Ik had 'm bijna ook gepost.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:47 schreef flipsen het volgende:
Theoretisch natuurlijk een sepo... Of je moet de OP niet meetellen.
Is ook een domme kleur, probeer maar eens een gezegde/spreekwoord/zegswijze te verzinnen met oranje erin. Volgens mij bestaan ze niet. In tegenstelling tot andere kleurenquote:
Oranje boven!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is ook een domme kleur, probeer maar eens een gezegde/spreekwoord/zegswijze te verzinnen met oranje erin. Volgens mij bestaan ze niet. In tegenstelling tot andere kleuren
Ik zie blauw van de kou
Hij is een grijze muis
DT krijgt een rode waas voor zijn ogen bij het zien van mijn kwartet
Groen van ellende
Het ziet zwart van de mensen
Je ziet iets door een roze bril
Hou 'm nog effe zo t/m 5 mei anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:49 schreef DutchTrain het volgende:
<= zal ik m'n usericon weer terugzetten naar de normale kleur
En pik dan gelijk de Olympische Spelen even mee.quote:
En dat met zo´n OP incl foto, onbegrijpelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef Fogel het volgende:
Meer dan 3 dagen geleden sinds de vorige post.
Met 1 foto kan je natuurlijk niet kwartetten!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dat met zo´n OP incl foto, onbegrijpelijk
Wist ik ook niet meer...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:15 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ben al zo gewend aan oranje, welke kleur was ie oorspronkelijk eigenlijk?
Dus je gaat nu eindelijk over op digitaal ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef k_man het volgende:
Syrië was tof. Dat gezegd hebbende was het wel een reisje met een meer dan gemiddeld aantal ongemakken:
- Fototoestel ging halverwege de reis kapot (gelukkig waren er reisgenoten met een reservetoestelletje dat ik kon lenen).
Iets met zand en stofquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:15 schreef k_man het volgende:
Eerst maar eens zien wat de fotoboer van het defect vindt.
Ja, ik had al zo mijn twijfels, maar toch de gok maar genomen. Het blijft toch merkwaardig dat Austrian die fles op traject D - W niet gevaarlijk vindt, maar op traject W - A opeens wel. Ook merkwaardig dat ze in Damascus niet even aangeven dat het niet toegestaan is, maar gewoon die fles in een gesealde zak gaan stoppen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:12 schreef Fogel het volgende:
Damascus ligt niet in de EU, dus dan mag het niet mee aan boord op vluchten binnen de EU, zelfs al in het gesealed. Als je de regels voor vloeistoffen op vluchten had doorgelezen had je dit geweten...
Ja, het zijn domme regels, maar je kan moeilijk het personeel in Wenen de schuld geven dat ze hun werk volgens de regels doen
Dat ligt aan de plek waar je gecontroleerd wordt en de plaatselijke regels.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:10 schreef k_man het volgende:
Behalve dat de verkoper op Damascus dat best wist (als Wenen de eindbestemming zou zijn was een gesealde zak überhaupt niet nodig).
Wat een k*tsite zeg!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:56 schreef Fogel het volgende:
Kan iemand me vertellen wat een retourtje Parijs-Lyon kost met de TGV 1e klas? http://www.tgv-europe.nl/ weigert me een prijs te geven, zowel in FireFox als Internet Explorer, ik heb zowel de waarschijnlijk reisdata (in November) als een paar data in Mei geprobeerd (maandag heen, donderdag terug).
Ja, ik was ook errug verbaasd, moet ik eerlijk toegeven! Je moet er denk ik gewoon zo vroeg mogelijk bij zijn. (Het kaartje viel -in het Frans- in de categorie "Prem's" (eerste))quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:45 schreef Fogel het volgende:
Bedankt BB! Via die website kan ik helemaal niks boeken, ook niet voor volgende week
55¤ voor een inwisselbaar 1e klasticket is erg goedkoop! Het kost ongeveer 100¤ voor een enkeltje Frankfurt-Keulen met de ICE (en alle stoelen waren bezet dus ik moest nog staan ook voor die prijs...).
Kaartje voor TGV of Thalys zijn pas 3 maanden voor vertrek beschikbaar, dus november gaat niet lukkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:56 schreef Fogel het volgende:
Kan iemand me vertellen wat een retourtje Parijs-Lyon kost met de TGV 1e klas? http://www.tgv-europe.nl/ weigert me een prijs te geven, zowel in FireFox als Internet Explorer, ik heb zowel de waarschijnlijk reisdata (in November) als een paar data in Mei geprobeerd (maandag heen, donderdag terug).
Kaart is zeker door Fransen gemaakt...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef Fogel het volgende:
1 Op de "how to get here" kaart van het congresgebouw ligt Amsterdam ongeveer in Den Helder, dus hoeveel ik op de afstand tot het TGV station moet vertrouwen moet ik nog even nazoeken in Google Earth of op een of andere kaart.
Een date met die dame met zwarte kousenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:42 schreef Vogue het volgende:
JAAAAAA KWARTET!!!
Wat heb ik nu gewonnen? Een retourtje NL ergens in juli of augustus zou een leuke prijs zijn
En daarvoor wil je in Parijs opstappen en over een heel saai oud traject waar maar op een paar stukken echt hard wordt gereden met een TGV gaan rijden ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef Fogel het volgende:
@DT: Omdat ik zag dat het congresgebouw niet al te ver van een TGV station af ligt1, en ik nog nooit in een TGV heb gezeten leek dit me een goede mogelijkheid om de TGV te testen.
1 Op de "how to get here" kaart van het congresgebouw ligt Amsterdam ongeveer in Den Helder, dus hoeveel ik op de afstand tot het TGV station moet vertrouwen moet ik nog even nazoeken in Google Earth of op een of andere kaart.
OK, bedankt voor deze tip... als ik in een TGV stap wil ik natuurlijk wel snelheid. Dus maar een andere keer een andere route pakken. Misschien is het kaartje hierdoor ook zo goedkoop? Snelheid van een stoptrein is de prijs van een stoptreinquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En daarvoor wil je in Parijs opstappen en over een heel saai oud traject waar maar op een paar stukken echt hard wordt gereden met een TGV gaan rijden ?
Als je dat echt wil, dan kun je beter Parijs - Brussel (ook saai, maar wel snel) of Parijs - Straatsburg (het snelste op dit moment, nog niet geweest) een keer proberen.
Of nog beter: koop voor 5 euro Microsoft Trainsimulator en download het TGV routepack met Marseille -Avignon - Valence. Kun je zelf de trein met 330 km/h laten rijdenook leuker voor de kinderen
Welke apparaat heb je daar? Hoogte zie je niet vaak...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:56 schreef DutchTrain het volgende:
Overigens gaan Japanse treinen ook best hard, maar ik denk dat de Franse toch sneller gaan.
Dit was de zo'n beetje de topsnelheid van de Hikari Railstar. Maar ze kunnen en mogen 300 km/h, maar dat doen ze alleen als ze erg ver achter op schema lopen.
[ afbeelding ]
Mitac Mio P350 Pocket PC. Toen ik op zoek was naar een electronische agenda, bleek de goedkoopste er één te zijn met ingebouwde GPS, dus daar maak ik nog wel eens gebruik van.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:42 schreef Fogel het volgende:
Welke apparaat heb je daar? Hoogte zie je niet vaak...
Ja, samen met zijn vrouw ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:42 schreef DutchTrain het volgende:
Je hebt John Lennon toch nog wel gezien op de luchthaven
Je verstoorde mijn kwartet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:13 schreef DutchTrain het volgende:
akp
Hetquote:
Prima te volgen. Het zijn natuurlijk ook contrasterende kleuren. De finales werden gespeeld op een glazen baan. Dan kun je de wedstrijd van alle kanten volgen. Ook wel leuk. Heb op zo'n glazen baan gespeeld en dat is best leuk. In het begin even wennen, maar voor m'n gevoel speelde ik daar beter op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef Thetallguy het volgende:
Is dat nou een beetje te volgen vanaf de tribune, zo'n klein balletje dat zo megasnel heen en weer tikt
Dat was mij ook al opgevallen, ja. Het hele publiek straalt ook zoiets uit.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:25 schreef Vogue het volgende:
Hmm, dit is inmiddels alweer een sexkwintet geworden als je dit bericht en het eerste meetelt. Maargoed, daar zit ook een kwartet in
Dat heet een kwintet in het Nederlandsquote:
M'n kantoor is nog net niet afgebrand, maar het gebouw ernaast des te meerquote:Da's niet handig DT, dat jullie kantoor is afgebrand. Ik lees de laatste week op nu.nl dat er veel branden zijn in NL!
Ik zal het vanavond thuis bekijken DTquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat heet een kwintet in het Nederlands
[..]
M'n kantoor is nog net niet afgebrand, maar het gebouw ernaast des te meer
(doorspoelen naar 0:40)
In het kort:quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef Fogel het volgende:
Enig idee hoe de brand gestart is? Was de brandweer er laat bij dat het zover is gekomen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:41 schreef Douwe het volgende:
Ach wel leuk, kom je wel even naar me zwaaien morgen (vandaag) in Haarlem dan?
quote:Locomotief ontspoord tussen Rijswijk en Delft
Uitgegeven: 16 mei 2008 08:32
DELFT - Een locomotief van een intercity is vrijdagochtend even na half acht ontspoord na een aanrijding met een werkvoertuig.
Het ongeval gebeurde op een spoorwegovergang tussen Delft en Rijswijk. Er zijn geen gewonden gevallen, zo meldde een politiewoordvoerster.
De intercity was op weg van Den Haag naar Venlo. Tussen Delft en Rijswijk is geen treinverkeer mogelijk. De dienstregeling tussen Den Haag en Rotterdam is volgens een zegsvrouw van Spoorbeheerder Pro Rail ernstig ontregeld
Maar dan wel met plaatjes :pquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:07 schreef flipsen het volgende:
Nog 2 Vogue...
Je hebt het gevonden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:21 schreef BarryK het volgende:
Is er op Travel geen algemeen "Help me een vakantiebestemming zoeken"-topic?
We gaan met een groepje van 4-6 op vakantie (jongeren).quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt het gevonden.
Wat zijn je interesses? Wat is je budget? Wat is de maximale reisduur? Etc.
=> [FAQ] Handige links en seizoensoverzichtenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:21 schreef BarryK het volgende:
Is er op Travel geen algemeen "Help me een vakantiebestemming zoeken"-topic?
Zo te lezen is Kreta de beste bestemming => [Zomer 2008] Kreta: Chersonissosquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef BarryK het volgende:
We gaan met een groepje van 4-6 op vakantie (jongeren).
Vorig jaar zijn we naar Argeles sur Mer geweest, wat goed beviel, nu echter iets anders.
Geen Salou, Lloret, etc. wel moet je er leuk kunnen uitgaan net als in Argeles.
Binnen Europa, aan zee.
Er moet een goed aanbod zijn aan fatsoenlijke woningen (categorie max 2500 per week).
Als je er mooi kan duiken zou dat mooi meegenomen zijn.
We gaan zelf met de auto danwel vliegtuig + auto huren, dus geen busreizen ed.
Alvast bedankt voor de hulp.
Is er ondertussen een nieuw huis? In Amersfoortquote:Op maandag 19 mei 2008 19:34 schreef k_man het volgende:
Mijn weekend:
- naar meubels voor het nieuwe huisje wezen kijken
- een toertocht door Gelderland
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef flipsen het volgende:
Wel een stormlooptopic UIO
Was twee maanden geleden wel in Brazilië, maar met mijn Argentijnse vriendin en die doet dat nietGelukkig!
Ik kom nooit in [sex]quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Je weet niet wat je mist.En meld het daar even dat het niet op gaat voor Argentijnen.
Zijn er nog databaseservers danquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Sorry Marc. Ik kan wel proberen te editten, maar met de huidige problemen met de databaseserver kost me dat minimaal een half uur.
Dat is Ger, een hele goede vriend van me van de middelbare school. En het voelt heel vreemd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:09 schreef flipsen het volgende:
Wie is die gast links? Komt me bekend voor... En hoe voel je je nu, UIO... Je foto in een kwaliteitsblad, waarbij mensen er natuurlijk vanuit gaan dat JIJ die Marc bent![]()
Dat is heel goed mogelijk, flipsen. Ik zal het de volgende keer vragen.quote:Hm, zou Lieke ook haar vingers in je oren stoppen vraag ik me nu gelijk af...
Wie is Lieke? Is dat een bekend iemand?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:55 schreef Hik het volgende:
Zo. Dus jij bent "de vrienden van Lieke".![]()
* diep onder de indruk is...![]()
quote:Ken je dat gevoel: dat je het heel druk hebt, maar niet weet waar je moet beginnen en dat dan uiteindelijk al 2 uur verklooit met een beetje internetten...
Het zijn fotos die ik op internet gevonden heb, niet van mezelf.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Vogue het volgende:
Leuke foto's FogelHeb jij je ook ziek gegeten in hotdogs en softijs?
Ah, de VIP-lounge van UIO. Daar heb ik ook nog wat uurtjes doorgebracht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:59 schreef Hik het volgende:
Trouwens UIO, ik had nog wat voor je meegenomen (gestolen uit de VIPlounge in Quito...). Het bekertje op zich is inmiddels gesneuveld, maar gelukkig hebben we de foto's nog:
[ afbeelding ]
De laatste ster aan het GTST front. Ik kende haar ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:58 schreef Fogel het volgende:
Wie is Lieke? Is dat een bekend iemand?
Jij denkt dat ik dat weet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Hik het volgende:
Nou ja, láátste...![]()
Heeft zij niet op een gegeven moment die rol overgenomen van Georgina Verbaan? Of ben ik nou in de war?
Zeg, JIJ behoort tot haar intimi...quote:
Tja, je moet de taal leren en een deel van de cursus gaat ook over de historie van Noorwegen en dergelijke. Maar alleen examen voor het taalgedeelte.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef Hik het volgende:
Moet je daar nou ook een integratiecursus doen?
Hier kom ik nog op terugquote:Hoe zou een Noorse integratiecursus eruit zien?
quote:
Foei, Hikquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:20 schreef Hik het volgende:
Nou ja, láátste...![]()
Heeft zij niet op een gegeven moment die rol overgenomen van Georgina Verbaan? Of ben ik nou in de war?
Het is vrij normaal voor hogere machten dat ze zwevenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:29 schreef Vogue het volgende:is dat eetbaar? Het lijkt wel alsof ie zweeft trouwens.
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Even wat opgeruimd. Het is niet de bedoeling dat die twee namen aan elkaar gelinkt worden.
Alvast bedankt voor jullie meewerking.
Was al netjes twee weken geleden aangekondigdquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:44 schreef Fogel het volgende:
En eindelijk in Arnhem aangekomen... de NS is weer als vanouds. Trein naar Utrecht reed niet vanaf Schiphol, dus eerst naar Amsterdam centraal, vanaf daar een andere trein naar Utrecht, dan bus verder naar Driebergen en weer een andere trein verder. Erg handig.
quote:Schiphol-Utrecht Centraal
zaterdag 24 mei
Oorzaak
spoorvernieuwing
Reisadvies
de Intercity van Schiphol naar Utrecht Centraal - Eindhoven vertrekt vanaf Amsterdam Zuid. vertrek 5 minuten eerder uit Schiphol, reis met de stoptrein richting Weesp, vertrektijd -.10 / -.40 uur, en stap in Amsterdam Zuid over op de Intercity
Extra reistijd
geen tot een kwartier
Niets.quote:
Ach, ik ben gewoon een optimist. Een naargeestige zeikstraal kan ik altijd nog zijn.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:06 schreef k_man het volgende:
Inderdaad. Wie weet word je nog eens gewurgd met je handdoek.
Ach, ga jij toch lekker een handdoek strijken ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:10 schreef k_man het volgende:
Kun jij niet gewoon eens een keer je bek houden DT?
Airasia, Tigerairways enzo ook al gezien ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:33 schreef Hik het volgende:
Ik wil deze week een ticket boeken voor het najaar. Het gaat Cambodja worden, maar we vliegen in eerste instantie naar Bangkok. Nu word ik een beetje gek want er zijn téveel variabelen (flexibel vertrek, flexibel terugkomst, heel veel maatschappijen...). Hogere wiskunde voor het boeken van een goedkoop ticket...
Uitgekeken?!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:13 schreef Vogue het volgende:
Hik, uitgekeken op LA en nu Azie aan het ontdekken? Leuk, Cambodja!
Klam weer hier inderdaad, ben blij dat ik vanavond weer naar huis vlieg.quote:
De passagierstreinen in de VS hebben echter een tempo en vaak zoveel vertraging dat ze niet onder doen voor vele spoorwegen in de andere werelden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:53 schreef Hik het volgende:
Ik heb net mijn treinreis New York - Toronto geboekt...
Wel even wennen hoor, dat dat gewoon kan (1e wereld enzo...)
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:06 schreef k_man het volgende:
De foto's van mijn Syrië tripje staan inmiddels op m'n Flickr pagina. Zie linkje in m'n sig.
Mooi. Hoef ik daar ook niet meer naar toequote:Op donderdag 29 mei 2008 17:06 schreef k_man het volgende:
De foto's van mijn Syrië tripje staan inmiddels op m'n Flickr pagina. Zie linkje in m'n sig.
Je was me voorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef k_man het volgende:
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.![]()
Ik moet hier ook alles uitleggen...
Als mod kan je gewoon zijn post weghalenquote:
Oeh, zitten mooie foto's tussenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.![]()
Ik moet hier ook alles uitleggen...
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Als het goed gaat heb ik begin volgend jaar 5 tot 7 weken om weg te gaan
Weet je al waar je heen wil?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Als het goed gaat heb ik begin volgend jaar 5 tot 7 weken om weg te gaan
Als ik weg kan wordt het zuid-oost Azië. Maar het zou ook kunnen dat ik moet verhuizen en dan wordt het een week of 2 binnen europa oid ergensquote:
"As a last destination Hotel Everland moves to Paris from October 2007 until end of 2008. High above the city, with a view on the Eiffel Tower, it is installed on the roof of Palais de Tokyo. "quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:47 schreef DutchTrain het volgende:
Voor iedereen die nog een bijzonder hotel zoekt
=> http://www.everland.ch/
[ afbeelding ]
Nee joh, ik was (helaas) alweer terug! 't Kon (om persoonlijke redenen) maar heel kort, dit keer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:18 schreef Vogue het volgende:
Bora Bora, welkom terug! Heb je het leuk gehad in de US of ben je daar nu nog en zit je te FOKken tijdens je vakantie?
In het najaar is de New England omgeving in de VS erg mooi...quote:
Goed idee.. gaat op de lijstquote:Op zondag 1 juni 2008 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het najaar is de New England omgeving in de VS erg mooi...
Elk jaar een beetje minder? Of is dit een eenmalige bevlieging?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:34 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb me nog altijd voorgenomen om dit jaar minder te reizen dan vorig jaar en dat lukt tot nog toe aardig.
Als ik voor werk vlieg (en ik vermoed ook op de aankomende trip naar NYquote:Op zondag 1 juni 2008 12:28 schreef DutchTrain het volgende:
En verder met AirAsia
Zo ja, houd dan rekening met de zeer precieze bagage-eisen en de miniatuurstoeltjes in hun vliegtuigen. Voor alles boven de 15 kilo moet je bijbetalen, niet veel (in Maleisië was het iets van 3 euro per kilo), maar kost je wel weer wat extra tijd op het vliegveld.
We zijn drie uur verder, dus die tas is nu onderhand wel uitgepakt, toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Weekend Landgraaf weer overleefd. Zijn die Syrië foto's de moeite waard om te bekijken, of kan ik eerst verder gaan met m'n tas uitpakken?
Heb je een discussie gehad over Noorse integreringscursussen gehad toevallig?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef Hik het volgende:
Ik heb trouwens gisteren tapas gegeten in Amsterdam.
Argentinië natuurlijk, dan is het voorjaarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:34 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb me nog altijd voorgenomen om dit jaar minder te reizen dan vorig jaar en dat lukt tot nog toe aardig. Nog altijd geen concrete plannen voor het najaar... Iemand nog suggesties
Geen Mexico dusquote:Op maandag 2 juni 2008 22:08 schreef Vogue het volgende:
Als je van actie houdt moet je naar Mexico komen DTGrote kans op een tropische storm of een orkaan. Maar de tickets zijn wel goedkoop dan!
Gaat bij de optiesquote:Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef flipsen het volgende:
Argentinië natuurlijk, dan is het voorjaar
Wel een optie natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:20 schreef Vogue het volgende:
hahahaNou de plaatselijke plastische chirurgie vind ik niet zo mooi. Ik hoef geen gouden en zilveren randjes om mijn voortanden. Maar ik moest al wel een héle tijd een brug en een kroon en in Nederland kon ik dat niet betalen, omdat mijn verzekering daar niet aan mee wilde betalen, en het kost daar iets van 2500 euro. Hier kost me dat een heel stuk minder en ach ja, als ik toch bezig ben, dan laat ik gelijk mijn gaatjes vullen en mijn tanden wit laseren. Heb ik straks weer stralende tandjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |