Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:37 schreef Snad het volgende:
Vraag me alleen wel af hoe laat het ongeveer gezellig wordt in de clubs/kroegen 's avonds... Iemand een idee?
Zal wel om een uurtje of 12 zijn, maar misschien ook niet
Toen ik er was (ondertussen al wel 3 a 4 jaar geleden) waren de meeste kroegen maar tot 4 uur open, enkele discotheken laterquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzo
Dat lijkt mij ook beter, aangezien de temperatuur dan waarschijnlijk wel iets gedaald is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzo
Eigenlijk niet, je moet gewoon overal ff kijken dan zie je vanzelf wel iets wat je leuker vind dan de rest..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:22 schreef .GIAN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook beter, aangezien de temperatuur dan waarschijnlijk wel iets gedaald is.
Weet iemand ook nog leuke bars/discotheken waar we echt heen moeten?
Half schots, dus genoeg familie hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Snad het volgende:
18 keer?! Dat is de moeite
Lijkt me alleen wel heel regenachtig (zoals nu bij ons) of heb ik dat fout?
Ach joh, we zitten alweer bijna halverwege het schooljaar.
Het gaat ongemerkt toch snel allemaal
Ah zo, netjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Half schots, dus genoeg familie hahaHet regent er niet constant hoor, tis ongeveer net zoals in Nederland alleen dan ipv heel lang 1 bui, een hele hoop kleine buitjes
.
Nog een half jaar hoor dusse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |