Ik had 'm bijna ook gepost.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:47 schreef flipsen het volgende:
Theoretisch natuurlijk een sepo... Of je moet de OP niet meetellen.
Is ook een domme kleur, probeer maar eens een gezegde/spreekwoord/zegswijze te verzinnen met oranje erin. Volgens mij bestaan ze niet. In tegenstelling tot andere kleurenquote:
Oranje boven!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is ook een domme kleur, probeer maar eens een gezegde/spreekwoord/zegswijze te verzinnen met oranje erin. Volgens mij bestaan ze niet. In tegenstelling tot andere kleuren
Ik zie blauw van de kou
Hij is een grijze muis
DT krijgt een rode waas voor zijn ogen bij het zien van mijn kwartet
Groen van ellende
Het ziet zwart van de mensen
Je ziet iets door een roze bril
Hou 'm nog effe zo t/m 5 mei anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:49 schreef DutchTrain het volgende:
<= zal ik m'n usericon weer terugzetten naar de normale kleur
En pik dan gelijk de Olympische Spelen even mee.quote:
En dat met zo´n OP incl foto, onbegrijpelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef Fogel het volgende:
Meer dan 3 dagen geleden sinds de vorige post.
Met 1 foto kan je natuurlijk niet kwartetten!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dat met zo´n OP incl foto, onbegrijpelijk
Wist ik ook niet meer...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:15 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ben al zo gewend aan oranje, welke kleur was ie oorspronkelijk eigenlijk?
Dus je gaat nu eindelijk over op digitaal ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef k_man het volgende:
Syrië was tof. Dat gezegd hebbende was het wel een reisje met een meer dan gemiddeld aantal ongemakken:
- Fototoestel ging halverwege de reis kapot (gelukkig waren er reisgenoten met een reservetoestelletje dat ik kon lenen).
Iets met zand en stofquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:15 schreef k_man het volgende:
Eerst maar eens zien wat de fotoboer van het defect vindt.
Ja, ik had al zo mijn twijfels, maar toch de gok maar genomen. Het blijft toch merkwaardig dat Austrian die fles op traject D - W niet gevaarlijk vindt, maar op traject W - A opeens wel. Ook merkwaardig dat ze in Damascus niet even aangeven dat het niet toegestaan is, maar gewoon die fles in een gesealde zak gaan stoppen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:12 schreef Fogel het volgende:
Damascus ligt niet in de EU, dus dan mag het niet mee aan boord op vluchten binnen de EU, zelfs al in het gesealed. Als je de regels voor vloeistoffen op vluchten had doorgelezen had je dit geweten...
Ja, het zijn domme regels, maar je kan moeilijk het personeel in Wenen de schuld geven dat ze hun werk volgens de regels doen
Dat ligt aan de plek waar je gecontroleerd wordt en de plaatselijke regels.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:10 schreef k_man het volgende:
Behalve dat de verkoper op Damascus dat best wist (als Wenen de eindbestemming zou zijn was een gesealde zak überhaupt niet nodig).
Wat een k*tsite zeg!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:56 schreef Fogel het volgende:
Kan iemand me vertellen wat een retourtje Parijs-Lyon kost met de TGV 1e klas? http://www.tgv-europe.nl/ weigert me een prijs te geven, zowel in FireFox als Internet Explorer, ik heb zowel de waarschijnlijk reisdata (in November) als een paar data in Mei geprobeerd (maandag heen, donderdag terug).
Ja, ik was ook errug verbaasd, moet ik eerlijk toegeven! Je moet er denk ik gewoon zo vroeg mogelijk bij zijn. (Het kaartje viel -in het Frans- in de categorie "Prem's" (eerste))quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:45 schreef Fogel het volgende:
Bedankt BB! Via die website kan ik helemaal niks boeken, ook niet voor volgende week
55¤ voor een inwisselbaar 1e klasticket is erg goedkoop! Het kost ongeveer 100¤ voor een enkeltje Frankfurt-Keulen met de ICE (en alle stoelen waren bezet dus ik moest nog staan ook voor die prijs...).
Kaartje voor TGV of Thalys zijn pas 3 maanden voor vertrek beschikbaar, dus november gaat niet lukkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:56 schreef Fogel het volgende:
Kan iemand me vertellen wat een retourtje Parijs-Lyon kost met de TGV 1e klas? http://www.tgv-europe.nl/ weigert me een prijs te geven, zowel in FireFox als Internet Explorer, ik heb zowel de waarschijnlijk reisdata (in November) als een paar data in Mei geprobeerd (maandag heen, donderdag terug).
Kaart is zeker door Fransen gemaakt...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef Fogel het volgende:
1 Op de "how to get here" kaart van het congresgebouw ligt Amsterdam ongeveer in Den Helder, dus hoeveel ik op de afstand tot het TGV station moet vertrouwen moet ik nog even nazoeken in Google Earth of op een of andere kaart.
Een date met die dame met zwarte kousenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:42 schreef Vogue het volgende:
JAAAAAA KWARTET!!!
Wat heb ik nu gewonnen? Een retourtje NL ergens in juli of augustus zou een leuke prijs zijn
En daarvoor wil je in Parijs opstappen en over een heel saai oud traject waar maar op een paar stukken echt hard wordt gereden met een TGV gaan rijden ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef Fogel het volgende:
@DT: Omdat ik zag dat het congresgebouw niet al te ver van een TGV station af ligt1, en ik nog nooit in een TGV heb gezeten leek dit me een goede mogelijkheid om de TGV te testen.
1 Op de "how to get here" kaart van het congresgebouw ligt Amsterdam ongeveer in Den Helder, dus hoeveel ik op de afstand tot het TGV station moet vertrouwen moet ik nog even nazoeken in Google Earth of op een of andere kaart.
OK, bedankt voor deze tip... als ik in een TGV stap wil ik natuurlijk wel snelheid. Dus maar een andere keer een andere route pakken. Misschien is het kaartje hierdoor ook zo goedkoop? Snelheid van een stoptrein is de prijs van een stoptreinquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En daarvoor wil je in Parijs opstappen en over een heel saai oud traject waar maar op een paar stukken echt hard wordt gereden met een TGV gaan rijden ?
Als je dat echt wil, dan kun je beter Parijs - Brussel (ook saai, maar wel snel) of Parijs - Straatsburg (het snelste op dit moment, nog niet geweest) een keer proberen.
Of nog beter: koop voor 5 euro Microsoft Trainsimulator en download het TGV routepack met Marseille -Avignon - Valence. Kun je zelf de trein met 330 km/h laten rijdenook leuker voor de kinderen
Welke apparaat heb je daar? Hoogte zie je niet vaak...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:56 schreef DutchTrain het volgende:
Overigens gaan Japanse treinen ook best hard, maar ik denk dat de Franse toch sneller gaan.
Dit was de zo'n beetje de topsnelheid van de Hikari Railstar. Maar ze kunnen en mogen 300 km/h, maar dat doen ze alleen als ze erg ver achter op schema lopen.
[ afbeelding ]
Mitac Mio P350 Pocket PC. Toen ik op zoek was naar een electronische agenda, bleek de goedkoopste er één te zijn met ingebouwde GPS, dus daar maak ik nog wel eens gebruik van.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:42 schreef Fogel het volgende:
Welke apparaat heb je daar? Hoogte zie je niet vaak...
Ja, samen met zijn vrouw ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:42 schreef DutchTrain het volgende:
Je hebt John Lennon toch nog wel gezien op de luchthaven
Je verstoorde mijn kwartet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:13 schreef DutchTrain het volgende:
akp
Hetquote:
Prima te volgen. Het zijn natuurlijk ook contrasterende kleuren. De finales werden gespeeld op een glazen baan. Dan kun je de wedstrijd van alle kanten volgen. Ook wel leuk. Heb op zo'n glazen baan gespeeld en dat is best leuk. In het begin even wennen, maar voor m'n gevoel speelde ik daar beter op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef Thetallguy het volgende:
Is dat nou een beetje te volgen vanaf de tribune, zo'n klein balletje dat zo megasnel heen en weer tikt
Dat was mij ook al opgevallen, ja. Het hele publiek straalt ook zoiets uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |