor...
[ afbeelding ]
En dan val je en verlies je met 7-15.
18 mei weer
Op de een of andere manier sta je hier vrij begeerlijk op de foto.quote:
Voor een eerste internationaal toernooi vond ik het niet eens slecht. Ik pakte toch één mooie winstpartijquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:52 schreef latislos het volgende:
[..]
mooie foto's en volgende keer beter toch?
PP wordt gediskwalificeerd wegens het niet dragen van een maskerquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:00 schreef latislos het volgende:
Een troost, PP probeert het ook eens.
[ afbeelding ]
Nope, maar Isa vroeg om muziek, dus Isa krijgt muziekquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
Beunk, je denkt toch niet dat ik al die filmpjes ga bekijken? Sleur jezelf los van YouTube and make some converstation, man!
waar is dat dan? (zegt me helemaal niksquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
Leuk? Super!
Een oase van rust in hartje centrum; je ziet helemaal afgesloten van de wereld, maar als je de deur uit wandelt zit je op de oudegracht.
Leuker dan dat wordt het niet.
Kom dus maar; dan maken we er een culcommune van. En gaan we naakt lopen en met blote kreeften gooien!
Wij met witte.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Scherpe analyse, dude
Enlighten me: maak je mojito's met bruine of witte rum?
Jeetje, dat is een mooi plekje om te wonen.quote:
We moeten ook nog eten! En ik kwam zowieso morgen pas die kant op! Enne, ik heb rsi-duimen, dus kan niet te lang XBoxen. En ik kan niet tegen m'n verlies, dus dan is het maar even leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Zullen we dan morgen het kopje koffie doen, want ik vrees dat je de rest van de avond aan het XBoxen bent - en gaat verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |